سایه گستر آسیا با سابقه ای درخشان و 25 ساله در فروش، اجرا و خدمات پس از فروش دیوارهای شیشه ای جمع شونده ضمن بهره بردن از همکاری با مهندسین و متخصصین برتر ایران و حضور مداوم در نمایشگاه های داخلی و خارجی اقدام به ارائه خدمات و مشاوره رایگان 24 ساعته نموده که در کنار آن اعمال تخفیف ویژه 20 درصدی، ما را به بهترین و معتبرترین شرکت در این زمینه مبدل کرده است.

سیستم دیوارهای شیشه ای جمع شونده یک سیستم بی نظیر است که عایق حرارتی نیز می باشد. در حالی که نمایی چشم نواز و بدون محدودیت از فضای اطراف را فراهم می کند، در برابر گریز انرژی مقاومت بالای دارد. ما در سایه گستر آسیا با تجربه ای 25 ساله و با دانش مهندسین و مشاورین برتر ایران این اطمینان را به شما می دهیم که در هر ساعتی از شبانه روز تنها با تماس با یکی از شماره های 05137663055 - 05137663056 – 09151250522  می توانید از مشاوره های تخصصی ما هم در زمینه خرید و هم در زمینه خدمات پس از فروش بهره ببرید.

اگر برای فضای اداری، رستوران و یا حتی نمایشگاه اتوموبیل خود طراح های خلاقانه ای در سر دارید، دیوارهای شیشه ای جمع شونده امکان اجرای ایده های شما را فراهم آورده است.

دیوارهای شیشه ای جمع شونده راهی بسیار عالی برای اجرای طرح‌های خلاقانه از جمله رستوران‌ها، ورودی فروشگاه‌ها، نمایشگاه های خودرو، استخر شنا و بخش های داخلی اداری می باشند. دیوارهای شیشه ای، ایده آل برای محیط های تجاری و اداری ای هستند که نیاز به محیط وسیع تری دارند یا بر اساس شرایط مورد نظر باید دیوارها به طور کامل باز شوند.

پنل های کشویی مستقل همراه با یک مسیر ثابت برای حرکت پنل های شیشه ای. دهانه بالا در مسیر اجازه می دهد تا تمام پانل های شیشه ای به طور کامل حرکت کنند و نهایتا باز شدن 100% دیواره‌ها امکان‌پذیر می‌شود. نیازی به دهانه‌ی پایین نیست. یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای درب ورودی و پارتیشن نمایشگاه خودرو است که در آن اتومبیل ها با امکان مانور بیشتری می توانند وارد شوند، حرکت کنند و خارج شوند.

معتبرترین-شرکت-و-طراح-دیوارهای-شیشه-ای-جمع-شونده

این نوع دیوار نه تنها توان اجرای ایده های خلاقانه ی مان را به ما می بخشد که ما را قادر می سازد تا به سادگی هرچه تمام تر این کار را انجام دهیم. امکان ادغام فضاهای جدا شده به وسیله این نوع دیوار به راحتی قابل انجام است.

یک راه حل منطقی برای طراحی بر مبنای استفاده بهینه از فضاها که انعطاف پذیر و کارآمد بوده و زیبایی مناسبی دارد. سیستم دیوار شیشه ای در دفاتر اداری، فضا را با انعطاف پذیری بالا و بسیار آسان با هم ترکیب می کند. این خصوصیت موجب سادگی تقسیم کردن فضاها خواهد شد. این دیوار شیشه ای با به حداقل رساندن فاصله بین اجزا، زیبایی بخصوصی ایجاد می کند. دیوار های ریلی شیشه ای افقی که به صورت دستی عمل می کنند، به آسانی امکان ادغام یا جداسازی فضای اتاق ها را فراهم می کنند. این سیستم های انعطاف پذیر با قطعات متفاوت، امنیت مورد نیاز بخش های مختلف جدا شده فضا را نیز تامین می کنند.

اگر در عین حالی که امنیت در نظر شما گزینه ی ویژه ای برای اجرای دیوارهای شیشه ای جمع شونده می باشد، در نظر دارید که صداهای بخش هاش مختلف هم کنترل شده و از ایجاد مزاحمت برای سایر بخشها جلوگیری شود، مناسب ترین گزینه را انتخاب نموده اید.

از جمله مزایای دیوارهای شیشه ای جمع شونده عبارتند از:

  • ضخامت شیشه ها باعث کاهش سر و صدا می‌شود
  • شیشه های چند لایه ایمنی بسیار بالایی دارند
  • شفافیت و مقاومت بالاتر با شیشه های ضخیم و چند لایه
  • افزایش فضا
  • افزایش نور ورودی
  • کاهش انرژی مصرفی

این نوع از دیوارهای جمع شونده در کنار استخرها، رستوران و کافه ها، نمایشگاه های اتوموبیل و فضاهای اداری در اجرای بالکن های با دید و نمای باز و بسیار عالی نیز کاربرد دارند.

شیشه های جمع شونده را می‌توان در مدل‌های متفاوت نصب و اجرا نمود که یکی از پرطرفدارترین آن شیشه تاشو بالکنی است. شیشه بالکن تاشو یک ایده نو جذاب برای منازل و واحدهای مسکونی است. می‌توان با نصب شیشه تاشو که تمامی فضای بالکن را پوشش می‌دهد فضایی دل‌نشین و زیبا ایجاد نمود. شیشه تاشو بالکنی از پنل های شیشه‌ ای از جنس شیشه سکوریت می‌باشند که در ضخامت‌های متفاوت موجود است. می‌توان برای این پنل ها از فریم نیز استفاده نمود. باز و بسته شدن شیشه تاشو بالکن یک پنل در انتها ثابت می‌ماند و پنل های بعدی به ترتیب در کنار آن قرار می‌گیرند

معتبرترین-شرکت-و-طراح-دیوارهای-شیشه-ای-جمع-شونده

بدون فریم بودن این دیوارها از دیگر مزیت آنها می باشد که دید کاملی نسبت به فضای پشت آن فراهم می آورد.

ایـن نسـل از دیـوارهـا بـه نوعـی طراحـی شـده انـد کـه پروفیل عمـودی آلومینیومی حـذف شـده و تمامـی سـطح بـا شیشـه پوشـیده شـده اسـت. ایـن خاصیـت باعث شـده تـا دیـد کامـل فضـای بیرون مهیا گشـته و در عین حـال ظرافت و زیبایـی دو چندانـی را بـرای محیط فراهـم آورد.

ما در شرکت سایه گستر آسیا افتخار پاسخگویی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته و همچنین هفت روز هفته به شما عزیزان را داریم. جهت طرح سوالات خود یا انجام سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

معتبرترین-شرکت-و-طراح-دیوارهای-شیشه-ای-جمع-شونده


Top