شرکت سایه گستر آسیا یکی از شرکتهای قدیمی در زمینه ارائه انواع درب شیشه ای کشویی در ایران است که محصولات استاندارد و با کیفیتی را روانه بازار نموده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد شرکت سایه گستر آسیا ارائه تخفیفی واقعی و فوق العاده است که به میزان بیست درصد به صورت واقعی اعمال می گردد.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام سفارش و خرید درب شیشه ای کشویی در نظر گرفته شود بیان نمایید.

 
DSRjCd7SQ6

در هنگام سفارش و خرید درب شیشه‌ای کشویی، نکات مهم و اساسی زیر را در نظر بگیرید:

1. اندازه و ابعاد: ابتدا اندازه و ابعاد دقیق محل نصب درب را اندازه‌گیری کنید. این موضوع شامل ارتفاع، عرض و ضخامت درب می باشد. مطمئن شوید که درب شیشه‌ای کشویی با اندازه محل نصب سازگار است.

2. نوع شیشه: توجه کنید که نوع شیشه مورد نظرتان چیست. می‌توانید از شیشه‌های شفاف، مات، ضد آتش، صوتی، ایمنی یا ترکیبی استفاده کنید. انتخاب نوع شیشه مناسب بستگی به نیازها و سلیقه شما دارد.

3. سیستم عملکرد: بررسی کنید که سیستم کشویی درب چگونه عمل می‌کند و آیا سازگاری مناسبی با نیازهای شما دارد. از وجود سیستم‌های قوی و دقیق کشویی، مکانیزم آن و قفل‌های محکم اطمینان حاصل کنید.

4. قاب و ساختار: اطمینان حاصل کنید که قاب درب شیشه‌ای با کیفیت و دارای مقاومت کافی است. همچنین، ساختار درب باید استحکام لازم را داشته باشد و قادر به تحمل وزن شیشه و استفاده روزانه نیز باشد..

 

    شرکت سایه گستر آسیا یکی از شرکتهای قدیمی در زمینه ارائه انواع درب شیشه ای کشویی در ایران است که محصولات استاندارد و با کیفیتی را روانه بازار نموده است.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد شرکت سایه گستر آسیا ارائه تخفیفی واقعی و فوق العاده است که به میزان بیست درصد به صورت واقعی اعمال می گردد.
انواع درب شیشه ای کشویی در شرکت سایه گستر آسیا با طراحی فوق العاده زیبا و مناسب با فشار مورد نظر شما با کیفیت فوق العاده به شما تقدیم خواهد شد.

درب کشویی شیشه ای سایه گستر آسیا به صورت اتومات و یا دستی تولید می شوند و از بهترین یراق آلات سود برده و دوام بسیار بالایی دارد.


درب ها اصلی ترین ورودی ساختمان ها هستند که علاوه بر ایجاد امنیت در ساختمان، در زیبایی نیز موثرند. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فناوری در صنعت ساختمان، درب ها نیز دچار تحولات جالبی شدند.
درب کشویی دستی حاصل این تحولات به شمار می آیند. درب شیشه ای کشویی که امروزه در نقاط مختلف شهر شاهد رواج روزافزون آنها می باشیم در دو مدل درب شیشه ای دستی لولایی و درب شیشه ای ریلی عرضه می گردد.
شرکت سایه گستر آسیا شما را به انتخاب درب شیشه ای کشویی با هزینه ای مناسب و بهترین یراق آلات وارداتی پیشنهاد می کند.
این درب کاملا به صورت دستی باز و بسته می شود. اما تفاوتی که درب کشویی شرکت سایه گستر آسیا را با سایر مجریان و تولید کنندگان متمایز می سازد:
•    پروفیل ریل فوق العاده قوی و مقاوم در برابر سایش
•    قلطک هایی مقاوم و خاص
•    مخفی بودن غلطک ها به داخل اپراتور
•    شیشه هرگز افتادگی پیدا نخواهد کرد
•    فوق العاده بی صدا

درب شیشه ای کشویی شرکت سایه گستر آسیا با ضخامت مناسب و مزایای متعدد همواره به عنوان محبوبترین برند در بازار مطرح بوده که با قیمت استثنایی تقدیم مشتریان می گردد.


یکی از متداول ترین و پرکاربردترین نوع دربها، درب های شیشه ای کشویی محسوب می شوند که به علت حرکت خطی و کمترین سطح اشغال به عنوان یک گزینه ی مناسب و پر مصرف برای فروشگاه ها ، منازل و ادارات محسوب می شوند ، درب کشویی دستی قابلیت اجرا به دو صورت تک لنگه متحرک یا دو لنگه متحرک با عملکرد مجزا با لنگه های ثابت و متحرک را دارند.
ضخامت درب شیشه ای کشویی
این درب ها معمولا از شیشه ی سکوریت ۱۰ میلیمتر درجه ی یک آذرجام همراه با یراق آلات درجه یک استنلس استیل ۳۰۴( ضد زنگ) توسط اکیپ اجرایی سایه گستر آسیا تولید و نصب می گردد.
مزایای درب شیشه ای کشویی
•    اشغال فضای کمتر نسبت به درب لولایی
•    زیبایی و جلوه خاص و دکوراتیو بودن
•    قابلیت اجرا بصورت فریم دار و بدون فریم
•    عایق حرارتی و صوتی
•    جلوگیری از ورود گرد و غبار
موارد استفاده درب کشویی شیشه ای
درب های کشویی شیشه ای به علت اشغال فضای کمتر همواره یکی از پرمصرف ترین درب ها در فضای کوچک و یا جداسازی فضا ها از یکدیگر می باشند ، درب کشویی دستی یک گزینه ی مناسب برای منازل جهت تفکیک فضای ناهار خوری ، نشیمن، پذیرایی ، هال ، شیشه مغازه ، پارتیشن شیشه ای و  سایر مکان هایی که نیاز به عرصه بندی دارند می باشد که علاوه بر تفکیک فضایی باعث ایجاد یک سطح دکوراتیو در فضا نیز می شوند.
از دیگر مزایای درب های کشویی که در دکوراسیون داخلی یک ویژگی منحصر به فرد محسوب می شود اجرا به صورت شفاف ، مات ، نیمه مات ،راه مات و سندبلاست می باشد به همین جهت برای ادارات و اماکن عمومی پیشنهاد می شود.

Top