سایبان بازویی یک دستگاه مکانیکی است که برای حمل و جابجایی بارهای سنگین و بزرگ به کار می‌رود. این دستگاه شامل یک بازوی بلند و قابل تنظیم است که به قسمتی از دیوار یا سقف نصب می‌شود. در انتهای بازو، یک قابلیت چرخش و نوسان وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد بار را در جهت مورد نظر حرکت دهد.



سایبان بازویی عمدتاً برای حمل و جابجایی بارهای سنگین و بزرگ در کارخانجات، سوله‌های صنعتی، انبارها و فضاهای باز به کار می‌رود. با استفاده از این دستگاه، بارهایی مانند تجهیزات صنعتی، کنتینرها، ماشین‌آلات سنگین و ... را به راحتی و با سرعت بالا جابجا می‌کنند.

سایبان بازویی در انواع مختلف و با ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شود و می‌توان با توجه به نیاز و محیط کاربری، مدل مناسب را انتخاب کرد.

rC6XmGtJ1D

قیمت سایبان بازویی دستی - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سایبان دستی-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان برقی-مرکز فروش سایبان در تهران-قیمت سایبان مغازه-قیمت سایبان مغازه دست دوم خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سایبان بازویی دستی را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

3lSMfLc80s

قیمت سایبان بازویی دستی - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سایبان بازویی دستی در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان دستی-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان برقی-مرکز فروش سایبان در تهران-قیمت سایبان مغازه-قیمت سایبان مغازه دست دوم با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سایبان بازویی دستی  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سایبان بازویی دستی طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سایبان دستی-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان برقی-مرکز فروش سایبان در تهران-قیمت سایبان مغازه-قیمت سایبان مغازه دست دوم).

 

rPrtYFab6p

سایبان ها به منظور محافظت از آفتاب، در ابتدا از پارچه برزنت ساخته می شدند اما به مرور زمان در مدل های متنوع و روکش های متفاوت تولید شدند . سایبان های دستی‌ از یک روکش متصل به دیوار و یا سقف تشکیل شده اند که از محیط در مقابل آفتاب یا عوامل جوی، شرایط آب و هوایی مانند خورشید، باران و باد محافظت می ‌کنند. امروزه دو نوع سایبان داخلی و سایبان صنعتی در بازار وجود دارد که در مدل های سایبان بازویی، سایبان چتری، سقف برقی، سازه کششی و … ساخته می شود .

سایبان بازویی چیست؟ این نوع، زیباترین نوع سایبان دستی، با قابلیت مکانیزه شدن و امکان تغییر شیب است. سایبان بازویی دستی که شامل دو نوع فنری و مفصلی می شود، جایگزینی مناسب برای سایبان‌های قدیمی است، چون در صورت بسته بودن، هیچ فضایی را اشغال نمی‌کند و مانع دید و تاریک شدن مغازه نمی‌گردد. به سایبان بازویی دستی به دلیل تعبیه شدن فنرها در درون بازوها به سایبان فنری هم گفته می‌شود.

سایبان بازویی دستی فنری مغازه نسبت به سایبان کالسکه ای مساحت بیشتری را برای ایجاد سایه فراهم می آورند چرا که بازشویی این نوع از سایبان تا 2/5 متر ( بازشویی 3 متر برای دهنه های بزرگتر از 4 متر ) در نظر گرفته می شود اما قابل تذکر است که سایبان بازویی دستی فنری با توجه به مساحت پوشش خود در مقابل بادهای سنگین ضعف بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای از خود نشان می دهد .

سایبان بازویی دستیفنری معمولا در مقابل نور مستقیم خورشید کارایی بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای دارد و سایه بیشتری فراهم می آورد لیکن سایبان بازویی در مکان هایی که نور خورشید با زاویه از کناره ها می تابد دچار ضعف است . قابلیت تنظیم زاویه شیب سایبان بازویی دستی 60 – 10 درجه متغییر است .

قطعات مفصلی سایبان های بازویی با ریخته گری آلومینیوم در قالب دایکست تهیه شده و سایر قطعات آلومینیوم این سایبان با استفاده از قالب اکسترود ساخته می شود از آنجایی که اکثر قطعات سایبان بازویی از جنس آلومینیوم می باشد جهت استفاده در مناطق مرطوب مناسب تر می باشند و خوردگی کمتری در سایبان بازویی دستی ایجاد می شود.

9QMeEjeTEs

سایبان دستی چه ویژگی هایی دارد؟ 1) مقاومت در برابر خورشید 2) ضد آب بودن 3) قابلیت تنظیم شیب

مزایای استفاده از سایبان دستی چیست؟

1. قابل استفاده در همه مناطق و بدون نیاز به مجوز شهرداری

2. ایجاد سایه در مجاورت خانه ‌ها و ساختمان ‌هایی که در معرض نور خورشید هستند.

3. استفاده از سایه بان به منظور کنترل آب و هوا و نور داخل اتاق ‌ها

4. سایبان تبلیغاتی ضمن ارائه تبلیغات به عنوان محافظی در برابر نور خورشید، باد و باران عمل می ‌کند.

چرا سایبان بازویی دستی بخریم؟ سایبان دستی پارچه‌ای دارای حمل و نقل آسان است، جنس پارچه‌ آن از نانو یا پی وی سی است که می‌توان در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کرد. قابلیت جذب نور بالا دارند و به دلیل داشتن وزن سبک به ستون نیازی ندارند. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سایبان بازویی دستی با کارشناسان ما در سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

قیمت سایبان بازویی دستی - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سایبان دستی-سایبان ارزان قیمت-قیمت سایبان برقی-مرکز فروش سایبان در تهران-قیمت سایبان مغازه-قیمت سایبان مغازه دست دوم مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top