شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سابقه در زمینه طراحی های مدرن و منحصر به فرد انواع سقف شیشه ای جمع شونده توانسته به یکی از محبوبترین برندها در این زمینه تبدیل شود. سقف شیشه ای جمع شونده اگر با طراحی حرفه ای و زیبا همراه شود تاثیر زیادی در زیبایی منزل و استخر یا دیگر فضاهای مورد نظر مشتری دارد.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف جمع شونده شیشه ای در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


TpzT21hZmc 

در هنگام خرید سقف جمع شونده شیشه ای، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

1. جنس شیشه: اهمیت استفاده از شیشه با کیفیت بالا در ساخت سقف جمع شونده از جنبه‌های مختلفی مانند مقاومت در برابر ضربه، گرما و سرما، نفوذ نور و عایق حرارتی مهم است. بهترین گزینه برای سقف جمع شونده شیشه ای شیشه‌های دوجداره با میانگین حرارتی بالا هستند.

2. کیفیت و عمر مفید: مهمترین عامل در خرید سقف جمع شونده، کیفیت ساخت و عمر مفید آن است. تحقیق کنید و از نمونه‌های قبلی و نظرات مشتریان استفاده کنید تا از عملکرد و دوام محصول اطمینان حاصل کنید.

3. اندازه و ابعاد: مطمئن شوید که سقف جمع شونده اندازه و ابعاد مناسبی برای فضای مورد نظر دارد. بررسی کنید که آیا اندازه آن قابل تنظیم است یا خیر و آیا با نیازهای شما سازگار است یا نه.


شرکت سایه گستر آسیا با بیش از بیست و پنج سابقه در زمینه طراحی های مدرن و منحصر به فرد انواع سقف شیشه ای جمع شونده توانسته به یکی از محبوبترین برندها در این زمینه تبدیل شود.
سقف شیشه ای جمع شونده اگر با طراحی حرفه ای و زیبا همراه شود تاثیر زیادی در زیبایی منزل و استخر یا دیگر فضاهای مورد نظر مشتری دارد.
شرکت سایه گستر آسیا انواع سقف شیشه ای جمع شونده خود را علاوه بر طراحی زیبا و اجرای با کیفیت با تخفیف فوق العاده بیست درصدی به مشتریان ارائه می دهد.

سقف های جمع شونده شیشه ای در سایه گستر آسیا با دقت بالا طراحی شده و امکان استفاده از زیبایی آسمان را برای شما فراهم می اروند.


سقف های برقی شیشه ای به دلیل داشتن دید کامل آسمان و فضای بیرون محصولی بسیار جذاب بنظر می آید که البته تا زمانی که شیشه ها تمیز باشند تاثیر بسزایی در زیبایی آسمان شب خواهند داشت.
شیشه های استفاده شده در سقف اتوماتیک وزن سنگینی دارند و محدود به ابعاد استاندارد طراحی می باشند که باید یک سازه فلزی و استراکچر محکمی را برای آنها در نظر گرفت که با توجه به ابعاد فضای موجود و همین طور محدودیت شیشه به قسمت های مساوی تقسیم شوند که شیشه داخل این قاب ها قرار گیرد.
نکته بعدی در سقف های جمع شونده شیشه ای حالت ذره بینی عمل کردن شیشه ها به هنگام تابش نور خورشید می باشد که باعث می شود فضای نشیمن گاه زیر سقف در ساعات تابش نور خورشید عملا برای نشستن مناسب نمی باشد و به همین دلیل لازم است که طراحی این سقفها توسط طراحان کارکشته به انجام برسد.

سقف شیشه ای در شرکت سایه گستر آسیا با استفاده از استراکچر طراحی شده مستحکم تا سالها زیبایی بخش منزل و محل کار شما خواهند بود.


سقف های جمع شو که محصولی کاملا جدید و به روزی محسوب می شوند برای کاربری های مختلفی استفاده می شوند.
سقف های برقی به سبب سبکی سازه و همینطور دوام پارچه و نوع سیستم حرکتی ،محصولی با صرفه اقتصادی و از لحاظ معماری مناسب برای تمامی فضاهای باز اعم از تجاری و مسکونی می باشند.
در ایران به واسطه ی تنوع آب و هوایی باید برای هر منطقه از متریال خاص مقاوم منطبق با شرایط همان منطقه استفاده کرد.
شیشه های استفاده شده در سقف جمع شونده با توجه به تکنولوژی ساخت آنها در دماهای مختلف (از 30- تا 70+ درجه سانتیگراد) دوام دارند. و برای هر منطقه آب و هوایی از بارانی و مرطوب(شمال کشور) تا گرم و شرجی(جنوب کشور) مناسب می باشند.
سازه ی آلومینیومی و استراکچر سقف متحرک هم به دلیل خواص آلومینیوم که کاملا با آن آشنا هستید به واسطه آنادایز شدن و پاشیدن رنگ پودری الکترو استاتیک بر روی آن دوامی چند برابر پیدا کرده است.
برخی از فضاهای پر کاربرد سقف متحرک برقی شیشه ای  برای پوشش فضای باز رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و استخر می باشد.با توجه به اینکه امروزه استفاده از تمام فضاهای موجود، بلا استفاده و بدون کاربری برای تمام کسب و کارها (به علت بحث هزینه ها، فروش و محدودیت فضا) امری بدیهی به نظر می رسد. سقف جمع شونده با دارا بودن سیستم هدایت آب پیشرفته، نورپردازی فوق العاده ،باز و بسته شدن سریع و همینطور زیبا و مدرن بودن، بهترین گزینه و پیشنهاد برای اینگونه فضاها می باشد.
نکته ایی که باید در اینجا به آن اشاره کرد بحث هدایت آب روی سقف اتوماتیک شیشه ای می باشد که بخاطر داشتن شیب در اجرای سقف متحرک و همینطور خاصیت پارچه آب به سمت جلوی سازه که آبراه در آن تعبیه شده ،جریان پیدا کرده و به صورت کاملا مخفی از داخل ستون ها به سمت پایین و کف شور هدایت می شود.
سقف های متحرک با قابلیت داشتن نورپردازی از سقف بی نیاز از هرگونه نورپردازی می باشند.
سقف جمع شونده با قابلیت اضافه کردن شیشه های متحرک می تواند به عنوان یک سازه کاملا آب بند و هوابند استفاده شود.

Top