درب های شیشه ای گردان و اتوماتیک با مزایای بسیاری همچون همزمان باز و بسته بودن، عدم تداخل ورد و خروج، کنترل و جلوگیری از هدر رفت انرژی تنها یکی از سرویس ها و خدمات شرکت بزرگ سایه گستر آسیا هستند که با 20% تخفیف واقعی ارائه می شوند.

خرید-درب-های-شیشه-ای-گردان-با-شرایط-فوق-العاده-و-ضمانت

درب شیشه ای گردان از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی شده است که درب همیشه بسته است در حالی که همیشه باز است. با استفاده از این نوع درب ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد، از برخورد جلوگیری می شود. استفاده از این نوع درب برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می شود.

این درب ها همچنین بر جریان هوا مؤثر می باشد. در حین اینکه ورودی به داخل این ساختمان بدون استفاده از دست به راحتی ممکن می شود. درب اتوماتیک شیشه ای چرخان در واقع همان درب گردان سابق است که نیروی محرکه آن از نیروی دست انسان، به موتور کوچکی انتقال یافته است. درب اتوماتیک شیشه ای چرخان ترکیبی از سه یا چهار لنگه است که از لبه، به صورت پره در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به این ترتیب زاویه ای معادل 120 یا 90 درجه با هم می سازند.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان که به نام درب اتوماتیک شیشه ای چرخان نیز شناخته می شود، که با شعار «همیشه باز- همیشه بسته» نقش موثری در کاهش هدر رفت انرژی ایفا می کند. درب اتوماتیک شیشه ای چرخان برای مکان هایی که اختلاف دمای داخل و خارج زیاد است بسیار کارآمد و مفید هستند. این درب ها با فرمت کاریِ همیشه باز بودن در عین همیشه بسته بودن، در افزایش امنیت و به حداقل رساندن میزان تلفات انرژی نقش موثری ایفا کرده و کار را برای عبور و مرور در اماکن پر رفت و آمدی مانند بانک ها بسیار ساده کرده است.

خرید-درب-های-شیشه-ای-گردان-با-شرایط-فوق-العاده-و-ضمانت

این نوع درب ها برای باز و بسته شدن از حسگرهای مختلفی مانند حسگر تشخیص وزن، حسگر مادون قرمز و یا حسگر حرکتی استفاده می کنند.

برای حرکت درب اتوماتیک شیشه ای چرخان از حسگر های تشخیص وزن استفاده می شود. این حسگر ها درکف زمین نصب می گردد و با تشخیص وزن، و اعلام آن به برد فرمان، باعث چرخش درب می شوند. در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای چرخان می توان از حسگر مادون قرمز نیز استفاده نمود. حسگر با تشخیص حرکت، باعث چرخش درب می گردد. می توان این حسگر را در بالای ورودی و به روی اپراتور و یا به روی لت ها نصب کرد. البته باید به این نکته نیز توجه نمود که ممکن است سنسور تشخیص حرکت که در خارج از یک ساختمان نصب می شود، حتی حرکت افرادی که قصد ورود به ساختمان را ندارند و صرفا از جلوی درب آن عبور می کنند را نیز به شمار آورد و درب را باز کند که این موضوع می تواند برای مصرف انرژی مساله ای مهم باشد.

دو نوع درب های گردان، یعنی درب گردان دستی و درب گردان اتوماتیک تفاوتشان در بخش نیروی محرک و سنسوریست که به درب اتوماتیک فرمان باز و بسته شدن می دهد.

تفاوت بین درب های گردان اتوماتیک و درب دستی در این است که درب اتوماتیک گردان مجهز به واحدهای درایو و سیستم های سنسور هستند که باعث می شود درب به صورت اتوماتیک کار کند. درب اتوماتیک گردان از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند و معمولاً در میان بانک ها، مراکز خرید، هتل ها، ساختمان های اداری استفاده می شوند. درب اتوماتیک گردان در شرایطی که کنترل آب و هوا در اولویت باشد ایده آل است. در طیف گسترده ای از سبک های لعاب، با پروفایل های قاب آلومینیومی با وزن های مختلف در دسترس است.

 

خرید-درب-های-شیشه-ای-گردان-با-شرایط-فوق-العاده-و-ضمانت

تعداد لنگه و نحوه ی قرار گیری آنها در کنار هم بستگی به نوع کاربری و فضای مورد استفاده دارد. که در دو نوع مثلثی و مکعبی اجرا می شوند.

همانطور که در بالا هم گفته شد درب اتوماتیک شیشه ای چرخان در واقع همان درب گردان سابق است که با نیروی دست باز می شد، با این تفاوت که نیروی آن به موتور کوچکی انتقال یافته است. این سیستم ترکیبی از سه یا چهار لنگه است که از لبه به صورت پره در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به این ترتیب زاویه 120 به 90 درجه با هم می سازند.

در اطراف محور مرکزی این درب معمولا سه یا چهار پانل به نام “بال” یا “برگ” وجود دارد. به دلیل قطر زیاد این نوع درب های اتوماتیک می توانند کالسکه و سبد خرید چرخ دار را نیز در خود جای دهد.

خرید-درب-های-شیشه-ای-گردان-با-شرایط-فوق-العاده-و-ضمانت


Top