در این مطلب سعی خواهیم کرد که اطلاعات جامع و کاملی از انواع مدل های درب کرکره رول آپ(درب صنعتی کرکره ای) را ارائه دهیم -مزایای استفاده از این نوع از درب ها و همچنین نکات مهم در مورد مکان نصب - مساحت کرکره و ... را بیان خواهیم نمود با این وجود در صورتی که همچنان سوالی در مورد درب صنعتی کرکره ای رول آپ دارید و پاسخ خود را در این مطلب پیدا نکردین میتوانید با یکی از شماره های 05137663055 - 05137663056 – 09151250522 این شرکت تماس برقرار نمایید.

فروش-و-معرفی-درب-صنعتی-کرکره-ای-رول-آپ-با-20%-تخفیف

 شرکت آسیادر با 25 سال سابقه درخشان در فروش , نصب و خدمات پس از فروش کرکره رول آپ یا درب های اتوماتیک رول آپ به صورت 24 ساعت شبانه روز آمده ارائه هرگونه خدمات فنی و مهندسی به هموطنان عزیز می باشد لازم به یادآوری می باشد کلیه قطعات اصلی و جانبی استفاده شده در کرکره رول آپ یا درب های اتوماتیک رول آپ از برترین برندهای تولیدی شرکت های داخل و خارج کشور می باشد.

 یکی از افتخارات ما در سایه گستر آسیا ارائه با کیفیت ترین قطعات روز دنیا به صورت مستقیم از اروپا و عرضه بدون واسطه به شما هموطنان گرامی می باشد که همین امر باعث اعمال تخفیف 20 % بر روی تمام محصولات به نسبت دیگر همکارانمان در بازار شده است.

کرکره رول آپ یا درب های اتوماتیک رول آپ، یکی از رایج ترین کرکره های مورد استفاده در جهان می باشد که با توجه به معماری و طراحی بنا قابلیت همخوانی و زیباسازی هر محیطی را دارا می باشد. در کشور ما نیز همین نوع درب، رایج ترین درب مورد استفاده می باشد که برای درب های فروشگاه ها، مجتمع های پارکینگی و آپارتمان ها و حتی خانه های کوچک هم استفاده می شود. درب اتوماتیک کرکره ای به دلیل اینکه از بالا جمع می شود درب اتوماتیک رول آپ نامیده می شود.

برای خرید درب رولاپ اتوماتیک یا همان برقی در ابتدا شما نیاز به بررسی محل اجرای آن دارید. اما به دلیل مشاوره های 100% رایگان شرکت ما بهتر است انجام این عمل را به مهندسین و متخصصین ما بسپارید. کافیست در هر ساعتی از شبانه روز با یکی از شماره های 05137663055 - 05137663056 – 09151250522 تماس گرفته و از مشاوره های تخصصی ما استفاده ببرید.

فروش-و-معرفی-درب-صنعتی-کرکره-ای-رول-آپ-با-20%-تخفیف

از جمله خصوصیات درب صنعتی کرکره ای رول آپ میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زیبایی
  • قابلیت شستشو
  • تنوع رنگ و جنس تیغه های درب رولاپ
  • امنیت بسیار بالا در تیغه های پلی کربنات و رول گیتر
  • باز و بسته شدن تنها با فشار دادن دکمه ریموت
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  تنوع رنگی کرکره های اتوماتیک برخلاف کرکره های سنتی بسیار زیاد است تا آنجایی که می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد کرد.
  • کار با کرکره های اتوماتیک به مراتب راحت تر است زیرا نیازی به قفل کردن ندارد.
  •  مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.
  •  قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارد
  • استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت

برای انتخاب و نصب درب های رولاپ اتوماتیک رعایت چند نکته بسیار مهم می باشد. از جمله 1- مکان نصب 2- مساحت کرکره 3- سیکل کاری 4- رنگ درب برقی کرکره ای 5- انتخاب موتور کرکره 6- ریل که در ادامه هرکدام را به طور کامل شرح خواهیم داد.

1- مکان نصب درب های رولاپ اتوماتیک

انواع مختلفی از درب برقی کرکره ای وجود دارند و باید برای هر مکان درب برقی مناسب آن را در نظر گرفت. برای مکان هایی مثل پارکینگ منزل، درب واحد تجاری و جاهایی که نیاز به امنیت بیشتر داریم موتور توبولار مناسب تر است و در صورت استفاده از موتور ساید باید از در دسترس نبودن آن اطمینان حاصل کرد. برای اماکن صنعتی و جاهائی که تردد زیاد دارند درب برقی با موتور ساید مناسب تر است.

2- مساحت کرکره درب های رولاپ اتوماتیک

این فاکتور در انتخاب نوع تیغه و موتور تاثیر گذار است ، تیغه های ۶۰ میلیمتری برای برای درب های برقی کرکره ای کوچک تا مساحت ۵ متر ، تیغه های ۸۰ برای کرکره برقی تا مساحت ۲۰ متر و تیغه های ۱۰۰ برای کرکره های بزرگ تا مساحت ۴۰ متر مناسب هستند

مساحت درب برقی کرکره ای برای انتخاب توان موتور نیز اهمیت دارد. بسته به میزان تردد به ازای هر ۱۰ کیلوگرم وزن کرکره از ۹ تا ۱۴ نیوتن بر متر توان موتور بهره گرفته می شود. مجموعه درب رولاپ اتوماتیک بیش از 10 قطعه متفاوت دارد. از اصلی ترین قطعاتی که در کیفیت آن تاثیر می گذارند شامل تیغه ها و موتور می باشند.

3- سیکل کاری درب های رولاپ اتوماتیک

یا تعداد باز و بسته شدن درب رولاپ در طول شبانه روز. برای یک پارکینگ منزل شخصی تا درب یک واحد تجاری یا مسکونی بزرگ باید توان موتور را به ازای هر ۱۰ کیلوگرم وزن از ۹ نیوتن بر متر تا دست بالای آن ۱۴ نیوتن بر متر در نظر گرفت .

4- رنگ درب برقی کرکره ای رولاپ اتوماتیک

در انتخاب رنگ درب کرکره برقی باید به نوع و رنگ نما همچنین دکوراسیون محیط توجه شود و طراحی در هماهنگی هر چه بیشتر با محیط انجام شود.

5- انتخاب موتور کرکره رولاپ اتوماتیک

انواع موتور ها ساید و توبولار هستند. موتور های توبولار در مکان هائی که نیاز به امنیت بیشتر وجود دارد استفاده می شوند و موتورهای ساید برای مکان های صنعتی و مجتمع های تجاری و مسکونی که تردد زیاد دارند و احتمال خرابی موتور وجود دارد استفاده می شوند. برای هر ۱۰ کیلوگرم وزن کرکره ۹ تا ۱۴ نیوتن بر متر توان موتور در نظر بگیرید. وزن تیغه کرکره آلومینیومی به ازای هر متر ۶ تا ۱۰ کیلو گرم است.

6- ریل کرکره رولاپ اتوماتیک

ریل هائی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ریل هایی هستند که داخل فریم درب برقی کرکره ای قرار می گیرند و از پشت به دیوار پیچ می شوند . برای مکان هایی که احتمال برخورد به ریل و صدمه دیدن آن زیاد است ریل های کناری که از بغل به دیوار پیچ می شوند مناسب است

جنس تیغه ها نیز می تواند متفاوت باشد. تیغه های پلی کربنات (تیغه شفاف)، تیغه فولادی، تیغه آلومینیومی، تیغه گالوانیزه، و تیغه های تک جداره و دو جداره انواع تیغه های کرکره اتوماتیک می باشند.

ما در شرکت سایه گستر آسیا به صورت شبانه روزی و 24 ساعت هفته در خدمت شما بزرگواران خواهیم بود ...

 

فروش-و-معرفی-درب-صنعتی-کرکره-ای-رول-آپ-با-20%-تخفیف


Top