ما در سایه گستر آسیا بر خود می بالیم که با 25 سال سابقه درخشان در زمینه مشاوره های 100% رایگان، فروش، اجرا و خدمات پس از فروش چادرهای کششی توانسته ایم برای شما هموطنان گرامی شرایطی را فراهم سازیم که به ساده ترین شکل ممکن و تنها با یک تماس در تمام ساعات شبانه روز می توانید از کم و کیف محصولات ما آگاهی پیدا کرده و به همان راحتی ثبت سفارش نمایید.

بهترین-عرضه-کننده-چادرهای-کششی-با-20%-تخفیف-و-بالاترین-کیفیت

استفاده از سازه های کششی به عنوان سایبان، سقف و المان دکوراتیو شهری در برخی از کشورهای دنیا با هدف ایجاد سایه گسترده و ایجاد فضاهای زیبا و چشم نواز به کار گرفته می شود. سبکی سازه های پارچه ای و امکان اجرای سریع آن باعث شده سازه های پارچه ای گزینه ای مناسب برای سایبان فضاهای باز گردند. هنوز هم توصیه اکید ما برای شما هموطنان گرامی استفاده از مشاوره های کاملا رایگان ما در سایه گستر آسیا قبل از خرید هر محصولی می باشد که در هر ساعتی از شبانه روز تنها کافیست با یکی از شماره های 05137663055 - 05137663056 – 09151250522 تماس گرفته و از مشاوره های تخصصی ما استفاده ببرید.

چادرهای کششی به دلیل دفع میزان بالایی از نور و انرژی خورشید، در روزهای گرم سال فضای خنکی را برای شما به ارمغان می آورند در ادامه بیشتر با چادرهای کششی آشنا خواهیم شد.

چادرهای کششی ، یک پوسته ی کششی یک پارچه نازک است که به وسیله ی یک ستون یا قوسی فشاری نگه داشته می شود . چادرهای کششی نوعی متفاوت از سازه کابلی با انحنای مضاعف است که در آن فاصله بین کابل کاهش یافته و به صفر رسیده و سطح آن یک پوسته ی پیوسته گردیده است .

در سازه کششی، پوسته تمامی بار یا بخشی از آن را حمل می نماید. چادرهای کوچک، که کاملاً از پارچه ساخته شده اند، معمولاً به وسیله ی دکل ها (ستون ها) یا قوس ها نگاه داشته می شوند. استفاده از سازه های چادری با عنوان غرفه و سایبان در فضای باز در کشورهای عربی به دلیل شدت آفتاب بسیار متداول است. ظاهری مدرن و متفاوت، قابلیت چاپ لوگو و رنگ بندی متفاوت چادر کاربرد این سازه های کششی و چادرهای کششی را بسیار متداول کرده است.

بهترین-عرضه-کننده-چادرهای-کششی-با-20%-تخفیف-و-بالاترین-کیفیت

از اولین کاربردهای این نوع چادر ها در سالن های نمایشی و سیرک ها و چادر های ارتش می باشد. پیشرفت فن آوری های امروز باعث شده است تا: 1- دوام و طول عمر مصالح بیشتر شود 2- مقاومت در برابر آتش سوزی بیشتر شود 3- جلوگیری از انتشار حریق و دودهای ساطع می باشد 4- انرژی کمتری برای تنظیم شرایط محیط. 

مثلا در مناطق گرمسیر با استفاده از این غشاء ها می توان مقدار زیادی از نور خورشید را منعکس کرده و دمای ساختمان را با صرف انرژی کمتری تنظیم نمود و در مناطق سردسیر با بهره گیری از لایه های عایق حرارتی که منعطف و مات می شوند با انرژی کمتری شرایط مطبوع حاصل می شود .

در صورتی که این پوشش کششی تحت شرایط خاصی نگهداری و استفاده شود، بسته به عوامل خاصی می تواند بین 15 الی 30 سال دوام خود را حفظ کند.

دوام و ماندگاری طولانی پارچه ای این المان ها از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. اگر آنها به عنوان سقف، سایبان و آلاچیق استفاده شوند بر خلاف مصالح رایج در ساختمان و بسته به جنس پارچه بین ۱۵ الی ۳۰ سال دوام و پایداری خواهند داشت.

 این عمر وابسته به پارامترهایی است که در طراحی در نظر گرفته شده اند. نظیر میزان دوام پارچه، استحکام، کشیدگی و مقاومت کششی. روکش دادن و زدن لاک و لعاب روی پارچه به آن خاصیت ضد حریق (آتش)، جذب اشعه UV خورشید ، خاصیت خود تمیز کنندگی و ثبات رنگ را می دهد. . سازه های کششی حتی بعد از سالها قرارگیری در معرض باد های شدید و تغییرات آب و هوایی شکل اولیه خود را حفظ می کنند.

قابلیت جابجایی سازه چادری چقدر است ؟

سازه می تواند برای استفاده در یک محیط طراحی و اجرا شود ، سپس باز شده و در محیط دیگری مورد استفاده قرار گیرد به همین دلیل عمر سازه و قابلیت استفاده از آن افزایش می یابد. این توانایی در اجرا و جابجایی سایبان پارکینگ ها بسیار استفاده می گردد برخی سازه ها با هدف اجرای موقت و عمدتا برای مصارف نمایشگاهی و ساخت غرفه نمایشگاهی نیز کاربرد دارند.

بهترین-عرضه-کننده-چادرهای-کششی-با-20%-تخفیف-و-بالاترین-کیفیت

یکی از روش های بالا بردن طول عمر چادرهای کششی تمیز نمودن دوره ای آنها می باشد.

تمیز کردن سازه چادرهای کششی در دوره های مختلف کاری ضروری است. چرا که با تمیز کردن سازه پارچه ای می توانیم عمر سازه را طولانی تر کرده چرا که هر مشکل و آسیبی که سازه چادری داشته باشد به راحتی دیده شده و آن را می توان رفع کرد. همچنین کنترل ماهانه شامل یک بازدید از سازه و پوشش چادری استفاده شده میتوان بسیار مفید باشد.

تاییدیه مورد اعتبار در زمان کنترل به شرایط زیر بستگی دارد:

  • نداشتن پارگی در پارچه مورد استفاده در سازه چادری
  • وجود نداشتن پوسیدگی در قسمت های اتصالات و جوش ها
  • موجود نبودن جسم سنگین بر روی سطح پارچه سازه چادری

باید به کارفرمایان و مشتریان گوش زد کرد که در هر زمانی که چیز غیر عادی در سازه پارچه ای و پارچه کششی به وجود آمد به سرعت به شرکت سازنده اطلاع دهند تا اقدامات لازم برای رفع آن انجام گیرد. به دو دلیل باید سازه چادری به صورت ماهانه تمیز گردد:

  • وجود حفره های ریز در سطح صاف پارچه کششی باعث می شود که در طولانی مدت، کثیفی در سطح سازه پارچه ای باقی بماند.
  • حتی پارچه ای که سطح آن با یک لایه PVDF پوشیده شده است، نیازمند تمیز کردن منظم سازه پارچه ای است.

در برخی از موارد نیاز است که پارچه کششی مورد استفاده در سازه چادری به سرعت شست و شو شود چرا که ممکن است باعث آسیب دیدن پارچه کششی در سایبان چادری شود.

از جمله مواردی که باید اقدام به تمیز کردن سازه پارچه ای کرد شامل موارد زیر است:

  • آلودگی با سرمنشا معدنی: چربی، قیر، رسوب آهکی و …
  • کثیفی با سرمنشا ارگانیک: برگ، گرده گل، گرده افشانی درختان و …
  • آلودگی با سرمنشا حیوانات : پرندگان، حشرات مرده و …

برای انتخاب چادر کششی باید مواردی همچون مقاوت کششی، قدرت تحمل پارگی، قدرت چسبندگی، تأخیر در شعله و انعطاف پذیری را مد نظر قرار داد.

خواص مختلف پارچه ای که برای طراحی در نظر گرفته شده است به شرح ذیل است:

  • مقاومت کششی

این یک شاخص اساسی از قدرت نسبی است. این موضوع  برای پارچه های کششی معماری که در درجه اول در تنش عمل می کنند اساسی است.

  • قدرت تحمل پارگی

قدرت پارگی در این مورد مهم است که اگر پارچه در جای خود قرار دارد، به دلیل تحمل نیروهای پارگی و گسیختگی است.

  • قدرت چسبندگی

این اندازه گیری از استحکام پیوند بین ماده پایه و روکش یا لمینت فیلم است. که از آن محافظت می کند. برای ارزیابی استحکام اتصالات جوش داده شده، برای اتصال  نوارهای پارچه، نیاز به مونتاژ پارچه ای مفید است.

  • تأخیر در شعله

پارچه ای که دارای یک پوشش مقاوم در برابر شعله است حتی در یک منبع بسیار داغ نیز مقاومت می کند. با این وجود، اگر منبع احتراق زیادی وجود داشته باشد ، می تواند دچار احتراق شود.

  • انعطاف پذیری

پارچه کششی فرم آزاد به طراح اجازه می دهد تا از فرم آزاد در ساخت سازه استفاده کند زیرا این ماده انعطاف پذیر است.

از مزایای چادر کششی می توان به مواردی همچون نور کافی در زیر سایبان اشاره نمود. همچنین مقاومت در برابر گرد و غبار، محافظت در برابر اشعه مضر خورشید و قابلیت شستشو تنها برخی مزایای این محصول می باشند. در ادامه به مزایای کامل این محصول می پردازیم.

فضای روشن در زیر سایبان
مقاوم در برابر گرد و غبار
کنترل دمای هوا در زیر سازه به دلیل خواص پارچه
محافظت در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید
قابلیت تمیز کردن به دلیل خواص پارچه
قابلیت نورپردازی در شب
سرعت اجرای بسیار بالا
قابلیت نصب آسان با کمترین تخریب
زیبایی شناسی طراحی انعطاف پذیر
تعمیر و نگهداری کم
طبیعت سبک
انرژی کارآمد
ساختارهای کششی به مواد کمتری احتیاج دارند
قیمت اقتصادی سازه چادری

بهترین-عرضه-کننده-چادرهای-کششی-با-20%-تخفیف-و-بالاترین-کیفیت

از مهمترین ویژگی های بارز سازه کششی و چادرهای کششی می توان به درصد اشتغال پایین – خواص فیزیکی عالی دارای پرداخت صیقلی بالا و براق اشاره نمود در ادامه لیست کاملی از این ویژه گی ها را آماده نموده اییم  :

  • درصد اشتعال پایین
  • دارای عالی ترین خواص فیزیکی
  • دارای پرداخت صیقلی بالا و براق
  • استفاده از تارپولین وزن متوسط
  • دارای خاصیت ضد قارچ یا ضد کپک زدگی
  • قابلیت جوش، با تکنوژی هوای گرم و فرکانس بالا
  • مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه های مضر آفتاب (UV)
  • استفاده از رنگدانه های با کیفیت بالا (ثبات و دوام بالای رنگ)
  • عدم فرسایش در شرایط مختلف آب و هوایی و طول عمر بسیار بالا دارای رنگ لاکی (لاک و الکل) اکریلیک و پوشش PVC در هر دو سمت

ما در شرکت سایه گستر آسیا افتخار پاسخگویی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته و همچنین هفت روز هفته به شما عزیزان را داریم.

 

بهترین-عرضه-کننده-چادرهای-کششی-با-20%-تخفیف-و-بالاترین-کیفیت


Top