بیست و پنج سال سابقه درخشان یکی از مزیتهای شرکت سایه گستر آسیا است که به عنوان یک شرکت بین المللی انواع محصولات سازه متحرک از جمله سایبان اتومات را مشتریان خود تقدیم می کند. سایبان اتومات ارائه شده در این شرکت از تجهیزات فوق مدرن و بسیار پیشرفته و با دوامی استفاده برده که عمر بسیار طولانی دارند و پس از سالها کماکان کیفیت روز اولیه را حفظ می کنند.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در خرید سایبان اتومات در نظر گرفته شود بیان نمایید.

CWHjhMM9gg 

در خرید سایبان اتومات (روباش خودروی اتوماتیک)، برخی نکات مهم را می‌توان به عنوان معیارهای اساسی در نظر گرفت. در زیر، برخی از این نکات را برای شما بیان می‌کنیم:

1. مارک و کیفیت: انتخاب سایبان با مارک معتبر و با کیفیت بالا اهمیت دارد. مارک‌های معروف و مورد اعتماد معمولاً تضمین کیفیت بیشتری دارند و از قطعاتی با جنس مرغوب تر استفاده می‌کنند.

2. سایز و سازگاری: مطمئن شوید که سایبان مورد نظر با سایز و فضای شما سازگار است. بررسی نوع سایبان مورد نیاز، طول و عرض سایبان، نوع اتصال و سایر جزئیات مربوطه مهم است.

3. جنس و مقاومت: سایبان باید از جنس مقاوم و با کیفیت باشد. معمولاً سایبان‌ها از جنس استیل یا آلومینیوم انتخاب می‌شوند که مقاومت بالا و مقاوم در برابر ضربه و زنگ زدگی دارند. همچنین، رنگ‌بندی و پوشش سایبان هم می‌تواند به مقاومت آن در برابر تاثیرات محیطی کمک کند.

 بیست و پنج سال سابقه درخشان یکی از مزیتهای شرکت سایه گستر آسیا است که به عنوان یک شرکت بین المللی انواع محصولات سازه متحرک از جمله سایبان اتومات را مشتریان خود تقدیم می کند.
سایبان اتومات ارائه شده در این شرکت از تجهیزات فوق مدرن و بسیار پیشرفته و با دوامی استفاده برده که عمر بسیار طولانی دارند و پس از سالها کماکان کیفیت روز اولیه را حفظ می کنند.
تخفیف فوق العاده بیست درصدی در زمینه ارائه سایبان اتومات و دیگر محصولات این شرکت نیز از دیگر مزایای شرکت سایه گستر آسیا برای مشتریان دائمی این شرکت محسوب می شود.

سایبان اتوماتیک شرکت سایه گستر آسیا در ورودی منزل یا فروشگاه و یا هر فضایی که نیاز به پوشش در برابر نور خورشید و بارندگی را داشته باشد استفاده می شود.


سایبان اتوماتیک بالای درب ورودی منزل و پنجره ها برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب نصب میشود تا از تغییر رنگ وسایل داخل منزل جلوگیری کند. به طور مثال وقتی مغازه ای از داشتن سایبان متحرک محروم شده باشد صاحب مغازه  شاهد از بین رفتن محصولات پشت ویترین خواهد بود پس برای داشتن سایبان متحرک هرچه زودتر اقدام کنید تا بیشتر از این ضرر نبینید.
شرکت سایه گستر آسیا با سالها تجربه در زمینه نصب و تولید انواع سایبان برقی افتخار همراهی شما در داشتن اوقاتی خوش در کنار خانواده و دوستانتان را دارد.
در گذشته سایبان های دستی مورد استفاده قرار می گرفت، ولی امروزه سایبان اتوماتیک به دلیل سهولت استفاده جایگزین آنها شده است.
سایبان متحرک استقامت و کیفیت کاملا متفاوتی با سایبان های سنتی دارد. علاوه بر آن سهولت در باز و بسته کردن سایبان اتوماتیک به وسیله ریموت از مهمترین مزایای آن می باشد و همچنین برای تبلیغات هم بسیار مناسب است. مکانیزم سایبان برقی بسیار پیشرفته است و نحوه ی استفاده از آن که نیروی دستی دخالت ندارد میتواند برای سالیان سال برای شما کار کند به همین دلیل دوام آن از سایبان های دستی بیشتر است و دیگر نیاز به استفاده از اهرم برای بالا و پایین دادن آن نخواهید داشت.

سایبان اتومات شرکت سایه گستر آسیا مزایای بسیاری دارد که طول عمر بالا راحتی کار و محافظت در برابر نور خورشید و شرایط جوی نا متعادل از جمله مزایای این محصول هستند.


دلایل محبوبیت استفاده از سایبان های اتوماتیک سایه گستر آسیا :
⭐️نصب سایبان در منزل مانع از پوسیدگی فرش و وسیله ها در اثر تابش نور زیاد
⭐️ نصب سایبان در مغازه برای خنک کردن دما و جلوگیری از فساد مواد
⭐️ نصب سایبان پارکینگ برای جلوگیری از صدمه به بدنه خودرو
⭐️ نصب سایبان در فضای باز هتل ها و رستوران ها برای پذیرایی از مشتریان
⭐️ نصب سایبان برای تبلیغات محیطی مغازه ها و فروشگاه ها
✅تنوع رنگی برای چادر سایبان
✅دارای قابلیت تنظیم تا شیب 45
✅مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی
✅مقاومت در برابر عوامل طبیعی مانند برف و باران
✅زیبایی و قابلیت فرم پذیری
✅تاثیر زیاد در زیبایی نمای ساختمان
✅قابلیت چاپ تبلیغات
✅خنک کردن فضای زیر سایبان تا 20 درجه
✅ضد آب بودن پارچه به کار رفته در سایبان
✅ایجاد فضای مناسب در منزل برای دورهمی ها

ساخت سایبان اتومات امری بسیار تخصصی می باشد که استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت رمز موفقیت شرکت سایه گستر آسیا در تولید محصولات با کیفیت است.


به طور کلی مواد مورد نیاز برای ساخت سایبان ها بر دوام و ماندگاری آنها تاثیر زیادی دارند. سازه و چادر سایبان نشان میدهد که این وسیله مناسب با شرایط آب و هوایی محل زندگی شما هست یا خیر. پس بسیار مهم است که در زمان خرید به مواد و متریال استفاده شده برای ساخت سایبان توجه کنید و حتما با کارشناسان شرکت سایه گستر آسیا در این مورد مشورت نمایید.
در قدیم برای تهیه چادر بیشتر از الیاف طبیعی مانند پنبه و نخ و یا کتان استفاده میشد. اما این نوع پارچه ها امروز دیگر کارایی زیادی ندارند. زیرا آب را به خود جذب میکنند و خیلی زود از بین خواهند رفت. به جای آنها برای ساخت سایبان معمولا از پارچه های کششی استفاده میشود. نوع دیگر پارچه مورد استفاده در ساخت سایبان فلکسی است که امکان چاپ را برای مشتری فراهم میکند.
پارچه اصلی ترین جزء هر سایبانی است و باید آنقدر مقاومتش بالا باشد تا از تابش مستقیم نور آفتاب ، بارش برف و باران جلوگیری نماید تا بتواند سایه ای مطلوبی را ایجاد کند. عموماً از انواع پارچه هایی که برای سایبان استفاده می شود می توان پارچه ی پی وی سی و پارچه برزنت را نام برد. این دو نوع پارچه بیشترین استفاده را در ساخت سایبان برقی در هر نوعی دارد.
اما پارچه ی پی وی سی از هر نظر بهترین است چرا ؟ اول از همه اینکه قیمتش بسیار مناسب است و شرکت ما برای اینکه شما مشتریان از قیمت راضی باشید اصولا از این نوع پارچه استفاده می کند البته بستگی به نوع کارایی دارد که ما چه نوع پارچه ای برای شما در نظر بگیریم ، مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل طبیعی دارد.
آفتاب را به هیچ وجه از خود عبور نمی دهد و سایه ای خنک در زیر سایبان ایجاد می کند ، چاپ تبلیغات روی پارچه پی وی سی بهترین نما را ایجاد می کند هیچوقت از بین نمیرود یا کمرنگ نمی شود.
به دلیل اینکه پارچه ی پی وی سی چند لایه ای است و مقاومت بالایی دارد می تواند چندین سال برای شما کار کند بدون اینکه هزینه ای روی دست شما بگذارد.
در رنگ و طرح های متنوع تولید می شود و دست شما در انتخاب پارچه ی مد نظرتان باز است و هیچ محدودیتی نخواهید داشت. اگر در انتخاب رنگ پارچه سردرگم هستید حتما با مشاوران ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

Top