سقف متحرک برقی یک سقف قابل حرکت است که با استفاده از موتورها و مکانیزم های خاص قابل باز و بسته شدن است. اجرای سقف متحرک برقی به دلیل پیچیدگی و ماهیت خاص آن، نیاز به تخصص و تجربه کافی در زمینه ساختمان دارد.



هزینه اجرای سقف متحرک برقی بستگی به متراژ و نوع سقف و انواع قطعات مورد استفاده دارد. برای دریافت قیمت دقیق، بهتر است با شرکت سایه گستر آسیا تماس بگیرید و اطلاعات دقیق تری در این زمینه کسب کنید.

اجرای سقف متحرک برقی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف کاذب برقی-سقف شیشه ای بازشو-سقف شیشه ای-سقف برقی برای حیاط خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع اجرای سقف متحرک برقی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

اجرای سقف متحرک برقی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع اجرای سقف متحرک برقی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف کاذب برقی-سقف شیشه ای بازشو-سقف شیشه ای-سقف برقی برای حیاط با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از اجرای سقف متحرک برقی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

اجرای سقف متحرک برقی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد.

 

CBYhzbMZdt

اجرای سقف متحرک برقی و ساخت و نصب سقف متحرک

ساخت و نصب سقف متحرک (Construction and installation of movable roof):سقف متحرک یا جمع شونده و یا تاشو یکی از سازه هایی است که در صنعت ساختمان سازی مدرن جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. به علت افزایش جمعیت و گران بودن قیمت ساختمان و مصالح ساختمانی، سقف تاشو کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی جدید پیدا کرده است. ساخت و نصب سقف متحرک به علت استفاده آسان و کاربردی و همینطور زیبا بودن آن رواج بسیاری پیدا کرده است.

اجرای سقف متحرک برقی انواع مختلفی دارد که هم از نظرنوع پوشش و هم از جهت امکانات و متراژ با هم متفاوت هستند. از جهت اندازه، ساخت و نصب سقف متحرک را در سایزهای مختلف موجود است. مثل ساخت و نصب سقف تاشو برقی برای یک پاسیوی کوچک خانگی تا ساخت و نصب سقف جمع شو برای یک رستوران بزرگ مجلل.

خصوصیت اصلی سقف متحرک برقی این است که استفاده از هر مکان روبازی را ممکن می‌سازد. سقف برقی ساختمان را متناسب با هر شرایط آب و هوایی می‌سازند. سقف تاشو برقی برای محیط های مختلفی استفاده می‌شود.

از جهت نوع پوشش سقف متحرک را از انواع پوشش ها می‌سازند مانند شیشه ای، پارچه ای و پلی کربنات.

سقف تاشو پارچه ای که معمولا سبک تر از انواع دیگر سقف متحرک است، یک سقف تاشو مقرون به صرفه است که در بسیاری از مکان ها کاربرد دارد. جنس پارچه این نوع سقف را از پی وی سی می‌سازند که در برابر باد و باران و همینطور آتش سوزی مقاوم است. ساخت و نصب سقف متحرک پارچه ای به علت سبک بودن آن به سهولت و آسانی انجام می‌گیرد.

سقف متحرک پارچه ای علاوه بر اینکه فضا را زیبا می‌کند باعث جلوگیری از عبور گرد و غبار وهمینطور ورود هوای گرم و سرد به محیط زیر سقف می‌شود. از طرفی با طراحی یک ریموت و یا یک دکمه، عمل باز و بسته شدن سقف به راحتی انجام می‌پذیرد. البته در برخی از انواع سقف پارچه ای، با هدف کاهش هزینه برای مشتری عمل جمع و باز شدن سقف، مکانیکی و یا دستی انجام می‌شود.

ساخت و نصب سقف متحرک پارچه ای برای بسیاری از مکانها انجام می‌گیرد از جمله  رستوران، استخر، پاسیو، بالکن، ، حیاط خلوت، تراس، روف گاردن، پارکینگ و کافه.

اجرای سقف متحرک برقی - سقف متحرک ممکن است از جنس شیشه و یا پلی کربنات باشد. جنس شیشه ای و پلی کربنات سقف تاشو از استحکام و دوام بالاتری برخوردار است. شفافیت این دو نوع از سقف های متحرک موجب جذابیت آنها شده است. سقف متحرک شیشه ای و پلی کربنات نور خورشید را از خود عبور می‌دهد و همینطور باعث استفاده بهینه از انرژی می‌شود.

سقف جمع شونده شیشه ای و پلی کربنات به علت رویت فضای اطراف و استفاده از نور خورشید پر طرفدار و کاربردی است. سقف تاشو اتوماتیک پلی کربنات نسبت به نوع شیشه ای آن از وزن سبک تری برخوردار است که این ویژگی باعث ساخت و نصب آسان آن می‌شود. شیشه های سقف متحرک شیشه ای را معمولا سکوریت می‌کنند که در هنگام شکستن خطرآفرین نشوند.

از خصوصیات دیگر سقف متحرک پلی کربنات، فیلتر شدن اشعه ماورابنفش و مضر خورشید توسط ورق های پلی کربنات است. ورق های پلی کربنات از سری سازه های ترموپلاستیک هستند که در محصولات مدرن و پیشرفته ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند. این سقف ها از انعطاف زیادی برخوردارند.

خاصیت فیلتر کردن اشعه مضر خورشید توسط سقف جمع شونده پلی کربنات ساخت و نصب سقف را برای استخرها بسیار مناسب می‌گرداند.

ساخت و نصب سقف متحرک ارزان

اجرای سقف متحرک برقی - سقف جمع شونده متحرک سازه ای زیبا و پیشرفته است. این سازه یک مکان غیر مسقف بدون کاربری را به یک فضای مسقف زیبا، لاکچری و کاربردی تبدیل می‌کند. ساخت و نصب سقف متحرک ارزان برای یک فضای کم کاربرد بدون سقف ایده ای بسیار مناسب است. ساخت و نصب سقف جمع شو شیشه ای برای استخر، نه تنها نور طبیعی را به داخل عبور می‌دهد بلکه در زیبایی و حفاظت آن نیز موثر است.

سقف تاشو متحرک پلی کربنات مانند سقف شیشه ای متحرک دارای شفافیت است ولی به دلیل وجود ورق های پلی کربنات که از وزن کمی برخوردارند،  نصب آن راحت است. سقف جمع شو پلی کربنات برای استخر و پاسیو یک انتخاب درست است زیرا سنگینی سقف متحرک شیشه ای را ندارد ولی از استحکام زیادی برخوردار است.

ساخت و نصب سقف متحرک ارزان در بازار موجود است که نصب و اجرای آن  زیر نظر متخصصین ماهر انجام می‌شود. نصب سقف جمع شو دارای مراحل مختلفی است.

  • در ابتدا محل مورد نظر توسط کارشناسان و مهندسان ماهر بررسی و اندازه گیری می‌شود و همینطور از نظر شرایط اقلیمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • بعد از مرحله اندازه گیری و بررسی اولیه نوبت به طراحی سازه می‌رسد که به دست طراحان خبره انجام می‌شود. طراحان بر اساس شرایط آب و هوایی و مکانی محل پروژه بهترین طراحی را برای سقف جمع شو انجام می‌دهند.
  • در مرحله آخر اجزای سقف بر روی هم سوار شده و نصب و اجرای سقف به پایان می‌رسد.

معمولا ساخت و نصب سقف متحرک ارزان در پوشش پارچه ای آن صورت می‌گیرد که به سبب سبک بودن سازه نیازی به ستون های سنگین و بزرگ نیست و ساخت و نصب آن به سهولت انجام می‌شود. سقف تاشو برقی را باید از نمایندگی های معتبر این سازه خریداری کرد تا در کیفیت اجزای آن دقت لازم به عمل آمده باشد.

اجرای سقف متحرک برقی - اگر اجزای سقف برقی ارزان دارای کیفیت بالایی نباشد، اجرای سقف دچار مشکل می‌گردد و ممکن است در مدت کوتاهی بعد از نصب سقف جمع شو برقی اجزای سقف فرسوده شود. قیمت سقف جمع شو برقی را باید از فروشندگان معتبر جویا شد، زیرا ممکن است اجزای یک سقف تاشو اتوماتیک دارای کیفیت بالایی نباشد و قیمت پایین آن گمراه کننده شود.

قیمت سقف متحرک پلی کربنات مقرون به صرفه است. کاربرد و طرفدار سقف متحرک پلی کربنات به  علت سبک تر بودن و نصب آسان و راحت آن نسبت به سقف تاشو شیشه ای بیشتر است. برای نصب سقف تاشو برقی ساختمان باید از کارشناسان ماهر این رشته کمک گرفت تا در مرحله بهره وری سقف برای کاربران مشکلی ایجاد نشود.

اجرای سقف متحرک برقی - در این مقاله در مورد موضوعات سقف کاذب برقی-سقف شیشه ای بازشو-سقف شیشه ای-سقف برقی برای حیاط مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top