مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف جمع شونده پلی کربنات را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع قیمت سقف تاشو - سقف شیشه ای جمع شونده - سقف جمع شو تراس - سقف های باز و بسته شونده - سقف متحرک - قیمت سقف متحرک پارچه ای تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.



 مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف جمع شونده پلی کربنات را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های ساخت سازه های متحرک تا 30% تخفیف ویژه و در اختیار خریداران قرار می دهد فروش استثنایی انواع قیمت سقف تاشو - سقف شیشه ای جمع شونده - سقف جمع شو تراس - سقف های باز و بسته شونده - سقف متحرک - قیمت سقف متحرک پارچه ای تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد.
سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در ساخت سازه های متحرک و به طور خاص متنوع ترین قیمت سقف تاشو - سقف شیشه ای جمع شونده - سقف جمع شو تراس - سقف های باز و بسته شونده - سقف متحرک - قیمت سقف متحرک پارچه ای را باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهد و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی فروشگاه ها و موسسات مختلف می باشد.
مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت سقف تاشو - سقف شیشه ای جمع شونده - سقف جمع شو تراس - سقف های باز و بسته شونده - سقف متحرک - قیمت سقف متحرک پارچه ای با بهترین کیفیت حال حاضر ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک ببیند بنابراین شما هموطنان عزیز می تواند با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع دلخواه از انواع سقف جمع شونده پلی کربنات را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

برای اطلاع از ارزانترین قیمت سقف تاشو در ایران با بالاترین کیفیت کافی ست با کارشناسان سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

سقف جمع شو یا همان سقف متحرک محصولی جدید از سایبان برقی هاست که مدرن و کارآمد برای انواع محیط می باشد.
همان سقف جمع شو بخاطر سبک بودن و همینطور دوام و محکم بودن پارچه ، باز و بسته کردن راحت آن ، یک ایده و محصولی از لحاظ معماری مناسب و به صرفه اقتصادی برای رستوران و کافی شاپ های سرباز و به صورت کلی فضاهای بدون کاربری به شمار می آید.
در کشور ایران برای تهیه و ساخت سقف جمع شو  بنا بر تنوع آب و هوا باید در هر منطقه از متریال و پارچه خاص مقاوم و سازگار با شرایط همان منطقه استفاده میشود.
سقف جمع شو  به مالکان اجازه می‌دهند که شرایط هوای اطراف را آن طور که خود می‌خواهند تنظیم کنند. هوای زیر سقف جمع شو می‌تواند تا ۲۰ درجه خنک تر باشد. از آنجا که سقف جمع شو  باعث می‌شود که نور آفتاب به پنجره‌ها و درب‌های شیشه ای وارد نشود، به همین دلیل دمای داخل را نیز خنک تر نگه دارند. سقف جمع شو ها اگر بالای درب ورودی و یا بالای پنجره ها قرار گیرند باعث می‌شوند که رنگ قالی‌ها و لوازم خانگی در اثر قرار گرفتن در زیر نور آفتاب از بین نرود.

 

z1QgQwMJRD

انواع سقف جمع شو تراس و سقف شیشه ای جمع شونده و سقف جمع شونده هوشمند و دیگر سازه های متحرک در سایه گستر آسیا با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت تقدیم مشتریان عزیز می گردد.

یکی از سازه های بسیار لوکس و زیبا، سقف جمع شو هوشمند است. امروزه به دلیل کم بودن فضاهای شهری و گران بودن قیمت ساختمان ها، مالکان را بر آن داشته است که مکانهای روباز و بلا استفاده خود را با نصب سقف جمع شو هوشمند مسقف کنند. پوشش هوشمند به صورت اتوماتیک عمل می‌کند. سقف جمع شو هوشمند دارای ریموت کنترل است که به وسیله آن به راحتی می‌توان سقف را باز و بسته کرد.
سقف تاشو هوشمند مناسب برای پاسیو، بالکن، رستوران، کاف شاپ، پارکینگ، تراس و پشت بام است. تراس ها و بالکن ها به دلیل روباز بودن بدون استفاده مانده و در معرض باد و باران و آفتاب قرار دارند. سقف جمع شونده برای کنار و روی استخرها جهت جلوگیری از دید آپارتمانهای مجاور نیز به کار برده می‌شوند.
انواع سقف جمع شو هوشمند
سقف جمع شو هوشمند دارای انواع مختلفی است. سقف جمع شو بر اساس متریال به کار رفته به انواع مختلفی مانند سقف جمع شو هوشمند پارچه ای، سقف جمع شو هوشمند پلی کربنات و سقف جمع شو هوشمند شیشه ای تقسیم می‌شود. سقف تاشو هوشمند  پارچه ای به علت سبک بودن و نصب آسان آن دارای طرفداران زیادی است. این نوع سقف مناسب برای کافه ها، رستوران ها، پاسیوها و بالکن هاست.
سقف تاشو هوشمند شیشه ای و پلی کربنات از نوع پارچه ای آن مقاوم تر است. سقف متحرک شیشه ای از امنیت بالایی برخوردار است. سازه فلزی این نوع سقف، ترکیبی از آهن و آلومینیوم است که به وسیله موتورهای الکتریکی جا به جا می‌شود. سقف هوشمند شیشه ای از جمله محصولات لاکچری و زیبا هستند که در معماری نوین ساختمان ها، مجتمع های تجاری و رستوران ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
سقف جمع شو هوشمند پلی کربنات که نوع دیگر سقف متحرک هوشمند است از نوع شیشه ای آن سبک تر بوده و مقرون به صرفه تر می‌باشد.


سقف جمع شو هوشمند رستوران   

سقف جمع شو برای رستوران ها یکی از گزینه های بسیار مناسب است. رستوران دارها به دلیل رفت و آمد بسیارمردم به ستوران و به عنوان یک مکان عمومی، باید سلیقه های متفاوتی را در نظر داشته باشند. به این صورت که برخی از مردم غذاخوردن در مکانهای روباز را ترجیح می‌دهند. این مشکل را سقف جمع شو هوشمند رستوران حل کرده است.
با استفاده از سقف هوشمند و زدن یک ریموت و یا یک دکمه می‌توان رستوران را به یک مکان روباز تبدیل کرد. سقف متحرک هوشمند دارای انواع مختلفی است که برای مکانهای متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
سقف هوشمند برای رستوران، به منزله یک سازه مهم است. در مواقعی که شرایط آب و هوایی مناسب نیست و باد و باران و طوفان است، سقف هوشمند را باز نموده و رستوران به یک مکان سرپوشیده تبدیل می‌شود.
سقف جمع شو هوشمند پارکینگ
اهمیت سقف اتوماتیک برای پارکینگ  بسیار زیاد است. زیرا یکی از چالش های ناشی از افزایش جمیعت و کمبود فضای ساختمان ها در شهرهای بزرگ، مساله پارکینگ ماشین است. امروزه انواع پیشرفته ای از پارکینگ خودرو طراحی می‌شود که هر کدام هوشمند هستند. سقف جمع شو هوشمند پارکینگ یکی از سازه های تجهیز پارکینگ خودرو است که برای برخی از پارکینگ های روبازطراحی شده است.
در عین حال برخی از پارکینگ ها روباز هستند و باعث آسیب دیدن ماشین می‌شوند.  پارکینگ روباز دارای معایبی است از جمله:
•    آسیب دیدن اتومبیل در هنگام تابش نور خورشید و باد و باران
•    آلوده شدن ماشین در اثر وزش باد و گرد و خاک
•    خیس شدن اتومبیل در هنگام بارندگی
•    آسیب دیدن ماشین در اثر سقوط اشیا
با تعبیه و نصب سقف تاشو پارکینگ، عیوب پارکینگ روباز برطرف شده و دارای مزیت های پارکینگ سرپوشیده می‌شود. برخی از سقف های هوشمند پارکینگ دارای سیستم های پیشرفته ای است از جمله:
•    دارای سیستم زهکشی آب باران
•    تعبیه سیستم روشنایی بر روی پروفیل های سقف متحرک
•    سیستم جلوگیری از ورود حرارت به داخل خودرو
•    جلوگیری از ورود سرما به داخل خودرو

نصب سقف جمع شو هوشمند

نصب سقف جمع شو هوشمند برای بسیاری از مکانهای روباز تعبیه می‌شود. سقف تاشو هوشمند مناسب برای نصب بر روی رستوران ها، پاسیوها، پارکینگ ها، کافه ها، تراس ها و استخرهاست.
سقف تاشو هوشمند باعث می‌شود که مکان مورد نظر به حالت دومنظوره در بیاید. به این معنی که در مواقع نامساعد بودن شرایط جوی، سقف را باز کرده و در مواقعی که شرایط آب و هوا مناسب است سقف را بسته و از هوا و نور طبیعی استفاده کنیم. نصب سقف جمع شو هوشمند شیشه ای دارای جذابیت بالایی است زیرا نور کافی به محیط می‌تابد و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است.
قیمت سقف جمع شو هوشمند
سقف تاشو هوشمند در مکانهای مختلفی تعبیه و نصب می‌شود. سقف متحرک بر اساس نوع جنس و متراژ آن دارای قیمت های متفاوتی است. قیمت سقف جمع شو هوشمند در بازار بسیار مختلف است. برای مثال سقف جمع شو پارچه ای از قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر آن برخوردار است.
قیمت سقف تاشو اتوماتیک شیشه ای و پلی کربنات بالاتر از نوع پارچه ای آن است. دوام و استحکام سقف متحرک شیشه ای و پلی کربنات از نوع پارچه ای آن نیز بیشتر است. کاربرد سقف متحرک پلی کربنات نسبت به انواع دیگر آن بیشتر است و قیمت آن نیز مقرون به صرفه تر است.

سقف جمع شونده پلی کربنات یک گزینه عالی برای محافظت از فضای باز در برابر نور خورشید، باران و برف است. این سقف ها از پانل های پلی کربنات ساخته شده اند که در یک فریم آلومینیومی قرار گرفته اند. پانل های پلی کربنات شفاف هستند و نور خورشید را از خود عبور می دهند، اما از گرمای بیش از حد و اشعه ماورا بنفش محافظت می کنند. سقف های جمع شونده پلی کربنات را می توان در اندازه ها و اشکال مختلفی سفارش داد و می توان آنها را برای سازه های مختلف، از جمله آلاچیق ها، پاسیو ها و استخرها استفاده کرد.

سقف های جمع شونده پلی کربنات مزایای زیادی دارند، از جمله:

  • محافظت در برابر نور خورشید، باران و برف
  • افزایش جریان هوا و تهویه
  • کاهش گرمای بیش از حد
  • افزایش زیبایی شناسی
  • سهولت نصب و نگهداری

اگر به دنبال یک راه حل مقرون به صرفه و موثر برای محافظت از فضای باز خود هستید، سقف جمع شونده پلی کربنات یک گزینه عالی است.

برای تهیه هر نوع سقف های باز و بسته شونده یا سقف متحرک برقی ابتدا باید مشخصات دقیق و مزایا و کارایی این سقفها را دانسته و سپس بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

دلایل محبوبیت استفاده از سقف جمع شو:
👈نصب سقف جمع شو  در منزل برای ایجاد سایه ای مطلوب و جلوگیری از پوسیدگی و رنگ پریدگی وسایل منزل
👈نصب سقف جمع شو در بیرون از فضای هتل ها و رستوران ها برای لذت بردن مشتری از فضای آزاد
👈سقف جمع شو برای استخر منازل
👈مقاومت بالای سقف جمع شو برای مهار برف و باران
👈تنوع بالای طرح و رنگ سقف جمع شو
👈استفاده آسان از سقف جمع شو
👈 سازه های مقاوم در برابر زنگ زدگی
👈کاربردهای  متنوع سقف جمع شو
👈 قابلیت نصب به عنوان سایبان پارکینگ
مزایای سقف جمع شو
👈استفاده از باکیفیت ترین پارچه های مقاوم در مقابل تابش آفتاب ، وزش باد ، بارش باران و …
👈امکان سفارش سقف جمع شو در طرح ها و رنگهای مختلف
👈امکان باز و بسته کردن سقف جمع شو  توسط ریموت از فاصله ی زیاد
👈در صورت عدم استفاده به راحتی سقف جمع شو را جمع کنید.

 

gLrfditxQ6

Top