امروزه صرفه جویی در مصرف انرژی موضوعی فراگیر شده که در اکثر ادارات و مراکز تجاری مورد توجه قرار گرفته است. سایه گستر آسیا با مد نظر قرار دادن نیازهای ضروری و به روز هموطنان گرامی اقدام به فروش، نصب و راه اندازی دقیق دستگاه های پرده ی هوا نموده که در ادامه ی این مطلب به خصوصیات آن خواهیم پرداخت. شما همینک میتوانید با تماس با همکاران ما سوالات تخصصی خود را در این زمینه پرسیده و به صورت کاملا رایگان مشاوره در زمینه مورد نظر خود را دریافت نمایید. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

بهترین-برند-پرده-هوا-به-همراه-لیست-قیمت-فروش-و-20%-تخفیف

در اکثر مراکز صنعتی و بازرگانی، استفاده از درهای ورودی برای رفت و آمد کارکنان و حمل و نقل کالا با مشکلاتی به لحاظ باز و بست بودن آنها همراه بوده است. موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی در ابتدا مورد توجه کشورهای غربی بخصوص ایالات متحده آمریکا قرار گرفت  و به تدریج طراحی و ساخت دستگاههای پرده هوا تکمیل و در مراکز صنعتی بازرگانی و تجاری مورد استفاده قرار گرفت.

به طور کلی پرده هوا وسیله ای است که با جریان هوای پرفشار از ورود هوای بیرون به داخل و اختلاط هوای دو فضا جلوگیری می کند. پرده های هوا می توانند جهت گرمایش یا سرمایش محیط داخلی علاوه بر بهره گیری از مکش هوای داخلی به کویل های گرمایشی یا سرمایشی نیز مجهز شوند.

اساس کار دستگاه پرده هوا مکش هوا از محیط محل نصب و پرتاب آن از یک محیط خطی با سرعت زیاد می باشد. به طوری که در دهانه ورودی یک پرده نامرئی از هوا، مابین دو فضای داخل و خارج ایجاد گردد. فن هوادهی سانتریفیوژ و استوانه ای پرده هوا می بایست به اندازه کافی قدرتمند باشد تا یک جت پرفشار از هوا ایجاد نماید که این جریان فشرده هوا تا زمین ادامه داشته باشد.

رضایت مندی مشتریان در طول 25 سال سابقه سرویس دهی به هموطنان گرامی اولویت همیشگی سایه گستر آسیا بوده و به همین منظور شرکت با ارائه خدمات با کیفیت با جدیت کامل به دنبال محقق سازی این امر بوده، هست و خواهد بود.

 

بهترین-برند-پرده-هوا-به-همراه-لیست-قیمت-فروش-و-20%-تخفیف

کاربردهای پرده هوا :

به طور کلی کاربردهای پرده هوا برای محافظت در مقابل دربهای ورودی شامل سه حالت زیر است :

1- مهار باد (Wind Stopping) :پرده هوا برای جلوگیری از نفوذ بادهای طبیعی و با سرعت حدود 8 متر بر ثانیه طراحی میگردند.

2- ممانعت از ورود حشرات (Insect Control)

3-دستگاه های پرده هوا با گرمایش (Heated Air Curtain)

4- جداسازی دو محیط (Envirmental Separation)

 

بهترین-برند-پرده-هوا-به-همراه-لیست-قیمت-فروش-و-20%-تخفیف

دستگاه های پرده هوا می توانند مجهز به سیستم های گرمایش با کویل های آب گرم، بخار و الکتریکی باشند. لازم به ذکر است که نباید از این دستگاه ها انتظار گرمایش برای فضاهای داخلی و سالن ها را داشت، ولی تا حدود 15 درجه سانتیگراد میتوانند اختلاف حرارت ایجاد کنند .

فشار منفی ( Negative Pressure )

از هر لحاظ ساختمان هایی که هوای داخل آن ها بنا بر دلایلی خارج می شوند و برای هوای خارج شده جایگزین کمتری دارند، تحت فشار منفی قرار می گیرند. در صورتی که در و یا دریچه ها باز شوند، هوا با سرعت بیشتری وارد می شود و در جنین مواردی کارایی دستگاه پرده هوا کاهش می یابد. این مساله در بیشتر کارخانجات وجود دارد. برای ساماندهی این مشکل و ورود هوای جایگزینی می توان به وسیله نصب کردن یک شاتر دمپر ( Damper Shutter ) که به توری مجهز شده ( برای جلوگیری از ورود حشرات ) در سالن در بالاترین ارتفاع آن و نزدیک به دستگاه  پرده هوا مشکل را بر طرف کرد .

 

بهترین-برند-پرده-هوا-به-همراه-لیست-قیمت-فروش-و-20%-تخفیف

هوای تازه از طریق این دمپر با هوای راکد در بالای سالن مخلوط شده و یک حالت تعادل در سالن بوجود میاید. بالطبع در چنین شرایطی کارآرایی دستگاه پرده هوا بیشتر خواهد بود.

کیفیت، دوام و اصل بودن دستگاه های مورد استفاده و فروش ما در سایه گستر آسیا همیشه یکی از دغدفه های مهم ما بوده که در راستای احقاق حق مصرف کننده خود را ملزم به رعایت اصول حرفه ای دانسته و همیشه با فروش و یا ارائه ی بهترین دستگاه ها و خدمات سعی در اجرای این مهم داشته ایم.

 نصب دستگاه های پرده هوا:دستگاههای پرده هوا در اکثر مواقع به حالت افقی و در بالای سر درها و در موارد خاص (پرتاب هوا از پایین به بالا) بطور معکوس نصب می گردد. در شرایطی که فضایی برای نصب پرده هوا در بالای دربها وجود نداشته باشد، دستگاه ها بطور عمودی و به سه حالت قابل نصب خواهد بود.

1- عمودی ساده:در این حالت دستگاه بصورت عمودی و در یکی از دو طرف در نصب می گردد و در نتیجه جریان هوا با سرعت در قسمتی از فضای داخل ادامه می یابد.

2- عمودی با جذب کننده انرژی: در این حالت در طرف مقابل دستگاه پرده هوا، یک محفظه جذب کننده انرژی نصب می گردد تا سرعت زیاد هوای خروجی کاهش یابد.

3- عمودی با مکش و رانش: در بعضی از سالن ها که دهانه درهای ورودی دارای طول عریض تری هستند، نصب دستگاه پرده هوا به صورت دو طرفه (رفت و برگشت) و مطابق شکل زیر توصیه می گردد:

بهترین-برند-پرده-هوا-به-همراه-لیست-قیمت-فروش-و-20%-تخفیف

با توجه به شکل فوق هر دستگاه پرده هوا دارای یک محافظ ورود هوا می باشد که دقیقا در مقابل دریچه خطی دستگاه پرده هوا ی مقابل قرار دارد . کارکرد این مدل ایجاد یک پرده هوای ضخیم تر در مقابل در می باشد و سرعت هوای خروجی از این دستگاه در مقایسه با دستگاههایی که در بالای سر در نصب می شوند کمتر خواهند بود. این مدل از پرده هوا نیز قابلیت مجهز شدن به کویل های گرمایشی و فیلتر را دارند.

در صورتی که تا اینجای متن سوالی در مورد پرده هوا در ذهن شما شکل گرفته که به پاسخ آن نرسیده اید و یا اینکه در مورد انتخاب دستگاه مورد نظر خود هنوز دچار تردید هستید، به سادگی می توانید با تماس با همکارن مجرب وکارآزموده ما در سایه گستر آسیا به پاسخ سوالات خود به صورت کاملا رایگان برسید.

مزایای پرده هوا:

1. جداسازی هوای گرم داخل ساختمان ها از هوای سرد خارج و در نتیجه کاهش هزینه تولید گرمایش

2. جداسازی هوای سرد داخل ساختمان ها از هوای گرم خارج و در نتیجه کاهش هزینه تولید سرمایش

3. جلوگیری از ورود حشرات و میکرو ارگانیزمها به داخل و در نتیجه تامین فضای بهداشتی مناسب

4. جلوگیری از نفوذ گرد و خاک، دود و گازهای آلاینده به داخل

5. جلوگیری از اتلاف حرارت در گرمخانه ها

6. جلوگیری از اتلاف برودت در سرخانه ها و همچنین یخزدگی فضاهای داخلی آنها

7. به گردش در آوردن هوای گرم راکد مانده در بالای سالن ها و در نتیجه کاهش هزینه تولید گرمایش

8. با جداسازی قسمت هایی از سالن به وسیله دستگاه پرده هوا ، انتشار هر نوع آلودگی ناشی از فرآیند تولید، گرد و غبار و مواد آلاینده را می توان تحت کنترل درآورد. در حقیقت دستگاه های پرده هوا مکمل هودها و سیستم های تخلیه هوای آلوده خواهند بود.

9. کارآرایی و راندمان کارکنان بهتر شده و باعث ارتقا کیفیت و کمیت تولید خواهد بود.

10. اضافه بر تمام مزایای فوق دستگاه پرده هوا سبب ایجاد دبی در مقابل ورودی ها می گردد که دیده نمی شوند و بدون ایجاد مزاحمتی در رفت آمد کارکنان، باعث آسایش و راحتی آنان می گردد. ضمن آنکه جابجایی کالا نیز به سهولت انجام میگیرد. در جهان امروز پرده هوا با توجه به کارکردهای متنوع خود در صنعت به عنوان آخرین راه حل برای کنترل موارد اشاره شده پیشنهاد می گردد.

برای خرید و یا مشاوره کاملا رایگان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید: 05137663055 - 05137663056 - 09151250522

بهترین-برند-پرده-هوا-به-همراه-لیست-قیمت-فروش-و-20%-تخفیف


Top