رعایت استانداردهای جهانی و پیشرو در استفاده از بروزترین قطعات و تکنولوژی های دنیا سایه گستر آسیا را با 25 سال سابقه درخشان به بی رقیب ترین شرکت ایران در زمینه درب های زیر سقفی اتوماتیک مبدل ساخته

بهترین-قیمت-درب-های-اتوماتیک-زیر-سقفی-با-20%-تخفیف-ویژه

درب های زیر سقفی که با نام های درب سکشنال و یا درب پارکینگی نیز شناخته می شوند عمده مصرفشان در پارکینگ ساختمان های مدرن امروزی می باشد. این نوع درها از استاندارد روز اروپا بهره می گیرند که به علت مکانیزم خاص و مزایای آن در ایران نیز مورد توجه فراوان قرار گرفته اند. همین امر باعث شده تا سایه گستر آسیا با ارائه بهترین مشاوره های قبل از خرید، آن هم به صورت رایگان، ارائه 20% تخفیف واقعی هنگام خرید و ارائه ضمانت قطعات و خدمات پس از فروش عالی به عنوان معتبرترین مرجع فروش درب های زیر سقفی اتوماتیک در ایران تبدیل شود. جهت ثبت سفارش و یا استفاده از مشاوره های رایگان در 24 ساعت شبانه روز با یکی از شماره های 05137663055 - 05137663056 – 09151250522  همین حالا تماس بگیرید.

درب اتوماتیک زیرسقفی، مناسب فضاهایی می باشد که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگ دارای محدودیت است. فضای لازم برای نصب درب زیر سقفی ۳۰ سانت از ارتفاع می باشد. مکانیزم خاص درب زیر سقفی باعث می شود که به کمک فنرهای بالانس و ریل های خاص، درب در زیر سقف جمع شده و فضای محدودی از پارکینگ را اشغال کند و سریع و بی صدا باز و بسته شود. به همین دلیل به این نوع درب ها، درب زیرسقفی گفته می شود.

درب اتوماتیک زیرسقفی یا سکشنال به صورت یک تکه و یا پنل های به هم چسبیده اجرا شده که به صورت چرخش 90 درجه از حالت عمودی، به حالت افقی در زیر سقف جمع می شود. این نوع درب به دلیل نوع بیضی شکل جمع شدن، کمترین فضای ممکن را اشغال می کند.

درب اتوماتیک زیر سقفی به صورت کشویی در زیر سقف جمع شده و کل دهانه ورودی را باز می کنند. درب اتوماتیک زیر سقفی امکان استفاده در عرض تا 7 متر می باشد. این درب ها به صورت یک تکه و یا پنل های 48 تا 50 سانتی متری و ضخامت ۴ تا ۶ سانتیمتر در زیر سقف پارکینگ قرار می گیرد. این پنل ها در رنگ های مختلف موجود می باشد. درون این پَنِل ها با فوم پلیاورتان فشرده پر شده است که این مهم باعث تبدیل شدن این درب به عایق کامل صوت و حرارت می شود.

ارتفاع بازشو این دربها بین 220 سانتیمتر تا 240 سانتیمتر بسته به نیاز مشتری متغیر می باشد. عرض پَنِل با توجه به متغیر بودن ورودی ها در اندازه های مختلف موجود می باشد. حرکت این دربها به صورت ۹۰ درجه از حالت افقی به حالت عمودی بوده که این زاویه حرکت،کمترین فضا را اشغال می کند و حرکتی کاملاً بیصدا را به ارمغان می آورد.

 نمای این درها از جنس ورق فولادی دو جداره دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک در رنگها و طرحهای مختلف می باشد. پر طرفدارترین رنگهای مورد استفاده سفید، کرم و طرح چوب می باشد که با انواع نماهای مدرن و کلاسیک سازگار است.

بهترین-قیمت-درب-های-اتوماتیک-زیر-سقفی-با-20%-تخفیف-ویژه

در صورتی که نیاز به تردد بالا احساس شود، حتما باید از موتور کشنده خوب و استاندارد استفاده نمود. استهلاک پایین این نوع درها نیز به دلیل استفاده از چرخ های ضد سایش و نوع ریل های نگهدارنده می باشد.

درهای زیرسقفی توسط فنرهای بالانس بسیار قوی فشار اضافی را از سیستم کاسته و وزن اصلی پنل های درب زیر سقفی را متعادل می کنند. در کنار انتخاب یک موتور کشنده خوب و استاندارد، می توان در ترددهای بالا از این نوع درب ها استفاده نمود. به علت استفاده از چرخ های ضد سایش و ریل های نگهدارنده، استهلاک این نوع درب در مقایسه با دیگر سیستمهای درب اتوماتیک بسیار کم است.  سیستم های موتوری که برای اتوماتیک کردن دربهای زیر سقفی بکار می رود از تنوع بسیار زیادی بر خوردار بوده و هر کدام از این موتورها دارای مزیت ها و معایب خاص خود می باشند.

درب های اتوماتیک زیرسقفی به دلیل زیبایی و هماهنگی با نمای ساختمان، نیاز به فضای محدود برای اجرا، بی صدا بودن، سرعت و طول عمر بالا از جذابیت خاصی در میان مشتریان برخوردارند.

 از دیگر مزایای درب های زیرسقفی اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نیاز به فضای بسیار محدود (۳۰ سانتی متر از ارتفاع)
  • زیبایی فوق العاده و انطباق با تمام نماهای ساختمانی
  • تنوع در طرح و رنگ پنل ها.
  • بی صدا بودن.
  • طول عمر بالا به علت اصطحکاک بسیار کم بین اجزا و قطعات و استفاده از یراق آلات و لوله های فولادی و ضد خش بودن پنل ها به دلیل رنگ الکترو استاتیک.
  • خلاص کردن و باز و بسته کردن ساده درب در هنگام قطع برق.
  • تعداد تردد نامحدود.
  • ضد سرقت و ضد نفوذ می باشد به دلیل اینکه هیچگونه درز یا شیاری از بیرون ندارد.
  • سرعت بالا در مقایسه با درب های کرکره ای.
  • دارای سنسور حرکتی و چشم مادون قرمز جهت کنترل و کاهش سرعت در برخورد با موانع.
  • قابلیت مجهز شدن به سیستم برخورد با مانع (Anticrash).
  • مقاومت پَنِل و یراق آلات در برابر فرسایش و انواع آب و هوا.
  • امکان نصب درب نفر رو و پنجره در داخل درب سکشنال.

شرکت سایه گستر آسیا به صورت 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان خواهد بود ...

بهترین-قیمت-درب-های-اتوماتیک-زیر-سقفی-با-20%-تخفیف-ویژه


Top