شرکت سایه گستر آسیا با کیفیت ترین محصولات خود از جمله سقف جمع شونده شیشه ای را طراحی فوق العاده زیبا و استثنایی به مشتریان عزیز خود ارائه نموده است. کلیه محصولات شرکت سایه گستر آسیا از جمله سقف شیشه ای جمع شونده این شرکت یا تخفیف فوق العاده بیست درصدی که کاملا واقعی و نسبت به قیمت کف بازار می باشد به فروش می رساند.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف جمع شونده شیشه ای در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

uIJvMhAhiU 

در هنگام خرید سقف جمع شونده شیشه ای، موارد زیر باید در نظر گرفته شوند:

1. کیفیت شیشه: شیشه باید از جنس با کیفیت و مقاوم باشد. مطمئن شوید که شیشه انتخابی دارای ضخامت مناسب، مقاومت در برابر ضربه و حرارت، و عدم تغییر رنگ در طولانی مدت است. شیشه‌های دوجداره با عملکرد عایق حرارتی و صوتی بهتری می‌باشند.

2. ساختار و قابلیت جمع شدن: مطمئن شوید که سقف جمع شونده دارای ساختار محکم و مستحکمی است و بدون نیاز به نگهداری و تعمیرات مکرر قابل استفاده است. همچنین، قابلیت جمع شدن و باز شدن آسان و بدون مشکل برای استفاده روزانه بسیار مهم است.

3. عملکرد حرارتی و انرژی‌پذیری: سقف جمع شونده شیشه ای باید قابلیت حفظ دمای مناسب در داخل ساختمان داشته باشد. مطمئن شوید که سقف مورد نظر دارای عملکرد عایق حرارتی مناسب است و از انتقال حرارت به ساختمان جلوگیری می‌کند. همچنین، قابلیت انرژی‌پذیری سقف نیز می‌تواند در صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای تهویه مناسب ساختمان مؤثر باشد.

شرکت سایه گستر آسیا با کیفیت ترین محصولات خود از جمله سقف جمع شونده شیشه ای را طراحی فوق العاده زیبا و استثنایی به مشتریان عزیز خود ارائه نموده است.
کلیه محصولات شرکت سایه گستر آسیا از جمله سقف شیشه ای جمع شونده این شرکت یا تخفیف فوق العاده بیست درصدی که کاملا واقعی و نسبت به قیمت کف بازار می باشد به فروش می رساند.
سایه گستر آسیا با بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و اجرای انواع سازه های متحرک بهترین گزینه برای تهیه سقف شیشه ای جمع شونده به شمار می رود.

سقف های جمع شونده در سایه گستر آسیا مزایای بسیاری نسبت به دیگر محصولات شرکتهای دیگر دارد که قیمت پایین و کیفیت بالا از جمله این ویژگی ها می باشد.


سقف های جمع شو که محصولی کاملا جدید و به روزی محسوب می شوند برای کاربری های مختلفی استفاده می شوند.
سقف های برقی به سبب سبکی سازه و همینطور دوام شیشه و نوع سیستم حرکتی ،محصولی با صرفه اقتصادی و از لحاظ معماری مناسب برای تمامی فضاهای باز اعم از تجاری و مسکونی می باشند.
در ایران به واسطه ی تنوع آب و هوایی باید برای هر منطقه از متریال خاص مقاوم منطبق با شرایط همان منطقه استفاده کرد.
شیشه های استفاده شده در سقف جمع شونده با توجه به تکنولوژی ساخت آنها در دماهای مختلف (از 30- تا 70+ درجه سانتیگراد) دوام دارند. و برای هر منطقه آب و هوایی از بارانی و مرطوب(شمال کشور) تا گرم و شرجی(جنوب کشور) مناسب می باشند.
سازه ی آلومینیومی و استراکچر سقف متحرک هم به دلیل خواص آلومینیوم که کاملا با آن آشنا هستید به واسطه آنادایز شدن و پاشیدن رنگ پودری الکترو استاتیک بر روی آن دوامی چند برابر پیدا کرده است.
برخی از فضاهای پر کاربرد سقف متحرک برقی برای پوشش فضای باز رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و استخر می باشد.با توجه به اینکه امروزه استفاده از تمام فضاهای موجود، بلا استفاده و بدون کاربری برای تمام کسب و کارها (به علت بحث هزینه ها، فروش و محدودیت فضا) امری بدیهی به نظر می رسد. [(bold)|سقف جمع شونده] با دارا بودن سیستم هدایت آب پیشرفته، نورپردازی فوق العاده ،باز و بسته شدن سریع و همینطور زیبا و مدرن بودن، بهترین گزینه و پیشنهاد برای اینگونه فضاها می باشد.
نکته ایی که باید در اینجا به آن اشاره کرد بحث هدایت آب روی سقف اتوماتیک می باشد که بخاطر داشتن شیب در اجرای سقف متحرک و همینطور خاصیت شیشه، آب به سمت جلوی سازه که آبراه در آن تعبیه شده ،جریان پیدا کرده و به صورت کاملا مخفی از داخل ستون ها به سمت پایین و کف شور هدایت می شود.
سقف های متحرک با قابلیت داشتن نورپردازی از سقف بی نیاز از هرگونه نورپردازی می باشند.
سقف جمع شونده با قابلیت اضافه کردن شیشه های متحرک می تواند به عنوان یک سازه کاملا آب بند و هوابند استفاده شود.

سقف های شیشه ای شرکت سایه گستر آسیا با توجه به ظاهر بسیار زیبا و سازه های مقاوم در استراکچر با وجود اشکالات کوچک بهترین گزینه برای مشکل پسندها می باشد.


سقف های برقی شیشه ای به دلیل داشتن دید کامل آسمان و فضای بیرون محصولی بسیار جذاب بنظر می آید که البته تا زمانی که شیشه ها تمیز باشند که این امر در دراز مدت امری بعید بنظر می رسد و از حوصله و وقت مشتری خارج می باشد.
شیشه های استفاده شده در سقف اتوماتیک وزن سنگینی دارند و محدود به ابعاد استاندارد طراحی می باشند که باید یک سازه فلزی و استراکچر محکمی را برای آنها در نظر گرفت که با توجه به ابعاد فضای موجود و همین طور محدودیت شیشه به قسمت های مساوی تقسیم شوند که شیشه داخل این قاب ها قرار گیرد.
مشکل بعدی در سقف های جمع شونده شیشه ای حالت ذره بینی عمل کردن شیشه ها به هنگام تابش نور خورشید می باشد که باعث می شود فضای نشیمن گاه زیر سقف در ساعات تابش نور خورشید عملا برای نشستن مناسب نمی باشد و همینطور اگر از چوب برای کف زیر این سقف ها استفاده شده باشد احتمال خطر آتش سوزی را چندین برابر می کند.
نکته مهم بعدی که از دید کارفرمایان محترم در هنگام سفارش و خرید این سقف ها پنهان می ماند این است که این سقف ها با توجه به فضا قسمت بندی می شوند که این قسمت ها موقع جمع شدن روی هم سوار می شوند و با توجه به ابعاد شیشه و سازه فولادی امکان کم کردن این قسمت ها وجود ندارد و عملا شما در یک فضای کوچک باز موقع جمع بودن سقف شما، وقتی بالا را که نگاه میکنید عملا آسمان را به طور کامل و بدون معارض نمی بینید بلکه نصف فضا را سازه ی فولادی حجیمی میبینید که احساس خوبی در شما به وجود نخواهد آورد

 

Top