سایه گستر آسیا با افتخار اعلام می کند که در راستای ارج نهادن به اعتماد 25 ساله ی شما هموطنان گرامی در استفاده از خدماتمان، تمام محصولات خود را با 20% تخفیف واقعی عرضه خواهد نمود. ضمنا شما می توانید به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته به صورت رایگان از مشاوره های متخصصین ما در زمینه قیمت محصولات و نحوه اجرای آنها بهره ببرید.

ارزانترین-مرکز-فروش-سقف-های-جمع-شونده-شیشه-ای-با-20%-تخفیف

سقف های برقی شیشه ای به دلیل داشتن دیدی کامل به آسمان و فضای بیرون، محصولی بسیار جذاب بنظر می آیند. البته تا زمانی که شیشه ها تمیز باشند. این محصول با امکان آب بند و هوابند کردن، محیطی با معماری مهندسی فراهم آورده که ظاهری لوکس برای  استخر، حیاط، پاسیو و حیاط خلوت شما ایجاد کرده و محیطی با حداکثر کارایی را فراهم می کند.

شیشه های استفاده شده در سقف اتوماتیک وزن سنگینی دارند و محدود به ابعاد استاندارد طراحی می باشند که باید یک سازه فلزی محکم را برای آنها در نظر گرفت که با توجه به ابعاد فضای موجود و همین طور محدودیت شیشه، به قسمت های مساوی تقسیم شوند که شیشه داخل این قاب ها قرار گیرد. برای سفارش و یا سوال در مورد سقف های شیشه ای جمع شونده در هر ساعتی از شبانه روز تنها با تماس با یکی از شماره های 05137663055 - 05137663056 – 09151250522  می توانید از مشاوره های تخصصی ما چه در زمینه خرید و چه در زمینه خدمات پس از فروش بهره ببرید.

ارزانترین-مرکز-فروش-سقف-های-جمع-شونده-شیشه-ای-با-20%-تخفیف

این محصول با شیشه و پلی کربنات قابل پیاده سازی می باشد که نوع شیشه مستحکم تر و سنگین تر می باشد ولی استفاده از پلی کربنات که سبک تر می باشد ارزانتر تمام می شود.

استفاده از یکی از دو نوع شیشه و پلی کربنات در این محصول نور را به خوبی عبور داده که برای استفاده از نور طبیعی مناسب می باشد. ولی شیشه مستحکم ترین سازه بوده و برای محیط های بسیار پر نور با سایبان شیدر مخصوص ترکیب شده و سازه لوکس ایجاد می کند. در مقابل سقف جمع شونده پلی کربنات سازه فوق سبک برای انواع فضا بوده که اجرای ساده تری نسبت به شیشه دارد و به جهت سبک بودن قابل اجرا در انواع فضا همچون پشت بام، روف گاردن، پاسیو و حیاط خلوت بوده و قیمت پایین تری نسبت به نوع شیشه ای دارد.

از مزایای این نوع سقف ها استفاده حداکثری از نور روز، بلا بودن عمر مفید، داشتن دید مناسب و نما و جلوه خاصی بخشیدن به فضای مورد نظر ما می باشد.

سقف متحرک شیشه ای یا سقف برقی شیشه ای غالبا برای فضاهای کوچکی مانند افزودن حیاط خلوت، پاسیو یا قسمتی از حیاط به منازل ویلایی به کار می رود. از آنجا با بهره گیری از نمای شیشه ای، می توان دید کاملی نسبت به آسمان و فضای بیرون داشت، استفاده از این سقف ها برای این منظور ایده بسیار خوبی است. از جمله مزایای این محصول عبارتند از:

  • نما و جلوه ظاهری
  • داشتن دید مناسب به داخل و خارج
  • توانایی استفاده حداکثر نورروز
  • مقاومت و استحکام کافی در مقابل نزولات جوی
  • بالا بودن عمر مفید
  • مقاومت در مقابل تنش های حرارتی
  • قدرت جذب حرارت
  • ایجاد تعادل حرارتی
  • عدم جذب بیش از حد حرارت از خارج به داخل و جلوگیری از اتلاف حرارت از داخل به خارج
  • نوع طراحی سیستم نگهدارنده
  • انتخاب نوع و خصوصیات شیشه کاری

برای حفظ ایمنی سقف ها شیشه ای جمع شونده راه های متفاوتی وجود دارد که دو نوع از آن سکوریت کردن و لمینت کردن سقف می باشد. البته این موضوع مزایا و معایبی دارد.

کارکرد اصلی اینگونه سقف ها نه برای فضاهای عمومی مانند رستوران ها بلکه برای فضاهای گلخانه ای است. اما اگر قرار باشد سقف های شیشه ای در مکان های عمومی مورد استفاده قرار گیرند باید ایمنی این سقف ها تأمین شود. این مهم از دو راه میسر خواهد شد: اول سکوریت کردن و دوم لمینیت کردن شیشه.

سکوریت کردن شیشه سقف های جمع شونده باعث می شود که در صورت شکسته شدن خرد شود و با تکه های بزرگتر که مانند گیوتین عمل می کنند فرو نریزد، در نتیجه آسیب های ناشی از آن به کمترین حد ممکن خواهد رسید.

زمانی که سقف های جمع شونده شیشه ای در ارتفاعات بلند مورد استفاده قرار می گیرند بعد از سکوریت کردن، سقف مجدد با یک لایه شیشه ساده لمینیت می شود. مزیت لمینیت کردن سقف های شیشه ای این است که شیشه با یک لایه دیگر عایق خواهد شد و در صورت شکسته شدن فرو نخواهد ریخت.

 اما لمینیت کردن سبب سنگین شدن وزن شیشه، افزایش نیاز سازه ای و المان های آلومینیومی به حدی غیرمنطقی و نامناسب می شود. استفاده از حجم بالای پروفیل های آلومینیومی علاوه بر اینکه امکان داشتن آسمان آبی را سلب می کنند، یک شبکه آلومینیومی به ابعاد مختلف ایجاد می شود که هیچگونه نظم خاصی ندارد.

ارزانترین-مرکز-فروش-سقف-های-جمع-شونده-شیشه-ای-با-20%-تخفیف

از معدود معایب سقف های شیشه ای جمع شونده می توان به نشستن گرد و غبار و نیاز به تمیز نمودن دوره ای و مدوام آنها اشاره نمود. همچنین تابش مستقیم خورشید و ذره بینی عمل کردن شیشه ها در ساعات خاصی از روز هم ممکن است امکان استفاده از فضای مسقف شده را مختل کند.

بیشترین میزان استفاده از سقف های جمع شونده شیشه ای در کشورهای شرق اروپاست. به دلیل عدم وجود گرد و غبار و تمیز بودن هوا در این کشورها، تا مدت زمان بیشتری ظاهر اولیه این سقف ها حفظ خواهد شد و به فواصل زمانی طولانی تری نیاز به نظافت خواهند داشت. اما در شهرهایی مانند تهران و مشهد که گرد و غبار و آلودگی هوا بیشتر است سقف های شیشه ای حداقل هفته ای یک یا دو بار می بایست تمیز شوند.

شرایط زمانی بدتر خواهد شد که بعد از نشست گرد و غبار، بارندگی رخ دهد و در نتیجه گرد و غبار بالای سقف تبدیل به گِل می شود و این مسئله نه تنها ظاهر زشتی خواهد داشت بلکه تمیز کردن آن نیز دشوارتر خواهد بود. این اصلی ترین ضعف سقف های جمع شونده شیشه ایست.

مشکل بعدی در سقف های جمع شونده شیشه ای حالت ذره بینی عمل کردن شیشه ها به هنگام تابش نور خورشید می باشد که باعث می شود فضای نشیمن گاه زیر سقف در ساعات تابش نور خورشید عملا برای نشستن مناسب نباشد. همینطور اگر از چوب برای کف زیر این سقف ها استفاده شده باشد احتمال خطر آتش سوزی را چندین برابر می کند. البته به واسطه همین اتفاق عملا بعد از اجرای سقف، کارفرما به سراغ استفاده از سایبان متحرک برای روی شیشه ها و یا سازه های متحرک پارچه ای برای زیر شیشه ها برای محافظت فضا از نور خورشید می رود.

ما در شرکت سایه گستر آسیا افتخار پاسخگویی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته و همچنین هفت روز هفته به شما عزیزان را داریم. جهت طرح سوالات خود یا انجام سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

ارزانترین-مرکز-فروش-سقف-های-جمع-شونده-شیشه-ای-با-20%-تخفیف


Top