راهبند، یک تجهیز امنیتی است که در ورودی و خروجی‌های مختلف مانند پارکینگ‌ها، محوطه‌های عمومی، نیروگاه‌ها و سایر مکان‌ها استفاده می‌شود. هدف اصلی راهبند، محدود کردن و کنترل تردد وسایل نقلیه و افراد به طور مشخص در یک محدوده است. راهبند عموماً شامل یک بوم (بار) است که به صورت عمودی در طول ورودی یا خروجی قرار دارد. بوم معمولاً از جنس فلزی ساخته می‌شود و به وسیله یک موتور و سیستم مکانیکی کنترل می‌شود. کارکرد راهبند به این شکل است: زمانی که وسیله نقلیه یا فردی مجاز به ورود یا خروج از محدوده مربوطه اس



 

راهبندها در مکان‌های مختلف استفاده می‌شوند، از جمله:

  1. پارکینگ‌ها: راهبندها در پارکینگ‌های عمومی و اختصاصی استفاده می‌شوند تا تردد ورودی و خروجی خودروها را کنترل کنند و از ورود غیرمجاز جلوگیری کنند.

  2. هتل‌ها و رستوران‌ها: راهبندها در ورودی و خروجی هتل‌ها و رستوران‌ها استفاده می‌شوند تا تردد مهمانان را مدیریت کنند و فقط افراد مجاز را به داخل محوطه راه دهند.

  3. فروشگاه‌ها و مراکز خرید: راهبندها در ورودی و خروجی فروشگاه‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شوند تا تردد خریداران را کنترل کرده و از ورود غیرمجاز جلوگیری کنند.

  4. بزرگراه‌ها و جاده‌ها: راهبندها در ورودی و خروجی بزرگراه‌ها و جاده‌ها استفاده می‌شوند به منظور مدیریت ترافیک، جلوگیری از تردد غیرمجاز و کنترل وسایل نقلیه در محدوده‌های خاص.

  5. مجتمع‌ها و ساختمان‌های مسکونی: راهبندها در ورودی و خروجی مجتمع‌ها و ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شوند تا تردد ساکنان را مدیریت کنند و امنیت محیط را تامین کنند.

قیمت بوم راه بند - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع راهبند پارکینگی - بوم بتا تلسکوپی - انواع بوم راهبند دستی- راهبند اتومات - قیمت راهبند اتوماتیک- کاتالوگ راهبند جدید تلسکوپی - راهبند 5 متری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع راه بند را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم. 

قیمت بوم راه بند - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع  راه بند در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهبند پارکینگی - بوم بتا تلسکوپی - انواع بوم راهبند دستی- راهبند اتومات - قیمت راهبند اتوماتیک- کاتالوگ راهبند جدید تلسکوپی - راهبند 5 متری با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از راه بند را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

 راه بند طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

 کاربرد بوم راهبند

بوم راهبند همان میله یا نواری است که به وسیله دستگاه راهبند با تنظیم گردش 90 درجه ای عمودی مسیر را برای عبور وسایل نقلیه و عابرین باز و مسدود می کند. راهبند ها موانعی هستند که در خیابان برای کنترل ترافیک، امور عمرانی شهری و کنترل اعتراض و .. استفاده می شود .از راهبندهای اتوماتیک برای بلند کردن بوم که بر روی دستگاه نصب شده است ، استفاده می شود.

راهبندهای خودرویی را برای کنترل شهرک ، مراکز و سازمان های اداری و نظامی ، کنترل ورودی شهرها و ساختمان های مسکونی و تجاری و پارکینگ های طبقانی برای کنترل تردد و ثبت پلاک خودرو به منظور برقراری امنیت در محل استفاده می کنند.

uH5wtRvxw7

راهبندهای خودرویی به سه گروه راهبندهای ستونی ، راهبندهای زنجیری و راهبندهای بوم دار تقسیم می کنند که هر یک از این راهبندها با توجه به نوع کاربرد نام گذاری شده اند. قیمت بوم راه بند - راهبندها با توجه به نوع سیستم محرکه آن ها به انواع راهبندهای الکترومکانیک و راهبندهای الکتروهیدرولیک تقسیم شده و از نوع راهبند الکتروهیدرولیک برای مکان های پر رفت و آمد بیشتر استفاده می شود .

از راهبندهای الکترومکانیک در مسیرهایی که تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده کمتر است ، استفاده می شود.راهبندهای الکتروهیدرولیک نیز خود به نوع تردد نامحدود و تردد متوسط تقسیم می شوند که در نوع تردد نامحدود می توان با استفاده از تکنولوژی خاص میزان تردد و رفت و امد وسایل نقلیه و افراد را بدون وقفه و مداوم ایجاد کرد.

قیمت انواع بوم راهبند

در حوزه تولید انواع بوم راهبند عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات کافی از اصول متالوژی فلزات گاهی مشاهده شده که وزن بوم های تولیدی با وزن دستگاه تطابق نداشته و در نهایت باعث کوتاه شدن عمر و به وجود آمدن مشکلات احتمالی در مدارهای راهبند خواهد شد .

قیمت انواع بوم راهبند با توجه به فاکتورهای انتخاب راهبند با کیفیت و مناسب ، بسیار معقول می باشد . قیمت بوم راه بند - توجه داشته باشید که بوم راهبند قطعه ای است که در بسیاری از موارد در معرض آسیب می باشد در صورتی که بوم راهبند از قیمت بالایی برخوردار باشد و یا در دسترس نباشد ، کل سیستم دستگاه راهبند اتوماتیک از بهره برداری افتاده و کارایی نخواهد داشت .

به منظور استفاده از راهبند توجه به نکات ایمنی و استفاده از ملزومات ایمنی راهبند به منظور برخورد احتمالی انواع بوم راهبند با ماشین ، بسیار مهم است . هم چنین به منظور کنترل تردد خودروها توصیه می کنیم از تجهیزات ایمنی مانند راهبند اتوماتیک استفاده نمایید . به یاد داشته باشید که بوم راهبند یا تیرک راهبند تنظیم پذیر است .

قیمت بوم راه بند - در این مطلب در مورد موضوعات راهبند پارکینگی - بوم بتا تلسکوپی - انواع بوم راهبند دستی- راهبند اتومات - قیمت راهبند اتوماتیک- کاتالوگ راهبند جدید تلسکوپی - راهبند 5 متری مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top