سقف چادری متحرک : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع سقف چادری متحرک را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات سازه چادری - سازه های پارچه ای - ساخت سایبان ارزان - نحوه ساخت سقف متحرک استخر - ساخت سایبان ساده که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



سقف چادری متحرک  - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع سازه چادری - سازه های پارچه ای - ساخت سایبان ارزان - نحوه ساخت سقف متحرک استخر - ساخت سایبان ساده خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف چادری متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

سقف چادری متحرک  - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف چادری متحرک  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازه چادری - سازه های پارچه ای - ساخت سایبان ارزان - نحوه ساخت سقف متحرک استخر - ساخت سایبان ساده  با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف چادری متحرک را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.

dbdpvC5Kyg

سقف چادری متحرک چیست و چه کاربردهایی دارد؟: شرکت سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان با افتخار اعلام می نماید که انواع سقف چادری متحرک را با بهترین کیفیت و با 30% تخفیف واقعی در اختیار شما خریداران محترم قرار میدهد.

سقف چادری متحرک ابزاریست که امکان ورود نور و هوای تازه را به داخل منزل فراهم میسازد. سقف متحرک به صورت کنترلی با ریموت کنترل عمل می‌کنند. سقف های متحرک در شکل، اندازه و فرم خاص بسته به سلیقه و نظر خود شخص ساخته می‌شوند. سقف های متحرک گاهی بصورت آلاچیق نیز ساخته می‌شوند. سقف های متحرک شاخه‌ای از معماری داخلی است. در کنار پوشش، کارکرد و دکوراتیو و نورپردازی این سقف ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. این سقف ها به وسیله موتور داخلی در خود سازه و به وسیله یک کنترل کوچک باز و بسته میشوند. پارچه و فلز به کار رفته در این سازه ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و دوام و عمر بسیار بالائی دارد.

سقف چادری متحرک با قابلیت های ویژه ای که شما در زمان استفاده از سازه های سایه گستر آسیا مشاهده میکنید دیگر این یک کار معماری معمولی ساده نیست و شما در کمال آرامش میتوانید آنچه را که ما خلق کرده ایم مشاهده کنید و بدون کوچکترین مشکلی با لذت کامل از سازه های چادری ما استفاده کنید و خاطرات شیرینی را به همراه محصولات ما در کنار خانواده خود ثبت نمائید

سقف چادری متحرک بدون پیچیدگی و با نظم خاصی همه آیتم ها و المان ها در کنار هم قرار میگرد و شما به سادگی میتوانید از آنها استفاده کنید و بدون هیچ مشکلی از آن ها را لذت ببرید. به ما اعتماد کنید و کار را به متخصصین آموزش دیده در این کار واگذار کنید. تا بهترین سازه را با کمترین قیمت موجود در ساسر کشور برای شما فراهم نمائیم

سقف چادری متحرک به وسیله موتور داخلی در خود سازه و به وسیله یک کنترل از راه دور کوچک باز و بسته میشوند. پارچه و فلز به کار رفته در این سازه ها از کیفیت مناسبی برخوردار است و دوام و طول عمر بالائی دارد.

سقف چادری متحرک با طرح مدرن و لاکچری که کمتر شرکتی ممکن است با این خلاقیت پیدا شود و این نوع خلاقیت را در سقف چادری متحرک به کار ببرد و شما میتوانید برای بهره مند شدن از خلاقیت سایه گستر آسیا سقف چادری متحرک سفارش بدید و از سقف چادری متحرک خود لذت ببرید و برای دوستان و آشنایان خود تعریف کنید و نشانشان دهید.  

تازه این کمی از کارهای سقف چادری متحرک سایه گستر آسیا است برای اینکه به خلاقیت ها و کارهای دیگر سایبان برقی پی ببرید میتوانید با گروه بزرگ سایه گستر آسیا ارتباط برقرار نمایید و با از لیست قیمت 30% مطلع شوید.

همچنین میتوانید برای دیدن بهترین پارچه ها برای سقف چادری متحرک خود از با مشاورین و متخصصین شرکت سایه گستر آسیا کمک بخواهید تا شما را راهنمایی بفرمایند.

سقف چادری متحرک ,سازه‌ های کششی پارچه ای، سازه‌ های چادری یا سازه‌ های غشایی، که به نوعی سازه فضایی محسوب می‌شود یکی از زیر مجموعه‌ های تکنولوژی‌ های نوین سازه ‌ای در عصر حاضر می‌ باشد که طی سال‌های اخیر، بحث گسترش استفاده از این‌ گونه فن‌آوری‌های خدمات سازه کششی, چادر کششی, سازه پارچه ای, سازه کششی, سازه کابلی, سایبان کششی, سقف کششی, اجرای چادر کششی, فروش سایبان کششی, قیمت سازه کششی, نصب سقف کششی, طراحی سازه کابلی, سقف کابلی, سیستم سازه های کابلی, سایبان چادری متحرک, آلاچیق پارچه ای, سازه چادری کششی, سایبان کششی پارکینگ, ساخت و اجرای انواع سازه کششی, قیمت سازه چادری, پارچه سقف کششی, پارچه سازه کششی, سازه پارچه ای موقت, سازه پارچه ای ثابت, سقف کششی, سایبان کششی, چادر کششی, سازه پارچه ای, سازه کابلی و سازه کششی از جمله ضرورت ها و پیش ‌نیاز‌های لازم جهت توسعه کشور بوده ‌است.

FusFHqvX7R

سقف چادری متحرک تولید شده در سایه گستر آسیا دارای ویژه گی های بسیار زیادی می باشد که در کنار ارائه 30% تخفیف و همچنین با بیش از 30 سال سابقه درخشان میتواند برای شما مشتریان عزیز بسیار لذت بخش باشد.

  • طراحی مدرن
  • سازه پیشرفته
  • سازه لوکس
  • مناسب تمام سلیقه ها
  • سازگاری کامل با محیط
  • راحتی و آرامش در عین حال قیمت پائین
  • خوابی آرام و بدون گرمای مستقیم آفتاب
  • طراحی ارگونومیک
  • طراحی و ساخت دقیق
  • طراحی دقیق
  • بهترین کیفیت
  • عمر طولانی
  • طراحی شده برای شما
  • استفاده چند منظوره
  • سفارسی و دلخواه
  • سازه سبک و مقاوم
  • بدون مجوز شهرداری
  • عملکرد عالی
  • قطعات پیشرفته
  • مقاومت در برابر زلزله
  • مقاوم در برابر باد و طوفان شدید
  • گارانتی ۵ ساله
  • با ۱۵ سال خدمات پس از فروش
  • امکان ترکیب طراح های مختلف مناسب با سلیقه
  • دارای موتور مخفی در سازه
  • دارای خروجی آب مجزا
  • دارای کنترل از راه دور با برد بالا

سقف چادری متحرک ابزاریست که امکان ورود نور یا جلوگیری از ورود نور و نزولات آسمانی را به داخل محیط پیرامون خود فراهم می‌سازد. سقف چادری متحرک به دو صورت دستی و کنترلی (برقی) عمل می‌کنند. سقف های متحرک در شکل، اندازه و فرم مختلف ساخته و پیاده سازی می‌شوند. سقف های متحرک گاهی بصورت آلاچیقی نیز ساخته می‌شود. سقف های متحرک شاخه‌ای از معماری داخلی است. در کنار پوشش، کارکرد ، دکوراتیو و نورپردازی این سقف ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. پارچه و فلز به کار رفته در این سازه ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و دوام و عمر بسیار بالائی دارد. سقف متحرک ضد آب بود و موتور آن بصورت مخفی در سازه اثر قرار دارد و کنترل از راه دور کوچک و قوی دارد و جنس بدنه سازه از فولاد آب دیده میباشد که ضد زنگ و ضد خوردگی میباشد و پارچه بکار رفته در آن پلی استر با روکش ۲ طرفه PVC است.

سقف چادری متحرک تولید شده در شرکت سایه گستر آسیا در زمینه وفادار سازی مشتریان (Customer Loyalty) و رضایتمندی مشتری (Customer Satisfaction) و سایر فاکتورهای مرتبط با پایداری و استمرار مشتری، یکی از موفق ترین شرکت ها در میان شرکت های مشابه در ایران است.

سقف چادری متحرک  - شرکت سایه گستر آسیا  در سال‌های آغازین فعالیت خود به دلیل کسب رتبه های قابل قبول در زمینه سقف چادری متحرک ، از پشتیبانی تولید‌کنندگان معتبر پارچه اروپایی نظیر hullenn ترکیه و mehler آلمان برخوردار گردیده . شرکت سایه گستر آسیا  هم اکنون در اجرای پروژه‌های بزرگی که با همکاری شرکت‌های مهندس مشاور و پیمانکار کشور رقم خورده، از بهترین محصولات پارچه‌ای استفاده می‌نماید و بهترین کاره ها را به مشتریان ارائه میدهد 

گارانتی ۵ ساله محصولات و ۱۵ سال خدمات پس از فروش انواع سقف چادری متحرک تولید شده در سایه گستر آسیا نشان از با کیفیت بودن این نوع از سازه های متحرک می باشد با افتخار کلیه محصولات خود را با 30% تخفیف در اختیار شما خریداران قرار میدهیم.

1.    ماندگاری بالا و مقاوم در برابر سرما و گرما
2.    تضمین رفع هرگونه نقص توسط تکنسین در طول مدت گارانتی
3.    کلیه لوازم در برابر رنگ پریدگی ، تغییر رنگ پوسته،پوسیدگی و تارنما شدن در تکستایل(پارچه)- خرابی و تغییر فرم در بخش سازه،انهدام و سقوط سازه و سیم بکسل ها در برابر عوامل جوی و آب وهوای منطقه شامل گارانتی تعمیر می باشد .
4.    تکنسین های شرکت سایه گستر آسیا کلیه لوازمات و قطعات را در طول مدت گارانتی نسبت به رفع نقص متعهد میشوند.
5.    کلیه لوازمات در برابر شرایط جوی مناسب و تحمل برف ۲۰ کیلوگرم بر متر مربع و بارندگی متعادل شامل گارانتی تعمیر می باشد.
6.    هرگونه مشکل و خرابی در چهارچوب گارانتی باید طی یک نامه در مدت ۴۸ ساعت بصورت تماس یا کتبا ابلاغ گردد و شرکت موظف است ظرف حداکثر ۴۸ ساعت به ارسال تکنسین ها جهت رفع نقص اقدام کند.

سقف چادری متحرک:  سازه های چادری تولید شده در شرکت سایه گستر آسیا توانسته است در بازار به خوبی جای خود را پیدا نماید.

کلیه سازه های چادری موجود در مجموعه عظیم سایه گستر آسیا داری 30% تخفیف و زیر قیمت تمام شرکت های حال حاضر در کشور می باشد ما با افتخار محصولات خود را از جمله سازه های چادری 5 سال گارانتی می نماییم و دارای 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.

سقف چادری متحرک :  سازه های پارچه ای به جهت تنوع بسیار زیادی که دارد  تواسته مجموعه عظیم سایه گستر آسیا بسیار با اهمیت بوده است و در حال حاضر تمامی انواع سازه های پارچه ای این شرکت دارای 30% تخفیف می باشد.

سازه های پارچه ای طراحی و اجرا شده در سایه گستر آسیا با بهترین و مرقوبترین نوع پارچه تولید شده است به نحوی که داری 15 سال خدمات پس از فروش و 5 سال گارانتی می باشد.

5mFww9z27X

"سقف چادری متحرک: راهی سبک و سریع برای پوشاندن فضاهای باز!"

سقف چادری متحرک، یک راهکار نوآورانه برای پوشش فضاهای باز و محافظت در برابر شرایط جوی متغیر است. این فناوری به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت و سهولت فضاهای خود را پوشش دهید و از تغییرات آب و هوا محافظت کنید.

یکی از بزرگترین مزایای سقف چادر متحرک وزن سبک پارچه است که به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به پروفیل‌های سنگین و پیچیده، سقفی زیبا و عملی را ایجاد کنید. همچنین، این پروژه‌ها به علت پیش‌ساخته بودن سیستم، باعث کاهش چشمگیر در زمان اجرا می‌شوند.

سقف پارچه‌ای می‌تواند بر اساس نیازهای شما در ابعاد و فرم‌های مختلف تولید شود، به عبارت دیگر، یک سفارش اختصاصی و منحصر به فرد را ایجاد کنید. این سیستم پوششی در فضاهای باز به عنوان یک حلول کاربردی برای محافظت از شما در برابر باران، آفتاب، و شرایط جوی ناگهانی عمل می‌کند.

با سقف چادر متحرک، فضاهای خود را به سرعت تغییر دهید و از زیبایی و کاربردی بودن آن لذت ببرید. این فناوری گسترده‌ای از سقف متحرک گرفته تا سایبان‌های ثابت و سقف‌های کششی را فراهم می‌کند. به سادگی و با کمترین زمان و هزینه، از مزایای یک سقف چادری متحرک بهره ببرید.

ujYp55Mt8y

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top