سایه گستر آسیا بزرگترین و با سابقه ترین طراح و مجری انواع سقف جمع شونده آلومینیومی ثابت و متحرک با 20% تخفیف واقعی و همچنین 25 سال سابقه درخشان، هم اکنون با کادری حرفه ایی از برترین مهندسین ایرانی در اسرع وقت در خدمت شما عزیزان می باشد. لطفا تا پایان این مطلب جهت معرفی انواع سقف جمع شونده آلومینیومی و کاربردها و مزایای و معایب آن با ما همراه باشید

هموطنان عزیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور شما در وب سایت شرکت بزرگ سایه گستر آسیا، تقاضا می شود که در صورت نیاز به اجرا و راه اندازی هر نوع سقف جمع شونده آلومینیومی قبل از هر اقدامی حتما و حتما با یکی از مشاورین و مهندسین این شرکت توسط شماره های 05137663055 - 05137663056 - 09151250522 تماس برقرار نمایید، تا ضمن دریافت مشاوره های مشفقانه، از لیست قیمت، خدمات و اجرای سقف جمع شونده آلومینیومی با 20% تخفیف ویژه و بدون واسطه این مجموعه بهره مند شوید.

قیمت-فروش-و-اجرای-سقف-جمع-شونده-آلومینیومی-با-20%-تخفیف

پوشش سقف های متحرک، با سازه هایی از جنس پروفیل های متنوع آلومینیومی (مخصوص همین کار) ساخته می شوند. پروفیل های آلومینیومی جهت افزایش استحکام سازه و تحمل بار برف سنگین تا بیش از یکصد کیلوگرم بر مترمربع تولید می گردند. ضخامت این پروفیل ها از ۲ تا ۵۵ میلیمتر متغیر است که درجه سختی اعمال شده بر آنها در حد ۹۰ برینل می باشد.

سقف جمع شونده ساخته شده دارای رنگ آمیزی مخصوص آلومینیوم بوده تا برای جلوگیری از سیاه شدن و شوره زدن پروفیل ها در محیط ها و مناطق گرم و مرطوب مناسب باشد. یراق آلات مورد استفاده ما در سایه گستر آسیا بزرگترین مرجع سقف های جمع شونده اتوماتیک از قبیل شفت ها – واشرها – پیچ و مهره ها از جنس استیل بوده و چرخ های مورد استفاده از جنس مواد تفلون پلی آمید ساخته شده اند.

 در هیچ قسمت از پوشش سقف متحرک اجرا شده توسط مهندسین ما در سایه گستر آسیا امکان زنگ زدگی وجود ندارد. ریل های مخصوص آلومینیومی در دو طرف طول استخر و در حاشیه آن بر روی زمین ثابت گردیده و با حرکت چرخهای پلی آمیدی و بلبرینگ های داخل آن حرکت نرم و روانی را برای قطعات  سقف متحرک فراهم می نمایند.

ما در شرکت سایه گستر آسیا با ارائه بهترین طرح های اختصاصی برای فضاهای خاص شما مانند استخر، کافه های شیک و مدرن، رستوران ها و ... قادر به اجرا و پیاده سازی سقف های جمع شونده آلومینیومی با کیفیت بالا به همراه 20% تخفیف واقعی هستیم. همکاران متخصص ما در تیم مشاوره مجرب متشکل از مهندسین با سابقه، آماده تماس شما جهت پاسخگویی و ارائه مشاوره 100% رایگان می باشند. تجربه شیرین استفاده از تخصص ما در سایه گستر آسیا را از دست نداده و همینک (در هر زمانی از 24 ساعت شبانه روز) با ما تماس بگیرید.

با مقایسه شرکت سایه گستر آسیا با رقبا متوجه خواهید شد که ما با رعایت جزئیات مهندسی و طراحی دقیق برای اجرای سقف های جمع شونده آلومینیومی، سازه هایی کاملا متناسب با فضای شما از نظر زیبایی و هماهنگی قسمت های مختلف آن با هم ایجاد نموده و جلوه ی فوق العاده خاصی از نظر شیک و مدرن بودن به آن می بخشیم.

خاص بودن طراحی سازه های آلومینیومی در سیستم سقف های متحرک باعث امکان به وجود آمدن قابلیت های زیر می شود:

  • ایجاد شیار هایی جهت پیش بینی و مخفی نگهداشتن مهره های اتصالات سقف برقی
  • پیش بینی مسیرهای هدایت کننده آب باران
  • ایجاد لبه هایی برای کارگذاری لاستیک های آب بند
  • پیش بینی جزییات نصب انواع سیستم های نور پردازی سقف متحرک
  • امکان ایجاد نصب اتصالات پیچ و مهره ای متناسب با شکل و فرم سازه
  • تسهیل در جابجایی و انتقال سازه سقف متحرک

سازه های آلومینیومی را به دلیل سبک تر بودن از ساختار های فولادی ، با اطمینان خاطری بیشتری به عنوان بار مرده برای ساختمان می توان در نظر گرفت .

لذا در سیستم سقف های متحرک از قالب های اختصاصی ای استفاده شده تا مقاطع آلومینیومی با پیش بینی هایی صنعتی و هوشمندانه ، در راستای ساخت سازه ای زیبا و دلنشین ایجاد شود.

قیمت-فروش-و-اجرای-سقف-جمع-شونده-آلومینیومی-با-20%-تخفیف

سابقه ی ده ساله ی درخشان سایه گستر آسیا در حوزه درهای اتوماتیک، سازه های نوین معماری و انواع سقف های جمع شونده اتوماتیک، خود گواه رضایت مشتریان محترم از خدمات 24 ساعته و آنلاین مهندسین و مشاورین متخصص ما در این زمینه می باشد.

سازه تمام آلومینیوم از جنس پروفیل های آلومینیوم و فولاد است که این پروفیل ها را با رنگ مخصوص آلومینیوم، در برابر شوره، سیاه شدن و رطوبت مقاوم می‌کنند.

بخش های مختلف این سازه عبارتند از موتور الکتریکی که نیروی محرکه سقف را تشکیل می‌دهد. ریل یا یراق آلات حرکتی که از جنس تفلون و با مقاومت بالاست. سقف تاشو اتومات هم دارای انواع مختلفی است که هر کدام در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی سقف برقی سیستم های مختلفی می‌توان نصب کرد مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، سنسور هوشمند بارندگی و سیستم نورپردازی. از مزیت های سقف برقی تاشو مقاومت بالای این سقف ها در برابر آتش، زنگ خوردگی و یا آب خوردگی است.

کیفیت بالای قطعات استفاده شده در اجرای سازه ها توسط مهندسین ما در سایه گستر آسیا و همچنین رعایت تمام اصول مهندسی در پیاده سازی، باعث شده مشتریان محترم کاری راحت و آسان برای انتخاب مجری پروژه های خود داشته باشند و تنها با یک تماس در هر ساعتی از شبانه روز لذت استفاده از خدمات بروز و استاندارد را تجربه نمایند.

قیمت-فروش-و-اجرای-سقف-جمع-شونده-آلومینیومی-با-20%-تخفیف

برای داشتن یک سقف متحرک داشتن فضائی با شکل هندسی منظم (مستطیل یا مربع) الزامی است. در صورتی که استخر و یا فضای تحت پوشش دارای شکل هندسی نامنظمی باشد (بیضی -قلوه ای - لوبیا شکل و غیره) می بایست با تغییر در حاشیه و اطراف، آن را درون یک شکل هندسی منظم مستطیل و یا مربع با اضلاعی کاملا موازی و هم تراز محاط نموده و پوشش را بر روی آن بصورت منظم اجرا نمود.

در صورت نبود چنین امکانی به اجبار بخشهائی از پوشش سقف جمع شونده میتواند بصورت ثابت و یا انواع سقف غشایی طراحی گردد.

محل ریل گذاری سقف جمع شونده در حاشیه استخر یک سطح کاملا صاف و تراز باید باشد و نسبت به حاشیه طرف مقابل نیز از نظر ارتفاع تراز گردد.

منتظر تماس شما جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه اصول اجرای سقف های جمع شونده، لیست قیمت ها و مدت زمان مورد نیاز برای اجرای پروژه های خود هستیم. در هر ساعتی از شبانه روزکه در حال خواندن این مطلب هستید، تلفن خود را برداشته و با یکی از شماره های ما تماس بگیرید تا تفاوت کیفیت با رقبا را احساس کنید: 05137663055 - 05137663056 - 09151250522

قیمت-فروش-و-اجرای-سقف-جمع-شونده-آلومینیومی-با-20%-تخفیف


Top