شرکت سایه گستر آسیا بهترین نوع درب شیشه ای فولدینگ را با طراحی فوق العاده و منحصر به فرد و متناسب با فضای مورد نظر شما ارائه می دهد. طراحان و مجریان با تجربه و خلاق سایه گستر آسیا عالی ترین درب های شیشه ای فولدینگ را با قیمتهای فوق العاده ارزان و بی نظیر به مشتریان خود تقدیم می کنند.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید درب شیشه ای فولدینگ در نظر گرفته شود بیان نمایید.


DngwOehnv1 

در هنگام خرید درب شیشه‌ای فولدینگ، نکات زیر را در نظر بگیرید:

1. جنس و کیفیت شیشه: بررسی کنید که درب از شیشه‌ای با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشد. شیشه باید ضخامت مناسبی داشته باشد و تحمل ضربه‌ها و فشارهای معمولی در طول زمان را داشته باشد.

2. جنس و کیفیت فریم: فریم درب باید از جنس مقاوم و با کیفیت باشد. معمولاً  از فلزاتی مانند آلومینیوم، PVC یا چوب برای ساخت فریم درب استفاده می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که فریم محکم و مقاوم است و قابلیت تحمل وزن شیشه را دارد.

3. سیستم چرخش: بررسی کنید که سیستم چرخش درب به درستی عمل می‌کند و قابلیت باز و بسته شدن صحیح را دارد. همچنین مطمئن شوید که مکانیزم چرخش به طور کامل شیشه را حمایت می‌کند تا از شکستن یا آسیب دیدن آن جلوگیری شود.


   شرکت سایه گستر آسیا بهترین نوع درب شیشه ای فولدینگ را با طراحی فوق العاده و منحصر به فرد و متناسب با فضای مورد نظر شما ارائه می دهد.
طراحان و مجریان با تجربه و خلاق سایه گستر آسیا عالی ترین درب های شیشه ای فولدینگ را با قیمتهای فوق العاده ارزان و بی نظیر به مشتریان خود تقدیم می کنند.
تخفیف استثنایی بیست درصدی در کلیه محصولات شرکت سایه گستر آسیا از جمله درب های شیشه ای فولدینگ از جمله مزایای خاص شرکت سایه گستر آسیا به شمار می رود.

درب شیشه ای فولدینگ برای مکان های پر تردد که سرعت باز و بسته شدن درب مهم است و همچنین مکانهایی که محدودیت فضا دارند کارایی ویژه ای دارد.


درب اتوماتیک فولدینگ بهترین گزینه برای مکان هایی که محدودیت جا برای نصب درب اتوماتیک دارند می باشد.
با استفاده از این درب اتوماتیک می توان از ۸۵ درصد عرض درب ورودی اتوماتیک جهت بازشوندگی استفاده کرد.
درب اتوماتیک اتوبوسی ظاهری همانند درب لولایی دارد. و به دو صورت قابل نصب می باشد: نصب خطی و یا از رو.
 مزایا درب اتوماتیک:
سرعت بازشوندگی بالای درب شیشه ای فولدینگ آن را کاملا برای مکان های پرتردد مناسب می کند.
از طرفی به علت سرعت عملکرد بالای درب اتوماتیک ، این درب برای مکان های نیازمند به امنیت بالا بسیار مناسب است.
درب شیشه ای فولدینگ با نام های درب تاشو و یا درب اتوبوسی نیز در بازار شناخته می شود.
 از دو طرف باز می شود. این بازشوندگی می تواند به دو صورت داخلی و یا خارجی باشد که بسته به مکان مورد استفاده تعیین می شود.
وزن یک لنگه درب اتوماتیک  حدود ۴۰ کیلوگرم می باشد.
سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک بین ۰ تا ۷ ثانیه می باشد.

اپراتور درب شیشه ای فولدینگ در مکانهایی با عرض کم به کار می رود و بعد از دربهای تلسکوپی بهترین گزینه بدین منظور به شمار می رود.


این مدل اپراتور مکانیزمی متفاوت با سایر مدل های درب اتوماتیک شیشه ای دارد.
از این اپراتور ها در مکانهایی با عرض کمتر از 220 استفاده می شود.
به نسبت دربهای اسلادینگ و تلسکوپی این سیستم بسیار گرانتر می باشد و تنها مزیت آن باز 100% آن می باشد.
این اپراتور فریم مخصوص خود را دارد و نحوه اتصالات آن کاملا متفاوت است.
نوع دستی فولدینگ بیشتر در آلاچیقها ، بالکن ها  کاربرد دارد و نمای زیبایی به ساختمان های ویلایی میدهد.
برای بالکنها و ویلا ها می توان شیشه های آنتی یو وی استفاده نمود که تشعشعات خورشید را میگیرد
پیشنهاد جایگزین برای این دربها درب های تلسکوپی 3 لت متحرک که بازشو تقریبا مفیدی می دهد استفاده نمود.
ساخت درب تلسکوپی سه لت متحرک آسانتر ، از نظر قیمتی مقرون به سرفه تر و کاربردی تر می باشد.
جهت اطلاعات بیشتر ، مشاوره و یا خرید با کارشناسان شرکت سایه گستر آسیا به شماره های مندرج در سایت  تماس بگیرید.
یکی از انواع رایج درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی است که به لحاظ کاربری آسان و عمومی درب های تاشو فولدینگ یا اتوبوسی نامیده می شود.
 درب های فولدینگ یا تاشو در کمترین عرض بیشترین بازشو را به محیط داده دارای عملکرد خوب با سرعت بالا می باشد.این نوع درب برای سازه هایی که بازشوی دهانه درب ورودی کم بوده و نیاز به بیشترین بازشو را دارند استفاده گردیده و بیش از 85 درصد عرض کل دهانه بازشوی مفید می باشد. با توجه به پارامترهایی نظیر قدرت، نصب آسان و هماهنگی ظاهری آن با محیط اطراف و قابلیت کارآمدی بالا در حداقل فضای موجود و سرعت بازشوی مناسب خود، از تقاضای ویژه ای در بین خریداران برخوردار می باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ – اتوبوسی در مکان های به نسبت با عرض کم نصب می گردد که به هیچ عنوان از مدل اپراتورهای درب اتوماتیک دیگری نمی توان استفاده کرد و به عرض بازشو کامل دهنه نیاز دارند از مکانیزم بریک اوت استفاده می گردد و به صورت خلاصه اپراتور درب اتوماتیک فولدینگ ۸۰% دهنه را بازشو می دهد ولی در مکانهایی که خروج اضطراری نیاز باشد و یا احتیاج به بازشوی کامل داشته باشد، از فریم های بریک اوت استفاده می شود که روی دیوار کنار لتها، به صورت لولایی جمع می شود و مزیت آن در مکان هایی که حجم بالای تردد در زمان کوتاه تردد دارند امکان پذیر می باشد. این لت های بریک اوت در اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ و درب اتوماتیک مثلثی و درب اتوماتیک تلسکوپی امکان پذیر می باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای فولدینگ یا اتوبوسی با ظاهر خاص خود می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد و برای درب ورودی سالن ها و اماکن مسکونی بسیار مناسب است.

 

Top