اگر قصد اجرای سقف جمع شونده پارچه ای را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دارید، سایه گستر آسیا با 25 سال سابقه درخشان، ارزانترین اجرا کننده و تامین کننده قطعات مربوط به این محصول می باشد که با فراهم آوردن شرایط فوق العاده همکاری و ارائه معتبرترین خدمات و ضمانت پس از فروش بهترین انتخاب در تمام کشور برای شما می باشد.

اجرای-شیک-ترین-سقف-های-جمع-شونده-پارچه-ای-با-20%-تخفیف

تنوع آب و هوایی در شهرها و کشورهای مختلف باعث می شود که در هر منطقه، از تکنولوژی های مناسب با آن آب و هوا استفاده شود. یکی از این انتخاب های مدرن، سقف متحرک است که علاوه بر زیبایی که به ظاهر اضافه می کند، به راحتی در هر اقلیمی قابل استفاده است. در صورتی که در زمینه انواع سقف های متحرک (جمع شونده) نیاز به مشاوره و یا قصد خرید این محصول را دارید، تنها کافیست در هر ساعتی از شبانه روز با یکی از شماره های 05137663055 - 05137663056 – 09151250522  تماس گرفته و از مشاوره های تخصصی ما در زمینه های مشاوره قبل و بعد از خرید، خرید و خدمات پس از فروش بهره ببرید.

بر خلاف سقف های متحرک شیشه ای، به دلیل جایگزین شدن پارچه با شیشه وزن این نوع سازه بسیار پایین آمده و دیگر نیازی به پروفیل های سنگین نیست.

سقف های جمع شونده پارچه ای یک سقف تاشوی کاملاً اتوماتیک می باشد که برای اجرا به مجوزهای شهرداری نیاز ندارد. از این نوع سازه می توان در طول تابستان یا زمستان استفاده کرد. این محصول کاربردی و ارگونومیک بوده و مطابق با آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده است. این نسل جدید از سازه ها، سقف هایی با دهانه های بزرگ و به صرفه با استفاده از پوسته های پارچه ای صنعتی کاملا سبک ایجاد می کند که با توجه به سبک بودن وزن پارچه، نیازی به پروفیل های بزرگ و سنگین ندارد. همچنین با توجه به پیش ساخته بودن سیستم سقف پارچه ای، زمان اجرای پروژه به طور چشمگیری کاهش می یابد.

اجرای-شیک-ترین-سقف-های-جمع-شونده-پارچه-ای-با-20%-تخفیف

به مانند دیگر سازه های مرتبط، این محصول هم دارای دو نوع اتوماتیک و دستی می باشد که در نوع اتوماتیک از یک موتور به عنوان نیروی محرکه استفاده می شود.

این سازه از یک سیستم پارچه ای و آلومینیومی تشکیل شده است که بر روی ریل حرکت می کند. در نوع اتوماتیک این سازه، با نصب یک موتور نیروی محرکه این سقف به وجود می آید. از طرفی با طراحی یک ریموت کنترل و یک دکمه، جمع شدن و باز شدن سقف پارچه ای به صورت خودکار و کنترل شده انجام می شود.

مقاوم بودن سازه در برابر بادهای شدید، مقاومت در برابر نور خورشید، سرما و رطوبت از خصوصیاتی است که در اجرای سازه های سقف پارچه ای جمع شونده باید رعایت گردد.

اجرای سقف های جمع شونده پارچه ای دارای ملزوماتی ست که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • غشاء بکار برده شده در سقف برقی جمع شونده باید در مقابل رطوبت، سرما و نور خورشید مقاوم باشد.
  • سازه به کار برده شده در ساخت اسکلت سقف جمع شونده باید در برابر باد مقاوم باشد.
  • در مناطق مرطوب سازه سقف برقی جمع شونده باید در مقابل رطوبت نیز مقاوم باشد.
  • موتور بکار برده شده در ساخت سقف جمع شونده (سقف برقی جمع شونده) نیز باید بسیار پرقدرت نیز باشد.

 

اجرای-شیک-ترین-سقف-های-جمع-شونده-پارچه-ای-با-20%-تخفیف

سقف های متحرک دارای مزایای بسیاری مانند حفاظت محیط از گرما، سرما، نور مستقیم خورشید و بارش بارن و برف، دوام بالا، گسترش فضای مفید و حفظ حریم خصوصی هستند.

برخی از مزایای بسیار سقف های جمع شونده پارچه ای عبارتند از:

  • سقف چند منظوره
  • محافظ باران
  • عایق گرما و سرما
  • ترکیب با معماری فضا
  • نورپردازی زیبا در شب
  • نصب سیستم خنک کننده
  • دوام بالا
  • محافظ مبلمان فضای باز
  • گسترش فضای مفید
  • سیستم الکتریکی ساده
  • حفظ حریم خصوصی
  • ارزش افزوده برای ملک
  • تضمین استفاده از فضای باز
  • کاهش هزینه کارگاهی
  • قابلیت جابجایی

گزینه های متنوع و بسیاری که اجرای سقف های متحرک در اختیار ما قرار می دهد، این سازه را به یکی از سازه های محبوب مبدل نموده. در ادامه به چندین مورد از گزینه های قابل اجرا اشاره خواهیم نمود.

عمده استفاده سقف های جمع شونده پارچه ای به عنوان سایه بان در برابر نور خورشید و یا حفاظت در برابر باد و باران می باشد. با اتکا به همین کاربری ها می توان از این نوع سازه در مکان های مختلفی استفاده نمود:

سایه بان استخر فضای باز:

برای محافظت و تمیز نگه داشتن استخر و اطراف آن از آلودگی و کثیفی می توان از سقف متحرک پارچه ای استفاده نمود. از این رو علاوه بر محفوظ ماندن استخر از آلودگی، نمای ظاهری خوبی هم به وجود می آید.

سقف و سایه بان کافه ها:

 اگر کافه ای فضای سر بازی داشته باشد و یا بخواهد به طریقی از فضای جلوی کافه ی خود استفاده کند یکی از انتخاب های بسیار پرطرفدار و مناسب، سقف پارچه ای متحرک می باشد که می توان با در اختیار داشتن چنین سقفی در ریزش های جوی و آفتاب از آن استفاده کرد و رضایت مندی مشتری ها را به حداکثر رساند.

سقف سایه بان استادیوم:

برای محافظت تماشاگران در یک استادیوم می توان از سایه بان های پارچه ای استفاده کرد. یکی از گزینه های مورد استفاده سایبان پارچه ای متحرک برای استادیوم هایی مانند زمین فوتبال، زمین تنیس و… می باشد تا در هنگام برگزاری مسابقات که در شرایط بد جوی مانند طوفان و باران های شدید هستند یا در زمانی که شدت تابش نور خورشید زیاد است مسئولان با بستن سقف متحرک تماشاگران را از این شرایط جوی محافظت کنند.

سقف پارچه ای گلخانه:

 یکی از گزینه های مناسب برای کنترل نور خورشید ، باد و… در فضاهایی مانند گلخانه می تواند پوشش متحرک پارچه ای باشد. برای ایجاد شرایط مناسب در داخل گلخانه بسته به گیاهان این مکان با باز کردن و بستن سازه پارچه ای متحرک می توانند شرایط مناسب را در این مکان ایجاد نمایند.

سقف تراس و سایه بان بام منازل:

برای ایجاد یک مکان زیبا در تراس ها و بام منازل و باغ ها می توان از سازه کششی چادری متحرک استفاده کرد تا در زمان مهمانی مخصوصا در مهانی هایی که در شب برگزار می شود با باز کردن این سقف متحرک چادری یک شب پر ستاره ماندگار را برای مهمان ها مهیا کرد.

ما در سایه گستر آسیا مفتخریم به پاسخگویی به صورت 24 ساعته و همچنین هفت روز هفته به شما هموطنان گرامی. جهت طرح سوالات خود یا ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

اجرای-شیک-ترین-سقف-های-جمع-شونده-پارچه-ای-با-20%-تخفیف


Top