شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای سقف آلومینیومی جمع شونده یکی از محبوبترین شرکتها در این زمینه محسوب می شود. طراحی منحر به فرد و متناسب به محل مورد نظر مشتری سبب می شود که سقف جمع شونده آلومینیومی شرکت سایه گستر آسیا از زیبایی و دوام فوق العاده ای بهرمند باشد.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف جمع شونده آلومینیومی در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


7MGrY0CIub 

در هنگام خرید سقف جمع شونده آلومینیومی، موارد زیر باید در نظر گرفته شوند:

1. کیفیت و جنس آلومینیوم: آلومینیوم به کار رفته باید با کیفیت و مقاوم باشد. مطمئن شوید که ساختار آلومینیومی که استفاده می‌کنید، از آلیاژ آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده است. آلومینیوم با کیفیت باید مقاومت در برابر ضربه، رطوبت، زنگ‌زدگی و آب و هوایی را داشته باشد.

2. ساختار و قابلیت جمع شدن: سقف جمع شونده آلومینیومی باید دارای ساختار محکم و مستحکمی بوده و در برابر باد، بار برف و بار باران مقاوم باشد. مطمئن شوید که ساختار آلومینیومی قابلیت جمع شدن و باز شدن آسان و بدون مشکل را داراست.

3. پوشش سطحی و مقاومت در برابر آب و هوا: آلومینیوم باید دارای پوشش سطحی مناسبی باشد که در برابر تغییرات آب و هوایی، اشعه UV و زنگ‌زدگی مقاومت کند. این پوشش می‌تواند شامل رنگ‌آمیزی پودری، رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک یا آنودایز کردن باشد. اطمینان حاصل کنید که پوشش سطحی آلومینیومی با کیفیت است و ماندگاری طولانی مدت دارد.


شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال سابقه در زمینه طراحی و اجرای سقف آلومینیومی جمع شونده یکی از محبوبترین شرکتها در این زمینه محسوب می شود.
طراحی منحر به فرد و متناسب به محل مورد نظر مشتری سبب می شود که سقف جمع شونده آلومینیومی شرکت سایه گستر آسیا از زیبایی و دوام فوق العاده ای بهرمند باشد.
استفاده از قطعات اصلی و تجهیزات مدرن در سقف جمع شونده آلومینیومی سبب شده است که شرکت سایه گستر آسیا رضایت کامل مشتریان خود را به همراه داشته باشد.

سقف جمع شونده آلومینیومی شرکت سایه گستر آسیا محصولی بسیار لوکس و کاربردی جهت فضاهای مجلل و تراس ها و آلاچیق و ویلاهای شخصی به شمار می اید.


اگر در محل کار یا منزل خود وجود یک سقف متحرک را احساس می کنید باید بدانید سقف های جمع شونده انواع مختلفی دارند، برای اینکه سقف متحرک را اجرا کنید نیازمند موارد زیر هستید:
1- محیط مناسب برای اجرای سقف متحرک
2- یک مجری با سابقه و رزومه خوب
3- استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت که عمر سقف تاشو را بالا میبرد.
اگر این موارد را در اجرای سقف متحرک رعایت کنید فرقی نمیکند یک بالکن کوچک باشد یا یک استخر یا محیط یک ورزشگاه یا رستوران میتوانید از فضای خود نهایت لذت را ببرید. یکی از مزایای این سقف ها، جلوگیری از تابش زننده آفتاب در روز های گرم تابستانی است.
سقف جمع شونده آلومینیومی علاوه بر محافظت شما و اتومبیل تان از نور مستقیم خورشید ، باعث زیبایی بیشتر نمای بیرونی منزل شما و یا رستوران شما خواهند شد. این اکسسوری کاربردی و شیک ، سایه ی مد نظر شما را ارائه می دهند و مکانی مناسب برای لذت بردن از بیرون از منزل را بدون برخورد با شرایط نامطلوب آب و هوا فراهم می کنند.
سقف جمع شونده آلومینیومی ، با تیغه های آلومینیومی کج طراحی شده اند ، که با چرخش خود به نور خورشید اجازه عبورمی دهند و در عین حال یک جریان هوای طبیعی ایجاد می کنند که فضای زیر آن را خنک نگه می دارد . تیغه های آلومینیومی را می توان به طور کامل بست تا در صورت لزوم یک سقف مستحکم ساخته شود که مقاومت بسیار بالایی دارد و می تواند مقداربار زیادی (برف و باران) را تحمل کند .باز و بسته شدن سقف های آلومینیومی ، با فشردن یک دکمه به راحتی انجام می شود زیرا این سقف به صورت برقی و اتوماتیک کار می کنند.


در سقف جمع شونده آلومینیومی ، پره های آلومینیومی اکثریت ساختار سقف را تشکیل می دهند ، موتوری برای چرخش پره ها از یک موقعیت افقی (بسته) تا یک موقعیت باز و از 0 تا 135 درجه حرکت می کنند. لوله های زهکشی یکپارچه ساخته شده در اسکلت ، آب باران را مستقیماً به زیر سیستم و یا به وسیله ی سیستم های زهکشی موجود تخلیه می کنند ، و سطح سقف جمع شونده آلومینیومی را خشک و ایمن می سازد و از آن در برابر آب محافظت می کند .
تیغه های آلومینیومی با پلی استایرن منبسط شده ، انباشته وعایق شده اند و انرژی صوتی حاصل از برخورد باران بر روی پره های آلومینیومی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
سیستم های سقف برقی آلومینیومی برای کارایی بهتر در فضاهای شخصی یا تجاری و همچنین سایر اماکنی که نیاز به یک روش ایجاد سایه لوکس و با دوام دارند ایده آل هستند. این محصولات هوشمند ، راحتی در فضای باز را برای دوستان ، خانواده ، کارمندان ، مشتریان یا میهمانان شما فراهم می کند.
سیستم های سقف جمع شونده آلومینیومی در شرکت سایه گستر آسیا با طراحی مدولار ساخته شده اند که به شما این امکان را می دهد که محافظت بیشتری نسبت پرده های عمودی ، دیوارهای روکش شده و شیشه ، در برابر هر نوع تاثیرات آب و هوا و همچنین برای حفظ حریم خصوصی خود داشته باشید. سیستم های سقف جمع شونده ی آلومینیومی واحدهای طراحی شده ماژولاری هستند که در طرح ها و ابعاد مختلفی تولید می شوند که می توانند کاملا سفارشی و بر اساس نیاز و سلیقه ی شما و هماهنگ با نمای ساختمان شما طراحی شوند .
طراحی مدولار سیستم سقف جمع شونده آلومینیومی ، آزادی کامل را در اختیار شما می گذارد و طیف گسترده ای از ترکیبات احتمالی شامل چوب یا اکسسوری های آلومینیومی را برای محافظت بیشتر در طرفین آن فراهم می کند. این سقف جمع شونده آلومینیومی ، با استفاده از دیوارهای شیشه ای متحرک در اطراف و تبدیل آن به یک فضای مسقف ، به معنای این است که این سیستم می تواند در تمام سال ، امکان محافظت از شما در برابر شرایط جوی نامساعد را فراهم کند و حتی با ایجاد واحدهای روشنایی و گرمایشی ، فضای مسقف و دلپذیری را برای لذت بردن شما از فضای باز با امکانات رفاهی مطلوب ایجاد می کند.


مزایای عمده سقف های متحرک آلومینیومی شرکت سایه گستر آسیا از جمله عمر طولانی و نگهداری ساده و کم هزینه سبب شده این محصول لوکس طرفداران بی شماری پیدا کند.


عمر طولانی :
آلومینیوم بر خلاف پوشش پارچه ای ، زیر وزش بادهای سنگین و باران پاره نمی شود . به لطف تیرها و پرانتزهای پشتی ، محکم در جای خود قرار می گیرد و اطمینان حاصل می شود که در هوای نامطلوب خم نشود. سقف های آلومینیومی همچنین در برابر گرمای بی حد و حصر مقاومت می کنند و باعث رشد قارچ و رشد کپک نمی شوند و از این رو عمر طولانی تری دارند.
نگهداری بسیار کم سقف جمع شونده آلومینیومی :
سقف متحرک آلومینیومی ، با دوام طولانی مدت به لطف سطح آلومینیوم ، به کمترین میزان تعمیر و نگهداری نیاز دارد. آب از سطح سقف ها به راحتی تخلیه می شود و با آن خاک ، برگ و زباله ها را می برد. آلومینیوم سطح صافی دارد و آب را در میان سقف ها جمع نمی کند و به مرور زمان از آسیب رساندن آب جلوگیری می کند.
وزن سبک :
وزن مخصوص آلومینیوم یک سوم فولاد است. بنابراین، بسیار سبک است و حمل آن نیزآسان است.
سقف جمع شونده آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی :
لایه اکسید آلومینیوم حتی در هنگام رطوبت ، از خوردگی پروفیل آلومینیومی محافظت می‌کند. علاوه بر این ، سطح آن را می‌توانید برای بهبود مقاومت در برابر خوردگی مقاوم سازی کنید. این می‌تواند شامل : آنادایز و یا رنگ الکترو استاتیک باشد.
بی خطر و سازگار با محیط زیست :
آلومینیوم یک ماده غیر سمی است که هیچ گونه ماده مضری که به طبیعت آسیب برساند را انتشار نمی‌دهد و هیچ گونه گاز سمی نیز وارد محیط نمی‌کند و کاملا قابل بازیافت است.
ظاهر جذابِ سقف جمع شونده آلومینیومی :
لازم نیست که دکوراسیون فضای محوطه ی سقف متحرک خود را تغییر دهید. این سقف می‌تواند به تنهایی جلوه جذابی ایجاد کند و نمای شیک و مدرنی به ساختمان شما ببخشد.

 

Top