شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع ساه های متحرک از جمله سقف متحرک استخر در خدمت مشتریان می باشد. کارشناسان با تجربه شرکت سایه گستر آسیا با طراحی فوق العاده زیبا می توانند خانه ای لوکس و بی نظیر برای شما فراهم نمایند.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف متحرک استخر در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

WfpCgEUPiw 

خرید سقف متحرک برای استخر یک تصمیم مهم و اساسی است و در نظر گرفتن نکات زیر می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب صحیحی داشته باشید:

1. انتخاب جنس و مواد ساخت: سقف متحرک استخر معمولاً از موادی مانند پلی کربنات، شیشه یا پلی‌وینیل کلراید (PVC) ساخته می‌شود. مطمئن شوید که جنس انتخابی در برابر آب و شرایط جوی مختلف مقاوم است.

2. ساختار و قوی بودن: سقف متحرک باید ساختاری قوی و پایدار داشته باشد تا بتواند وزن آب باران و برف را تحمل کند. مطمئن شوید که سقف انتخابی قابلیت ایستایی و استحکام کافی را دارد.

3. مکانیزم باز و بسته شدن: سیستم باز و بسته شدن سقف متحرک باید ساده و مطمئن باشد. اطمینان حاصل کنید که مکانیزم عملکرد سقف به درستی کار می‌کند و خرابی‌ها و مشکلات کمی دارد.


شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع ساه های متحرک از جمله سقف متحرک استخر در خدمت مشتریان می باشد.
کارشناسان با تجربه شرکت سایه گستر آسیا با طراحی فوق العاده زیبا می توانند خانه ای لوکس و بی نظیر برای شما فراهم نمایند.
طراحی زیبا و اجرای دقیق و کارآمد از جمله ویژگی های سقف متحرک استخر و دیگر محصولات متنوع شرکت سایه گستر آسیا است که با تخفیف بیست درصدی ارائه می گردد.

UUs3B03SPB

صرف نظر از اینکه سازه استخر چه جنسی باشد باید جهت محافظت از استخر و بهره گیری مطلوب از آن اقداماتی را انجام نمود. امروزه در

بسیاری از مجتمع های مسکونی و علی الخصوص باغها و ویلاهای خانوادگی استخر به عنوان یک رکن اصلی برای ساکنین طراحی می شود. اما باتوجه به اینکه شنا کردن در اینگونه استخرها در هوای گرم تابستان آسان و ممکن بوده اما هوای سرد زمستان بهره‌گیری از چنین فضا و تفریحی را غیرممکن می سازد؛ لذا احداث سقف برای استخرهای شنا این ناممکن را ممکن کرده و موجب خاطری آسوده حین استفاده از استخر می شود. ضمن آنکه با توجه به شرایط اسلامی کشور ما، استفاده از استخر برای خانمها نیازمند یک فضای سرپوشیده است، بنابراین وجود فضای سربسته به دور استخرها ضروری می باشد.


ایجاد تکنولوژی سقف جمع شو برای استخرها موجب استفاده راحت از آن در 4 فصل سال می گردد. حتی می‌ توان با در نظر گرفتن فضایی در لبه های استخر، محوطه ای برای جایگذاری وسایلی مانند صندلی، تخت، میز غذاخوری هم در نظر گرفت و آن را به یکاستخر متحرک لاکچری تبدیل کرد.


استفاده بهتر از استخر باغ و ویلای شخصی، با ایجاد یک پوشش متحرک باز و جمع شو برای استخر فراهم می گردد. چرا که با این وجود، می توان جهت لذت بردن از هوای بهاری سقف را باز و در فصول سرد جهت سهولت برای شنا و محفوظ ماندن دربرابر سرما سقف را بست. به این ترتیب در تمام طول سال می توان از محفظه استخر استفاده کرد. برای باز و بسته کردن سقف استخرها، باید ازسقف متحرک دستی یا برقی استفاده کرد که نوع برقی آن مستلزم تعبیه موتور و ریل یا شین و ریموت کنترل می باشد. در استخرهای بزرگ، بالتبع سقف نیز بزرگتر و سنگین تر می باشد که نمیتوان آنها را بصورت دستی باز و بسته کرد.

سایبان و سقف متحرک استخر ویلا مزایای متعددی دارد که در نهایت استفاده شما از استخر را در شرایط مختلف محیا می سازد.


سرپوشیده شدن استخرهای روباز بطور متحرک، استفاده از استخر را در تمام فصول سال امکان پذیر می نماید.
با وجود سقف و دیوار متحرک استخر، تقریباً احساس وجود ۲ استخر دلخواه (روباز یا سرپوشیده) خواهید نمود.نمونه های وارداتی سقف متحرک استخر (کاور استخر) با ظاهری زیبا و مستحکم (شیشه ای و مات) با مناسب ترین هزینه در انواع اتوماتیک و ساده قابل ارائه می باشد جنس ستون و بدنه این نوع پوشش های استخر PVC, آهن و یا آلومینیوم (یا تلفیقی از این موارد) می باشد که کاملا در برابر رطوبت و گازهایی نظیر کلر ایمن سازی شده اند. همچنین جنس پوشش سقف های متحرک,پلی کربنات میباشد.


ویژگیهای سقف  استخر

 

  • قابلیت اتوماتیک شدن سقف متحرک استخر و کنترل باز و بسته شدن کاور با ریموت
  • با بوجود سقف های متحرک استخر؛ میتوانید در تمام فصول سال به ورزش مفرح شنا بپردازید.
  • سقف های متحرک در انواع و ابعاد مختلفی قابل ارائه می باشند که با مشاهده  کاتالوگ پوشش متحرک استخر با انواع مختلف سقف متحرک مخصوص استخر آشنا خواهید شد.

مزایای سایبان استخر ویلا

جلوگیری از دیده‌شدن استخر از ساختمان‌های اطراف
با توجه به نوع معماری و طراحی ساختمان های منطقه ممکن است گاهی اوقات ساختمان‌های اطراف به استخر دید داشته باشند. برای رفع این مشکل می توان با طراحی سایبان استخر به عنوان یک مانع و بدون هیچ‌گونه نگرانی و محدودیت از شنا در داخل آن لذت برد.


ممانعت از تابش خورشید و آفتاب سوختگی
در فصل تابستان، شنا در استخر ویلا بسیار لذت بخش است، اما خیلی از افراد به خاطر تابش مستقیم آفتاب و ترس از آفتاب‌سوختگی و  اشعه‌های زیان‌آور خورشید از تجربه لذت شیرین شنا در محوطه زیبای ویلا، منصرف می‌شوند. سایبان استخر این مشکل را هم برای افراد برطرف می‌کند و امکان شنا در استخر ویلا را هر زمانی ممکن می‌سازد


جلوگیری از تبخیر آب استخر
یکی از مشکلات جدی گرمای زیاد فصل تابستان برای استخر ویلا، تبخیر آب استخر است. می توانید با نصب سایبان استخر در این مواقع مانع از تابش مستقیم آفتاب بر استخر و در نتیجه تبخیر و هدر رفتن آب شوید


روش باز و بست: این نوع از روکش ها که به صورت pvc و آلومینیومی عرضه می شود توانایی باز و بسته کردن یک استخر به مساحت ۴۰ متر مربع را در یک دقیقه دارد که به وسیله ریموت کنترل انجام میشود
لازم به ذکر است که کارکرد این سیستم به صورت کاملا تمام اتوماتیک هست و نیاز به دخالت دست ندارد .

Top