اجرای سیستم های اکسس کنترل با 20% تخصص ماست مجموعه عظیم سایه گستر آسیا با 25 سال سابقه درخشان اکنون علم، دانش و تجربه موفق خود را با مشتریان خود به اشتراک میگذارد بدون شک تهیه و اجرای سیستم های اکسس کنترل توسط این مجموعه آغاز یک همکاری طولانی مدت خواهد بود

اجرای-پیشرفته-ترین-سیستم-های-اکسس-کنترل-با-20%-تخفیف

بیش از ربع قرن تجربه اندوزی در زمینه ی اجرای سیستم های اکسس کنترل ما را به نقطه ای از تعامل با شما هموطنان گرامی رسانده که تنها کافی است با ما تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان تمامی سوالات در مورد نوع دستگاه مورد نیاز خود، قیمت و نحوه ی اجرای سیستم های اکسس کنترل را از کارشناسان متخصص و با تجربه ما در سایه گستر آسیا بپرسید.ما در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی شما هستیم.

 در سیستم های کنترل اکسس شما تعیین می کنید که چه کسی در چه زمانی، می تواند به یک مکان یا به یک وسیله خاص، دسترسی داشته باشد. دستگاه کنترل اکسس بررسی می کند که ورود یا خروج یک فرد مجاز است یا نه، و یا اینکه این سیستم ها می تواند تنها برای ثبت زمان تردد کارکنان به کار رود. کنترل اکسس برای محدود کردن دسترسی افراد به اموال، ساختمان یا یک اتاق خاص هم به کار می رود. این سیستم می تواند توسط یک فرد (نگهبان) و یا از طریق ابزارهایی مانند گیت ها، کارت ها و قفل های هوشمند و غیره، انجام شود.

 

اجرای-پیشرفته-ترین-سیستم-های-اکسس-کنترل-با-20%-تخفیف

در سازمان ها، مدیریت دسترسی به عنوان وسیله ای برای مدیریت و نظارت بر دسترسی به مکان های قفل شده و یا برخی از مکان ها با دسترسی محدود، مناسب است. دستگاه کنترل اکسس تنها به افرادی اجازه ورود می دهد که برای آنها اثر انگشت و یا یک رمز و یا کارت و یا تشخیص چهره، تعریف شده باشد. هنگامی که افراد (کارمندان) بخواهند با استفاده از کارت، رمز یا اثر انگشت تعریف نشده به یک مکان غیر مجاز دسترسی داشته باشند، سیستم اکسس کنترل مجوز ورود آنها را تایید نمی کند.

اهمیت همین امر (اجازه دسترسی به افراد) ما را در سایه گستر آسیا مجاب به فراهم آوردن زمینه سرویس دهی در سیستم های اکسس کنترل پیشرفته با فن آوری های روز دنیا نموده تا بتوانیم با استفاده از تجربیات ارزنده 25 ساله ی خود، ارائه خدمات با کیفیتی برای شما هموطنان گرامی داشته باشیم.

دستگاه های اکسس کنترل دارای یک یا چند رله می باشند که دستگاه پس از تشخیص مجاز بودن افراد برای فرمان دادن به قفل برقی جهت باز شدن در از آنها استفاده می کند. همچنین می توان از این اکسس کنترل ها برای فرمان دادن به انواع جک پارکینگی و درهای اتوماتیک استفاده نمود. امکان گزارش گیری از ترددها به منظور حضور و غیاب افراد و کارکنان یک مجموعه نیز در بعضی از مدل های این دستگاه ها وجود دارد.

سعی ما در سایه گستر آسیا بر آن بوده که انواع متنوعی از سیستم های کنترل اکسس را بنا بر نیازهای شما مشتریان گرامی ارائه دهیم. اما با توجه به سابقه ی درخشان 25 ساله ی مان، در هر بخشی خود را ملزم به ارائه با کیفیت ترین و مدرن ترین نوع آن سرویس می دانیم.

اجرای-پیشرفته-ترین-سیستم-های-اکسس-کنترل-با-20%-تخفیف

کاربردهای مختلف سیستم های کنترل اکسس عبارتند از:

1- بر چسب گذاری(RFID) ، برای ردیابی افراد در ساختمان ها و یا ردیابی اجناس موجود در یک انبار استفاده می شود. اجناس مختلف یک برچسب کاغذی دارند که دارای تگ (tag) می باشد. دستگاه کنترل دسترسی، امکان ورود و خروج آن کالا را به انبار، تایید یا لغو می کند. ( همچنین در فروشگاه ها، مغازه ها و ....)

2- سیستم حضور و غیاب، برای ثبت زمان ورود و خروج کارمندان یک شرکت و کمک به محاسبه میزان حقوق آنها توسط مدیران  سازمان ها می باشد.

3- گیتهای کنترل تردد (برای استفاده در ایستگاه های مترو، بی آر تی، فرودگاه ها و غیره)

پاسخگویی 24 ساعته و ارائه ی مشاوره رایگان یکی از افتخارات ما در سایه گستر آسیا می باشد که وجه تمایز ما با رقباست. اگر تا کنون از سرویس های ما استفاده نکرده اید، تنها کافیست که با ما تماس بگیرد و با کارشناسان خبره ما صحبت کنید.

اجرای-پیشرفته-ترین-سیستم-های-اکسس-کنترل-با-20%-تخفیف

انواع روش های اکسس کنترل:

1- اعتبار سنجی: مهمترین نکته در مورد این دستگاه ها، بالا بردن سطح امنیت است. در واقع تمامی دستگاه های اکسس کنترل، با یک اعتبار کار می کنند. اعتبار، یک هویت کامپیوتری است که مانند یک مجوز برای ورود و خروج به افراد داده می شود و افراد در مواجه شدن با دستگاه های اکسس کنترل مورد نظر، از آن برای ایجاد مجوز و تاییدیه استفاده می کنند. اعتبارها مانند کارت، رمز ورود، اثر انگشت و چهره می باشد.

2- کارت های هوشمند: کارتی که توسط یک سازمان به کاربر داده می شود. این کارت ها برای افراد (کارمندان یا مدیران) صادر می شود و هنگام ورود به سازمان، کارت را بر روی دستگاه اکسس کنترل قرار داده، پس از تایید اعتبار اجازه ورود یا خروج داده می شود و زمان آن نیز ثبت می گردد.

3- رمز: عدد یا کدی که توسط سازمان به کاربر داده می شود. برای ورود یا خروج باید رمزی را که قبلا در دستگاه اکسس کنترل تعریف شده (شناسایی اعتبار) وارد کنیم. در صورت درست بودن، رمز تایید شده و در باز خواهد شد و در صورت اشتباه بودن، دستگاه اعلام می کند.

4- اثر انگشت: اثر انگشت کاربر نیز مانند رمز، باید از قبل برای دستگاه تعریف شود و کافی است انگشت مورد نظر بر روی دستگاه قرار بگیرد و دستگاه اکسس کنترل پس از مقایسه اثر انگشت در صورت درست بودن، به فرد اجازه ورود یا خروج خواهد داد و زمان ورود و خروج او را نیز ثبت می کند (مثلا در ادارات). در صورت تایید نشدن، هیچ یک از موارد انجام نمی شود.

5- شناسایی چهره: هنگام ورود به ساختمان یا مکان های خاص، تصویر صورت به وسیله اکسس کنترل، اسکن شده و با لیست عکس های موجود در دستگاه مقایسه می شود. در صورت شناسایی چهره و تایید، اجازه ورود داده شده و زمان ورود ثبت می شود.

برای خرید و یا مشاوره کاملا رایگان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید: 05137663055 - 05137663056 - 09151250522

 

اجرای-پیشرفته-ترین-سیستم-های-اکسس-کنترل-با-20%-تخفیف

 


Top