پارتیشن شیشه ای فریم لس : مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس را با ارزانترین قیمت در بین شرکت ها تا 30% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره- پارتیشن شیشه ای منزل- پارتیشن شیشه ای فریم دار- پارتیشن شیشه ای چیست- پارتیشن شیشه ای رنگی- پارتیشن شیشه ای راش دکور- قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک- پارتیشن شیشه ای دست دوم که تخصص مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا می باشد خواهیم پرداخت.



پارتیشن شیشه ای فریم لس - سایه گستر آسیا هم اکنون با بیش از 30 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – سایبان استخر - دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند اتومات فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره- پارتیشن شیشه ای منزل- پارتیشن شیشه ای فریم دار- پارتیشن شیشه ای چیست- پارتیشن شیشه ای رنگی- پارتیشن شیشه ای راش دکور- قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک- پارتیشن شیشه ای دست دوم خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

پارتیشن شیشه ای فریم لس - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره- پارتیشن شیشه ای منزل- پارتیشن شیشه ای فریم دار- پارتیشن شیشه ای چیست- پارتیشن شیشه ای رنگی- پارتیشن شیشه ای راش دکور- قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک- پارتیشن شیشه ای دست دوم با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا با بیش از 30 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از پارتیشن شیشه ای فریم لس را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

پارتیشن شیشه ای فریم لس طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 30% تخفیف و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز میگردد.

 پارتیشن شیشه ای چیست و چه وظیفه‌ای دارد؟

به طور کلی پارتیشن‌ها یکی از ابزارهای مهم طراحی دکوراسیون داخلی امروزی محسوب می‌شود. وظیفه اصلی پارتیشن‌ها تفکیک فضا و افزایش میزان مفید بودن فضاهای بزرگ و کم کاربرد است. پارتیشن شیشه ای فریم لس - به همین دلیل در معماری نقشه باز و در دفاتر اداری به‌وفور از این دیوارهای غیر باربر استفاده می‌شود. پارتیشن‌ها انواع مختلفی دارند و در ساخت آنها متریال‌هایی گوناگونی استفاده می‌شود. به عنوان مثال:

بعضی از انواع پارتیشن مانند پارتیشن‌های چوبی به نوعی ضد حریق هستند و برای بالا بردن امنیت خانه به کار می‌آیند. بعضی از انواع پارتیشن مانند شیشه‌های رنگی و پارتیشن‌های طرح‌دار می‌توانند برای زیباسازی فضا استفاده شوند.

بعضی از پارتیشن‌ها به سبب طراحی خاصی که دارند به عنوان کمد یا کتابخانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند

بعضی از پارتیشن‌های شیشه ای به‌عنوان گلس برد استفاده می‌شوند.

اگر بخواهیم به‌تمامی ویژگی‌های پارتیشن‌ها اشاره کنیم، لیست بلند بالایی را باید نگارش کنیم. اما به طور کلی وظیفه اصلی و اساسی همه انواع پارتیشن‌ها تفکیک فضا است.

 yTQ3MaBHDh

مزیت اصلی پارتیشن‌ها چیست؟

در علم معماری دیوارها به دو نوع باربر و غیر باربر تقسیم می‌شود. دیوارهای اجری با بتنی که وظیفه آنها انتقال وزن سازه به زمین است در گروه دیوارهای باربر قرار می‌گیرند. دیوارهای دسته بعدی که شامل پارتیشن‌ها و پاراوان ها می‌شود، غیر باربر هستند. وظیفه اصلی این دیوارها تفکیک مناسب فضا است. پارتیشن شیشه ای فریم لس - با افزایش محبوبیت نقشه‌های طرح باز که برای اکثر دفاتر کاری استفاده مشود، مزیت پارتیشن‌های اداری بیش‌ازپیش شد. چراکه پارتیشن‌ها به سادگی می‌توانستند به تفکیک فضا مطابق با نیاز کارفرما بپردازند. علاوه بر این بسیاری از پارتیشن‌ها مانند پارتیشن شیشه ای بسیار شیک و ارزان‌قیمت‌تر از دیوار کشی بودند. نکته مهم دیگر قابلیت جا به جایی اتاقک‌های ساخته شده با پارتیشن بود. اگر نیازهای اداری شما در گذر زمان تغییر می‌کرد به‌سادگی می‌توانستید چیدمان جدیدی از محل کار خود ارائه کنید.

بررسی مزیت‌ها و معایب اصلی پارتیشن شیشه ای.

به احتمال زیاد تا کنون قانع شده‌اید که استفاده از پارتیشن برای تفکیک فضا انتخابی هوشمندانه و اقتصادی است. اما سؤالی که مطرح می‌شود این است: چرا از پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم؟ دلایل بسیاری وجود دارد تا شما را قانع کند تا این پارتیشن‌ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال:

پارتیشن های شیشه ای گزینه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه است. پارتیشن شیشه ای فریم لس - انواع شیشه‌ها، فریم و یراق آلاتی که در این پارتیشن‌ها استفاده می‌شود، طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها را ارائه می‌دهد. در نتیجه کارفرمایان می‌توانند محصولی شکیل مطابق با نیازهای خود سفارش دهند. پارتیشن‌های شیشه ای معمولاً ظاهری بسیار مدرن و امروزی به دفتر کاری شما می‌بخشند.

استفاده از این دسته از پارتیشن‌های اداری گزینه‌ای هوشمندانه برای دفاتر کاری کوچک است. چراکه شیشه هیچ مانع بصری ایجاد نمی‌کند و دفتر را بسیار بزرگ‌تر از آنچه هست، جلوه می‌دهد.

شیشه‌ها عایق بسیار مناسب صوت و انرژی هستند. در نتیجه کارمندان حریم خصوصی امنی دارند که در آن به انجام فعالیت‌های روزمره می‌پردازند.

طراحی و نصب پارتیشن ساخته شده از شیشه اداری بسیار سریع است. به طور معمول طراحی و اجرای پارتیشن توسط تیم تاو دکور در کمتر از یک هفته پایان می‌پذیرد. البته این عدد بسته به میزان فضای در دسترس شما ممکن است کم یا زیاد شود.

برخی از مدیران نگران کاهش میزان حریم خصوصی کارمندان هستند و از این موضوع انتقاد می‌کنند. برای حل این موضوع می‌توانید از پارتیشن هوشمند شیشه ای یا پارتیشن شیشه ای مات استفاده کنید.

دسته‌بندی پارتیشن‌ها از نظر قابلیت جابه‌جایی

تقریباً اکثر پارتیشن‌ها را می‌توان در دو دسته پارتیشن ثابت و متحرک می‌توان دسته‌بندی کرد. این موضوع در رابطه با پارتیشن‌های ساخته شده از شیشه نیز صادق است. کارفرمایان می‌توانند با توجه به نوع کاربرد خود از یکی از این دسته‌بندی‌ها استفاده کنند. البته برای کسب اطلاعات تخصصی تر، بهتر است با کارشناسان تاو به‌صورت تلفنی گفتگو کنید.

پارتیشن متحرک: برخی از کارفرمایان فضای زیادی در اختیار ندارند. پارتیشن شیشه ای فریم لس - این افراد گاهی اوقات نیاز به یک فضای خصوصی دارند. به عنوان مثال، هنگامی‌که یک جلسه خصوصی دارید و نمی‌خواهید در انظار عموم مکالمه کنید. پارتیشن متحرک شیشه ای گزینه‌ای ایده‌آل برای چنین شرایطی است. این مجموعه‌ها توسط ریل‌های در سقف و کف حرکت می‌کنند. در صورت نیاز می‌توانید پنل‌های متحرک را باز کنید یا ببندید.

پارتیشن ثابت: این دسته از پارتیشن‌ها یکبار وصل می‌شوند و اتاق‌های شیشه ای ثابتی را ایجاد می‌کنند. در صورت نیاز می‌توانید کل اتاق را جابه‌جا کنید. این کار معمولاً رایج نیست.

انواع پارتیشن

پارتیشن‌ها دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. یکی از این دسته‌بندی‌ها تک جداره بودن یا دوجداره بودن است. در صورتی که پارتیشن از یک ورق چوب یا شیشه ساخته شده باشد، تک جداره می‌باشد و در صورتی که از دولایه با یک‌لایه خلا در بین آن ساخته شده باشد، دوجداره است.

پارتیشن‌های تک جداره معمولاً سبک‌تر و به طبع نازک‌تر هستند. این نوع پارتیشن‌ها معمولاً قابل حمل و متحرک می‌باشند. در حالی که پارتیشن‌های دوجداره ضخامت بیشتری دارند و وزنشان هم سنگین‌تر است. در مقابل پارتیشن دوجداره معمولاً قابلیت آکوستیک داشته و عایق برودت و حرارت است.

 پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن فریم لس درواقع فریم دارد اما فریم آن بسیار نازک‌تر از فریم سایر پارتیشن‌های شیشه ای است. پارتیشن شیشه ای فریم لس - در این نوع پارتیشن پروفیل‌ها از آلومینیوم یا انواع فلزهای دیگر ساخته می‌شوند که شیشه سکوریت را نگه می‌دارد. مقاومت فریم آلومینیوم در مقابل خوردگی بالاست و استحکام خوبی هم دارد.

به عنوان یک راهکار استاندارد از یک پروفیل گیره 30 × 35 میلیمتری برای محکم کردن لبه بالایی و یک پروفیل U شکل 15 × 15  برای محکم کردن لبه پایینی استفاده می‌کنیم. همچنین به عنوان یک راه‌حل جایگزین می‌توان از گیره پروفیل 30 × 35 میلیمتری و یا گیره پروفیل 39 × 70 برای لبه پایین دیوار شیشه ای استفاده کرد.

سطح پروفیل آنودایز شده و با رنگ‌های RAL کاور می‌شود. یراق‌های ثابت هم به کمک پروفیل‌های اسلیم که نازک‌تر از پروفیل استاندارد هستند، احساس راحتی و روح پذیری بیشتری ایجاد می‌کنند.

اجرای پارتیشن شیشه ای فریم لس

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های اجرای پارتیشن  فریم لس شیشه ای، شیشه آن است. پارتیشن فریم‌لس از شیشه و یراق آلات مخصوص ساخته می‌شود. پارتیشن شیشه ای فریم لس - پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس به نسبت انواع دیگر پارتیشن زیباتر است. گذشته از آن پارتیشن ارزان فریم لس قیمت مناسب‌تری هم دارد. چرا که در آن بیشتر از شیشه استفاده شده است و شیشه نسبت به فلز ارزان‌تر است.

پارتیشن فریم لس به‌خاطر یک‌دست بودن شیشه‌ها و نبود مانع و جداکننده بین شیشه‌ها جلوه بهتری ایجاد می‌کند.

این پارتیشن از شیشه سکوریت 10 میل ساخته می‌شود که امکان اجرای طرح‌های متعدد و طرح‌های سندبلاست به صورت مات و نیمه مات روی آن وجود دارد. مزیت اصلی اجرای دیوار شیشه ای فریم لس این است که فضای کمتری را اشغال می‌کند. همچنین از آنجایی که فریم ندارد، به نسبت پارتیشن‌های شیشه ای فریم دار، دید بازتری به فرد می‌دهد.

پارتیشن فریم لس با اینکه به‌خاطرنداشتن فریم شکننده به نظر می‌رسد، اما استحکام بالایی دارد و کاملاً مقاوم است.

پارتیشن فریم لس با چهارچوب

پارتیشن فریم لس با چارچوب، دارای چارچوبی در مقیاس بزرگ و در محل اتصال پنل‌های شیشه ای به یکدیگر است. پارتیشن شیشه ای فریم لس - این چارچوب، شامل فریم‌های عمودی است و اغلب فریم‌های افقی در آن مشاهده نمی‌شود. از این چارچوب می‌توان به‌عنوان درب شیشه ای برای فضای داخل پارتیشن نیز استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس بدون چارچوب

پارتیشن فریم لس بدون چارچوب، توسط اتصالات خطی به کف و سقف متصل می‌شوند و به دلیل همین اتصال استحکام بالایی نیز دارند. ضخامت شیشه‌ها در پارتیشن فریم لس بدون چارچوب، معمولاً زیاد بوده و در حدود یک سانتی متر است که وزن آن را نیز حد زیادی افزایش می‌دهد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس - در این مطلب در مورد موضوعات قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره- پارتیشن شیشه ای منزل- پارتیشن شیشه ای فریم دار- پارتیشن شیشه ای چیست- پارتیشن شیشه ای رنگی- پارتیشن شیشه ای راش دکور- قیمت پارتیشن شیشه ای متحرک- پارتیشن شیشه ای دست دوم مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را با ارزانترین قیمت و تا 30% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 – 09021150522 - 05137663055 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

Top