یکی از بارزترین خصوصیات درب فولدینگ یا همان "درب تاشو" این است که در کمترین عرض، بیشترین بازشو را به محیط داده و دارای عملکرد خوب با سرعت بالا می باشد. شما می توانید با مشاوره های 100% رایگان و تخصصی همکاران ما، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. شماره های تماس برای پاسخگویی 24 ساعته: 05137663055 - 05137663056 - 09151250522

معتبرترین-شرکت-فروش-درب-های-شیشه-ای-فولدینگ-با-20%-تخفیف

همانطور که متوجه شدید فولدینگ به معنای تاشونده است که همین نام خود تعریف کاملی از نحوه عملکرد این محصول دارد. این نوع درب برای سازه هایی که بازشوی دهانه درب ورودی آن کم بوده و نیاز به بیشترین بازشو را دارند استفاده می گردد. بیش از 85 % عرض کل دهانه بازشوی مفید می باشد. درهای فولدینگ را در اتوبوسی نیز می نامند

با توجه به پارامترهایی نظیر قدرت، نصب آسان و هماهنگی ظاهری آن با محیط اطراف و قابلیت کارآمدی بالا در حداقل فضای موجود و سرعت بازشوی مناسب خود، از تقاضای ویژه ای در بین خریداران برخوردار می باشد.

با نصب درب های شیشه ای فولدینگ می توان تا 85% از عرض کل معبر را مورد استفاده قرار داد. سرعت بالا و امنیت قابل توجه نیز از دیگر مزایای این نوع درها هستند.

از مزایای این نوع درب های تاشو این است که در مکان هایی به با عرض کم نصب می گردد که به هیچ عنوان از مدل درب های دیگری نمی توان استفاده کرد. این نوع درها به دلیل کاهش شعاع عملکرد، مناسب برای راهروها و فضاهای کم عرضی است که برای نصب دیگر انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با محدودیت فضا مواجه اند.

مزیت نصب درب اتوماتیک فولدینگ در مکان هایی که در زمان کوتاه، حجم بالای تردد دارند بسیار پرسود می باشد. سرعت بازشوندگی بالای درب اتوماتیک آن را کاملا برای مکان های پرتردد مناسب می کند. از طرفی به علت سرعت عملکرد بالای درب اتوماتیک ، این درب برای مکان های نیازمند به امنیت بالا بسیار مناسب است.

معتبرترین-شرکت-فروش-درب-های-شیشه-ای-فولدینگ-با-20%-تخفیف

از دیگر مزایای درب شیشه ای فولدینگ باز شدن از دو طرف است. این بازشوندگی می تواند به دو صورت داخلی و یا خارجی باشد که بسته به مکان مورد استفاده تعیین می شود.

وزن یک لنگه درب اتوماتیک  حدود ۴۰ کیلوگرم می باشد. سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک بین ۰ تا ۷ ثانیه می باشد.

نصب درب شیشه ای فولدینگ دارای حالات متفاوتی از جمله برای زمان های تردد بالا، زمان های ممنوعیت تردد، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی برای فضای داخلی و همچنین حالت کنترل تردد از یک طرف می باشد.

برای نصب انواع درب اتوماتیک شیشه ای تاشو می توان به حالت تمام باز، تمام بسته (قفل)، نیمه باز، اتوماتیک و حرکت یکطرفه اقدام کرد.

در حالت تمام باز، درب با تشخیص حرکت تمام مسیر را برای ورود و یا خروج باز می کند. حالت بسته یا قفل برای مواردی به کار می رود که نیاز به عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی وجود ندارد، درب قفل می شود و تا تنظیم مجدد آن، قفل باقی می ماند.

حالت نیمه باز در نصب درب اتوماتیک شیشه ای تاشو حالتی بسیار مناسب برای جلوگیری از هدر رفت انرژی است، می توان درب را طوری تنظیم کرد که با تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور، تنها نیمی از ورودی باز گردد. به این ترتیب با باز و بسته شدن این درب از اتلاف حداقل انرژی نیز جلوگیری به عمل می آید. حرکت اتوماتیک، حرکت معمول و مورد انتظار درب است.

حرکت یکطرفه برای کنترل عبور و مرور از یک سمت، تنظیم می شود، ورود تنها از یک سمت (ورودی یا خروجی) صورت می گیرد، سنسور بخش ورود و یا خروج غیر فعال می شود و عبور تنها از یک سمت امکان پذیر است.

 تمام تنظیمات باز و بسته شدن درب های فولدینگ قابل سفارشی سازی بوده. اینکه کدام لت در چه زمانی به کدام سمت باز شود را بنا به نیاز باید تعیین نمود.

بنا به ضرورت و با توجه به شرایط موجود می توان از درب شیشه ای اتوماتیک تاشو که دارای دو و یا یک لت می باشد، استفاده کرد. در درب اتوماتیک شیشه ای تاشو یا اتوبوسی هر لت به دو قسمت تقسیم شده است، این دو قسمت به یکدیگر و یکی از قسمت ها به دیوار لولا شده است. در درب اتوماتیک شیشه ای تاشو که دارای دو لنگه می باشد، هر لنگه درب به طرفین جمع می شود و ورودی از سمت مرکز باز می گردد.

در درب اتوماتیک شیشه ای تاشو با یک لت، با تشخیص وزن یا حرکت توسط سنسور تعبیه شده برای درب، این لت، تا شده و به روی خود جمع می شود، به این ترتیب ورودی از یک سمت (راست و یا چپ) باز می گردد. این نوع درب برای استفاده در اماکنی که میزان رفت و آمد بالا و یا نامحدودی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

اپراتور درب های شیشه ای فولدینگ شمال بخش های مختلفی جهت تشخیص شرایط مختلف برای انتخاب حالات از قبل تعیین شده می باشد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای تاشو در واقع یک یونیت در بالای درب است که شامل موتور و یک ریز پردازنده می گردد. یک سوییچ چند حالته نیز برای برقراری حالت های مختلف در آن تعبیه شده است. دو ریل در قسمت بالا و پایین آستانه درب تعبیه شده است و وجود چند قرقره باعث اتصال درب به این ریل ها می گردد. در هنگام باز و بسته شدن درب، این قرقره ها در ریل حرکت کرده و به نرمی باعث جمع یا باز شدن آن می شود.

معتبرترین-شرکت-فروش-درب-های-شیشه-ای-فولدینگ-با-20%-تخفیف

برای سفارش و یا در میان گذاشتن سوالات تخصصی خود، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید.


Top