شرکت سایه گستر آسیا از مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات جهت ساخت و اجرای انواع سقف متحرک استخر استفاده می کند تا بهتری محصولات را مشتریان خود ارائه دهد. شرکت سایه گستر آسیا بیش از بیست و پنج سال در زمینه طراحی طقف متحرک استخر تجربه داشته و طرح های منحصر به فرد و استثنایی برای مسقف کردن استخر شما ارائه می دهد.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف متحرک استخر در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


55HvgnYutF 

در هنگام خرید سقف متحرک استخر، به نکات زیر توجه کنید:

1. جنس و کیفیت ساخت: بررسی کنید که سقف متحرک استخر از جنس با کیفیت و مقاوم باشد. بهتر است از موادی مانند پلی کربنات یا گلاس فایبر ساخته شده باشد که مقاوم در برابر آب، حرارت و تغییرات آب و هوا باشند.

2. سیستم باز و بسته شدن: بررسی کنید که سیستم باز و بسته شدن سقف متحرک به راحتی قابل استفاده است و عملکرد صحیحی دارد. سیستم باید از مکانیزم قوی و قابل اعتماد برخوردار باشد تا بتوان به سادگی و بدون مشکل سقف را باز و بسته کند.

3. ایمنی: مطمئن شوید که سقف متحرک دارای سیستم‌ ایمنی مناسب است. این موضوع شامل قفل‌ها، قفل‌های ایمنی و سیستم‌های جلوگیری از سقوط ناگهانی است. همچنین، در صورت نیاز، اطمینان حاصل کنید که سقف دارای سیستم اضطراری برای خروج افراد در مواقع ضروری است.


شرکت سایه گستر آسیا از مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات جهت ساخت و اجرای انواع سقف متحرک استخر استفاده می کند تا بهتری محصولات را مشتریان خود ارائه دهد.
شرکت سایه گستر آسیا بیش از بیست و پنج سال در زمینه طراحی طقف متحرک استخر تجربه داشته و طرح های منحصر به فرد و استثنایی برای مسقف کردن استخر شما ارائه می دهد.
سقف متحرک استخر را با مدرن ترین تجهیزات و البته تخفیف فوق العاده بیست درصدی شرکت سایه گستر آسیا با خیالی آسوده تهیه نمایید و یک عمر از ان استفاده کنید.

سقف متحرک استخر شرکت سایه گستر آسیا بهترین پوشش در برابری شرایط مختلف جوی برای استخر به شمار می رود.


سقف متحرک برقی استخر سازه ای مدرن و تمام اتوماتیک فضای استخر شما را به خوبی محفوظ کرد و امکان استفاده در هوای سرد را برای شما فراهم آورده. سقف برقی استخر در تابستان لذت استفاده از آفتاب و گرمایی تابستانی را در حالت باز برای شما فراهم کرده و از طرفی فضایی محفوظ از سرمای زمستان را برای شما فراهم می آورد.  
سقف متحرک شیشه ای و سقف متحرک پلی کربنات دو گزینه ایده آل برای سرپوشیده کردن استخر شما بوده و زیبایی دو چندان برای فضای استخر شما فراهم می آورد. سقف متحرک شیشه ای استخر سازه ای سنگین و لوکس بوده که هزینه بالایی دارد و به دلیل شفافیت شیشه ممکن است مسائلی ایجاد کند پیشنهاد سایه گستر آسیا برای سقف جمع شو استخر ، سقف متحرک پلی کربنات بوده که سازه را سبکتر کرده و در هزینه صرفه جویی می‏شود، از طرفی با انتخاب پلی کربنات مات دید استخر کاهش پیدا خواهد کرد.
انواع مختلف رویه به طور مستقیم روی قیمت سقف برقی استخر تاثیر داشته و شیشه دارای بالاترین قیمت و پلی کربنات مدلی اقتصادی میباشد که هزینه را کاهش خواهد داد.
سقف برقی استخر توسط متخصصین سایه گستر آسیا متناسب با فضای شما طراحی و اجرا شده و زیبایی و مدرنیته را همزمان برای شما به ارمغان می آورد. سقف متحرک استخر سایه گستر آسیا کاملا آب بند و هوا بند بوده و مانع از انتقال آب یا گرد و غبار به داخل محیط خواهد شد.

معایب استخر های رو باز سبب شده که استقبال از سقف متحرک استخر فوق العاده سایه گستر آسیا را افزایش داده است.


امروزه استخر هایی با سقف باز زیاد به چشم میخورند و مورد استفاده قرار میگیرند اما در کنار تمام مزیت ها مشکلاتی را هم دارند که همه این مشکلات با سقف متحرک استخر رفع میشود، از جمله این معایب میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
1.    در فصل تابستان تابش شدید نور آفتاب باعث تبخیر آب استخر میشود و مانعی برای شنا کردن افراد و ایجاد سوختگی هایه شدید است.
2.    همچنین فصل زمستان نیز سرمایه شدید و یخ زدگی مشکلاتی را ایجاد میکند.
3.     مشکلاتی دیگر مانند آلوده شدن آب بر اثر ریختن برگ درختان و یا زباله در آب نیز باعث میشود که افراد مداوم مجبو به تعویض آب استخر باشند که کار سخت  و زمان بری است.
مزایای سقف متحرک استخر
سقف متحرک استخر این مشکلات را حل کرده از آنجایی که ساخت استخر در محیط پوشیده هزینه زیادی را در بر دارد و افراد مایل به استخر های با سقف باز هستند  تا بتوانند از زیبایی محیط نیز استفاده کنند.
1.    سقف متحرک استخر به راحتی با دست یا ریموت  باز و بسته میشوند و فضای بسیار کمی را اشغال میکنند و در مواقع نیاز میتوان از حالات مختلف آن استفاده کرد.
2.    علاوه بر این ظاهر زیبا این سقف ها باعث زیباتر شدن محیط اطراف میشود
3.     عایقی بسیار مناسب در برابر سرما و گرما است  و محافظ  برای پوشاندن سطح آب از هر نوع آلودگی است
تفریح و سرگرمی زیر نور مستقیم آفتاب در فصل های بهار و تابستان به اوج خود می رسد. و به تبع آن تماس شما با اشعه ماورا بنفش نیز افزایش می یابد.
شما باید اقدامات محافظتی برای کنترل میزان مواجهه داشته باشید.البته این محافظت صرفا محدود به زمان های ذکر شده نبوده و محافظت خود و دیگران از اشعه ماورای بنفش در طول سال موضوعی مهم و حیاتی می باشداین محافظت در شهرهای گرمتر (مانند اهواز ، اصفهان ،یزد ، شیراز و…) از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.
سقف متحرک استخری به طوری طراحی شده اند که مقاوم در برابر اشعه (UV) و ماورای بنفش هستند و از چشم شما در محیط های باز مانند استخر ها محافظت میکند.

پوشش کامل استخر های روباز بطور متحرک، این استخر ها را در کلیه فصول سال قابل استفاده می نماید.
با اجـراء مـناسب پوشـش متحـرک استخـر، در واقـع از هـر 2 حـالـت اسـتخـر(کامـلاً روبــاز و ســرپـوشـیده) بـهـرمـند خـواهید بـود..
نمونه های وارداتی سقف متحرک استخر (کاور استخر) با ظاهری زیبا و مستحکم (شیشه ای و مات) با مناسب ترین هزینه در انواع اتوماتیک و دسـتی قابل ارائه می باشد.
✓جنس ستون و بدنه این نوع پوشش های استخر PVC, آهن و یا آلومینیوم (یا تلفیقی از این موارد) میباشد.
که کاملا در برابر رطوبت و گازهایی نظیر کلر ایمن سازی شده اند. همچنین جنس پوشش سقف های متحرک, پلی کربنات میباشد.
✓قابلیت اتوماتیک شدن سقف متحرک استخر و کنترل باز و بسته شدن کاور با ریموت.
✓با بوجود سقف های متحرک استخر؛ میتوانید در تمام فصول سال به ورزش مفرح شنا بپردازید.
✓استخر روباز خانگی خود را با سقف متحرک برقی استخر, به استخر سرپوشیده لاکچری تبدیل کنید

Top