درب شیشه ای گردان یکی از محصولات نسبتا لوکس و پر طرفدار محسوب می شود که در فروشگاه ها و ادارات و شرکتهای معتبر و پر تردد مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت سایه گستر آسیا که بیش از یبست و پنج سال سابقه درخشان در صنعت ایران دارد بهترین و با کیفیت ترین درب شیشه ای گردان در ایران را به مشتریان خود تقدیم می کند.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید درب شیشه ای گردان در نظر گرفته شود بیان نمایید.

 

KY5X5MfBKW

 

در هنگام خرید درب شیشه‌ای گردان، موارد زیر را در نظر بگیرید:

1. جنس و کیفیت ساخت: چک کنید که درب شیشه‌ای گردان از جنس مرغوب و مقاومی ساخته شده باشد. معمولاً درب‌های شیشه‌ای گردان از جنس شیشه مقاوم و قوی مانند شیشه لمینیت یا شیشه تمبر شده استفاده می‌شوند. همچنین، از کیفیت ساخت بالا مطمئن شوید که درب دارای استحکام و پایداری مناسب باشد.

2. سیستم چرخش: بررسی کنید که سیستم چرخش درب شیشه‌ای گردان قابل اعتماد و دارای عملکرد صحیح است. این سیستم می‌تواند شامل مکانیزم چرخش درب با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه یا سیستم پیچشی با قابلیت باز و بسته شدن آسان باشد. اطمینان حاصل کنید که سیستم گردانش به درستی کار می‌کند و به شما امکان استفاده آسان از درب را می‌دهد.

3. امنیت: مطمئن شوید که درب شیشه‌ای گردان دارای سیستم امنیتی مناسبی است. این موضوع می‌تواند شامل قفل‌های محکم، سیستم ضد سرقت و قابلیت نصب سیستم‌های امنیتی اضافی مانند دوربین‌ها و سیستم‌های آژیر می باشد. امنیت درب شیشه‌ای گردان بسیار مهم است، به خصوص درب‌های نصب شده در محل‌های عمومی یا تجاری.


  درب شیشه ای گردان یکی از محصولات نسبتا لوکس و پر طرفدار محسوب می شود که در فروشگاه ها و ادارات و شرکتهای معتبر و پر تردد مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت سایه گستر آسیا که بیش از یبست و پنج سال سابقه درخشان در صنعت ایران دارد بهترین و با کیفیت ترین درب شیشه ای گردان در ایران را به مشتریان خود تقدیم می کند.
بهرمندی از کارشناسان با تجربه و متعهد یکی از ویژگی های شرکت سایه گستر آسیا می باشد که کلیه محصولات این شرکت از جمله درب شیشه ای گردان را با بهترین طراحی  اجرا می کنند.

درب شیشه ای گردان در عین حال که مزایای درب باز را دارد از مزیتهای درب بسته نیز بهره می برد و به همین علت صرفه جویی بسیاری در مصرف انرژی دارد


این سیستم از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی گردیده است که درب همیشه بسته است در حالیکه همیشه باز است. با استفاده از این نوع درب ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد، از برخورد جلوگیری می شود. استفاده از این نوع درب برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد.
علاوه بر آن یکی از زیباترین و شیک ترین نوع درب های اتوماتیک می باشد. درب های اتوماتیک گردان شرکت سایه گستر آسیا امکان دستیابی به یک ورودی با پرستیژ و با فضای مناسب و مشتری مدار را مهیّا می کند. این دربها همچنین بر جریان هوا مؤثر می باشد در حین اینکه ورودی به داخل این ساختمان بدون استفاده از دست به راحتی ممکن می گردد.
درب اتوماتیک گردان معمولاً جهت دار هستند و برای مکان های باریک داخل یا خارج استفاده می شوند. اپراتورها فقط با بازو و هدر درایو کار می کنند. برای استفاده از فشار و کشش درب اتوماتیک گردان به صورت سربار نصب شده یا روی سطح نصب می شوند. این نوع از درب های شیشه ای گردان شرکت سایه گستر آسیا به صرفه و مفید برای برنامه های درهای تک ، جفت یا دوجداره طراحی شده اند.

درب اتوماتیک گردان در شرکت سایه گستر آسیا شامل یک اپراتور ، قفل ، هدر ، پانل درب ، ریل راهنما ، محافظت از انگشت و سیستم ایمنی خواهد بود.


در هنگام استفاده از پانل های دربهای موجود ، یک اپراتور دارای بازو و هدر در کنار سیستم فعال سازی و امنیت مناسب ارائه می شود. از درب اتوماتیک گردان در مناطقی استفاده می شود که تعداد زیادی از مردم در آنجا رفت و آمد خواهند داشت زیرا به مردم اجازه می دهد همزمان وارد شوند و بیرون بروند. بنابراین، درب اتوماتیک گردان از پیش بینی بادهای سرد یا گرم جلوگیری می کنند و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی به همراه دارند و از این رو مقرون به صرفه هستند.
درب اتوماتیک گردان ظریف و معتبر هستند. درب های اتوماتیک گردان در فصل زمستان با کاهش دما و در تابستان با افزایش دما مقابله می کند ، درب اتوماتیک گردان مخصوصاً در مناطقی که دارای تراکم زیاد هستند و همچنین در جایی که انرژی ارزش دارد مناسب است. این نوع مزایای کاربردی به ویژه در مناطقی که روزانه افراد زیادی در حال رفت و آمد در آنجا هستند بسیار مفید است. درب اتوماتیک گردان در محوطه های مختلف ، اعم از دولتی و خصوصی ، از بیمارستان ها و هتل ها گرفته تا خانه های آسایشگاه سالمندان و معلولین ، می تواند نصب شود. انواع مختلفی از درب های اتوماتیک وجود دارد که راه حل های دسترسی ورودی را ارائه می دهد.
مزایا استفاده از درب اتوماتیک گردان به چه صورت است:
• مسیرهای نجات و فرار با عملکرد گریز درب اتوماتیک گردان سیستم باز شدن اضطراری مکانیکی که اجازه می دهد دسترسی به راحتی صورت پذیرد
• عملکرد بادگیر: قفل کردن الکترو مکانیکی بال های درب بازکن
• دسترسی با قفل؛ سیستم هدایت داخلی هوشمندانه در درب اتوماتیک گردان طراحی شده که مانع از ایجاد خاک می شود و ضد آب می باشد.
• کنترل دسترسی: از ورود افراد به صورت غیرمجاز جلوگیری می کند .
تفاوت بین درب های گردان اتوماتیک و درب دستی در این است که درب اتوماتیک گردان مجهز به واحدهای درایو و سیستم های سنسور هستند که باعث می شود درب به صورت اتوماتیک کار کند. درب اتوماتیک گردان از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند و معمولاً در میان بانک ها ، مراکز خرید ، هتل ها ، ساختمان های اداری استفاده می شوند. درب اتوماتیک گردان در شرایطی که کنترل آب و هوا در اولویت باشد ایده آل است. در طیف گسترده ای از سبک های لعاب ، با پروفایل های قاب آلومینیومی با وزن های مختلف در دسترس است.
سرعت اتوماتیک درب اتوماتیک گردان را می توان با فشار دستی ، تا حداکثر سرعت از پیش تعیین شده افزایش داد ، بنابراین عابران پیاده می توانند با سرعت خاص خود عبور کنند.که سرعت آن ها قابل تنظیم در سه نوع به صورت جداگانه می باشد: سرعت بالا اتوماتیک ، سرعت فردی. سرعت پایین ، درب اتوماتیک گردان امکان عبور راحت و آسانی را برای همه کاربران فراهم می کند.

درب اتوماتیک گردان علاوه بر استفاده آسان ، از ویژگی های ایمنی و امنیتی بیشتری نیز برخوردار است ، از این رو سرعت کنترل هرگز به سطح خطرناک افزایش نمی یابد، مانع از فشار بیش از حد کاربران یا خطر از بین رفتن کنترل در وزش باد شدید می شود. همچنین با داشتن رتبه امنیتی مناسب آرامش بیشتری را در مورد اینکه ساختمان شما در شب امن است را،فراهم می کند. هر زمان که تصمیم به خرید درب اتوماتیک گردان برای ملک خود گرفتید ، گزینه های بسیاری در بازار قابل دستیابی است. می توانید با توجه به عملکردهای متنوع خود، هر یک از گزینه های فوق را بدست آورید. برخی از گزینه های موجود در درب های اتوماتیک که می توانید در نظر بگیرید شامل درب های تاشو ، درهای کشویی ، درهای چرخشی و درهای گردان است. شرکت سایه گستر آسیا ارائه کننده درب اتوماتیک گردان ایده آل و مناسب می باشد.

Top