سایه گستر آسیا برای راحتی شما هموطنان گرامی با افتخار اقدام به فروش درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده که این امر باعث اعمال 20% تخفیف واقعی در قیمت نهایی برای شما دوستان عزیز شده است. 25 سال سابقه درخشان ما را بر آن داشته که سود خود را در اعتماد و راحتی مشتریان گرامی بدانیم.

معتبرترین-مرجع-فروش-درب-اتوماتیک-شیشه-ای-تلسکوپی-با-ضمانت

قبل از معرفی درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی ذکر یکی از نکاتی که سایه گستر آسیا را از دیگر رقبا متمایز نموده ضروری می باشد و آن هم فراهم نمودن انجام مشاوره های 100% رایگان برای مشتری، قبل از خرید می باشد. همواره بر این موضوع تاکید داشته ایم که برای داشتن خریدی سالم، دقیق و لذت بخش می توانید از مشاوره مهندسین و متخصصین برتر ایران که با ما در همکاری هستند استفاده نموده و سوالات خود را در مورد درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بدون واسطه، کاملا رایگان آن هم به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته مطرح نمایید. تنها کافیست با یکی از شماره های 05137663055 - 05137663056 – 09151250522  همین حالا تماس بگیرید. 

معرفی درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی طراحی و تهیه شده توسط شرکت آسیادر که به دلیل زیبایی در اجرا جلوه ی خاصی به فضای مورد نظر ما می بخشند.

درب شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول از حداقل شش قسمت یا لت تشکیل می گردد. یکی از لت ها در سمت راست و یکی در سمت چپ ورودی به طور ثابت قرار گرفته اند. برای هر کدام از این لت های ثابت، دو عدد لت متحرک در نظر گرفته شده است. این لت های متحرک به دنبال قسمت ثابت قرار گرفته اند که بعد از تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور درب شیشه ای، لت متحرک اول که در مرکز ورودی قرار دارد، به روی لت دوم قرار گرفته و سپس هر دو به روی بخش ثابت جمع می شوند. به این ترتیب ورودی برای رفت و آمد باز می گردد.

این نوع درب ها بیشتر در ورودی هایی که نیاز به بازشوی بیشتری می باشد مانند مراکز تجاری و بعضی از اماکن عمومی که در آن واحد نفرات زیادی عبور می کنند کاربرد دارد.

معتبرترین-مرجع-فروش-درب-اتوماتیک-شیشه-ای-تلسکوپی-با-ضمانت

درب شیشه ای تلسکوپی بعد از درب شیشه ای کشویی پرکاربردترین نوع درب اتوماتیک می باشد. این نوع درب اتوماتیک عملکردی مشابه درب اتوماتیک کشویی دارد با این تفاوت که بازشوی مفید آن 33% بیشتر است.

عملکرد درب شیشه ای تلسکوپی مانند درب های خطی می باشد. می توان سنسور آن را برای تشخیص حرکت بین 30 میلی متر تا 280 میلی متر از درب، تنظیم کرد. تفاوت عمده این درب با درب شیشه ای کشویی این است که دو سوم از عرض ورودی مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که گفته شد هر لت از درب تلسکوپی شامل سه لنگه می شود که دوتای آن ها متحرک و یکی از آن ها ثابت می باشد. در هنگام باز شدن، دو لنگه متحرک به روی هم و هر دو روی لنگه ثابت جمع می شوند. درب شیشه ای تلسکوپی این قابلیت را دارد که دو یا یک لت داشته باشد، در حالتی که درب دو لت دارد، دو لنگه ثابت داشته و به دو طرف باز می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی را می توان به صورت سه لت نیز استفاده نمود. به این ترتیب که یک لت، ثابت است و در یک سمت ورودی (راست یا چپ) قرار می گیرد. لت های متحرک هر دو به یک سمت جمع می شوند و ورودی از یک طرف باز می شود که این سیستم، درب اتوماتیک تلسکوپی یک طرفه نام دارد.

معتبرترین-مرجع-فروش-درب-اتوماتیک-شیشه-ای-تلسکوپی-با-ضمانت

یکی از کاربردهای اصلی درب شیشه ای تلسکوپی، راهروهای بیمارستان ها است. معمولاً عرض راهروها به صورتی است که در صورت نصب درب کشویی عبور تخت های بیمارستان بهمراه پزشکان و پرستاران اطراف دشوار می شود.

کاربرد و مزیت اصلی درب اتوماتیک تلسکوپی فراهم آوردن عرض بازشوی زیاد است.مثلاً اگر یک نمایشگاه اتومبیل و یا یک مجتمع تجاری دارید و می خواهید گاهی خودروها را از داخل درب اتوماتیک عبور دهید و عرض بین 2 ستون کم است و در صورت نصب درب کشویی معمولی، عرض باشو برای عبور خودروها کم است، می توانید از درب اتوماتیک تلسکوپی استفاده نمایید.

اپراتورهای تلسکوپی دارای دو ردیف ریل در قسمت شاسی مدار هستند. همچنین یکسری تسمه جهت حرکت متناسب فریم ها نسبت به یکدیگر وجود دارد.

به دستگاهی که در بالای فریم های درب اتوماتیک نصب می شود، اپراتور می گویند.در اپراتورهای تلسکوپی قسمت شاسی مدار 2 ردیف ریل دارد و به علاوه یکسری تسمه های میانی جهت حرکت متناسب فریم ها نسبت به یکدیگر وجود دارد.

لازم به یادآوری است که با توجه به وزن بیشتری که فریم و شیشه ی متصل به اپراتور دارند، این اپراتورها موتور و شاسی قویتری نسبت به درب های کشویی ساده دارند.

از خصوصیات دیگر درب های شیشه ای تلسکوپی، انتخاب وضعیت های اتوماتیک، دائم باز، دائم بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع است. همچنین با نصب سیستمهای کنترل تردد و یا ریموت کنترل و همچنین برنامه های زمانبندی در بعضی از اپراتورها برای کاربران امکان پذیر می باشد و آنها را قادر به کنترل ورودها و خروج ها می سازد.

 از مزایای استفاده از درب های شیشه ای تلسکوپی همان طور که در بالا هم اشاره شد، استفاده بیشتر از فضای عبور و مرور به نسبت درب های کشویی می باشد. همچنین به دلیل عدم نیاز به لمس دست برای باز و بسته شدن، در محیط هایی مانند بیمارستان ها و یا حتی در شرایط اپیدمی بیماری های واگیر دار مانند کرونا باعث کاهش انتقال بیماری ها می شود.

  • سهولت در عبور و مرور
  • کاهش احتمال انتقال بیماری ها (در اماکنی مانند بیمارستان ها، به دلیل عدم نیاز به لمس درب)
  • دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد
  • دارای حرکتی آرام و روان به دلیل استفاده از چرخ های پلیمری
  • امکان استفاده بیشتر از فضای ورودی
  • افزایش حس زیبایی و مدرنیته در ساختمان
  • مناسب فضاهای کم عرض
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار
  • دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن درب های متحرک از طریق هنگرها
  • دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کاملا الکترونیکی و مکانیکی با کارایی متفاوت
  • تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

از دیگر مزایای درب های شیشه ای تلسکوپی می توان به قابلیت هماهنگی آن با سیستم های کنترل تردد مانند اعتبار سنج های تشخیص چهره و یا اثر انگشت و همچنین کارت های اعتباری اشاره نمود.

این امکان وجود دارد که از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی برای هماهنگی با سیستم اتوماسیون و حضور و غیاب در ادارات استفاده نمود. به این ترتیب که این درب به دستگاه های مورد نظر متصل می گردند و تنها در صورت تشخیص چهره و یا اثر انگشت افراد، درب باز می گردد. همچنین می توان این درب را به سیستم کارت خوان نیز مجهز نمود. این سیستم برای بانک ها و یا مراکز ATM مناسب است. کاربر می تواند با ارائه کارت بانکی خود به دستگاه کارت خوان، درب ورود را باز کند. نکته دیگر اینکه می توان برای مسیر ورود و یا خروج از سنسور های متفاوتی استفاده کرد؛ مثلا ورود به بانک از طریق دستگاه کارت خوان و خروج از آن با استفاده از حسگر مادون قرمز انجام پذیرد.

شرکت سایه گستر آسیا به صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در خدمت شما بزرگواران خواهد بود ...


Top