خرید سقف متحرک برای استخر : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع خرید سقف متحرک برای استخر را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت سقف متحرک شیشه ای - سقف متحرک استخر - قیمت سقف متحرک پارچه ای - سقف ریلی استخر - سقف متحرک استخری - سقف ارزان استخر - کرکره روی استخر - اجرای سقف متحرک برقی که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



خرید سقف متحرک برای استخر  - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف متحرک شیشه ای  - سقف متحرک استخر  - قیمت سقف متحرک پارچه ای - سقف ریلی استخر  - سقف متحرک استخری  - سقف ارزان استخر  - کرکره روی استخر  - اجرای سقف متحرک برقی خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع خرید سقف متحرک برای استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

خرید سقف متحرک برای استخر  - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع خرید سقف متحرک برای استخر  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف متحرک شیشه ای  - سقف متحرک استخر  - قیمت سقف متحرک پارچه ای - سقف ریلی استخر  - سقف متحرک استخری  - سقف ارزان استخر  - کرکره روی استخر  - اجرای سقف متحرک برقی با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از خرید سقف متحرک برای استخر را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

خرید سقف متحرک برای استخر - اجرای سقف متحرک برای استخر ؛ انواع و کاربرد سقف متحرک برای استخر توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با سابقه درخشان بیش از 30 سال در طراحی و تولید و اجرای انواع خرید سقف متحرک برای استخر

سقف متحرک استخر به دو منظور اصلی انجام می شود

۱- علت پوشش می تواند جلوگیری از ورود گرد و خاک و خاشاک و یا احیانا جلوگیری از سقوط جانداران به داخل استخر باشد . که در این صورت اجرای سقف با ارتفاع کم پیشنهاد می شود که در نهایت قیمت سقف متحرک استخر خیلی کمتر می باشد.

۲- علت پوشش سقف استخر علاوه بر موارد ذکر شده بالا ، استفاده از استخر در چهار فصل سال می باشد. در این صورت ارتفاع سقف را بیشتر در نظر می گیریم که در این حالت قیمت سقف متحرک استخر نسبت به حالت اول که ارتفاع کمتری دارد بیشتر می شود.

خرید سقف متحرک برای استخر - قیمت سقف متحرک استخر

قیمت سقف متحرک استخر ، سقف متحرک استخر که با انواع سازه های مختلف قابل تولید و اجرا است.

قبل از سفارش سقف برقی ، سقف متحرک در ابعاد مختلف لازم است محل مورد نظر را به کارکنان سایبان برقی نشان  دهید تا بتوانند بهترین نمونه سقف برقی را اجرا کنند چرا که سقف متجرک کاملا متناسب با نیازهای شما ساخته میشود.

برای اجرای سقف متحرک ، سقف برقی با ابعاد بزرگ میتوانید با سایبان برقی متین در ارتباط باشید تا بهترین سقف متحرک استخر در محل مورد نظر اجرا نمایند. البته قبل از سفارش سقف برقی ، سقف متحرک در ابعاد مختلف لازم است محل مورد نظر را به کارکنان سایبان برقی نشان  دهید تا بتوانند بهترین نمونه سقف برقی را اجرا کنند.

سایه گستر آسیا افتخار دارد که در کنار کیفیت بسیار عالی، سقف متحرک استخر را نیز تا حد زیادی مناسب نموده و زمینه آسایش مشتریان خود را فراهم سازد. برای اطلاع از قیمت سقف متحرک استخر میتوانید با مشاوران تخصصی سایه گستر آسیا در ارتباط باشید تا بهترین پیشنهاد ها را به شما یگویند.

اجرای سقف متحرک علاوه بر استخر بر روی پاسیو و هم چنین اجرای سقف متحرک وید ساختمان و وید موتورخانه برج ها کاربرد گسترده ای دارد ، به این شکل که در حالت عادی سقف روی وید گسترده شده و در مواقع لازم همچون مواقعی که نیاز به تعمیر یا جابجائی قطعات موتور خانه به بیرون باشد سقف متحرک باز می شود. در بعضی از وید ها و نورگیر ها و پاسیوها نیز از سقف متحرک پاسیو یا سقف متحرک نورگیر جهت تهویه هوای داخل ساختمان استفاده می شود.

در یک توضیح اجمالی راجب سقف متحرک برای استخر میتوان این طور بیان کرد که معمولا این سقف ها  ورق هایی هستند از جنس پلی کربنات که به دو نوع شفاف و غیرشفاف تقسیم میشوند .

سقف متحرک برای استخرعلاوه بر زیبایی که به محیط اطراف می بخشند عایقی بسیار مقاوم  و مناسب در برابر ورود اشعه های مضر به محیط مربوطه می باشند به همین جهت امروز در مکان هایی که پوست انسان در معرض تابش نور شدید خورشید است برای جلوگیری از صدمات پوستی از این ورق ها  استفاده می شود .

خرید سقف متحرک برای استخر - سقف های متحرک را میتوان سقفی چند منظوره نامید چرا که به راحتی ورق هایی که در این سقف  به کار رفته است درون هم جمع و از هم گشوده میشوند پس میتوان گفت با یک تیر دو نشان زده اید! کیفیت و امنیت بالای این پوشش در برابر ضربات شدید و حوادث طبیعی باعث استفاده فراگیر این سقف در بسیاری از مشاغل و اماکن شده است از جمله استفاده های آن میتوان به استخر ها و سقف پارکینگ ها اشاره کرد.

iksWCoh3Gb

خرید سقف متحرک برای استخر - تاریخچه ساخت سقف متحرک

شاید شما هم فکر کنید سقف های متحرک امروزی  ایده ای جدید و متفاوت است اما جالب است بدانید بر خلاف آنچه مردم راجب سقف های متحرک فکر میکنند این نوع پوشش سال هاست که در حال استفاده در شکل های متفاوت است و هر بار در چرخه تکامل شکلی جدید و زیبا تر به خود گرفته است به طوری که امروزه طرفداران خاص خود را دارد.

با نگاهی سطحی به این پوشش میبینیم که در گذشته این پوشش با نام هایی دیگری همچون سایبان مورد استفاده قرار میگرفته به طوری که مردم مصر باستان برای محافظت از خود و اجناسشان در برابر تابش شدید آفتاب هنگام کار در سر در مغازه های خود از سایبان ها استفاده می کردند ، در گذشته جنس این سایبان ها معمولا از حصیر یا پارچه کتان بود و اسکلت مربوطه به آن از الوار یا ریسمان ساخته می شد .

از اوایل قرن نوزدهم  تکامل صنعتی این پوشش شروع شد و تغیرات چشمگیری در جنس و نوع ساخت و پرداخت آن ایجاد شد و طرفداران زیادی را در حوزه های مختلف همچون کشتی های بخاری ، سازندگان آسیاب ها و بادبان ها را به  خود جلب کرد ، مراحل تکامل این سایبان تا به امروز همچنان ادامه دارد.

خرید سقف متحرک برای استخر - سقف متحرک چیست؟ در ادامه مفصل توسط کارشناس ارشد و متخصص سقف متحرک استخر توضیحات داده می شود ضمنا فروش ویژه انواع سقف متحرک برای استخر با 30% تخفیف در سایه گستر آسیا صورت میگرد.

بشر پیشرفت هایی زیادی را تا کنون پشت سر گذرانده است و صنعت معماری نیز از این پیشرفت ها عقب نمانده و تغییرات زیادی را در بر داشته است.

از جمله این تغییرات تغییر شکل سقف ها بوده است که امروزه در انواع و اقسام و در شکل ها و جنس های مختلف به چشم میخورند ، سقف های متحرک نمونه ای از این تغییرات است که تحولی جدید را به وجود آورده است این پوشش با شکل و ظاهری متفاوت و جنس خاصی که دارد ظاهری زیبا به محیط می بخشد و در ادامه خواهید دید که با توجه به مزییت هایی که دارد میتواند انتخابی مناسب در بسیاری از امور ساخت و سازباشد.

سقف های متحرک ورق هایی هستند از جنس پلی کربنات که در شکل ها و انواع مختلفی همچون شفاف و غیرشفاف و … ساخته میشوند.

خرید سقف متحرک برای استخر - این سقف ها از امنیت بسیار بالایی در برابر بسیاری از خطرهایی همچون سقوط اشیا سنگین ، بلایای طبیعی ، شکستگی دارند و این مناسب برای مکان هایی هستند که آسیب پذیری بلایی دارند همچون مکان های زلزله خیز.

شکل ظاهری این سقف ها بسیار متفاوت از سقف های آجری هست که در اطراف به وفور میبینیم ، این پوشش از زیبایی چشم نوازی برخوردار است که باعث استفاده آن در صنعت معماری جدید شده است و فضای مدرنی را در صنعت معمارب به وجود آورده است ، همچنین کیفیت بالای این محصول ناشی از بهره گیری مواد پلی کربنات در ساخت این ورق ها می باشد. در ادامه به بررسی این سقف میپردازیم.

به طور کل به سقف هایی که قابلیت باز یا بسته شدن را دارد سقف های جمع شو ،متحرک و یا بازشو گفته میشود.

BxFyTENlEn

خرید سقف متحرک برای استخر - آشنایی با سقف های متحرک : ما در مجموعه عظیم سایه گستر آسیا توانسته اییم با 30% تخفیف ویژه انواع سقف متحرک استخر را طراحی و اجرا نماییم .

سیستم این سقف نوعی طراحی شده اند که متناسب با هر گونه شرایط آب و هوایی هستند و فرقی نمیکند در چه فصلی از آن استفاده شود چرا که قدرت سازگاری بالایی دارند و به هیچ عنوان دمای هوا روی این پوشش تاثیری ندارد و باعث فرسایش و نابودی آن نمیشود.

این سیستم به نحوه ای طراحی شده که علاوه بر فوایدی که دارد فضای دلچسب و آرامش بخشی را ایجاد میکند و با طراحی مدرن و بروزی که دارد زیبایی خاصی به فضای اطراف میبخشد.

این سیستم تحمل فشار باد براساس مقیاس بیوفوت کلاس۱۱ (km/h) را داراست،به نحوی که سخت ترین و شدید ترین باد ها هم روی این سقف مشکلی ایجاد نمیکند و طراحی آن براین اساس میباشد که در بدترین شرایط آب وهوایی،باران،تگرگ،ریزگردها وآفتاب شدید تحمل بالایی دارد بدون اینکه آسیب چندانی ببیند و باعث خسارت شود.

مواد به کار گرفته در این پوشش به نوعی عمل میکند که علاوه بر محافظت در برابر سرما و گرما عایقی بسیار مقاوم ورود سر و صدا از محیط بیرونی و همچنین جلوگیری از هدررفت دمای داخلی می باشد.

پوششی بسیار قوی در برابر ورود اشعه uvخورشید آتش گریز و جلوگیری از ورود هر گونه ریزگرد یا گرد و خاک به محیط مربوطه است این ها تنها بخشی از ویژگی های این پوشش محکم است.

خرید سقف متحرک برای استخر - مواد تشکیل دهنده و نحوه ساخت : جهت خرید سقف متحرک برای استخر لطفا با یکی از شماره های مجموعه سایه گستر آسیا تماس برقرار نمایید تا از تخفیف 30% سقف متحرک برای استخر بهره مند شوید.

اگر بخواهیم اشاره مختصر به مواد تشکیل دهنده و نحوه ساخت داشته باشیم باید بگوییم که این پوشش ورق هایی هستند از جنس پلی کربنات (برای آشنایی با پلی کربنات به مقاله پلی کربنات در همین سایت سر بزنید) که از قبل این ورق ها بسته به مکان مربوطه و سلیقه مشتری برش خورده و آماه سازی میشوند و همراه اسکلت محکمی که جنس آن فلز است از قبل آماده شده اند در محل مربوطه نصب و پیاده سازی میشوند و بعد از ایننکه مراحل نصب به درستی انجام شد ورق ها را روی این اسکلت توسط ریل هایی که از قبل آماده شده قرار میدهند و بعد از آن با استفاده از یک ریموت به راحتی میتوان پوشش را باز یا بسته کرد.

خرید سقف متحرک برای استخر - سقف متحرک سازه ای از جنس پروفیل های آلمینیومی و فولادی است که برای مقامت آلمینیوم ها در برابر عوامل بیرونی همچون شوره زدن یا سیاه شدن این پروفیل ها را با رنگ های مخصوص آمینیوم رنگ میکنند این سازه ها دارای چرخ ریل هایی از جنس تفلون پلی آمید هستند که از مقاومت بالایی برخورداند . سایه گستر آسیا از بهترین مواد پلی کربنات برای اجرای پوشش این سقف ها استفاده میکند.

پوششی برای صرفه جویی در انرژی: یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از سقف متحرک برای استخر صرفه جویی در انرزی می باشد که در مجموعه سایه گستر آسیا به خوبی به آن توجه شده است.

 

KwwC6eNjX0

جامعه اطراف ما هر روزه در حال پیشرفت و نوآوری می باشد به طوری که هر روزه شاهد کشفیات و اختراعاتی هستیم که زندگی روزمره بشر را آسان تر ساخته است.

خرید سقف متحرک برای استخر - سقف های بالای سر ما نیز از این پیشرفت ها عقب نمانده و هر روزه شاهد تعغیری در شکل و معماری آن ها هستیم . از جمله این پشرفت ها سقف های متحرکی هستند که صنعت معماری مداوم در حال استفاده از آن در مکان های مختلف همچون استخرها ، مساجد ، تالار ها ، حسینه ها و حتی سقف خانه ها می باشد .

این پوشش باعث دگرگونی شکل ظاهری این اماکن شده است و چشم نوازی خاصی را در این محیط ها ایجاد کرده است. این پوشش با قابلیت باز بسته شدنی که دارد انسان را به بسیاری از هدف هایش نزدیک تر ساخته است و مشکلاتی را که مدام با آن دست و پنجه نرم میکردیم را برطرف ساخته.

خرید سقف متحرک برای استخر - در جامعه ما صرفه جویی در مصرف انرژی و استفاده از انرژی پاک حرف اول را میزند چه خوب است که بدانید این پوشش ها عایقی بسیار قوی و هوشمند در برابر ورود سرما و گرما میباشد و این خود باعث صرفه جوی در انرژی میشود ، از طرفی این ورق ها عایقی قوی در برابر ورود اشعه های مضر به محیط مربوطه است و این امر اطمینان سلامت پوست را برای شما فراهم میکند.

امروزه به دلیل فرهنگ آپارتمان نشینی و تغیر شکل منازل استفاده از استخر ها سخت و غیرقابل دسترس شده است .

سایه گستر آسیا با بهره گیری از بهترین و مقاوم ترین مصالح امکان استفاده از استخر را برای هر گونه مسکنی فراهم کرده است . به شکلی که سقف استخر ساخته شده را پوشش کامل میدهد به نحوی که از اطراف مشرف به دید نباشد.

مزیت و برتری های پوشش های جمع شو

این سقف ها به دلیل چند منظوره بودنشان این قابلیت را دارند که در فصل های مختلف استفاده شوند . این پوشش ها عایقی قوی هستند در برابر سرما و گرما و از هدر رفتن انرژی جلوگیری میکنند و باعث صرفه جویی در انرژی میشوند. این ورق ها اشعه های مضری که به پوست آسیب میزند را کنترل کرده و از خود عبور نمیدهند و این امر موجب سلامت پوست می شود.

به دلیل استحکام بالایی که دارند در برابر ضربه های سنگین آسیب نمیبینند و مقاوم در برابر سقوط اشیا ، زلزله ، طوفان و… هستند. علاوه بر نورپردازی زیبایی که دارند عایقی در برابر باران هستند و دوام بالایی دارند و به راحتی دچار زنگ زدگی نمی شوند. حفظ حریم خصوصی را تامین میکنند و مناسب برای اماکنی هستند که در اشراف همسایگان قرار دارند. از جایی که بیشتر قطعات پیش ساخته شده است باعث کاهش هزینه زیادی را در بر دارند. قابلیت جا به جایی دارند به نحوی که میتوان با جدا کردن پیج و مهره ها این پوشش را به مکانی دیگر منتقل کرد.

XxchAqOqNP

مشخصات کیفی این محصول

  • در خرید هر محصولی قطعا مهم ترین نکته توجه به موارد کیفی آن محصول است درمورد خرید سقف متحرک نیز همینطور است در این بخش به گوشه ای از این موارد اشاه میکنیم:
  • نکته خیلی مهم در خرید این سقف ها مقاوم بودن غشاء بکار رفته در برابر نفوذ رطوبت و سرما و نور خورشید است به نحوی که این غشاء به مرور زمان فرسوده و  نابود نشود.
  • یکی از مزیت های سقف متحرک فلزی ، اسکلت آن است که باید به قدری محکم باشد که با ضربات سنگین خمیده یا شکسته نشود و مقاومت بالایی در برابر ضربات سنگین داشته باشد و علاوه بر آن فلز به کار رفته باید مقاوم در برابر زنگ زدگی و فرسایش باشد در صورتی که مواد مرغوبی در این سازه به کار گرفته نشود در مدت زمان کوتاهی موجب نابودی سقف خواهد شد.
  • از موارد بسیار مهم در نوع برقی این سقف توجه داشتن به موتور آن است این موتور که وظیفه جا به جایی ورق هارا بر عهده دارد باید از توان نیروی بالایی برخوردار باشد تا به راحتی بتوانند ورق ها باز و بسته شوند علاوه بر آن کیفیت موتور باید به قدری بالا باشد که در مدت زمان طولانی ضعیف یا دچار مشکل نشود.

مکان های قابل اجرا این سقف ها

این سقف ها یک انتخاب چند منظوره هستند چرا که علاوه به کارایی های یک سقف معمولی توانایی های فراوان دیگری را نیز در خود گنجاند است و کارایی های چند منظوره را ارائه میدهد.

خرید سقف متحرک برای استخر - به وفور سالن هایی در سطح شهر دیده میشوند که پوشش دهی آن ها بسته به فصل تغیر میکند و این تغیر کاربری هزینه هایی را نیز در پی دارد ، اما معماران خلاق این نقطه ضعف را تبدیل به یک ایده جذاب کردند و ایده ساخت سقف متحرک این مشکل را برطرف ساخت و تحول زیبایی در ساخت سقف های جدید به وجود آورد.

این سقف ها پوشش های امن و سبکی هستند که تمام محوطه مربوطه را پوشش دهی کامل میدهند و هر زمان که کاربر اراده کند میتواند محیط خود تغیر کاربری داده و سقف را باز یا بسته کند (توسط ریموت).

شاید برای شما پیش آمده باشد که نیاز به محیطی زیبا و دلنشین با صرف کمترین قیمت و زمان  برای استراحت یا محیط های کاری و … داشته اید از طرفی فرصتی برای انجام این پروژه  نداشته باشید.

خرید سقف متحرک برای استخر - به عنوان مثال سقف های متحرک حیاط  یا سقف متحرک ماشین (پارکینگ) گزینه ای مناسب جهت بکارگیری در ایجاد محیطی برای استراحت خود و دوستانتان و همچنین جهت استفاده در قسمت های مختلف مانند ادارات یا  و حتی اماکنی که نیاز به پوششی متحرک و جمع شونده دارند  مانند استخرها ، تالاهار ها ، سالن های کنسرت می باشند.

 

U0ZPJiJFl5

سقف متحرک برقی استخر سازه ای مدرن و تمام اتوماتیک فضای استخر شما را به خوبی محفوظ کرد و امکان استفاده در هوای سرد را برای شما فراهم آورده. سقف برقی استخر در تابستان لذت استفاده از آفتاب و گرمایی تابستانی را در حالت باز برای شما فراهم کرده و از طرفی فضایی محفوظ از سرمای زمستان را برای شما فراهم می آورد.

خرید سقف متحرک برای استخر - سقف متحرک شیشه ای و سقف متحرک پلی کربنات دو گزینه ایده آل برای سرپوشیده کردن استخر شما بوده و زیبایی دو چندان برای فضای استخر شما فراهم آورده. سقف متحرک شیشه ای استخر سازه ای سنگین و لوکس بوده که هزینه بالایی دارد و به دلیل شفافیت شیشه ممکن است مسائلی ایجاد کرده پیشنهاد ژانوس سازه برای سقف جمع شو استخر ، سقف متحرک پلی کربنات بوده که سازه را سبکتر کرده و در هزینه صرفه جویی می‏شود، از طرفی با انتخاب پلی کربنات مات دید استخر کاهش پیدا خواهد کرد.

قیمت سقف متحرک استخر:

انواع مختلف رویه به طور مستقیم روی قیمت سقف برقی استخر تاثیر داشته و شیشه دارای بالاترین قیمت و پلی کربنات مدلی اقتصادی میباشد که هزینه را کاهش خواهد داد.

سقف برقی استخر توسط متخصصین سایه گستر آسیا متناسب با فضای شما طراحی و اجرا شده و زیبایی و مدرنیته را همزمان برای شما به ارمغان می آورد. سقف متحرک استخر سایه گستر آسیا کاملا آب بند و هوا بند بوده و مانع از انتقال آب یا گرد و غبار به داخل محیط خواهد شد.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top