شرکت سایه گستر آسیا یکی از معتبرترین شرکتها در زمینه طراحی و اجرای انواع سازه های متحرک و ثابت از جمله سقف ثابت استخر در ایران می باشد. استفاده از لوازم اولیه و ابزار آلات پیشرفته و اصل سبب شده است که کلیه محصولات سایه گستر آسیا از جمله سقف ثابت متحرک طراحی شده توسط این شرکت بالاترین راندمان را داشته باشند.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید پوشش استخر ثابت در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

f4P8JXAVaT 

در هنگام خرید پوشش استخر ثابت، به نکات زیر توجه کنید:

1. جنس و کیفیت ساخت: بررسی کنید که پوشش استخر از جنس با کیفیت و مقاوم باشد. موادی مانند وینیل، پلی اتیلن، پلی‌پروپیلن و فایبرگلاس معمولاً برای ساخت پوشش استخر استفاده می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که جنس انتخابی دارای مقاومت در برابر آب، اشعه UV و مواد شیمیایی استفاده شده در استخر نیز هست.

2. ضدآب بودن: از محصولاتی که به طور کامل ضدآب هستند استفاده کنید. این امر باعث می‌شود که آب درون استخر نتواند به زیر پوشش نفوذ کند و از آسیب به ساختار و کیفیت پوشش جلوگیری کند.

3. مقاومت در برابر عوامل خارجی: پوشش استخر باید مقاوم در برابر عوامل خارجی مانند نور خورشید، تغییرات دمایی، باد و سایر شرایط آب و هوایی باشد. این امر باعث می‌شود که پوشش ماندگاری بالا و عمر طولانی داشته باشد.


شرکت سایه گستر آسیا یکی از معتبرترین شرکتها در زمینه طراحی و اجرای انواع سازه های متحرک و ثابت از جمله سقف ثابت استخر در ایران می باشد.
استفاده از لوازم اولیه و ابزار آلات پیشرفته و اصل سبب شده است که کلیه محصولات سایه گستر آسیا از جمله سقف ثابت متحرک طراحی شده توسط این شرکت بالاترین راندمان را داشته باشند.
شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه سقف ثابت استخر و ارائه تخفیفهای واقعی توانسته رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم اورد.

استخر روباز یک مزیت محبوب برای منزلهای خصوصی می باشد که با پوشش استخر ثابت می تواند محبوبیت بیشتری نیز کسب نموده به یکی از مزایای منحصر به فرد ساختمان تبدیل شود.


وجود استخر در خانه یک مزیت بزرگ است اما این روزها با وجود ساختمان های مشرف و برج های بلند، استفاده از استخرهای خصوصی کمی مشکل ساز شده است. به خصوص استخرهای روباز کاملا در دید همسایه ها قرار دارند و نمی توان به راحتی و بدون نگاه مزاحم از استخر استفاده کرد. صنعت گران شرکت سایه گستر آسیا با تولید انواع پوشش سقف استخر توانسته اند این مشکل بزرگ را حل کنند. طراحی سقف برای استخرهای روباز، امکان استفاده از استخر خانه های ویلایی را فراهم آورده است. با نصب این سقف های ثابت و متحرک دیگر نگران دید مزاحم نخواهید بود. درست مثل سقف حیاط خلوت و سایبان پارکینگ خودرو می توان برای همه استخرهایی که در حیاط واقع شده اند، یک سقف شیک و کاربردی ساخت.
سقف استخر روباز
پوشش استخر تنها برای جلوگیری از دید همسایه ها نیست بلکه از ورود گرد و خاک به داخل آب هم تا حدود زیادی جلوگیری می کند. استخرهایی که با انواع سقف پوشیده شده اند، امکان استفاده چهار فصل را نیز دارند و آب استخر تا مدت بیشتری تمیز باقی می ماند. برای استفاده حداکثری از پوشش استخرها باید مصالح مناسب با شرایط آب و هوایی منطقه را به کار گرفت. سقف های استخری مثل سایبان پارکینگ اتومبیل در منازل، در فضای باز و زیر نور خورشید قرار دارند. بنابراین مهم ترین ویژگی این سقف ها، مقاومت آن در تغییرات دمای محیط است. این سقف باید تحمل دمایی بالایی داشته باشد تا بتواند بدون آسیب در گرمای تابستان باقی بماند.


انواع سقف برای استخرهای روباز با طراحی منحصر به فرد و اجرای با کیفیت توسط شرکت سایه گستر آسیا با تخفیف فوق العاده


در اغلب موارد استخر برج ها، آپارتمان ها، مراکز تجاری و ساختمان های مسکونی در طبقات منفی احداث شده است. برای پوشش استخر در این موارد از نورگیر حبابی یا نورگیر سقفی شبیه به سقف حیاط خلوت استفاده می شود. طراحی استخرهای روباز که در حیاط واقع شده اند اندکی متفاوت است. انواع سقف های ثابت و متحرک برای پوشش استخر قابلیت اجرا دارد. با توجه به اینکه کاربری استخر به چه صورتی است و یا چقدر می خواهید هزینه کنید، نوع اجرای کار نیز متفاوت خواهد بود. مهم اینست که کیفیت سقف به اندازه کافی خوب باشد تا بتواند استخر را به خوبی پوشش دهد. انواع سقف برای پوشش استخرهای روباز را می توان به دو گروه پوشش استخر ثابت و پوشش استخر متحرک تقسیم کرد.
پوشش ثابت استخر
انواع ورق پلی کربنات در ساخت سقف ثابت استخر استفاده می شود. این سقف دائمی است و به صورت ثابت در محل نصب می شود. استفاده از بهترین و مقاوم ترین مصالح و ورق پلی کربنات فلت یا دوجداره بر روی پوشش استخر الزامی است. سقف ثابت استخری باید به طور صد در صد آب بندی شود تا طول عمر بالاتری داشته باشد. امکان اجرای نورگیرهای حبابی و پوشش سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت برای استخر نیز وجود دارد. در این صورت قابلیت بازشو سقف استخر هم به سادگی امکان پذیر است. این سقف را نمی توان جمع کرد و همیشه ثابت بر روی استخر باقی می ماند. پوشش ثابت استخر در مکان هایی که دید مشرف وجود دارد، نصب می شود.
مزایای پوشش استخر با این سقف ها امکان استفاده چهر فصل از استخر وجود دارد. از طرفی با سقف های استخری مانعی در دید مشرف ایجاد می شود و کیفیت آب استخر هم از خطر گرد و خاک، مخفوظ می ماند. این سازه سبک و بسیار مقاوم است. استفاده از ورق های پلیمری در ساخت پوشش سقف یک ایده عالی است. این متریال در اثر رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شود. نور روز و روشنایی طبیعی استخر حفظ می شود و فضایی دنج برای افراد خانواده ایجاد می شود. در واقع ورق های دو جداره سقف شبیه به شیشه های ساختمان هستند و مخصوص همین فضا طراحی شده اند. امکان طراحی نورگیر روی پوشش استخر نیز وجود دارد. برخی از مزایای استفاده از ورق پلی کربنات پلیمری در سقف های استخری به این قرار است:
•    ایجاد کاربری چهار فصل در استخر
•    قابلیت رنگ بندی پوشش سقف استخر
•    مقاوم در برابر شکستگی
•    مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی
•    مقاومت در برابر بادهای سنگین
•    ضد زلزله و مناسب برای استخرهای خانگی
جنس فریم سازه پوشش استخر
سقف های پلیمری و ورق های پلی کربنات بر روی فریم های آماده نصب می شوند. جنس ستون و بدنه فریم سقف از آهن گالوانیزه، آلومینیوم، pvc  به صورت ساده یا ترکیبی می باشد. بدنه و فریم اصلی در برابر رطوبت و کلر آب ایمن سازی می شود. فریم کامل آلومینیومی در اغلب پروژه های پوشش سقف هوم سرویز اجرا می شود.

Top