سقف پارچه‌ای متحرک، سقفی است که با استفاده از پارچه‌هایی از جنس PVC یا پلی‌استر، قابلیت جمع شدن و باز شدن دارد. این سقف‌ها معمولاً در فضاهایی که نیاز به کنترل نور و دما دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.



سقف پارچه‌ای متحرک به دلیل ظاهر زیبا، عملکرد قابل اطمینان و همچنین سهولت در نصب و استفاده، برای فضاهای خارجی مانند تراس‌ها، حیاط‌ها، رستوران‌ها و فضاهای باز دیگر مناسب هستند. با تنظیم میزان باز و بسته بودن سقف پارچه‌ای، می‌توان به راحتی کنترل میزان نور و حرارت در فضای داخلی را تنظیم کرد.

EhbrKrR3Cz

قیمت سقف پارچه‌ای متحرک - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع سقف متحرک ارزان-قطعات سقف متحرک-قیمت سقف متحرک برقی-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک روف گاردن-سقف متحرک برای تراس-سقف متحرک پارچه ای-انواع سقف متحرک خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سقف پارچه‌ای متحرک را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

idflmJYcqs

قیمت سقف پارچه‌ای متحرک - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سقف پارچه‌ای متحرک در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف متحرک ارزان-قطعات سقف متحرک-قیمت سقف متحرک برقی-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک روف گاردن-سقف متحرک برای تراس-سقف متحرک پارچه ای-انواع سقف متحرک با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سقف پارچه‌ای متحرک  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سقف پارچه‌ای متحرک طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (سقف متحرک ارزان-قطعات سقف متحرک-قیمت سقف متحرک برقی-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک روف گاردن-سقف متحرک برای تراس-سقف متحرک پارچه ای-انواع سقف متحرک).

 

WgoFu5qMHi

سقف های متحرک از محصولاتی کاملا نو ، بر پایه فناوری روز دنیا محسوب می شود و برای کاربری های متفاوت مزایای سقف متحرک کاربرد دارد. این محصول برقی ، سبک، بادوام ، به صرفه (اقتصادی) و از لحاظ طراحی معماری بسیار پرکاربرد است.

مزایای سقف متحرک چیست ؟

1) سقف چند منظوره: از مزایای سقف متحرک امکان استفاده چند منظوره از فضا می باشد. سقف متحرک می تواند بطور کامل بسته شود و یک مجموعه فضای بسته و عایق در برابر باد ، باران ، برف و آفتاب داشته باشید یا اینکه در صورت نیاز در تابستان از آفتاب و در روزهای خنک از هوای تازه استفاده کنید. شما می توانید سقف متحرک را بصورت نیمه باز نیز نگه دارید و در بخشی از فضا نور خورشید و در بخش دیگر سایه داشته باشد.

2) محافظ باران: سقف متحرک کشویی کاملا بسته ۱۰۰٪  آبگیر است. سیستم های سقف متحرک ساینا دارای یک سیستم آبگیر از درون برای تخلیه آب است، که به کاربران اجازه می دهد از محیط خارج حتی در سنگین ترین بارش باران لذت ببرند.

3) عایق گرما و سرما: نصب سقف متحرک در فضای باز منزل، یک عایق عالی ضد گرم و سرد فراهم می کند. علاوه بر حفظ محیط زندگی در دمای مناسب در طول سال، یک سیستم سقف جمع شده به صاحبان خانه کمک خواهد کرد تا در هزینه های گرمایش و خنک سازی صرفه جویی کنند.

4) ترکیب با معماری فضا: سیستم های متنوع سقف متحرک ساینا با قابلیت نصب در هر زاویه و سمت می تواند در ترکیب با دیوارها و فضای باز ، طیف گسترده ای از راه حل ها برای تامین سایه؛ محافظت کامل از گرما، تابش خیره کننده، باران و باد باشند.

EoRvUJAMDf

5) نورپردازی زیبا در شب: سیستم روشنایی داخلی بر روی قطعات متحرک یک سقف می تواند هر منطقه فضای باز را به نقطه ای عالی و دلنشین در شب تبدیل کند. ما از یک سیستم روشنایی LED استفاده می کنیم که نه تنها کاربردی و روشنایی را تامین کند، بلکه یک فضای گرم و دوستانه را نیز ایجاد کند.

6) نصب سیستم خنک کننده: برای غلبه بر تابستان های داغ در شهرهای گرم می تواند به شدت آزاردهنده باشد، در زیر سقف متحرک به علت هوابند بودن می توان سیستم تهویه و سرمایش را نصب نمود و برای ساکنین و مشتریان را حتی در گرم ترین روزهای سال براحتی و بدون صرف هزینه و انرژی زیاد محیطی خنک فراهم نمود.

7) دوام بالا: تمام قطعات سیستم سقف های متحرک ساینا که برای فضای باز هستند با استفاده از مواد با کیفیت بالا از جمله آلومینیوم با رنگ پودری، فولاد ضد زنگ و پارچه های مقاوم ضد آب و آتش ساخته شده است. پارچه های بکار رفته دارای دوام در برابر باز و بسته شدن های متوالی و طول عمر بالای هستند.

8) محافظ مبلمان فضای باز: با استفاده از سقف متحرک پارچه ای از مبلمان فضای باز در برابر تغییر رنگ و تجزیه شدن در برابر باد ، باران و آفتاب محافظت می شوند و برای مدت بیشتری عمر خواهند کرد. این حفاظت می تواند داخل ساختمان گسترش یابد، اگر سقف متحرک در تراس و ورودی ساختمان نصب شده باشند می تواند نور عبوری خورشید از در و پنجره ها را به داخل فضاهای داخلی ساختمان مانند سالن و اتاق ها محدود کند، و مشکلات تغییر رنگ و خراب شدن در مبلمان داخلی نیز محدود می شود.

9) سیستم الکتریکی ساده: سیستم های سقف متحرک پارچه ای سایه گستر آسیا، با سیستم موتور پیشرفته ای ساخته شده اند که تنها با کلیک یک دکمه فعال می شود. سیستم های کنترل موتور سقف متحرک با مهندسی با کیفیت بالا طراحی شده اند. برای راحتی مطلوب، سنسورهای باد و آفتاب را می توان به سقف متحرک اضافه کرد تا باز و بسته شدن اتوماتیک را فعال کند.

10) حفظ حریم خصوصی: یک سقف متحرک می تواند به عنوان اشراف بند همسایگان عمل کند. برای تراس ها و حیاط هایی که همسایگان به آن اشراف دارند سقف متحرک می تواند در صورت نیاز یک فضای خصوصی بدور از چشم دیگران در هر موقعی از روز یا شب برای شما فراهم آورد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سقف پارچه ای متحرک با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا، تماس بگیرید.

F8NF5DJ2LV

قیمت سقف پارچه‌ای متحرک - در این مقاله در مورد موضوعات سقف متحرک ارزان-قطعات سقف متحرک-قیمت سقف متحرک برقی-سقف متحرک اوتوماتیک-سقف متحرک روف گاردن-سقف متحرک برای تراس-سقف متحرک پارچه ای-انواع سقف متحرک مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top