نصب درب رولاب امری حرفه ای و تخصصی است. بهترین کیفیت نصب درب رولاب را می توانید از متخصصین شرکت سایه گستر آسیا انتظار داشته باشید. جهت سفارش نصب درب رولاب کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و از خدمات ویژه این شرکت استفاده نمایید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید درب رول آپ در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


sLOhWHaoy5 

در هنگام خرید درب رول آپ، نکات زیر را در نظر بگیرید:

 

1. اندازه و ابعاد: قبل از خرید، ابعاد دقیق فضایی که قصد دارید در آن درب رول آپ نصب کنید را اندازه‌گیری کنید. این گفته شامل ارتفاع، عرض و عمق محل نصب می‌شود. اطمینان حاصل کنید که دربی که انتخاب می‌کنید، به طور کامل در فضای مورد نظر جا می‌گیرد و محل نصب را به طور کامل بپوشاند.

 

2. جنس و کیفیت: درب های رولاب‌ از جنس‌ها و مواد مختلفی ساخته می‌شوند. از جنس‌های مقاوم مانند آلومینیوم، PVC و فلز استفاده کنید. مطمئن شوید که درب انتخابی شما از مواد با کیفیت و مقاوم در برابر عوامل آب و هوایی و سایر شرایط خارجی ساخته شده است.

 

3. سیستم عملکرد: بررسی کنید که سیستم رولاب درب قابلیت باز و بسته شدن آسان و بی صدا را دارد. همچنین، از نظر ایمنی، درب باید دارای قفل‌های قوی و سیستم‌های ضد سرقت باشد.


نصب درب رولاب امری حرفه ای و تخصصی است. بهترین کیفیت نصب درب رولاب را می توانید از متخصصین شرکت سایه گستر آسیا انتظار داشته باشید.
جهت سفارش نصب درب رولاب کافی ست با یکی از شماره های 09151250522 و یا شماره ثابت 05137663055 تماس گرفته و از خدمات ویژه این شرکت استفاده نمایید.
شرکت سایه گستر آسیا توانسته است با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و تخصص کامل کارشناسان و تکنیسنهای خود منحصر به فردترین نصب درب رولاب را به انجام رساند.

کرکره برقی یا درب رولاب یکی از مدرن ترین و آخرین نتایج تکنولوژی در زمینه دربهای فروشگاهی است که مدرن ترین برندهای آن در شرکت سایه گستر آسیا ارائه می گردد.


پیشرفت علم تقریبا در همه جا ریشه دواند و کرکره ها نیز از این امر بی نصیب نماندند.
با جایگذاری کاسه های فنری روی کرکره حرکت آن را تا حدی آسان تر می کرد اما این هنوز کافی نبود.
بالاخره یک موتور برقی برای کرکره ها تهیه شد که امروز با نام موتور توبلار یا موتور ساید شناخته می شوند.


اجزاء و قطعات کرکره برقی
هر دهانه ی کرکره برقی  دارای مجموعه ای از اجزا و قطعات است .
از مهمترین قطعات یک دهانه کرکره برقی موتور و تیغه های آن است . امروزه پر استفاده ترین موتورها برای کرکره برقی موتورهایی با عناوین موتور توبلار و موتور ساید کرکره برقی هستند همچنین دیگر از شبکه های زنبوری آهنی بعنوان حفاظ استفاده نمی شود و جایگزین آن عموما تیغه هایی از جنس آلومینیوم هستند هر چند تیغه هایی با جنس های مختلف دیگر نیز موجودند.
شرکت آسیا گستر آسیا تمام قطعات و لوازم دربهای کرکره برقی را به صورت جزئی و کلی به راحتی در اختیار شما قرار میدهد .

کرکره برقی سایه گستر آسیا :
شرکت سایه گستر آسیا این افتخار را دارد که در نصب کرکره های خود مصرف انرژی کمتر ،‌ راحتی بیشتر ، زیبایی و هزینه بسیار پایین را در نظر گرفته و راه حلی مناسب برای نوسازی یا ساخت پروژه های جدید است .

شرکت سایه گستر آسیا از بهترین تیغه و بهترین موتورهای موجود در بازار استفاده میکند و با گارانتی معتبر در کوتاهترین زمان ممکن نصب و راه اندازی میکند .


سفارش دهانه کرکره برقی:


همکاران ما با اندازه گیری عرض و ارتفاع دهانه درب هزینه تقریبی را محاسبه می کنند.براورد قیمت بصورت حضوری در محل انجام می شود و این موضوع کاملا رایگان است.
معمولا قیمت کرکره برقی به همراه تیغه ، کلیه متعلقات و هزینه نصب محاسبه و بصورت متر مربع  بیان می شوند لازم به ذکر است قیمت موتور به آن اضافه می شود.
یک سیستم کرکره برقی حدود ۲۰ قطعه دارد که خود یک قطعه ممکن است دهها نوع مختلف داشته باشد .
لذا پیشنهاد ما به شما اینست که با توجه به سابقه و حسن انجام کار یک شرکت به آن اطمینان کرده و سفارش دهید ، ما مفتخریم فروش حدود ۱۰۰۰ نوع کرکره برقی داشته باشیم و تیغه های خود را علاوه بر ارسال به سراسر کشور به چهار کشور خارجی نیز ارسال کنیم.
کرکره رول آپ جزو پرطرفدارترین کرکره های برقی در سطح جهان است. از دلایل محبوبیت این نوع از درب های اتوماتیک را می توان در رنگ های مختلف , پاسخگویی به سلایق مختلف , متریال گوناگون و … دانست.

مزایای کرکره رول اپ چیست ؟

کرکره رول آپ از بهترین و پرطرفدارترین انواع کرکره های برقی به شمار می رود که مزایای زیادی را در اختیار مشتریان قرار داده است. این نوع از درب های اتوماتیک در اغلب مکان ها مانند پارکنیگ , مجتمع های مسکونی و … قابل نصب هستند. دلیل نام گذاری این کرکره ها به رول آپ این است که از بالا جمع می شوند. اما مزایای استفاده از این کرکره محبوب چیست؟
 
به صرفه بودن
اغلب افراد هزینه درب اتوماتیک برایشان مهم است. علاوه بر اینکه نمی خواهند مبلغ زیادی را بابت آن بپردازند  تمایل دارند که کیفیت کرکره نیز قابل قبول باشد و از استکام بالایی برخوردار باشد. این کرکره علاوه بر اینکه دارای قیمت مناسب و اقتصادی است می تواند نیاز شما به یک درب اتوماتیک و مستحکم را نیز برآورده کند.


جلوگیری از اتلاف انرژی
امروزه از روش های متعددی مانند عایق بندی اتصالات , عایق بندی درزها و …. برای جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده می شود. اما نصب درب این کرکره ها می تواند به این مساله کمک کند و به میزان 40 % نیز در کاهش انرژی مفید واقع شود. زیرا ساختار آن به گونه ای است که می تواند از اتلاف انرژی جلوگیری کند.


عدم اشغال فضا
از آن جایی که این کرکره ها در از بالا جمع می شود بنا بر نیاز مشتری می تواند تغییر کند. برخی از مشتریان تمایل دارند تا رول کرکره به طرف داخل جمع شود. اما به طور کلی درب های اتوماتیک رول آپ نیاز به فضای کمی دارند و تقریبا در تمام مکان ها قابل نصب و استفاده هستند.

Top