انواع سقف متحرک استخر | در این مطلب به مباحث قیمت سقف متحرک استخر- خرید سقف متحرک برای استخر- سقف ریلی استخر- قیمت سقف استخر- قیمت سقف متحرک برقی- سقف متحرک استخری- سقف ارزان استخر- سقف استخر باغ خواهیم پرداخت



انواع سقف متحرک استخر - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخرسایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف متحرک استخر- خرید سقف متحرک برای استخر- سقف ریلی استخر- قیمت سقف استخر- قیمت سقف متحرک برقی- سقف متحرک استخری- سقف ارزان استخر- سقف استخر باغ خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع انواع سقف متحرک استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

انواع سقف متحرک استخر - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخرسایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف متحرک استخر- خرید سقف متحرک برای استخر- سقف ریلی استخر- قیمت سقف استخر- قیمت سقف متحرک برقی- سقف متحرک استخری- سقف ارزان استخر- سقف استخر باغ خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع انواع سقف متحرک استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

انواع سقف متحرک استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

انواع سقف متحرک استخر متاسب با نیاز شما

در دوره های قبل تر که خانه ها حالت ویلایی داشتند وجود استخر در این خانه ها بخصوص در فصل گرمای تابستان یک مزیت مهم محسوب می شد اما در این دوره و به دلیل رواج داشتن برج سازی و ساخته شدن آپارتمان های چند طبقه یا شاید هم ده ها طبقه بیش تر وجود استخر رو باز در حیاط خانه ها با مشکل مواجه شده است بطوری که امکان استفاده آن برای همهٔ افراد خانواده امکان پذیر نبوده است و با مشکل مواجه شده است. در صنعت امروزی خوشبختانه با تولید انواع پوشش سقف استخر موفق به حل این مشکل شده اند.

fDht9NhovQ

TXFvbgPkLp

مزایای انواع سقف متحرک استخر

استخر رو باز این قابلیت را دارد که در فصل تابستان در کنار شنا و آب تنی افراد می توانند از نور خوشید استفاده کامل را ببرند. کسانی که در خانه یا ویلای خود دارای این گونه استخرها می باشند اغلب تمایل دارند که استخرهای خود را سرپوشیده کنند آن هم به علت این که امروزه اکثر خانه ها به شکل آپارتمان های چند طبقه در آمده و امکان دید محوطه خصوصی همسایه ها امکان پذیر می باشد به این علت است که اکثر تمایل به پوشیده کردن استخر های خود دارند.

در موارد دیگر بعضی از افراد که دارای استخرهای رو باز هستند تمایل دارند استخرهای خود را سرپوشیده کنند به علت اینکه از گردو خاک، خارو خاشاک، حشرات موزی، و امکان سخت تمیز کردن محوطه آن تمایل به سرپوشیده کردن آن هستند. برای سرپوشیده کردن استخرها می توان از سقف هایی از جنس پلی کربنات، پی وی سی، طاق های شیشه ای می توان استفاده کرد. این گونه سقف ها در هر اندازه و ارتفاعی موجود هستند و از مزایایی که دارند می توان به این مورد اشاره کرد که می توان با دمونتاژ کردن سقف آن را برداشت.

به دلیل شرایط امروزی از جمله مشغله کاری زیاد و بعضا دوری جاهای دیدنی بسیاری از مردم که دارای امکانات و شرایط لازم هستند به دنبال ساختن استخر می باشند بخصوص استخرهای سرپوشیده و دارای سقف برای اینکه حریم خصوصیشان دارای امنیت باشد.

انواع سقف متحرک استخرسازه ای مدرن و تمام اتوماتیک فضای استخر شما را به خوبی محفوظ کرد و امکان استفاده در هوای سرد را برای شما فراهم آورده. سقف برقی استخر در تابستان لذت استفاده از آفتاب و گرمایی تابستانی را در حالت باز برای شما فراهم کرده و از طرفی فضایی محفوظ از سرمای زمستان را برای شما فراهم می آورد.  

سقف متحرک شیشه ای و سقف متحرک پلی کربنات دو گزینه ایده آل برای انواع سقف متحرک استخر شما بوده و زیبایی دو چندان برای فضای استخر شما فراهم آورده. سقف متحرک شیشه ای استخر سازه ای سنگین و لوکس بوده که هزینه بالایی دارد و به دلیل شفافیت شیشه ممکن است مسائلی ایجاد کرده پیشنهاد سایه گستر آسیا برای سقف جمع شو استخر ، سقف متحرک پلی کربنات بوده که سازه را سبکتر کرده و در هزینه صرفه جویی می‏شود، از طرفی با انتخاب پلی کربنات مات دید استخر کاهش پیدا خواهد کرد.

rfdadMGmcC

1RC513cdAs

LJJR6v5Zfr

قیمت انواع سقف متحرک استخر:

انواع مختلف رویه به طور مستقیم روی قیمت سقف برقی استخر تاثیر داشته و شیشه دارای بالاترین قیمت و پلی کربنات مدلی اقتصادی میباشد که هزینه را کاهش خواهد داد.

سقف برقی استخر توسط متخصصین سایه گستر آسا متناسب با فضای شما طراحی و اجرا شده و زیبایی و مدرنیته را همزمان برای شما به ارمغان می آورد. انواع سقف متحرک استخر سایه گستر آسیا کاملا آب بند و هوا بند بوده و مانع از انتقال آب یا گرد و غبار به داخل محیط خواهد شد.

قیمت انواع سقف متحرک استخر برحسب متریال و فضای اجرا متفاوت بوده، شما می‏توانید با یکی از شماره های موجود در سایت تماس برقرار نمایید و درخواست بازدید از فضا و ارائه پیش فاکتور بصورت رایگان بفرمایید.

gjYnQLYIP6

QmueaLhVQy

انواع سقف متحرک استخر، پوشش متحرک استخر، پوشش متحرک پاسیو به سقف هائی اطلاق می شود که اغلب جهت پوشش استخر رو باز حیاط، پوشش نورگیر ساختمان، پوشش وید ساختمان و وید موتور خانه، طراحی و اجرا می شود.

به صورتیکه در ضمن آب بند بودن و نورگیر بودن، قابلیت باز و بسته شدن داشته باشد تا در صورت لزوم باز و بسته شود.

انواع سقف متحرک استخرپس از بازدید اولیه و در نظر گرفتن خواسته های مشتری مبنی بر چگونگی متحرک بودن (به صورت تلسکوپی به یک یا دو طرف، به صورت یکجا کامل، کل سقف به یک طرف حرکت کند)، طرح مورد نظر، رنگ پوشش و برداشت ابعاد و اندازه جهت ترسیم طرح اولیه، جنس و رنگ و مدل سازه اهم از پروفیل آهن، آلومینیوم و … آغاز و پس از تائید طرح و عقد قرارداد پرسنل اجرائی جهت اجرا به پروژه اعزام می گردند.

چرا باید از پوشش استخر استفاده کرد؟

در جوامع امروزی به دلیل مشغله های کاری امکان استفاده از استخرهای سرپوشیده در مکان های عمومی برای بعضی از اشخاص وجود ندارد و مردم به سوی احداث استخر در محوطه ساختمان گرایش پیدا کرده اند. لذا با احداث استخر در فضای باز با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد.از جمله کثیفی آب، جلبک بستن آب، حریم خصوصی و همچنین استفاده از استخر در فصل های سرد را می توان اشاره نمود که پوشش استخر متحرک می‌تواند راه حل مناسبی باشد.

dnZUVRohuB

wQqXoVKAKV

برای انواع سقف متحرک استخر بصورت پوشش متحرک روی استخر، نیازمند به فضای باز در اطراف استخر جهت احداث ریل که از جنس گالوانیزه می باشد، هستیم. لازم به ذکر است که بستگی به نظر مشتری در اجرای پوشش می توان تعداد ریل ها کم یا زیاد شود. در سقف استخرهای روباز مهمترین قسمت ریل و سازه می باشند که بتوان به صورت انفرادی پوشش را جابجا کرد.

انواع سقف متحرک استخر جهت سقف استخر روباز بستگی به ابعاد کار نیازمند سازه فلزی یا آلومینیومی با ابعاد و اندازه مشخص می باشد که بتوان از ورق های پلی کربنات یا نورگیرهای حبابی برای سقف متحرک استخر استفاده کرد و در عین حال علاوه بر پوشش متحرک ،زیبائی ، آب بند بودن و ایجاد پوشش و سایبان، امکان استفاده از استخر در چهار فصل سال (بهار، تابستان، پائیز، زمستان) را برای ساکنین فراهم می کند.

انواع سقف های متحرک درانواع سقف متحرک استخر

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تمایل داشته باشید از فضای تراس در روزهای آفتابی استفاده کنید. اما به خاطر تابش شدید نور خورشید احساس کنید که این امکان پذیر نیست. با پیشرفت روزافزون صنعت، انواع سقف های متحرک این امکان را برای مشتریان فراهم می کنند تا در شرایط آب و هوایی مختلف بنا به میل خود زیر سایه سقف های برقی باشند یا نباشند.

در سال های اخیر انواع سقف های برقی متحرک جای خود را در طراحی سقف برقی متحرک استخرها، سقف برقی متحرک رستوران ها و سقف برقی متحرک فروشگاه و سوپرمارکت ها باز کرده و به خاطر هماهنگی با هرگونه شرایط آب و هوایی طرفداران زیادی پیدا کرده اند.

D5vxLVNUox

یکی دیگر از دلایل استقبال مشتریان از انواع سقف های متحرک پتانسیل چاپ هرگونه تصویر اعم از لوگو و آرم بر روی آنها می باشد،چراکه هرکدام می توانند نماینده نماد، شعار، معرفی کمپانی و درنهایت تبلیغی برای آن ها باشد.

NfTRV9pbV0

مزیت و برتری های انواع سقف متحرک استخر

  • این سقف ها به دلیل چند منظوره بودنشان این قابلیت را دارند که در فصل های مختلف استفاده شوند .
  • این پوشش ها عایقی قوی هستند در برابر سرما و گرما و از هدر رفتن انرژی جلوگیری میکنند و باعث صرفه جویی در انرژی میشوند.
  • این ورق ها اشعه های مضری که به پوست آسیب میزند را کنترل کرده و از خود عبور نمیدهند و این امر موجب سلامت پوست می شود.
  • به دلیل استحکام بالایی که دارند در برابر ضربه های سنگین آسیب نمیبینند و مقاوم در برابر سقوط اشیا ، زلزله ، طوفان و… هستند.
  • علاوه بر نورپردازی زیبایی که دارند عایقی در برابر باران هستند و دوام بالایی دارند و به راحتی دچار زنگ زدگی نمی شوند.
  • حفظ حریم خصوصی را تامین میکنند و مناسب برای اماکنی هستند که در اشراف همسایگان قرار دارند.
  • از جایی که بیشتر قطعات پیش ساخته شده است باعث کاهش هزینه زیادی را در بر دارند.
  • قابلیت جا به جایی دارند به نحوی که میتوان با جدا کردن پیج و مهره ها این پوشش را به مکانی دیگر منتقل کرد.

وجود استخر در خانه یک مزیت بزرگ است اما این روزها با وجود ساختمان های مشرف و برج های بلند، استفاده از استخرهای خصوصی کمی مشکل ساز شده است. به خصوص استخرهای روباز کاملا در دید همسایه ها قرار دارند و نمی توان به راحتی و بدون نگاه مزاحم از استخر استفاده کرد. صنعت کاران با تولید انواع پوشش سقف استخر توانسته اند این مشکل بزرگ را حل کنند. طراحی سقف برای استخرهای روباز، امکان استفاده از استخر خانه های ویلایی را فراهم آورده است. با نصب این سقف های ثابت و متحرک دیگر نگران دید مزاحم نخواهید بود. درست مثل سقف حیاط خلوت و سایبان پارکینگ خودرو می توان برای همه استخرهایی که در حیاط واقع شده اند، یک سقف شیک و کاربردی ساخت.

انواع سقف متحرک استخر تنها برای جلوگیری از دید همسایه ها نیست بلکه از ورود گرد و خاک به داخل آب هم تا حدود زیادی جلوگیری می کند. استخرهایی که با انواع سقف پوشیده شده اند، امکان استفاده چهار فصل را نیز دارند و آب استخر تا مدت بیشتری تمیز باقی می ماند. برای استفاده حداکثری از پوشش استخرها باید مصالح مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه را به کار گرفت. سقف های استخری مثل سایبان پارکینگ اتومبیل در منازل، در فضای باز و زیر نور خورشید قرار دارند. بنابراین مهم ترین ویژگی این سقف ها، مقاومت آن در تغییرات دمای محیط است. این سقف باید تحمل دمایی بالایی داشته باشد تا بتواند بدون آسیب در گرمای تابستان باقی بماند.

0aHd8kKPvO

انواع سقف متحرک استخر -  در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top