شرکت سایه گستر آسیا با بیش از 25 سال سابقه درخشان در زمینه تولید، نصب و راه اندازی انواع راه بند اتومات در ایران و منطقه، هم اکنون نسل جدید و بسیار پیشرفته از راه بند اتومات را بی واسطه و با 20% تخفیف واقعی در اختیار مشتریان و همکاران قرار داده است.

فروش-انواع-راه-بند-اتومات-با-بهترین-قیمت-به-همراه-لیست-قیمت

شاید در نگاه اول خرید راه بند اتوماتیک کار ساده ای به نظر برسد اما با توجه به تنوع محصول و برندهای سازنده آن در می یابیم که برای این خرید نیاز به تحقیق بیشتری وجود دارد. راهبند محصولی جهت کنترل ورود و خروج خودرو است که اصولا سرعت بخشی در تردد را امکان پذیر می کند.

عملکرد راه بندها می تواند از نوع دستی تا کاملا اتوماتیک متغیر باشد که ما در این مطلب تنها به معرفی راهبند اتوماتیک می پردازیم. قبل از شروع هر نکته ای در مورد انواع راه بندهای اتوماتیک موجود در بازار باید به این نکته توجه کرد که عملکرد تمام راه بندها بر اساس سیستم الکترومکانیکی یا سیستم هیدرولیکی انجام می شود.

فروش-انواع-راه-بند-اتومات-با-بهترین-قیمت-به-همراه-لیست-قیمت

سیستم های الکترومکانیکی استفاده بیشتری داشته و ارزان قیمت تر می باشد و سیستم هیدرولیکی با قیمت بیشتر استفاده محدودتری نیز دارد. البته اگر تعداد تردد در روز زیاد باشد باید از راه بند هیدرولیکی استفاده کنید زیرا در اثر کارکرد بالا داغ نمی شود.

سایه گستر آسیا در زمینه فروش، اجرا و خدمات پس از فروش انواع راه بند های الکترومکانیکی و هیدرولیکی با بهره گیری از تجربیات و تخصص مهندسین برتر ایران به موفق ترین و معتبرترین شرکت در این زمینه تبدیل شده در همین راستا با اعطای 20% تخفیف، شرایط فوق العاده همکاری را برای شما هموطنان گرامی فراهم آورده است.

 

فروش-انواع-راه-بند-اتومات-با-بهترین-قیمت-به-همراه-لیست-قیمت

اگر راه بند در کنار درب ورودی نباشد به راحتی و بدون هیچ مجوزی می توان به داخل مکان رفت که بر اساس مسائل امنیتی این موضوع کمی پیچیده است. در صورت وجود فردی که کنترل آن را در دست دارد می توان به طور کامل خودرو و فردی که قصد داخل شدن به محوطه دارد را وارسی نمود. اگر مشکلی نبود راه برای او باز می شود اما در صورت وجود هرگونه شک و شبه ای نگهبان می تواند از باز کردن راه، خودداری کرده و برای بررسی های بیشتر شرایط را مهیا سازد.

اما برخی از راه بند ها جنبه ایمنی ندارد و کسی آن را تحت نظر ندارد به طور کلی برای یک ایست کوچک به کار می روند و به صورت خودکار در صورت نزدیک شدنِ خودرو به راه بند، باز می شود. اما نکته ناگفته اینجاست که راه بندهای اتوماتیک برای اماکنی می باشد که مسائل امنیتی زیاد مهم نیست و صرفا به عنوان یک مانع به کار می رود.

 

فروش-انواع-راه-بند-اتومات-با-بهترین-قیمت-به-همراه-لیست-قیمت

برای استفاده بهینه از منابع و امکانات و همچنین صرفه جویی در هزینه ها، لازم است که با بررسی شرایط و محیط استفاده از راه بندها، بهترین انتخاب ممکن صورت گیرد. اما شما برای انتخاب و خرید بهترین محصول ممکن، نیازی به تخصص خاصی در این زمینه ندارید. چون سایه گستر آسیا با بهره بردن از مهندسین و متخصصین برتر ایران شرایط مشاوره های 100% رایگان و تخصصی را فراهم نموده به صورتی که در هر ساعت از شبانه روز شما می توانید تنها با یک تماس با همکاران ما به پاسخ تمام سوالات تخصصی خود برسید.

در ادامه این مطلب به معرفی انواع راه بند اتومات موجود در بازار خواهیم پرداخت و سعی خواهیم نمود توضیحاتی هرچند مختصر در مورد هر نوع از راه بند اتومات ارائه دهیم تا شما عزیزان بیشتر با این نوع از راه بندها آشنا شوید.

بسته به عرض ورودی پارکینگ یا محوطه ای که قرار است به راهبند مجهز شود می توان از نوع تک اهرم یا دو اهرمی استفاده نمود. در شرایطی که دو بازوی متحرک برای مجموعه به کار رود طبیعتا شما به دو موتور و گیربکس نیاز خواهید داشت. این دو بازو در دو طرف ورودی قرار می گیرند. به علاوه می توانید از راهبند ستونی برای شرایطی که نیاز به امنیت بالا دارند، استفاده کنید. بر اساس چگونگی عملکرد، می توان این محصولات را به چند دسته راه بند اهرمی، راه بند ستونی و زنجیری تقسیم کرد؛

راهبند اهرمی یا بازویی: این نوع از راه بندها شامل دو قسمت هستند یک ستون عمودی به طول یک متر که در زمین نصب شده است و یک اهرم به طول 8-2 متر که به صورت افقی روی ستون نصب می گردد.

مدل های اهرمی معمول ترین و متداول ترین در نوع خود بوده که همین سادگی باعث مناسب بودن قیمت این راه بند شده است. نکته قابل توجه اینکه به دلیل بلند بودن طول اهرم یا بوم، ممکن است در برابر باد های شدید دچار تنش پیچشی (سخت ترین نوع تنش) در قسمت پایه شود، بنابراین نصب راهبند باید با دقت فراوان انجام گردد. یکی از بهترین ویژگی های راهبند اهرمی سرعت بالای آن است که میتوان آن را از پارکینگهای عمومی گرفته تا عوارضی های پر تردد نصب نمود. البته در صورتی که می خواهید از راهبند اهرمی برای اماکن بسیار پر تردد استفاده کنید می بایست از مدلهای هیدرولیکی خاص استفاده کرده.

راه بند تلسکوپی نوعی راهبند اهرمی هستند که برخی از کمپانی های سازنده برای تغییر در اندازه بوم شان استفاده می کنند.

این ویژگی باعث می شود از یک نوع راهبند با کیفیت متوسط برای طیف وسیعی از اماکن در عرض های مختلف استفاده نمود. به طور مثال شرکت های زیادی هستند که راهبند بازویی تلسکوپی در اندازه 4 تا 6 متر تولید نموده اند تا بتوان از آن در اکثر ورودی ها استفاده نمود.

راه بند تاشو اگر در مکان های مسقف مثل پارکینگهای طبقاتی یا ورودی مجتمع های تجاری بخواهیم از راهبند بازویی استفاده کنیم، با مشکل ارتفاع بوم راهبند مواجه خواهیم شد.

به این معنی که سقف پارکینگ امکان باز شدن یا بالا رفتن بوم را نخواهد داد. کمپانی های سازنده راهبند برای این اماکن نوعی راهبند بازویی طراحی کرده اند که با بالا رفتن تیرک راهبند بوم از وسط تاشده و می تواند در زاویه 90 درجه ای در زیر سقف قرار بگیرد و یا 180 درجه بچرخد و در کنار بدنه دستگاه قرار بگیرد.

راهبند ستونی (بولارد) راهبند ستونی به نام "بولارد" نیز معروف است. این ستون ها بر روی زمین نصب شده، در مواقع لزوم به پایین و درون زمین رفته و مسیر را باز می کند.

بولارد ها برای مکان هایی که سیستم امنیتی قوی مورد نیاز است استفاده می شود؛ مانند مراکز نظامی، سفارت خانه ها، اداره های پلیس، بانک های مرکزی، مراکز تجاری، اداری و ... . قیمت راهبند ستونی به نسبت مدل اهرمی بالاتر است، اما به خاطر امنیت فوق العاده و ظاهر شیک و زیبا بسته به شرایط محیطی و خصوصیات ویژه ساختمان استفاده می شوند. Bollard ها یا انواع ستونی، دوام و ماندگاری زیادی نیز دارند. برای بهره برداری از این راهبند خودرو، نیاز به زیرسازی به طول حدود 1.5 متر می باشد.

 

فروش-انواع-راه-بند-اتومات-با-بهترین-قیمت-به-همراه-لیست-قیمت

مواد سازنده آنها باید مقاومت لازم در برابر نیروی زیاد را داشته باشد تا در صورت برخورد سخت اتومبیل با آن دچار مشکلی نشود، می توان برای ساخت زیر سازی آن از موادی مانند بتن، سنگ و فولاد ضد زنگ استفاده کرد. عموماً مدت زمان بالا و پایین رفتن ستون ها 3 تا 5 ثانیه می باشد که در شرایط اضطراری قابلیت کاهش تا 1.5 ثانیه را نیز دارد. می توان ستون ها را به طور مجزا و جدا از یکدیگر کنترل کرد. به این ترتیب که حرکت به درون زمین یا بالا آمدن ستون ها، به یکباره انجام نگیرد.

همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره نمودیم سیستم های راه بند اتومات از نظر نحوه عملکرد به دو نوع الکترومکانیکی و هیدرولیکی تقسیم بندی می شوند. ما در شرکت سایه گستر آسیا با 25 سال سابقه درخشان به دلیل اهمیتی که برای ضمانت و خدمات پس از فروش قائل بوده ایم، خود را ملزم به ارائه سیستم های با کیفیت در حد استاندارد های بین المللی به شما هموطنان گرامی می دانیم.

راه بندها براساس سیستم موتوری به 1- راه بند الکترومکانیک  2- راهبند الکتروهیدرولیکی تقسیم بندی می شود که در ادامه برای شما خواننده گرامی توضیحاتی برای هرکدام ارائه خواهد شد.

شرکت ها، موتور راهبند و کارکردشان را از دو نوع الکترومکانیک و یا الکتروهیدرولیک انتخاب می کنند که به نوع دوم راهبند هیدرولیکی نیز می گویند. تفاوت این دو در تعداد تردد در روز و میزان استهلاک کارکردشان است که در ادامه به بررسی هر یک می پردازیم:

راه بند الکترومکانیک این نوع راه بند دارای یک موتور و یک گیربکس و چند فنر در درون بدنه می باشد که نیروی گردش را با قدرتی فراهم می کند که بوم 2 تا 8 متری را در چند ثانیه به بالا و پایین حرکت دهد.

ولتاژ موتور این دستگاه ها 24 ولت یا 220 هستند. فرق این دو نوع در میزان تردد در مدل الکترومکانیک است به این صورت که مدل 24 ولت برای تردد بالا و مدل 220 ولت برای تردد کمتر استفاده می شود. البته یکی از مزایای مدل 24 ولت اتصال به سیستم برق اضطراری با هزینه پایین است که در صورت قطعی برق راهبند همچنان به کار خود ادامه دهد.

راهبند الکتروهیدرولیکی سیستم های هیدرولیکی برای تردد های بالا و یا نامحدود ساخته شده اند. سیستم کارکرد این نوع راه بندها شباهت بسیاری با راهبندهای الکترومکانیکی دارند با این تفاوت که موتور این دستگاه از روغن برای بالا و پایین بردن بوم استفاده می کند که هم استهلاک دستگاه بسیار پایین می آید و هم سرعت کارکرد می تواند بسیار بالا رود.

راهبند هیدرولیکی را می توان برای عوارضی و پارکینگهایی با تردد بسیار بالا مورد استفاده قرار داد، جایی که مدلهای الکترومکانیکی شاید نتوانند بیش از چند روز دوام آورند. ولتاژ کارکرد موتور راهبند های هیدرولیکی نیز 24 ولت و 220 ولت ساخته شده که مدل 24 ولت مزیت تردد بیشتر و کارکرد با برق اضطراری را دارا هستند.

شما همینک برای خرید و یا مشاوره کاملا رایگان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید: 05137663055 - 05137663056 - 09151250522

فروش-انواع-راه-بند-اتومات-با-بهترین-قیمت-به-همراه-لیست-قیمت


Top