قیمت سقف استخر بستگی به متراژ و نوع سقف و متریال استفاده شده دارد. علاوه بر این، قیمت سقف استخر بسته به شرایط محیطی و جغرافیایی متفاوت است. به عنوان مثال، در مناطق با شرایط آب و هوایی سخت، باید از متریال‌های مقاوم به مرطوبیت و خوردگی استفاده شود که قیمت آنها بیشتر است.



از آنجایی که بسیاری از عوامل بر قیمت سقف استخر تأثیر دارند، نمی‌توان قیمت دقیقی را بدون اطلاعات کامل در این زمینه ارائه داد. برای این منظور بهتر است با شرکت‌هایی که در زمینه ساخت و نصب سقف استخر فعالیت می‌کنند تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی در مورد قیمت‌ها دریافت کنید.

AK7ptVZsUM

قیمت سقف استخر - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف ارزان استخر-بهترین پوشش برای سقف استخر-طراحی سقف استخر ویلا-قیمت سقف پلی کربنات استخر-سقف استخر پلی کربنات-سقف متحرک دستی-استخر سقف شیشه ای خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سقف استخر را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف استخر - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سقف استخر در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف ارزان استخر-بهترین پوشش برای سقف استخر-طراحی سقف استخر ویلا-قیمت سقف پلی کربنات استخر-سقف استخر پلی کربنات-سقف متحرک دستی-استخر سقف شیشه ای با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سقف استخر  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

3uQhI37B19

قیمت سقف استخر طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سقف ارزان استخر-بهترین پوشش برای سقف استخر-طراحی سقف استخر ویلا-قیمت سقف پلی کربنات استخر-سقف استخر پلی کربنات-سقف متحرک دستی-استخر سقف شیشه ای).

 

NmZ5rsDShs

وجود استخر در خانه یک مزیت بزرگ است اما این روزها با وجود ساختمان های مشرف و برج های بلند، استفاده از استخرهای خصوصی کمی مشکل ساز شده است. به خصوص استخرهای روباز کاملا در دید همسایه ها قرار دارند و نمی توان به راحتی و بدون نگاه مزاحم از استخر استفاده کرد. صنعتکاران با تولید انواع پوشش سقف استخر توانسته اند این مشکل بزرگ را حل کنند.

طراحی سقف برای استخرهای روباز، امکان استفاده از استخر خانه های ویلایی را فراهم آورده است. با نصب این سقف های ثابت و متحرک دیگر نگران دید مزاحم نخواهید بود. درست مثل سقف حیاط خلوت و سایبان پارکینگ خودرو می توان برای همه استخرهایی که در حیاط واقع شده اند، یک سقف شیک و کاربردی ساخت.

سقف استخر روباز چیست؟ پوشش استخر تنها برای جلوگیری از دید همسایه ها نیست بلکه از ورود گرد و خاک به داخل آب هم تا حدود زیادی جلوگیری می کند. استخرهایی که با انواع سقف پوشیده شده اند، امکان استفاده چهار فصل را نیز دارند و آب استخر تا مدت بیشتری تمیز باقی می ماند. برای استفاده حداکثری از پوشش استخرها باید مصالح مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه را به کار گرفت.

سقف های استخری مثل سایبان پارکینگ اتومبیل در منازل، در فضای باز و زیر نور خورشید قرار دارند. بنابراین مهم ترین ویژگی این سقف ها، مقاومت آن در تغییرات دمای محیط است. این سقف باید تحمل دمایی بالایی داشته باشد تا بتواند بدون آسیب در گرمای تابستان باقی بماند.

انواع سقف برای استخرهای روباز چیست؟ در اغلب موارد استخر برج ها، آپارتمان ها، مراکز تجاری و ساختمان های مسکونی در طبقات منفی احداث شده است. برای پوشش استخر در این موارد از نورگیر حبابی یا نورگیر سقفی شبیه به سقف حیاط خلوت استفاده می شود. طراحی استخرهای روباز که در حیاط واقع شده اند اندکی متفاوت است. انواع سقف های ثابت و متحرک برای پوشش استخر قابلیت اجرا دارد.

DqobeqXt2v

با توجه به اینکه کاربری استخر به چه صورتی است و یا چقدر می خواهید هزینه کنید، نوع اجرای کار نیز متفاوت خواهد بود. مهم اینست که کیفیت سقف به اندازه کافی خوب باشد تا بتواند استخر را به خوبی پوشش دهد. انواع سقف برای پوشش استخرهای روباز را می توان به دو گروه تقسیم کرد:

1) پوشش ثابت استخر: انواع ورق پلی کربنات در ساخت سقف ثابت استخر استفاده می شود. این سقف دائمی است و به صورت ثابت در محل نصب می شود. استفاده از بهترین و مقاوم ترین مصالح و ورق پلی کربنات فلت یا دوجداره بر روی پوشش استخر الزامی است. سقف ثابت استخری باید به طور صد در صد آب بندی شود تا طول عمر بالاتری داشته باشد. امکان اجرای نورگیرهای حبابی و پوشش سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت برای استخر نیز وجود دارد. در این صورت قابلیت بازشو سقف استخر هم به سادگی امکان پذیر است. این سقف را نمی توان جمع کرد و همیشه ثابت بر روی استخر باقی می ماند. پوشش ثابت استخر در مکان هایی که دید مشرف وجود دارد، نصب می شود.

2) پوشش متحرک استخر: در اغلب خانه های ویلایی از سقف متحرک برای پوشش استخر استفاده می شود. پوششش های سقف متحرک دارای ورق های دو جداره هستند. طراحی سقف متحرک طوری است که لایه های محافظ مانع عبور اشعه های مضر نور خورشید به داخل استخر می شوند. اگر ساختمان مشرف در محل وجود نداشته باشد می توانید با حرکت دادن سقف از شنا در زیر نور خورشید لذت ببرید و یا اگر بخواهید سقف را باز کرده و از شنا لذت ببرید. جنس متریال ساخت سقف متحرک نیز ورق پلی کربنات است.

EWhzOAhGYz

مزایای سقف استخر چیست؟ با این سقف ها امکان استفاده چهر فصل از استخر وجود دارد. از طرفی با سقف های استخری مانعی در دید مشرف ایجاد می شود و کیفیت آب استخر هم از خطر گرد و خاک، مخفوظ می ماند. این سازه سبک و بسیار مقاوم است. استفاده از ورق های پلیمری در ساخت پوشش سقف یک ایده عالی است. این متریال در اثر رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شود. نور روز و روشنایی طبیعی استخر حفظ می شود و فضایی دنج برای افراد خانواده ایجاد می شود. در واقع ورق های دو جداره سقف شبیه به شیشه های ساختمان هستند و مخصوص همین فضا طراحی شده اند. امکان طراحی نورگیر روی پوشش استخر نیز وجود دارد.

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سقف استخر با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

CdOQDRI96n

قیمت سقف استخر - در این مقاله در مورد موضوعات سقف ارزان استخر-بهترین پوشش برای سقف استخر-طراحی سقف استخر ویلا-قیمت سقف پلی کربنات استخر-سقف استخر پلی کربنات-سقف متحرک دستی-استخر سقف شیشه ای مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top