بستگی به اندازه و نوع سقف متحرک دارد. قیمت های مختلفی برای سقف های متحرک موجود است و برای دقیق تر بودن قیمت لازم است اندازه، جنس و نوع سقف متحرک مورد نظر مشخص شود. به طور کلی، قیمت هایی در حدود چند میلیون تومان تا چندازده میلیون تومان برای سقف متحرک حیاط وجود دارد.



همچنین، قیمت سقف متحرک حیاط به وسعت و مساحت حیاط نیز بستگی دارد. سقف متحرک با مساحت بزرگتر هزینه بیشتری را در بر دارد. همچنین، جنس و ماده اولیه ساخت سقف متحرک نیز بر روی قیمت تأثیرگذار است.

در کل، قیمت سقف متحرک حیاط با توجه به موارد ذکر شده متغیر است و لازم است برای دقیق تر بودن قیمت، از شرکت ها و موسسات تخصصی استعلام قیمت گرفته شود.

gzsR4l3L0a

قیمت سقف متحرک حیاط - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف متحرک فلزی-قیمت سقف متحرک روف گاردن-قیمت سقف متحرک آلومینیومی-قیمت سقف متحرک دستی-قیمت سقف متحرک برقی-قیمت سقف متحرک اوتوماتیک-قیمت سقف پارچه ای جمع شونده خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت سقف متحرک حیاط را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

P0f1Ud8nTP

قیمت سقف متحرک حیاط - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع قیمت سقف متحرک حیاط در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف متحرک فلزی-قیمت سقف متحرک روف گاردن-قیمت سقف متحرک آلومینیومی-قیمت سقف متحرک دستی-قیمت سقف متحرک برقی-قیمت سقف متحرک اوتوماتیک-قیمت سقف پارچه ای جمع شونده با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت سقف متحرک حیاط  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

قیمت سقف متحرک حیاط طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سقف متحرک فلزی-قیمت سقف متحرک روف گاردن-قیمت سقف متحرک آلومینیومی-قیمت سقف متحرک دستی-قیمت سقف متحرک برقی-قیمت سقف متحرک اوتوماتیک-قیمت سقف پارچه ای جمع شونده).

 

IafOAjb3bp

امروزه بسیاری از مردم به دنبال مهمترین عوامل موثر بر قیمت سقف متحرک حیاط هستند تا از این طریق بهترین و باکیفیت ترین این محصولات را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهند.

سقف متحرک حیاط چیست؟

یکی از پرکاربردترین سازه های مورد استفاده در بسیاری از ساختمان ها را نورگیر سقفی شکل داده است که این مدل از سقف ها از زیبایی های بسیار بی نظیری برخوردار بوده و شما می توانید متنوع ترین این سقف ها را به راحتی در بازار مشاهده کنید.

استفاده از نورگیر حبابی در سقف استخر و سقف پاسیو می تواند منظره بسیار باشکوهی را برای شما به ارمغان آورد و شما می توانید شیک ترین و به روز ترین این محصولات و سازه ها را با خیال راحت تهیه و خریداری کنید.

سقف متحرک حیاط خلوت از ویژگی ها و مشخصات بسیار بی نظیری برخوردار بوده و شما می توانید قبل از استفاده از این تجهیزات، در خصوص این ویژگی ها اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مهمترین و ضروری ترین عوامل موثر بر قیمت سقف متحرک حیاط ، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

s83d5jlaR4

انواع سقف متحرک حیاط

سقف متحرک حیاط خلوت همانطور که در قسمت قبلی نیز به آن اشاره شد، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز خود، متناسب ترین این سازه ها را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید. البته در نظر داشته باشید که تنوع این سازه ها می تواند یکی از عوامل موثر بر قیمت سقف متحرک حیاط خلوت به شمار آید. از مهمترین و پرفروش ترین انواع این تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سقف متحرک پلی کربنات
  2. سقف متحرک شیشه ای
  3. سقف متحرک آلومینیومی
  4. سقف متحرک پارچه ای

E9lPuycI1i

قیمت سقف متحرک حیاط

عوامل مختلفی باعث می شود تا هزینه ساخت سقف حیاط افزایش یا کاهش یابد. از جمله این عوامل می توان به چند مورد مهم اشاره نمود:

1) متریال: متریال قابل استفاده در سقف حیاط خلوت شامل موارد زیر می‌شود:

-متریال پلی کربنات در سقف متحرک: در بعضی از سازه ها از متریال پلی کربنات به جای شیشه و یا پارچه جهت پوشش سقف استفاده می شود. اینگونه سقف ها نیز قابلیت متحرک بودن را داشته و به راحتی با یک موتور می توان آن را باز و بسته نمود.

-متریال شیشه در سقف های متحرک: این نوع سقف بیشتر برای فضاهای بسیار بزرگ قابل استفاده بوده و برای فضاهایی مانند حیاط خلوت توصیه نمی شود.

-متریال آلومینیومی: این نوع سقف ها نیز برای پوشش حیاط خلوت بسیار مناسب هستند. به سادگی قابل تنظیم بوده و حرکت آن نیز به صورت محوری می باشد.

2) برقی یا دستی بودن: بسته به این که سقف متحرک چگونه باز و بسته شوند قیمت سقف متحرک حیاط خلوت متفاوت است. بعضی از سقف ها با استفاده از یک موتور الکتریکی کوچک به سادگی توسط ریموت کنترل می شوند. اما در بعضی دیگر باز و بسته کردن سقف تنها با دست انجام می شود.

3) متراژ سقف: به علت محدودیت در ساخت سقف های متحرک تنها از این نوع سقف می توان در فضاهایی تا متراژ مشخصی استفاده نمود. به همین سبب متراژ سقف در قیمت سقف متحرک حیاط بسیار موثر است.

4) لوازم و تجهیزات و همچنین یراق آلات: توجه نمایید که در این سقف ها از یراق آلات و لوازم جانبی زیادی جهت کاربری بهتر استفاده می شود. برای همین استفاده از این تجهیزات با کیفیت بالا اگر چه بر قیمت سقف متحرک حیاط اضافه می کند اما تا سال ها خیال شما را از کیفیت کار انجام شده راحت می نماید.

5) رنگ و طرح مورد نظر: بعضی از افراد برای ایجاد هماهنگی بیشتر در سازه خود از طرح ها و رنگ های متفاوتی در سقف متحرک استفاده می نمایند. برای همین سفارشی سازی سقف با طرح و رنگ مورد نظر مشتری بر قیمت سقف متحرک حیاط تاثیر زیادی دارد.

KkAMAxK7E4

شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت سقف متحرک حیاط با کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر آسیا تماس بگیرید.

5cZXS2ZA4L

قیمت سقف متحرک حیاط - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سقف متحرک فلزی-قیمت سقف متحرک روف گاردن-قیمت سقف متحرک آلومینیومی-قیمت سقف متحرک دستی-قیمت سقف متحرک برقی-قیمت سقف متحرک اوتوماتیک-قیمت سقف پارچه ای جمع شونده مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

Top