سایه گستر آسیا مطمئن ترین شرکت در زمینه طراحی لوکس و اجرای با کیفیت پوشش استخر ثابت با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و مهندسین با دانش، آماده دریافت سفارشات شما برای انواع سقف های جمع شونده متحرک و ثابت می باشد. جهت کسب مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر هم اکنون با ما تماس بگیرید: 05137663055 - 05137663056 - 09151250522

پوشش استخر تنها برای جلوگیری از دید همسایه ها نیست بلکه از ورود گرد و خاک به داخل آب هم تا حدود زیادی جلوگیری می کند. استخرهایی که با انواع سقف پوشیده شده اند، امکان استفاده چهار فصل را نیز دارند و آب استخر تا مدت بیشتری تمیز باقی می ماند. برای استفاده حداکثری از پوشش استخرها باید مصالح مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه را به کار گرفت. سقف های استخری مثل سایبان پارکینگ اتومبیل در منازل، در فضای باز و زیر نور خورشید قرار دارند. بنابراین مهم ترین ویژگی این سقف ها، مقاومت آن در تغییرات دمای محیط است. این سقف باید تحمل دمایی بالایی داشته باشد تا بتواند بدون آسیب در گرمای تابستان باقی بماند.

مرکز-تخصصی-اجرای-پوشش-استخر-ثابت-و-طراحی-های-لوکس

اجرای با کیفیت پوشش استخر ثابت و دیگر سقف های جمع شونده و ثابت مستلزم استفاده از تجهیزات و قطعات با کیفیت و اصل می باشد. سایه گستر آسیا به دلیل تجربه بالا و رعایت اصول حرفه ای با بهره گیری از فن آوری های روز دنیا، خود را ملزم به تحویل سازه هایی با استاندارد جهانی به مشتریان گرامی می داند.

انواع مختلفی از پوشش استخر وجود دارند. برخی از آنها فقط قسمتی از استخر را پوشش می‌دهند. البته انواع مختلفی وجود دارند که فضای استخر را از محیط اطراف آن جدا می‌کنند و می‌توان برای آنها درب‌هایی در نظر گرفت که امکان قفل شدن دارند و یک حریم خصوصی ایجاد می‌کنند. این پوشش‌های استخر از ورود گرد و غبار و برگ به استخر جلوگیری می‌کنند و نیازی نیست هر بار که تصمیم به استفاده از استخر را دارید، آن را تمیز کنید. با استفاده از این پوشش‌ها تعداد روزهای بیشتری در سال می‌توانید از استخر استفاده کنید و حتی در روزهایی که گرمای هوا زیاد نیست هم استخر قابل استفاده است.

بهترین پیشنهاد سایه گستر آسیا بزرگترین مرجع طراحی مدرن و پیاده سازی سقف های متحرک و ثابت برای فضاهای شما برای تمیز نگه داشتن آب استخر، استفاده از پوشش استخر ثابت می باشد. شما در هر لحظه می توانید با برقراری تماس با همکاران ما، از بهترین و تخصصی ترین نظرات کارشناسانمان به صورت کاملا رایگان بهره ببرید.

داشتن چنین پوشش هایی در سقف استخرها یا فضاهای مشابه آن، امکان استفاده از نور طبیعی خورشید به صورت غیر مستقیم یا فیلتر شده برای فضای مورد نظر به وجود آورده و در عین حال سقف در برابر عوامل جوی و غیر جوی همچون باد، باران، برف، آلودگی صوتی، دید و منظر، حریم و اشراف محافظت می گردد.

انواع ورق پلی کربنات در ساخت سقف ثابت استخر استفاده می شود. این سقف دائمی است و به صورت ثابت در محل نصب می شود. استفاده از بهترین و مقاوم ترین مصالح و ورق پلی کربنات فلت یا دوجداره بر روی پوشش استخر الزامی است. سقف ثابت استخری باید به طور صد در صد آب بندی شود تا طول عمر بالاتری داشته باشد.

 امکان اجرای نورگیرهای حبابی و پوشش سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت برای استخر نیز وجود دارد. در این صورت قابلیت بازشو سقف استخر هم به سادگی امکان پذیر است. این سقف را نمی توان جمع کرد و همیشه ثابت بر روی استخر باقی می ماند. پوشش ثابت استخر در مکان هایی که دید مشرف وجود دارد، نصب می شود.

زیبایی، دوام و مدرن بودن طراحی سقف های جمع شونده و پوشش های ثابت را تنها با برقراری یک تماس با کارشناسان ما در هر لحظه از 24 ساعت آن هم با 20% تخفیف واقعی به دست آورید. سایه گستر آسیا با در اختیار داشتن دانش روز دنیا قادر به طراحی و اجرای تمام آنچه که در ذهن شماست می باشد.

پوشش های ثابت بجز استخرها در اماکنی از قبیل سقف پاساژهای کوچک و بزرگ، محیط های ورزشی سوله مانند یا در فضای باز، اماکن تجاری و اداری یا کاربری های مختلط، سقف رستوران ها، کافی شاپ ها، پوشش پارکینگ، پوشش انبار ذخیره کالا (شامل کالاهای حساس یا عادی)، پوشش بخش هایی از سقف سوله ها و کارخانه های تولیدی یا کارگاه ها، سقف تراس ها یا بالکن ها، حیاط خلوت، پاسیو یا گلخانه ها، ایوان ها یا بهارخواب ها و همچنین فودکورت ها می تواند استفاده شود. بدون از دست دادن وقت همینک با ما تماس بگیرید و از نظرات تخصصی مشاورین ما بهره مند شوید: 05137663055 - 05137663056 - 09151250522

مرکز-تخصصی-اجرای-پوشش-استخر-ثابت-و-طراحی-های-لوکس


Top