سقف جمع شونده آلومینیومی شرکت سایه گستر آسیا از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده و دوام بسیار بالایی در شرایط مختلف جوی دارد. قطعات استفاده شده در سقفهای جمع شونده آلومینیومی ارائه شده توسط شرکت سایه گستر آسیا از بالاترین کیفیت برخودار بوده و تا سالها خیال شما را آسوده می نماید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف جمع شونده آلومینیومی در نظر گرفته شود بیان نمایید.


5I8PyzVvBf 

در هنگام خرید سقف جمع شونده آلومینیومی، مهمترین و اساسی‌ترین نکات زیر را در نظر بگیرید:
1. کیفیت آلومینیوم: اطمینان حاصل کنید که سقف جمع شونده آلومینیومی انتخابی شما از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده است. آلومینیوم با کیفیت عالی باید سبک و مقاوم باشد و در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی و تغییر رنگ مقاومت داشته باشد.
2. ساختار و طراحی: ساختار و طراحی سقف جمع شونده آلومینیومی بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که ساختار آن استحکام کافی داشته باشد و در هنگام جمع کردن و بازکردن، آسان و بدون مشکل عمل کند. همچنین، طراحی آن باید با سلیقه شما و دکوراسیون داخلی منزلتان سازگاری داشته باشد.
3. نوع و ضخامت پوشش: بررسی کنید که سقف آلومینیومی چه نوع پوششی دارد و ضخامت آن چگونه است. پوشش آلومینیوم باید مقاوم در برابر رطوبت، حرارت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی باشد. همچنین، ضخامت پوشش نیز تأثیر زیادی در مقاومت و دوام سقف دارد.

سقف جمع شونده آلومینیومی شرکت سایه گستر آسیا از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تهیه شده و دوام بسیار بالایی در شرایط مختلف جوی دارد.
قطعات استفاده شده در سقفهای جمع شونده آلومینیومی ارائه شده توسط شرکت سایه گستر آسیا از بالاترین کیفیت برخودار بوده و تا سالها خیال شما را آسوده می نماید.
شرکت سایه گستر آسیا جهت آسایش و رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود قیمتهای موجود در بازار را به میزان بیست درصد کاهش داده و ارزانترین محصولات را ارائه می نماید.

استفاده از سقف جمع شونده آلومینیومی سایه گستر آسیا پارکینگ یا محل مورد نظر شما را در باربری نور خورشید و شرایط جوی حفظ نموده و قابلیت جمع شدن جهت استفاده از نور خورشید را نیز دارد.


سقف جمع شونده آلومینیومی علاوه بر محافظت شما و اتومبیل تان از نور مستقیم خورشید ، باعث زیبایی بیشتر نمای بیرونی منزل شما و یا رستوران شما خواهند شد. این اکسسوری کاربردی و شیک ، سایه ی مد نظر شما را ارائه می دهند و مکانی مناسب برای لذت بردن از بیرون از منزل را بدون برخورد با شرایط نامطلوب آب و هوا فراهم می کنند.
سقف جمع شونده آلومینیومی سایه گستر آسیا، با تیغه های آلومینیومی کج طراحی شده اند ، که با چرخش خود به نور خورشید اجازه عبورمی دهند و در عین حال یک جریان هوای طبیعی ایجاد می کنند که فضای زیر آن را خنک نگه می دارد . تیغه های آلومینیومی را می توان به طور کامل بست تا در صورت لزوم یک سقف مستحکم ساخته شود که مقاومت بسیار بالایی دارد و می تواند مقداربار زیادی برف و باران را تحمل کند .باز و بسته شدن سقف های آلومینیومی ، با فشردن یک دکمه به راحتی انجام می شود زیرا این سقف به صورت برقی و اتوماتیک کار می کنند.
در سقف جمع شونده آلومینیومی ، پره های آلومینیومی اکثریت ساختار سقف را تشکیل می دهند ، موتوری برای چرخش پره ها از یک موقعیت افقی (بسته) تا یک موقعیت باز و از 0 تا 135 درجه حرکت می کنند. لوله های زهکشی یکپارچه ساخته شده در اسکلت ، آب باران را مستقیماً به زیر سیستم و یا به وسیله ی سیستم های زهکشی موجود تخلیه می کنند ، و سطح سقف جمع شونده آلومینیومی را خشک و ایمن می سازد و از آن در برابر آب محافظت می کند
تیغه های آلومینیومی با پلی استایرن منبسط شده ، انباشته وعایق شده اند و انرژی صوتی حاصل از برخورد باران بر روی پره های آلومینیومی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
سیستم های سقف برقی آلومینیومی برای کارایی بهتردر فضاهای شخصی یا تجاری و همچنین سایر اماکنی که نیاز به یک روش ایجاد سایه لوکس و با دوام دارند ایده آل هستند. این محصولات هوشمند ، راحتی در فضای باز را برای دوستان ، خانواده ، کارمندان ، مشتریان یا میهمانان شما فراهم می کند.


مزایای اصلی سقف های متحرک آلومینیومی شرکت سایه گستر آسیا عمر طولانی و نگهداری راحت و وزن سبک و مقاومت بالای این محصول می باشد.


عمر طولانی :
آلومینیوم بر خلاف پوشش پارچه ای ، زیر وزش بادهای سنگین و باران پاره نمی شود . به لطف تیرها و پرانتزهای پشتی ، محکم در جای خود قرار می گیرد و اطمینان حاصل می شود که در هوای نامطلوب خم نشود. سقف های آلومینیومی همچنین در برابر گرمای بی حد و حصر مقاومت می کنند و باعث رشد قارچ و رشد کپک نمی شوند و از این رو عمر طولانی تری دارند.
نگهداری بسیار کم سقف جمع شونده آلومینیومی :
سقف متحرک آلومینیومی ، با دوام طولانی مدت به لطف سطح آلومینیوم ، به کمترین میزان تعمیر و نگهداری نیاز دارد. آب از سطح سقف ها به راحتی تخلیه می شود و با آن خاک ، برگ و زباله ها را می برد. آلومینیوم سطح صافی دارد و آب را در میان سقف ها جمع نمی کند و به مرور زمان از آسیب رساندن آب جلوگیری می کند.
وزن سبک :
وزن مخصوص آلومینیوم یک سوم فولاد است. بنابراین، بسیار سبک است و حمل آن نیزآسان است.
سقف جمع شونده آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی :
لایه اکسید آلومینیوم حتی در هنگام رطوبت ، از خوردگی پروفیل آلومینیومی محافظت می‌کند. علاوه بر این ، سطح آن را می‌توانید برای بهبود مقاومت در برابر خوردگی مقاوم سازی کنید. این می‌تواند شامل : آنادایز و یا رنگ الکترو استاتیک باشد.
بی خطر و سازگار با محیط زیست :
آلومینیوم یک ماده غیر سمی است که هیچ گونه ماده مضری که به طبیعت آسیب برساند را انتشار نمی‌دهد و هیچ گونه گاز سمی نیز وارد محیط نمی‌کند و کاملا قابل بازیافت است.
ظاهر جذابِ سقف جمع شونده آلومینیومی :
لازم نیست که دکوراسیون فضای محوطه ی سقف متحرک خود را تغییر دهید. این سقف می‌تواند به تنهایی جلوه جذابی ایجاد کند و نمای شیک و مدرنی به ساختمان شما ببخشد.

Top