از خصوصیات متمایز کننده ما در سایه گستر آسیا نه تنها همکاری با مهندسین و متخصصین برتر کشور در زمینه عرضه جک پارکینگی درجه یک بوده که به علت ارائه خدمات مشاوره 100% رایگان قبل و بعد از فروش، ضمانت و خدمات پس از فروش عالی و همچنین ارائه 20% تخفیف واقعی برای همه مشتریان مان می باشد

بهترین-قیمت-فروش-انواع-جک-پارکینگی-با-20%-تخفیف-ویژه

جک پارکینگی اتوماتیک دستگاهی مکانیکی است که بر روی درب های لولایی نصب می‌شود و این امکان را ایجاد می کند تا افراد بتوانند با استفاده از ریموت کنترل درب را باز و بسته نمایند. سایه گستر آسیا در راستای افزایش رفاه و آسایش شما هموطنان گرامی به ویژه در روزهای سرد و یا بارانی با فراهم آوردن شرایط عدم نیاز به ترک خودرو جهت باز و بسته نمودن در، اقدام به عرضه انواع جک های پارکینگی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت و همچنین اجرای بدون نقص آن نموده که در کنار آن با خدمات پس از فروش ویژه، خیال شما را از بابت کارکرد و طول عمر این دستگاه راحت نموده است. شما فقط کافیست در هر ساعتی از شبانه روز با یکی از شماره های 05137663055 - 05137663056 – 09151250522 تماس گرفته و از مشاوره های تخصصی ما استفاده ببرید.

جک های پارکینگی داری دو نوع هیدرولیکی و الکترومکانیکی می باشند. برای انتخاب یکی از این دو نوع سیستم باید دید قرار است تحت چه شرایطی از این جک ها استفاده شود. میزان تردد، میزان استهلاک و هزینه های سرویس و نگهداری از عوامل تاثیرگذار در انتخاب سیستم مناسب می باشند.

دربهای لولایی انواع مختلفی دارند که از جنس و متریال های گوناگون ساخته می شوند. اما برای اتوماتیک کردن دربهای لولایی چند عامل مهم وجود دارد تا بتوان بهترین جک پارکینگی را انتخاب کرد:

  • وزن هر لنگه درب
  • تعداد تردد در شبانه روز
  • عرض هر لنگه درب

بهترین-قیمت-فروش-انواع-جک-پارکینگی-با-20%-تخفیف-ویژه

 

انواع جک پارکینگی برای درب لولایی: این محصول دارای دو نوع هیدرولیکی و الکترومکانیکی (یا گیربکسی) می باشد.

در سیستم هیدرولیکی از نیروی تحت فشار سیالات (عموماً روغن غلیظ غیر قابل تراکم) استفاده می شود. مزیت عمده استفاده از سیستم هیدرولیکی، قدرت بسیار بالای آن و امکان وجود نیرو، فشار، گشتاور و حرکت یکنواخت آن است که کار را برای به حرکت درآوردن درب های سنگین، راحت می کند. به علاوه باعث می شود حرکت درب آرام و بدون لرزش باشد. در حالی که سیستم هیدرولیکی استهلاک بسیار پایینی دارد، اما باید به سرویس و نگهداری پرهزینه آن توجه نمود. سیستم هیدرولیکی برای مکان هایی که تردد بسیار زیاد و وزن درب بسیار بالاست مناسب است.

سیستم الکترومکانیکی یا گیربکسی با نیروی موتور برقی کوچکی که داخل جک به کار گرفته شده است کار می کند. این نیرو از جک ها به گیربکس منتقل شده و نهایتا باعث حرکت درب می شود. از بزرگترین مزایای سیستم گیربکسی جدا بودن بخش مکانیکی و الکترونیکی، تابلو فرمان کوچک و نیاز کم به سرویس و نگهداری می باشد. به دلیل کارکرد چرخ دنده ها، استهلاک سیستم نسبت به سیستم های هیدرولیکی بالاتر بوده و آسیب پذیری آن در برابر فشار بیشتر است.

بهترین-قیمت-فروش-انواع-جک-پارکینگی-با-20%-تخفیف-ویژه

در توضیح ساده تر انواع جک پارکینگی باید گفت که نوع مکانیکی برای درب های سبک تر و تردد محدود تر استفاده می شود ولی نوع هیدرولیکی برای تردد بالا و درب های سنگین تر به کار می رود.

در مواردی که درب لولایی بسیار ظریف است و در صورت استفاده از جک پارکینگی به زیبایی درب لطمه وارد می شود و ... می توان از جک زیرسطحی استفاده کرد که به جک نامرئی هم معروف است. نصب این نوع جک پیچیده تر از جک پارکینگی می باشد و برای نصب آن نیاز به فونداسیون و زیرسازی می باشد.

باز شدن بدون سر و صدا، ایمنی بالا در درهای ضد سرقت و مقاوم در برابر شرایط جوی تنها بخشی از مزایای جک های پارکینگی می باشند. در ادامه به چند مورد دیگر از آنها می پردازیم:

  • عدم تولید سر و صدا در هنگام باز و بسته کردن درب
  • دارای موتور قدرتمند
  • قابلیت باز و بسته کردن درب به دو روش
  • امن بودن برای درب های ضد سرقت پارکنیگی
  • مقاوم بودن به شرایط جوی هوا و میزان رطوبت
  • دارا بودن قطعات هوشمند برای باز و بسته کردن درب

بهترین-قیمت-فروش-انواع-جک-پارکینگی-با-20%-تخفیف-ویژه

برای اجرای جک پارکینگی در ابتدا نیاز به کنده کاری برای محل نصب می باشد. همچنین جوشکاری، سیم کشی و برنامه دهی مدار کنترل از دیگر موارد ضروری برای انجام این کار می باشد.

مراحل کامل اجرا و پیاده سازی جک پارکینگی عبارتند از:

  • بررسی موقعیت و وضعیت نصب جک درب پارکینگ
  • کنده کاری و آماده سازی دیوارهای کنار درب
  • نصب پایه ها و چگونگی زاویه دهی
  • نصب تابلو فرمان، چشمی و فلاشر
  • سوراخ کاری و سیم کشی
  • راه اندازی جک درب پارکینگ

باید توجه داشت که به صورت کلی نصب و راه اندازی جک درب پارکینگ توسط نصاب بدون هیچ هزینه اضافی می بایست انجام پذیرد.


Top