سقف پارچه ای جمع شونده یکی از گزینه‌های پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی است. این نوع سقف‌ها به راحتی جمع و تفکیک می‌شوند و برای استفاده در مواقعی که نیاز به فضای بزرگتری دارید بسیار مناسب هستند. این سقف‌ها از پارچه با کیفیت ساخته شده و معمولاً به وسیله یک سیستم کششی در بالای سقف نصب می‌شوند. همچنین، این سقف‌ها با استفاده از لامپ‌های LED و نورپردازی مناسب می‌توانند به زیبایی دکوراسیون داخلی شما کمک کنند. در نهایت، قیمت سقف پارچه‌ای جمع شونده به برند، کیفیت و اندازه آن بستگی دارد و معمولاً متغیر



سقف پارچه‌ای جمع شونده، یکی از روش‌های متداول برای پوشش دادن سقف است که برای ایجاد فضای زیبا و شیک بسیار مناسب است. در این روش، پارچه‌ای که برای پوشش سقف استفاده می‌شود، به صورت قابل جمع شدن طراحی شده است. این پارچه‌ها معمولاً به وسیله قفل‌های خاصی به هم متصل می‌شوند تا یک سطح یکپارچه را تشکیل دهند. با استفاده از سقف پارچه‌ای جمع شونده می‌توان یک فضای بزرگ، شیک و مدرن را به راحتی و با هزینه کمتری نسبت به روش‌های دیگر ایجاد کرد.

سقف پارچه ای جمع شونده - سایه گستر آسیا یکی از باسابقه ترین و متخصص ترین شرکت های فنی و مهندسی و الکترونیک در ایران می باشد که سالهاست در زمینه انواع سقف های جمع شونده پارچه ای، سقف های جمع شونده شیشه ای، سازه های جمع شونده استخری، دیوارهای شیشه ای جمع شونده ، چادرهای کششی ، کرکره های پارچه ای ،سایه بان اتومات ،جک پارکینگی ،درب رولاپ ،درب های ریلی ،درب های زیر سقفی ،درب های شیشه ای ، جک بلانکو،جک BFT مدل A40،درب کشویی ، درب شیشه ای تلسکوپی ،درب شیشه ای گرد ،درب شیشه ای گردان ، درب شیشه ای فولدینگ ،راه بند اتومات ،پرده هوا ، سیستم های اکسس کنترل ،حمام مستر فعالیت می نماید.در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت سقف پارچه ای - قیمت سقف متحرک - سقف متحرک دستی - سقف متحرک پارچه ای خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع سقف پارچه ای جمع شونده را باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها باغ تالارها باغ ویلا ها و ... می باشیم.

 
BysMFjHKHK

سقف پارچه ای جمع شونده - مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش انواع سقف پارچه ای جمع شونده در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سقف پارچه ای - قیمت سقف متحرک - سقف متحرک دستی - سقف متحرک پارچه ای با ما همراه باشید . توصیه ما به هموطنانی که تصمیم به خرید و اجرای هر کدام از تولیدات این شرکت را دارند این می باشد که قبل از هر اقدامی در جهت خرید و سفارش این نوع از سازه ها و محصولات حتما با یکی از مشاورین و متخصصین با تجربه ما ارتباط برقرار نمایید تا ضمن دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان از لیست قیمت نهایی با 20 تا 30% تخفیف واقعی مطلع شوید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از سقف پارچه ای جمع شونده  را در مجموعه سایه گستر آسیا بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

سقف پارچه ای جمع شونده طراحی و تولید شده توسط مجموعه سایه گستر آسیا با 20 تا 30% تخفیف واقعی و با تجربه بیش از 30 سال اجرا پروژه های موفق در سطح کشور تقدیم حضور مشتریان عزیز می گردد (قیمت سقف پارچه ای - قیمت سقف متحرک - سقف متحرک دستی - سقف متحرک پارچه ای).

5GhLIhsbub

سقف جمع شونده چیست؟

این نوع سقف، نوعی سازه متحرک است. با استفاده از آن می‌توان دمای محیط را با توجه به نیاز تنظیم کرد. برای اجرای درست این نوع سقف، محیط باید از اشکال هندسی منظم از جمله، مربع و مستطیل تشکیل شده باشد. چنانچه شکل آن به صورت نامنظم بود؛ به عنوان مثال: به صورت ذوزنقه یا بیضی باشد، باید در اطراف و حاشیه محیط، تغییراتی اعمال شود.

با انجام این امر، محیط به صورت منظم درمی‌آید و آماده اجرای سقف جمع شو خواهد بود. حال چرا محیط باید به صورت منظم باشد؟ زیرا اضلاع باید به صورت هم تراز و موازی قرار گیرند تا هنگام نصب سقف، مشکلی به وجود نیاید. سقف جمع شونده می‌تواند به صورت ریلی یا ایستاده بر روی یک پایه، نصب شود.

این نوع سقف از عناصری که جنس آن‌ها معمولا از پروفیل‌های آلومینیومی است، طراحی و ساخته می‌شود. برای اینکه سقف جمع‌شونده در برابر عوامل مختلفی از جمله، تحمل برف و بوران مقاوم باشد، عملیات سخت کاری روی آن اعمال می‌شود. درجه سختی آن بعد از انجام این امر برابر ۹۰ برینل خواهد شد. ضخامت دیواره‌ها نیز چیزی بین ۲ تا ۵۵ میلی‌متر اندازه‌گیری می‌شود. این موارد در تولید سقف متحرک با سنسور باران نیز رعایت می‌شود.

سقف جمع شونده پلی کربنات

همچنین، ساختاری که برای سقف جمع شو استفاده می‌شود، از رنگ آمیزی‌های مختلف و خاص تشکیل می‌شود. علت این امر، جلوگیری از شوره زدن و سیاه شدن پروفیل‌ها می‌باشد. (به خصوص در مکان‌های گرم و مرطوب)

 لازم به ذکر است که، امروزه بهترین نوع سازه سقف جمع شونده، پارچه‌های پی وی سی (PVC) می‌باشند. از مهم‌ترین دلایلی که این نوع پارچه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است، مقاومت بالای آن در دماهای مختلف می‌باشد. پیشنهاد می کنیم پیش از خرید این نوع سقف، مقاله سایبان اتوماتیک را نیز مطالعه کرده و لیست قیمت سایبان جمع شونده را مشاهده کنید.

نمونه کار سقف جمع شونده

مزایای سقف جمع شونده

از جمله مزایای استفاده از سقف جمع شو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.     عدم پرداخت هزینه به شهرداری
  2.     دوام بالا (به علت استفاده از سازه‌های باکیفیت)
  3.     قابل حمل و استفاده مجدد در مکان‌های دیگر
  4.     استفاده در تمام اوقات آب و هوایی
  5.     کاهش مصرف انرژی
  6.     تنظیم شیب تا ۹۰ درجه
  7.     ایجاد فضای زیبا
  8.     کاهش هزینه‌ها برای ساخت و ساز

 

انواع سقف جمع شونده

حال می‌خواهیم به تعریف انواع مدل‌های سقف جمع‌شونده که در ابتدا با آن اشاره کردیم بپردازیم.

سقف جمع شونده پارچه ای

از عناصر سازنده سقف جمع شو که بسیار سبک است، سقف متحرک پارچه‌ ای است. نوع پارچه‌ای از انعطاف و مقاومت به خصوصی برخوردار است و مناسب در شرایط طوفانی و بارندگی می‌باشد. همچنین در برابر آتش نیز مقاوم است. همانطور که در بالا اشاره شد، این نوع سقف به صورت پی وی سی است که از دو مدل: عایق‌های حرارتی و رطوبت تشکیل می‌شود.

از آنجایی که این مدل سقف بسیار سبک است، می‌تواند در مکان‌های مختلفی مانند: تراس، پاسیو، کافه و غیره مورد استفاده قرار گیرد. همچنین اگر از موتور الکتریکی در آن استفاده شود، کارآمدتر خواهد بود.

سقف جمع شونده شیشه‌ای

این مدل سقف بسیار شفاف، مستحکم و سنگین می‌باشد. از این نوع سقف بیشتر در مجتمع‌های تجاری و اماکن تفریحی استفاده می‌شود؛ زیرا زیبایی بالایی دارد و آمیخته از هنر و مهندسی است. در نتیجه باعث جلب توجه دیگران می‌شود.

سقف جمع شونده پلی کربنات


XjUCKUWlQm

این نوع سقف را می‌توان به صورت موردی نام برده و تعریف کرد:

  •     از طبقه ترموپلاستیک می‌باشد.
  •     تولید آن آسان است.
  •     سبک است.
  •     مقرون به صرفه می‌باشد.
  •     مقاومت بالا، حدود ۲۵۰ برابر شیشه.
  •     جلوگیری از تابش انوار مضر خورشید.
  •     ضربه پذیر بوده و به عنوان نورگیر از آن استفاده می‌شود.
  •     مقاوم در برابر عوامل شیمیایی.
  •     مورد استفاده در رستوران‌ها بالکن‌ها و غیره.

 sD3LAJww8R

قیمت سقف جمع شونده

هزینه این نوع، بنا به عوامل مختلفی از جمله: متراژ، جنس و کیفیت سقف، اجزا و امکانات، مختلف است. همچنین هزینه نصب سقف جمع شو نیز متفاوت می‎باشد. اما معمولا قیمت سقف پلی کربنات از بقیه کمتر است. علت این امر هم دلایل ذکر شده در قسمت تعریف آن می‌باشد.

ما در این مقاله از سایه برگ قصد داشتیم هر آنچه در رابطه با سقف جمع شونده می‌دانستیم، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در رابطه با خرید انواع سقف متحرک رستوران و دیگر سیستم های اتوماتیک به قسمت تماس با ما مراجعه فرمایید.

سقف پارچه ای جمع شونده - در این مقاله در مورد موضوعات قیمت سقف پارچه ای - قیمت سقف متحرک - سقف متحرک دستی - سقف متحرک پارچه ای مختصر صحبت کردیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ سایه گستر آسیا تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم محصولات خود را با ارزانترین قیمت و20 تا 30% تخفیف واقعی و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. این مجموعه عظیم فنی و اجرایی هم اکنون دارای رزومه و پروژه های بسیار بزرگی در سراسر کشور می باشد و توانسته است تقریبا هر نوع نیاز و خواسته مشتریان را برآورده نماید.مجددا توصیه می کنیم قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از انواع سقف جمع شونده  – پوشش استخر – دیوار شیشه ایی – چادر کششی – سایبان اتومات – پرده هوا - سیستم اکسس کنترل  و انواع راه بند را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 09151250522 - 09021150522- 05137663055 - 05137663056 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

 

Top