شرکت سایه گستر آسیا بیش از بیست و پنج سال است که در صنعت کشور حضوری درخشان داشته و بهترین محصولات را از جمله بهترین چادر کششی در ایران را ارائه می دهد. چادر کششی یکی از محصولاتی است که کیفیت پارچه و مکانیزم نگه دارنده اهمیت ویژه ای در بالا بودن درجه کیفیت محصول دارد که شرکت سایه گستر آسیا عالی ترین مواد را انتخاب می نماید.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید چادر کششی در نظر گرفته شود بیان نمایید.



iMLfs6OQ25 

 در هنگام خرید چادر کششی، به نکات زیر توجه کنید تا خریدی بهتر و مطمئن‌تر داشته باشید:

1. جنس چادر: بررسی جنس استفاده شده در ساخت چادر بسیار مهم است. جنس معمولاً شامل پارچه‌هایی مانند نایلون، پلی استر و نخ می‌ باشد. انتخاب جنس با کیفیت و مقاوم در برابر آب، باد و سایر عوامل جوی مهم است.

2. مقاومت در برابر آب و باد: اطمینان حاصل کنید که چادر دارای پوشش ضدآب است و می‌تواند در برابر باران و رطوبت مقاومت کند. همچنین، چادر باید مقاومت کافی در برابر باد داشته باشد و بتواند در شرایط بادی استحکام خود را حفظ کند.

3. سایز و فضای داخلی: اندازه چادر بسیار مهم است. مطمئن شوید که اندازه چادر به اندازه کافی بزرگ است و شما و وسایلتان به راحتی درون آن جای می گیرد. همچنین، ارتفاع داخلی چادر برای شما به اندازه کافی بلند باشد تا بتوانید به راحتی درون چادر حرکت کنید.

4. ساختار و سهولت نصب: بررسی کنید که ساختار چادر چگونه است و آیا نصب آن آسان است یا خیر. چادر باید دارای قابلیت نصب و جمع‌آوری سریع باشد و با استفاده از قطعات و فنرهای مناسب به شکل مناسبی بایستد.


شرکت سایه گستر آسیا بیش از بیست و پنج سال است که در صنعت کشور حضوری درخشان داشته و بهترین محصولات را از جمله بهترین چادر کششی در ایران را ارائه می دهد.
چادر کششی یکی از محصولاتی است که کیفیت پارچه و مکانیزم نگه دارنده اهمیت ویژه ای در بالا بودن درجه کیفیت محصول دارد که شرکت سایه گستر آسیا عالی ترین مواد را انتخاب می نماید.
چادر کششی شرکت سایه گستر آسیا با تخفیف فوق العاده بیست درصدی به مشتریان تقدیم می گردد و عملا پایین ترین قیمت در بازار متعلق به چادر کششی شرکت سایه گستر آسیا می باشد.

سازه های چادری یا چادرهای کششی به عنوان غرفه و سایبان در محلهایی که نیاز به جا به جایی هست یا تابش آفتاب آزار دهنده می شود می تواند گزینه بسیار مفیدی باشد و مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد.


استفاده از سازه های چادری با عنوان غرفه و سایبان در فضای باز در کشورهای عربی به دلیل شدت آفتاب بسیار متداول است. ظاهری مدرن و متفاوت، قابلیت چاپ لوگو و رنگ بندی متفاوت چادر کاربرد این سازه های کششی را بسیار متداول کرده است. قابلیت اجرا در ابعاد کوچک تا بسیار بزرگ، نصب بسیار سریع و امکان جابجا کردن غرفه باعث شده استفاده از سازه چادری گزینه ای مناسب برای کارفرمایان و طراحان باشد.
یکی از دلایل نیاز به طراحی پی و سازه های فلزی نسبتا بزرگ به دلیل قابلیت تحمل بارهای شدید باد و برف در فضای باز می باشد. در مواقعی که از سازه های پارچه ای با هدف ایجاد المان دکوراتیو شهری و یا سقف در فضای داخلی به عنوان غرفه نمایشگاهی استفاده شود، به دلیل حذف بار باد و برف و باران، و همچنین سبکی پارچه های استفاده شده سازه های فلزی بسیار محدود خواهند شد و سازه کششی بسیار سبک و بدون پی اجرا خواهند شد.
استفاده از سازه های کششی نمایشگاه ها و فضاهای مسقف به دلیل فرم های متنوع و مدرن این سازه ها بسیار متداول هستند. امکان ایجاد فرم های پیچیده معماری، سرعت اجرای بالا، قابلیت نصب بسیار ساده و سبکی سازه نهایی باعث شده است که استفاده از این المان ها به عنوان غرفه نمایشگاهی مورد توجه کارفرمایان قرار بگیرد.
امکان نور پردازی و قابلیت جابجایی بالای سازه های چادری از جمله مزیت هایی است که استفاده از این سازه ها را در استیج ها و نمایشگاه ها بسیار متداول کرده است. فرم های قابل استفاده در غرفه های فضای بسته و استیج ها به دلیل محدود شدن بارهای وارده به سازه بسیار متفاوت می باشد بطوری که قابلیت اجرای انواع فرم های پیچیده معماری از طریق سازه های پارچه ای وجود خواهد داشت. فرم های استاندارد پیشنهادی برای دکوراسیون داخلی شامل فرم شید، فالکون و اینورس می باشد. اگرچه سایر فرم های سازه چادری نیز قابل طراحی و اجرا هستند.
مزایای استفاده از سازه های کششی:
طراحی فرم های متفاوت معماری و متناسب با محیط
امکان نور پردازی متنوع
محافظت در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید
قابلیت تمیز کردن به دلیل خواص پارچه
تنوع رنگ بندی پارچه
امکان جابجایی راحت در صورت نیاز
 

سقفهای چادر کششی در شرکت سایه گستر آسیا با دو روش متحرک می شوند. چادر کششی متحرک با توجه به تجهیزات مدرن به کار رفته در سازه دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند.


سقف های چادر کششی متحرک از نظر نوع متحرک بودن به دو دسته تقسیم میشود.
در نوع اول از سقف های چادری متحرک بستر سقف متحرک از اطراف بر روی ریل های مخصوص می باشد.
عمل باز و بسته شدن سقف چادر کششی از طریق موتور های برقی صورت میگیرد البته دستی آن نیز تولید میگردد.
سایبان چادری فنری به وسیله بازو های فنری که در زیره سقف تعبیه شده به همراه رول بالایی جهت بازو بسته نمودن سایبان چادری وظیفه بازو بست سایبان چادری را دارند.
سایبان چادر کششی را میتوان به عنوان سایبان در کنار استخرهای رو باز نصب نمود.
سقف چادری شرکت سایه گستر آسیا به دلیل سبکی میتواند در پشت بام ها فضاهای بلا استفاده را پوشش دهد و امکان استفاده از اینگونه فضاها را فراهم سازد.
در سقف های چادری اتصالات به وسیله پیچ و مهره بر روی پارچه نصب میشود .
عمل کشش در سایبان چادری کششی به وسیله مهار کش و یا اتصالات طراحی شده مخصوص انجام میپذیرد.
در مناطقی که برف گیر میباشد سایبان چادر کششی به صورت شیبدار اجرا میشود.
سازه چادری کششی یا سازه های پارچه ای که به سازه های غشایی نیز معروف هستند نوعی ساختار نوین با مواد سازنده بسیار متفاوت نسبت به دیگر سازه ها موجود می باشند. طرز تشکیل سازه چادری کششی و رشد و توسعه این نوع سازه چادری کششی ریشه تاریخی در فرهنگ و ساختار اقوام باستان دارد. همین چادرهای عشایری الهام بخش سازه های چادری موجود در دنیا می باشند. استفاده از مواد سازنده مرغوب در این سازه ها و ویژگی هایی مانند ساخت و ساز سریع، قابلیت جمع شوندگی و بازشوندگی سازه های چادری و قیمت ارزان سازه چادری کششی نسبت به دیگر سازه ها و طول عمر مفید سازه چادری کششی نسبتا قابل قبول و مقاوم در برابر اشعه آفتاب میباشد.
انواع سازه چادری کششی
سازه های چادری از نظر شکل ظاهری عموما به دسته های زیر تقسیم میگردند:
سازه چادری کششی پارچه ای مخروطی
سازه های چادری کششی
سازه چادری کششی زین اسبی

Top