شرکت سایه گستر آسیا یکی از معتبرترین شرکتها در کشور است که انواع درب رول آپ را با برترین تکنولوژی روز دنیا به مشتریان خود تقدیم می کند. بیش از بیست و پنج سال تجربه در شرکت سایه گستر آسیا سبب شده که کارشناسان این شرکت برترین و حرفه ای ترین طرح ها را در اجرای درب رول آپ در بین دیگر شرکتها داشته باشد.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید درب رول آپ در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


YMV1eUcvVp 

در هنگام خرید درب رول آپ، به نکات زیر توجه کنید:

1. کیفیت مواد ساخت: از کیفیت مواد استفاده شده در ساخت درب رول آپ اطمینان حاصل کنید. درب باید از مواد مقاوم و با کیفیتی مانند فولاد گالوانیزه یا آلومینیوم ساخته شده باشد. همچنین، پوشش مقاوم در برابر خوردگی و آب باید به درب اعمال شده باشد.

2. سیستم باز و بسته شدن: بررسی کنید که سیستم باز و بسته شدن درب رول آپ به درستی عمل کند و به راحتی قابل استفاده باشد. سیستم باید دقیق و قوی باشد و بتوانید درب را به سادگی باز و بسته کنید.

3. امنیت: امنیت درب رول آپ نیز مهم است. مطمئن شوید که درب دارای سیستم قفل‌گذاری مناسبی است که از تلاش‌های ناخواسته و دسترسی غیرمجاز جلوگیری کند. همچنین، در صورت نیاز، سیستم امنیتی اضافی مانند دزدگیر متصل به درب را در نظر بگیرید.

 

 شرکت سایه گستر آسیا یکی از معتبرترین شرکتها در کشور است که انواع درب رول آپ را با برترین تکنولوژی روز دنیا به مشتریان خود تقدیم می کند.
بیش از بیست و پنج سال تجربه در شرکت سایه گستر آسیا سبب شده که کارشناسان این شرکت برترین و حرفه ای ترین طرح ها را در اجرای درب رول آپ در بین دیگر شرکتها داشته باشد.
انواع درب رول اپ در شرکت سایه گستر آسیا مانند سایر محصولات این شرکت با تخفیفهای استثنایی از جمله تخفیف فوق العاده بیست درصدی ارائه می گردد.

درب رول اپ در شرکت سایه گستر آسیا تجهیزات مدرن و با دوامی را دارا بوده و برای سالها می تواند خیال شما را از داشتن محصولی با کیفیت راحت کند.


یکی از پیش فرض های هر ساختمانی را درب رول آپ می توان قرارداد که رایجترین نوع آن در کشور ما کرکره ایی می باشد . با توجه به سلیقه مشتری و قابلیت ساخت ،رنگ های متنوع و دلخواه ، ابعاد و اشکال درخواستی پاسخگوی تمام نیاز ها و سلیقه ها بوده و به یکی از ارکان جدایی ناپذیر ساختمانهای لوکس تبدیل شده است .
علت به کاربردن رول آپ به عنوان پسوند درب اتوماتیک جمع شدن به سمت بالای این متریال می باشد.
اجزای درب رول آپ شامل تیغه ها و موتور می باشند که بسته به تعداد باز و بسته شدن در طول روز ، نوع موتور و جنس کرکره انتخاب می شود .
در نگاه اول جزء قابل رویت درب های اتوماتیک تیغه های انهاست . تیغه های کرکره برقی معمولا در عرض های 6 تا 10 سانتی متری و در طول هایی با حداکثر 9 متر عرضه می شوند و بسته به نیاز مشتری بریده و نصب می شوند .
جنس تیغه ها معمولا پلی کربنات ، تیغه های فولادی ، تیغه های آلومینیومی ، تیغه گالوانیزه و تیغه های تک جداره و دوجداره می باشند .

استفاده از موتورهای با کیفیت و مناسب کاربرد مشتری و نصب دقیق یکی از فاکتورهای اساسی در دوام درب رول آپ شرکت سایه گستر آسیا محسوب می شود.


بعضی از موارد مانند نوع و اندازه کرکره در انتخاب موتور درب موثر است . از جمله موتورهای رایج می توان به ساید ، سانترال و توبولار اشاره کرد که جدید ترین  انها موتور توبولار بوده که فضای کمتری اشغال کرده و همچنین سرعت بیشتر اما صدای بیشتری دارند این موتورها بیشتر برای مصارف فروشگاهی کاربرد دارند .
اما در مصارف خانگی معمولا از موتورهای ساید استفاده می شود که بصورت زنجیره ایی نصب و چون نیاز به سرویس کاری کمتری دارند به همین علت بیشتر مورد استقبال عموم قرار گرفته اند .
از مهمترین فواید کرکره های برقی می توان به این مطلب اشاره کرد که کرکره های برقی بواسطه  وجود فوم های موجوددر تیغه هایشان ، عایق صدا بوده و انرژی را در درون محیط داخل(مانند سرما در تابستان و گرما در زمستان ) حفظ می کنند.
بدلیل استفاده از قفل و الکتروموتور داخلی امنیت کرکره برقی بسیار بالا می باشد و امکان سرقت توسط سارقان غیر حرفه ایی وجود ندارد.
از دیگر موارد قابل ذکر می توان به رنگ با ثبات و ضدخش ، وزن پایین و استحکام بالا  اشاره کرد. از دیگر تیغه های موجود در بازار نیز می توان به تیغه های نانو یا پلی کربنات شیشه ای اشاره کرد که استفاده آن ها در فروشگاه ها و اماکن تجاری ، بیشتر از استفاده در درب پارکینگ و موارد مشابه می باشد . این مدل تیغه نیز علاوه بر داشتن مزایای نوع بالا ، نور خورشید را عبور داده و اشعات مضر آن را جذب می کند .
کرکره های برقی اتوماتیک از تعدادی تیغه های افقی تشکیل شده اند که به صورت کشویی به هم متصل میشوند . این کرکره برقی ها به علت طول وعرض زیاد ، برای باز و بسته شدن نیاز به موتورگیربکس قدرتمندی دارند. بهترین گزینه برای این نوع درب ها موتور ساید است که در دونوع AC بدون ذخیره برق با ظرفیت 021 کیلوگرم ، 111 کیلوگرم ، 211 کیلوگرم ، 311 کیلوگرم ، 811 کیلوگرم و 0111 کیلوگرم و DS ( UPS دار( دارای امکان ذخیره برق که در مواقع قطع برق میتوان با استفاده از ریموت ریسیور کرکره برقی اتوماتیک تا سه روز متوالی از شارژ UPS استفاده کرد. موتورهای ساید کرکره برقی اتوماتیک در قسمت بیرونی نصب میشوند و این الزامییست که برای حفاظت از موتور ساید کرکره برقی اتوماتیک در برابر خورشید )تابش مداوم روزانه نورخورشید باعث پوسیدگی کابل های بیرون موتور میشود( بارندگی و دسترسی افراد فرصت طلب ، کاور مخصوصی که برای موتور ساید کرکره برقی در نظر گرفته شده را نصب کرد و آن را مهر موم و پلمپ نمود .

درب اتوماتیک کرکره ای پارکینگ که به درب کرکره ای رول آپ نیز معروف است، این مدل درب ها تقریبا برای تمامی محیط های مسکونی مناسب است. درب اتوماتیک کرکره ای رول آپ از کیفیت، دوام و استحکام بالایی برخوردار است و در اندازه های مختلف تا عرض cm540 قابل نصب هستند. درب اتوماتیک کرکره ای رول آپ برای پارکینگ بسیار مناسب بوده و نیاز شما را به خوبی برطرف می کند و نمای ساختمان را نیز زیبا نشان می دهد.

 

Top