شرکت سایه گستر آسیا با بیست و پنج سال سابقه درخشان در طراحی و اجرای انواع پوشش استخر ثابت و متحرک در ایران به شمار می رود. پوشش استخر ثابت شرکت سایه گستر آسیا از بهترین مواد اولیه تهیه شده است که در برابری شرایط جوی مختلف در شهرهای مختلف ایران مقاوم هستند. علاوه بر دوام بالای پوشش استخر ثابت ارائه شده توسط سایه گستر آسیا می توان به طراحی منحصر به فرد و تخفیفهای فوق العاده این شرکت نیز اشاره نمود.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام سفارش و خرید پوشش استخر ثابت در نظر گرفته شود بیان نمایید.

 
1j2IkOHSnc

در هنگام سفارش و خرید پوشش استخر ثابت، نکات مهم و اساسی زیر را در نظر بگیرید:

1. مواد مناسب: برای پوشش استخر ثابت، از موادی استفاده کنید که مقاوم در برابر آب و شستشو باشند. موارد مقاوم در برابر کلر و مواد شیمیایی استخر مانند لایکرا، پلی‌استر، نایلون و پلی‌امید گزینه خوبی هستند.

2. طراحی و ساخت: پوشش استخر ثابت باید طوری طراحی شده باشد که بتواند بدن را به طور کامل پوشش دهد و حرکات آزاد را ممکن سازد. به عناصری مانند بندها، زیپ‌ها و قطعات ریز دیگر توجه کنید تا قابلیت استفاده راحت را فراهم کند.

3. ابعاد مناسب: مطمئن شوید که پوشش استخر ثابت ابعاد مناسبی دارد و به درستی بدن را پوشش می دهد. آن را با توجه به اندازه‌ استخر انتخاب کنید و از خرید پوششی که برای بزرگ یا کوچک است، خودداری کنید.

شرکت سایه گستر آسیا با بیست و پنج سال سابقه درخشان در طراحی و اجرای انواع پوشش استخر ثابت و متحرک در ایران به شمار می رود.
پوشش استخر ثابت شرکت سایه گستر آسیا از بهترین مواد اولیه تهیه شده است که در برابری شرایط جوی مختلف در شهرهای مختلف ایران مقاوم هستند.
علاوه بر دوام بالای پوشش استخر ثابت ارائه شده توسط سایه گستر آسیا می توان به طراحی منحصر به فرد و تخفیفهای فوق العاده این شرکت نیز اشاره نمود.

معرفی پوشش استخر ثابت شرکت سایه گستر آسیا و مقایسه با پوشش های متحرک استخر نشان می دهد که دوام بالا یکی از مزایای پوشش استخر ثابت به شمار می رود.


وجود استخر در خانه یک مزیت بزرگ است اما این روزها با وجود ساختمان های مشرف و برج های بلند، استفاده از استخرهای خصوصی کمی مشکل ساز شده است. به خصوص استخرهای روباز کاملا در دید همسایه ها قرار دارند و نمی توان به راحتی و بدون نگاه مزاحم از استخر استفاده کرد.
صنعت کاران با تجربه شرکت سایه گستر آسیا با تولید انواع پوشش سقف استخر توانسته اند این مشکل بزرگ را حل کنند. طراحی سقف برای استخرهای روباز، امکان استفاده از استخر خانه های ویلایی را فراهم آورده است. با نصب این سقف های ثابت و متحرک دیگر نگران دید مزاحم نخواهید بود. درست مثل سقف حیاط خلوت و سایبان پارکینگ خودرو می توان برای همه استخرهایی که در حیاط واقع شده اند، یک سقف شیک و کاربردی ساخت.
همانطور که از نام این نوع سقف استخر بر می آید ثابت هستند و با داشتن نور کافی و آب بندی صد در صد می تواند عمر طولانی ای را به همراه داشته باشد. این نوع از سقف استخرها معمولا برای خانه هایی استفاده می شوند که در آن همسایه ها و ساختمان های کناری اشراف کاملی بر روی استخر دارند. پوشش ثابت می تواند با انواع ورقه های پلی کربنات و هم چنین نورگیرهای حبابی ساخته شوند که در پوشش سقف قرار می گیرند و بر آپشن های سقف استخر می افزایند. این نوع از سقف استخرها معمولا با توجه به مصالحی که دارند دارای عایق های حرارتی و صوتی نیز هستند و می توانند آسایش بیشتری را برای شما فراهم آورند.

پوشش استخر ثابت طراحی شده توسط شرکت سایه گستر آسیا ضمن زیبایی منحصر به فرد از استخر شما در برابر گرد و غبار و برگ درختان و... مراقبت می کنند و استخر را همواره پاکیزه نگه می دارند.


در طراحی فضای بیرونی خانه معمولا محدودیت هایی وجود دارد که براساس زمان و مکان های مختلف پیش روی افراد قرار می گیرند. برای مثال اگر بخواهیم به وجود استخر در فضای بیرونی خانه اشاره کنیم، شما متوجه می شوید که در فصل های سرد و برگریزانی مثل پاییز و زمستان امکان استفاده از آن کاهش می یابد و در این حالت نیز شما با حجم زیادی از برگ های ریخته شده بر روی سطح آب مواجه می شوید و یا حتی اگر در شهری شلوغ و بزرگ باشید و دید و اشراف به حیاط خانه تان زیاد باشد قطعا در استفاده از استخر حیاط خود دچار مشکل خواهید شد.


مزایای استفاده از پوشش استخر
یکی از اصلی ترین مزیت هایی که پوشش استخر و یا همان سقف استخر به همراه دارد آن است که شما می توانید استخری نسبتا سرپوشیده برای خودتان دست و پا کنید و به این صورت نیز در هر زمانی که بخواهید استخر خود را مورد استفاده قرار داده و از نگاه و اشراف همسایگان در امان باشید. معمولا بسیاری از پوشش استخرهایی که امروزه توسط متخصصین تولید می شوند دارای حالت نورگیری هستند و می توانند محیط و فضایی آرام و زیبا را برای افراد به ارمغان آورند.
علاوه بر این بسیاری از پوشش استخرهایی که امروزه به روی کار آمده اند خاصیت ضد زلزله دارند و به همین نسبت نیز می توانند از بروز بسیاری از خطرات جلوگیری نمایند. با توجه به این مسئله طبیعتا شما باید به دنبال کیفیت های بالایی از سقف استخر باشید تا بتواند در برابر بادهای سنگین و سریع مقاومت کرده و دچار فرسایش های آب و هوایی نگردد.
در اینجا حتما باید به این نکته اشاره کرد که نوع پوشش سقف استخر شما علاوه بر آن که باید براساس سلیقه تان انتخاب شود باید در رابطه با شرایط آب و هوایی که در آن زندگی می کنید نیز مورد بررسی کارشناسان با تجربه شرکت سایه گستر آسیا قرار بگیرد. برای مثال می توان گفت که نوع و جنس پوشش استخری که در مناطق سردسیر و گرمسیر هستند با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند و این تفاوت ها زمانی که پای مناطق بارانی و خشک در میان باشد نیز مطرح می شوند.

Top