شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال حضور موفق در صنعت کشور توانسته بهترین و با کیفیت ترین درب شیشه ای جمع شونده در ایران را به مشتریان خود ارائه دهد. استفاده از کارشناسان با تجربه سبب شده تا طراحی درب شیشه ای جمع شونده در شرکت سایه گستر آسیا بسیار زیبا و با کارایی فوق العاده به انجام برسد.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید درب شیشه ای جمع شونده در نظر گرفته شود بیان نمایید.

 
EDbscIgjAZ

 در هنگام خرید درب شیشه‌ای جمع‌شونده، به نکات زیر توجه کنید:

1. جنس شیشه: بررسی جنس شیشه مورد استفاده در درب بسیار مهم است. شیشه‌های با کیفیت معمولاً از جنس شیشه تمام شیشه (tempered glass) یا شیشه لامینیت است که مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستن دارند. مطمئن شوید که جنس شیشه با کیفیت و مطابق با نیازهای شما استفاده شده است.

2. قابلیت جمع‌شدن: بررسی کنید که آیا درب شیشه‌ای دارای سیستم جمع‌شدن قابل اطمینان است یا خیر. این سیستم معمولاً شامل مکانیزم‌هایی مانند قفل‌ها، بندها و برچسب‌های مورد استفاده است که درب را به‌طور امن و محکم در حالت جمع‌شده نگه می‌دارند. از عملکرد این سیستم‌ها مطمئن شوید تا درب به درستی بسته و جمع شود.

3. استحکام و مقاومت: مهمترین ویژگی درب شیشه‌ای جمع‌شونده، استحکام و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه است. اطمینان حاصل کنید که درب مورد نظر دارای ساختار قوی و محکم است و قادر به تحمل فشارها و ضربات معمولی در طول استفاده است.

شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال حضور موفق در صنعت کشور توانسته بهترین و با کیفیت ترین درب شیشه ای جمع شونده در ایران را به مشتریان خود ارائه دهد.
استفاده از کارشناسان با تجربه سبب شده تا طراحی درب شیشه ای جمع شونده در شرکت سایه گستر آسیا بسیار زیبا و با کارایی فوق العاده به انجام برسد.
از دیگر مزایای درب شیشه ای جمع شونده و کلیه محصولات دیگر شرکت سایه گستر آسیا بهرمندی از تکنولوژی روز دنیا و بهترین قطعات اصلی و معتبر می باشد.

طراحی فوق العاده درب شیشه ای جمع شونده در شرکت سایه گستر آسیا سبب می شود در فضاهای کم بهترین استفاده را دارد و حتی تردد های زیاد را هم به خوبی پوشش می دهد.


درب اتوماتیک شیشه ای تاشو به دلیل کاهش شعاع عملکرد، مناسب برای راهرو ها و فضاهای کم عرضی است که برای نصب دیگر انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با محدودیت فضا مواجه اند. این درب ها به درب شیشه ای اتوماتیک اتوبوسی یا آکاردئونی نیز معروف هستند، چرا که درست همانند درب های قدیمی اتوبوس ها، به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند. این جمع یا تاشدگی می تواند به سمت داخل و یا خارج ساختمان باشد.
با استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی، می توان از حداقل فضای ممکن برای ورودی، حداکثر استفاده را داشت؛ چرا که با جمع شدن تمامی درب به روی دیوار مجاور، تا 90% ورودی برای عبور و مرور باز خواهد شد.
میزان بازشوی درب اتوماتیک شیشه ای جمع شونده شرکت سایه گستر آسیا از نکات بسیار مهم و قابل توجه آن است؛ چرا که باید شرایط استفاده از این نوع درب ها برای اماکن مختلف را در نظر داشت.
 برخی از ساختمان ها دارای راه پله خروج اضطراری هستند تا در مواقع ضروری مانند بروز آتش سوزی و یا... بتوان به راحتی افراد را از محیط خطر دور نمود. برای دسترسی به این راه پله یا مسیر های خروجی، در ساختمان های از درب های اتوماتیک شیشه ای بهره می گیرد. دلیل استفاده از این درب ها علاوه بر زیبایی، سهولت در عبور و مرور و کاهش تلفات انرژی است. اما نکته مهم و ویژه در رابطه با انتخاب درب های اتوماتیک شیشه ای برای مسیر های خروج اضطراری این است که باید به اندازه باز شوی درب توجه کرد؛ زیرا در این شرایط سرعت خروج افراد اهمیت پیدا می کند. در صورتی که از درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید یا درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی استفاده شود، به دلیل وجود لت های ثابت، بخشی از ورودی اشغال می گردد در نتیجه می تواند باعث بروز مشکلاتی شود. برای درب های خروج اضطراری می بایستی از درب اتوماتیک تاشو و یا درب اتوماتیک شیشه ای لولایی استفاده نمود؛ زیرا این درب ها حداکثر میزان بازشو را دارند و می توانند بسیار موثرتر عمل نمایند.

درب شیشه ای جمع شونده می تواند به صورت تمام باز یا تمام بسته یا نیمه باز و اتوماتیک مورد استفاده قرار گیرد. امکان حرکت یک طرفه نیز در این نوع دربها وجود دارد.


از انواع کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای تاشو می توان به حالت تمام باز، تمام بسته (قفل)، نیمه باز، اتوماتیک و حرکت یکطرفه اشاره نمود. در حالت تمام باز، درب با تشخیص حرکت، تمام مسیر را برای ورود و یا خروج باز می کند. حالت بسته یا قفل برای مواردی به کار می رود که نیاز به عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی وجود ندارد، درب قفل می شود و تا تنظیم مجدد آن، قفل باقی می ماند. حالت نیمه باز در درب اتوماتیک شیشه ای تاشو حالتی بسیار مناسب برای جلوگیری از هدر رفت انرژی است، در این حالت می توان درب را طوری تنظیم نمود که با تشخیص حرکت و یا وزن توسط سنسور، تنها نیمی از ورودی باز گردد، به این ترتیب با باز و بسته شدن درب، از اتلاف انرژی نیز جلوگیری به عمل می آید. حرکت اتوماتیک، حرکت معمول و مورد انتظار درب است و حرکت یکطرفه برای کنترل عبور و مرور از یک سمت، تنظیم می گردد. به این صورت که ورود تنها از یک سمت (ورودی و یا خروجی) صورت می گیرد، سنسور بخش ورود و یا خروج غیر فعال می شود و عبور تنها از یک سمت امکان پذیر می باشد.

یراق آلات و متراژ تراس و انتخاب نحوه اجرا تاثیر مستقیمی بر قیمت نهایی درب شیشه ای جمع شونده در شرکت سایه گستر آسیا دارد که با تخفیف ویژه بیست درصدی همراه است.


یراق آلات مورد استفاده، تأثیرچشم‌گیری در عملکرد صحیح سیستم، طول عمر و تضمین کیفیت، را دارد و می‌توان گفت انتخاب یراق‌آلات باکیفیت، بسیار با اهمیت است. بر این اساس، نوع و کیفیت یراق‌آلات استفاده‌شده نیز بر قیمت شیشه بالکن شما تأثیرگذار خواهد بود.
عوامل گوناگونی بر روی افزایش و یا کاهش قیمت شیشه بالکن شما تأثیرگذار است، اولین مورد متراژ تراس و فضایی است که شما قصد نصب انواع بالکنی را برای آن دارید. پیشنهاد ما برای شما یک محصول با یراق الات وارداتی ویژه و جدید، که با کاربری و ظاهری ویژه و حرفه ای، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و یا بهرمندی از محصولات با کیفیت داخلی می باشد. در خصوص قیمت شیشه بالکن شرکت سایه گستر آسیا باید گفت تفاوت قیمت این سیستم به نسبت تمامی محصولات قدیمی مورد استفاده در بالکن را می توان در ویژگی های منحصربه فرد آن جستجو کرد که به شرح زیر است:
1.      توانایی در استفاده از محصولات داخلی و وارداتی با هم
2.      توانایی استفاده از شیشه با رنگ های متعدد
3.      توانایی اجرا در ابعاد و شکل های مختلف صاف- زاویه دار- گرد
4.      استحکام سازه ای بسیار بالا و همچنین قابلیت ایجاد بستر مناسبِ سازه ای جهت اجرا
5.      توانایی اجرا در متراژ نامحدود

 

Top