سایه گستر آسیا با 25 سال سابقه درخشان به عنوان معتبرترین عرضه کننده و اجرا کننده پوشش استخر اتومات در ایران با افتخار اعلام می دارد که با بهره گیری از متخصصین امر به عنوان مشاور در تمام ساعات شبانه روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به تماس های شما در زمینه خرید، اجرا و خدمات پس از فروش پوشش استخر اتومات می باشد.

لوکس-ترین-پوشش-استخر-اتومات-با-معتبرترین-ضمانت-و-خدمات-پس-از-فروش

پوشش یا همان روکش استخر، نوعی پوشش برای استخر است که اغلب در زمان هایی که از استخر استفاده نمی شود روی استخر را می پوشاند. سایه گستر آسیا به جهت احترام  و قدردانی از اعتماد 25 ساله ی شما به محصولات خود اقدام به عرضه انواع پوشش های استخر با بالاترین کیفیت و قطعات درجه یک نموده که امید است با فراهم آوردن رضایت خاطر شما هموطنان گرامی به این مهم دست یابیم. جهت سفارش این محصول و یا استفاده از مشاوره های کاملا رایگان تنها کافیست در هر ساعتی از شبانه روز با یکی از شماره های 05137663055 - 05137663056 – 09151250522  تماس گرفته و از مشاوره های تخصصی ما در زمینه های قبل و بعد از خرید، خرید و خدمات پس از فروش بهره ببرید.

جلوگیری از تبخیر شدن آب استخرها به دلیل اینکه از هدر رفت میزان زیادی از انرژی جلوگیری می کند، کمک شایانی به صرفه جویی در هزینه ها به عمل می آورد.

لوکس-ترین-پوشش-استخر-اتومات-با-معتبرترین-ضمانت-و-خدمات-پس-از-فروش

استخرهای شنا به روش های مختلفی انرژی را از دست می دهند. اما تبخیر تا حد زیادی بزرگترین منبع از دست دادن انرژی آب استخر است. آبی که بخار می شود نیاز به مقدار زیادی انرژی دارد. استخرهای داخل سالن به شرایط محیط زیست وابسته نیستند، اما هنوز هم می توانند انرژی زیادی با تبخیر از دست بدهند. حتی آنها نیاز به تهویه مکان جهت کنترل رطوبت داخلی ایجاد شده توسط مقدار زیادی از تبخیر را دارند.

زمانی که استخر در حال استفاده نیست به حداقل رساندن تبخیرآب استخرهای رو باز و سرپوشیده توسط پوشش استخر امکان پذیر است. پوشش یا همان روکش بهترین وسیله موثر برای کاهش هزینه های گرمایش استخر و تبخیر آب استخر است که موجب صرفه جویی بین 50 تا 70 درصد هزینه ها می شود. روکش استخر در استخرهای سرپوشیده نه تنها می تواند تبخیر را کاهش دهد، بلکه نیاز به تهویه هوای داخل و جایگزینی آن با هوای سالم را به حداقل می رساند. به این معنی که می توانید سیستم تهویه هوا هنگامی که یک استخر سرپوشیده با روکش استخر پوشانده شده است را خاموش کنید، که انرژی بیشتری را ذخیره کنید.

با گستراندن کاور استخرهای فضای باز تمام برگ هایی که قبلا به صورت مستقیم وارد استخر می شدند، روی کاور جمع شده و براحتی می توانید با کمک وسایل دمنده یا مکنده و یا حتی جاروهای بلند آنها را جمع نمایید.

دیگر مزایای روکش استخر عبارتند از:

  1. افزایش دمای آب استخر
  2. کاهش مصرف کلر در استخر
  3. کاهش تبخیر آب استخر
  4. کاهش زیرش برگ در استخر
  5. کاهش زمان تمیز کردن استخر

لوکس-ترین-پوشش-استخر-اتومات-با-معتبرترین-ضمانت-و-خدمات-پس-از-فروش

انواع مختلفی از پوشش های استخر وجود دارد که بسته به نیاز ما می توان یکی از آنها را انتخاب نمود. پوشش خورشیدی، پوشش حرارتی، پوشش زمستانی و پوشش استخر پنهان شونده چند مدل ازین پوشش ها هستند که در ادامه به صورت مختصر به آنها خواهیم پرداخت.

روکش استخر خورشیدی (Solar pool cover)

کاور استخر خورشیدی که پوشش حبابی استخر هم نامیده می شود؛ در مقایسه با انواع دیگر پوشش استخر ارزان تر است. این پوشش استخر در طول روز گرما را جذب می کند و در شب به حفظ این گرما و از دست نرفتن آن کمک می کند.

پوشش استخر حرارتی (Thermal pool cover)

روکش حرارتی جزو بهترین انواع از روکش های استخر شنا هستند و  به دلیل یک لایه عایقی که دارد بهتر از انواع دیگر روکش های استخر گرما را به دام انداخته و حفظ می کنند.

پوشش استخر زمستانی (Winter pool cover)

افرادی که این پوشش را برای استخر خود انتخاب می کنند می خواهند در زمستان استخر خود را بپوشانند، البته این روکش استخر برای کل سال قابل استفاده است. این نوع پوشش استخر از پارچه پلی اتیلنی ساخته شده که استخر را از زمستان های سخت، بارش و بادهای شدید محافظت می کند.

پوشش استخر پنهان شونده (Hidden pool cover)

این نوع پوشش زیبایی استخر را حفظ می کند. پوشش استخر پنهان شونده را می توان در استخرهای موجود و یا استخرهای در حال ساخت به کار برد. این پوشش به صورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی وجود دارند که استفاده از آن را بسیار آسان می کنند.

لوکس-ترین-پوشش-استخر-اتومات-با-معتبرترین-ضمانت-و-خدمات-پس-از-فروش

با وجود مزایای بسیاری که برای پوشش استخر می توان برشمرد اما این محصول دارای معایبی نیز می باشد. به عنوان مثال اجرای پوشش بر روی استخر شما می تواند از زیبایی محیط بکاهد.

برخی از معایب پوشش استخر عبارتند از:

  • زیبایی محوطه و استخر کم می شود.
  • انواع دستی پوشش استخر، زمان بر بوده و استفاده از آن سخت تر است.
  • برخی از انواع پوشش استخر جای زیادی می گیرند و ممکن است فضای اطراف استخر محدود شود.
  • ممکن است پوشش استخر مناسبی برای فرم های خاص استخر وجود نداشته باشد.

ما در سایه گستر آسیا مفتخر به پاسخگویی به صورت 24 ساعته و همچنین هفت روز هفته به شما هموطنان گرامی هستیم. جهت طرح سوالات خود یا ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

لوکس-ترین-پوشش-استخر-اتومات-با-معتبرترین-ضمانت-و-خدمات-پس-از-فروش


Top