اگر به دنبال بهترین سقف برقی استخر در کشور هستید می توانید از محصولات بی نظیر شرکت سایه گستر آسیا در زمینه سقف برقی استخر استفاده نمایید. برای سفارش سقف برقی استخر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس حاصل نموده و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام سقف متحرک برقی استخر در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

 
Mumn7dy2gF

در هنگام خرید و نصب سقف متحرک برقی برای استخر، نکات زیر را در نظر بگیرید:

 

1. انتخاب سیستم مناسب: مطمئن شوید که سیستم سقف متحرک برقی که انتخاب می‌کنید، برای ابعاد و نوع استخر شما مناسب است. اندازه، شکل و عمق استخر را در نظر بگیرید و سیستمی را انتخاب کنید که کاملا با ابعاد استخر شما سازگار باشد.

 

2. کیفیت ساخت و مواد استفاده شده: از کیفیت ساخت و مواد استفاده شده در ساخت سقف متحرک برقی اطمینان حاصل کنید. این سیستم باید از مواد مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر شرایط محیطی ساخته شده باشد تا در طولانی ‌مدت کارایی خود را حفظ کند.

 

3. عملکرد و سرعت: بررسی کنید که سیستم سقف متحرک برقی توانایی عملکرد صحیح را دارد. همچنین، سرعت باز و بسته شدن سقف متحرک نیز مهم است، به خصوص اگر استخر شما بازدید کنندگان زیادی دارد و از سقف متحرک برای راحتی استفاده می‌کند.


اگر به دنبال بهترین سقف برقی استخر در کشور هستید می توانید از محصولات بی نظیر شرکت سایه گستر آسیا در زمینه سقف برقی استخر استفاده نمایید.
برای سفارش سقف برقی استخر با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس حاصل نموده و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.
شرکت سایه گستر آسیا از بهترین تجهیزات و قطعات برند اروپایی در طراحی و اجرای سقف برقی استخراستفاده می کند تا بالاترین کیفیت سقف برقی استخر را به مشتریان خود تقدیم نماید.

سیستم سقف برقی  استخریا تاشو، یک سقف یکدست و الکتریکی، جمع شونده و مدرن است که به آسانی فضای باز استخر را تبدیل به یک فضای سرپوشیده میکند.

سقف تاشو همه کاره و مناسب برای پاسیو یا تراس میتواند قابلیت جمع شوندگی را برای مشتری ایجاد کند. این محصول مقاوم و محکم در برابر آفتاب، باد، باران و حتی برف است و از انعطاف پذیری استثنایی در طراحی و کارکرد برخودار می باشد.


برای انواع فضای کوچک و بزرگ و در شرایط آب و هوایی قابل استفاده است تا امکان استفاده شما از فضای باز و هوای آزاد را به خوبی فراهم کند. ما در شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از فناوری آزمایش شده و تجربه سالها تولید در سایبان برقی حالا اقدام به تولید این محصول نموده ایم تا پناهگاهی مدرن و زیبا را برای شما در منزل، محل کار و ویلا و … ایجاد نماییم.


سقف اتوماتیک یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای های روباز مثل استخر ها ، کافی شاپ ها ، رستوران ها و حیاط های شخصی می باشد. نصب این وسیله به عنوان پوشش میتواند فضا را کاربردی تر و زیباتر کند.


همچنین امکان کنترل از راه دور به وسیله ریموت برای شما وجود دارد تا در هر زمان از شبانه روز که خواستید سقف را باز و بست کنید.
با نصب سقف اتوماتیک میتوان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد و مانع از هدر رفت انرژی در ساختمان شد.


مشخصات فنی سقف برقی اتومات


•    نحوه باز شدن: تلسکوپی- کشویی- تاشو- لولایی- قوسی
•    نوع منبع تغذیه: جریان مستقیم- جریان متناوب
•    سیستم های فرمان: ریموت کنترل
•    پوشش نهایی: پودری الکترواستاتیک
•    جنس یراق آلات: آلومینیوم
•    گروه رنگ: سفید- سیاه- قرمز- صورتی- زرد- نارنجی- سبز- آبی- بنفش- زرشکی- سرمه ای- قهوه ای- نقره ای- طلایی- خاکستری
•    ویژگی: ضد آب- مقاوم در برابر باد و طوفان- ضد گرد و خاک- مقاومت در برابر گرما- عایق رطوبت
•    امکانات: پوشش بصورت کاملا آببند و هوابند- امکان استفاده از سیستمهای سرمایش و گرمایش درون محیط- سیستم هدایت آب باران- قابلیت تنظیم زاویه بازشوی- دارای سیستم نور پردازی- امکان اتصال به باطری و ups- امکان نصب سنسور هوشمند باران، آفتاب و یا برف
•    پشتیبانی و خدمات پس از فروش: تامین و تعمیر قطعات- تعویض و تعمیر محصول- حمل- نصب- آموزش
•    تراس های بدون سقف جهت جلوگیری از آفتاب و باران و یا برای جلوی محوطه باز رستورانها، فست فودها و کافی شاپ ها مناسب و کاربردی هستند.


همچنین ویلا ها و استخر های سرباز میتوانند از این سازه استفاده کنند. سقف برقی کنار و روی استخرها از دید آپارتمانهای مجاور جلوگیری کرده و گردو خاک را به حداقال میرساند.

ساخت سقف برقی استخر یک امر بسیار تخصصی و حرفه ای است و باید برای تهیه سقف برقی با کیفیت حتما به شرکتهای معتبر مانند شرکت سایه گستر آسیا رجوع شود.


قبل از سفارش سقف برقی ، سقف متحرک در ابعاد مختلف لازم است محل مورد نظر را به کارکنان سایبان برقی نشان  دهید تا بتوانند بهترین نمونه سقف برقی را اجرا کنند چرا که سقف متجرک کاملا متناسب با نیازهای شما ساخته میشود.
•    برای اجرای سقف متحرک ، سقف برقی با ابعاد بزرگ میتوانید با روابط عمومی سایه گستر آسیا در ارتباط باشید تا بهترین سقف متحرک استخر در محل مورد نظر اجرا نمایند.
•    البته قبل از سفارش سقف برقی ، سقف متحرک در ابعاد مختلف لازم است محل مورد نظر را به کارکنان سایبان برقی نشان  دهید تا بتوانند بهترین نمونه سقف برقی را اجرا کنند.

سقف متحرک استخر پارچه ای از محبوب ترین و پرفروش ترین سازه های این شرکت می باشد.کیفیت بسیار بالای قطعات به کار رفته و استفاده از پارچه های مرغوب وارداتی به کار رفته این محصول شرکت را به پر طرفدارترین محصول در بین کالاهای این شرکت و شرکت های رقبا کرده است.
شرکت سایه گستر آسیا افتخار دارد که در کنار کیفیت بسیار عالی، سقف متحرک استخر را نیز تا حد زیادی مناسب نموده و زمینه آسایش مشتریان خود را فراهم سازد.

Top