ممکن است منظور شما "سقف پرسیو" باشد. سقف پرسیو یا "pergola" یک نوع سقف باز است که از ستون‌ها و بام‌های عمودی ساخته شده است و معمولاً در فضای باز مانند باغ‌ها، تراس‌ها و حیاط‌ها استفاده می‌شود. این نوع سقف به عنوان یک نقطه تمرکز برای تزئین فضاهای باز، سایه‌بانی و پوشش‌دهی از نور خورشید مورد استفاده قرار می‌گیرد.



همچنین می‌تواند به عنوان پوشش برای انواع گل‌ها و گیاهان باغی استفاده شود. ساخت سقف پرسیو اغلب از چوب، آهن و آلومینیوم صورت می‌گیرد و می‌تواند با طرح‌های متنوعی تزئین شود.

قیمت سقف پارسیو - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع ایده برای سقف حیاط خلوت-ایرانیت سقف پاسیو-سقف پاسیو ارزان-سقف اماده برای پاسیو-قیمت سقف پاسیو متحرک-سقف پاسیو ریلی-شیشه نشکن سقف پاسیو خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سقف پارسیو را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

قیمت سقف پارسیو - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سقف پارسیو در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایده برای سقف حیاط خلوت-ایرانیت سقف پاسیو-سقف پاسیو ارزان-سقف اماده برای پاسیو-قیمت سقف پاسیو متحرک-سقف پاسیو ریلی-شیشه نشکن سقف پاسیو با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سقف پارسیو  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سقف پارسیو طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (ایده برای سقف حیاط خلوت-ایرانیت سقف پاسیو-سقف پاسیو ارزان-سقف اماده برای پاسیو-قیمت سقف پاسیو متحرک-سقف پاسیو ریلی-شیشه نشکن سقف پاسیو).

 

yKWX4YDVRD

سقف برقی پاسیو یکی از سازه‌های لاکچری و مدرن است که برای بسیاری از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه به دلیل رشد جمعیت و از طرف دیگر کمبود فضا در ساختمان‌های شهری، امکان استفاده از تمامی فضای منزل برای هر خانواده یک دغدغه محسوب می‌شود. به همین سبب سازندگان و طراحان سعی می‌کنند با سازه‌های جدید خود این قبیل معضلات را برطرف کنند.

سقف برقی پاسیو در شکل‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و توجه طرفداران زیادی رابه خود جلب کرده است. در این مقاله از سایت سایه گستر آسیا می‌خواهیم شما را با این سازه‌های کارآمد و زیبا آشنا کنیم.

از پوشش سقف برقی پاسیو در گلخانه های ساختمانی و مواردی از این قبیل استفاده می‌شود. استفاه از نورگیرهای شفاف و بی رنگ برای کسانی که نور آفتاب برایشان اهمیت دارد گزینه ی مناسب می‌باشد. این پوشش در طرح و رنگ های متفاوتی می‌باشد که با توجه به دکوراسیون منزل می‌توان مناسب ترین این پوشش را انتخاب کرد.

پوشش سقف پاسیو با ورق های پلی کربنات به این صورت اجرا می‌شود که در زیر آن کلاف آهن کشی و بعد از ضد زنگ و رنگ آمیزی روی آن ورق های پلی کربنات دوجداره یا چند جداره اجرا می‌شود. پلی کربنات ها دارای تنوع رنگ متفاوتی می‌باشد. برای شست و شوی سقف پاسیو یا تهویه هوا از دریچه آلومینیومی استفاده می‌شود. جک و دسته جک دریچه، برای راحت باز و بسته شدن آن استفاده می‌شود.

چرا به نصب سقف برقی پاسیو نیازمندیم؟ سقف اتوماتیک یکی از بهترین گزینه ها برای فضاهای های روباز مثل استخر ها، کافی شاپ ها، رستوران ها و حیاط های شخصی می‌باشد. نصب این وسیله به عنوان پوشش می‌تواند فضا را کاربردی تر و زیباتر کند. همچنین امکان کنترل از راه دور به وسیله ریموت برای شما وجود دارد تا در هر زمان از شبانه روز که خواستید سقف را باز و بسته کنید.

با نصب سقف اتوماتیک می‌توان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد و مانع از هدر رفت انرژی در ساختمان شد. می‌توانید در زیر سقف برقی برای دید بهتر و زیبایی در شب اقدام به نصب چراغ های ال ای دی نمایید.

اجزای تشکیل دهنده سقف برقی پاسیو، چیست؟ سقف‌های متحرک برقی دارای اجزای مختلفی هستند که هر کدام وظیفه مخصوص به خود را دارند. این اجزا شامل موارد زیر هستند:

۱- موتور برقی یا الکتریکی که وظیفه نیروی محرکه سقف را دارد. سقف به وسیله موتور باز و بسته می‌شود.

۲- پوشش سقف اتومات که انواع مختلفی دارند. سقف‌ها را در نوع پارچه‌ای، شیشه‌ای، پلی کربنات و فلزی می‌سازند.

۳- قسمت آلومینیومی سقف که از متریال فولاد و آلومینیوم می‌باشد. این بخش آلومینیومی سقف برقی را با رنگ آلومینیوم پوشش و عایق می‌کنند.

۴- یراق‌آلات یا ریل سقف اتومات که از جنس تفلون است. این ریل‌ها از مقاومت و دوام بالایی برخوردار هستند.

۵- ریموت کنترلی یکی دیگر از اجزای سقف برقی است. شما توسط این وسیله کوچک و کاربردی و با فشردن یک دکمه، می‌توانید سقف را باز و بسته کنید.

پارچه سایبان مناسب برای سقف برقی چیست؟ پارچه های پی وی سی استفاده شده در سقف برقی با توجه به تکنولوژی ساخت آنها در دماهای مختلف دوام دارند.برای هر منطقه آب و هوایی از بارانی و مرطوب تا گرم و شرجی مناسب می‌باشند. با قابلیت داشتن نورپردازی به عنوان آپشن بی نیاز از هرگونه نورپردازی ذکر می‌باشند. با قابلیت اضافه کردن شیشه های متحرک می‌تواند به عنوان یک اتاقک کاملا عایق و هوابند استفاده شود.

ویژگی های سقف برقی پاسیو چیست؟ این پوشش زیبا و مدرن با استفاده از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته می‌شود و با موتور برقی وکنترل از راه دور قابل تنظیم می‌باشد. قاب آلومینیومی محصول دوام و استحکام بالایی دارد و به طور موثر می‌تواند در برابر نیروی خارجی مقاومت کند. در ساخت سقف از دو فنر استفاده می‌شود که با کمک نیروی موتور کشیده شده و باز یا بسته می‌شوند. روی اسکلت با پوشش رنگ ضد زنگ پوشیده می‌شود تا این محصول مناسب هر آب و هوایی باشد.

این محصول به طور ویژه برای فضاهای باز از حیاط خانه گرفته تا باغ و پاسیو و … می‌تواند نصب شود. سقف مدرن اتوماتیک کاملا ضد آب، ضد گرد و غبار و ضد گرما است تا آرامش و راحتی را برای شما فراهم کند. این سقف محافظ خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش است و برای درها و پنجره ها می‌تواند محافظ خوبی در برابر باران و برف باشد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت سقف پارسیو با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

قیمت سقف پارسیو - در این مقاله در مورد موضوعات ایده برای سقف حیاط خلوت-ایرانیت سقف پاسیو-سقف پاسیو ارزان-سقف اماده برای پاسیو-قیمت سقف پاسیو متحرک-سقف پاسیو ریلی-شیشه نشکن سقف پاسیو مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top