شرکت سایه گستر آسیا بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه ارائه چادر کششی مدرن و با داوام بهترین گزینه برای انتخاب چادر کششی محسوب می شود. انواع چادر کششی با بهترین کیفیت و مدرن ترین قطعات در شرکت سایه گستر آسیا با تخفیف فوق العاده بیست درصدی به مشتریان تقدیم می گردد.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید چادر کششی در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

nhXvuOhLkX 

در هنگام خرید چادر کششی، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1. جنس و کیفیت چادر کششی: از کیفیت و مقاومت پارچه چادر اطمینان حاصل کنید. پارچه باید محکم، ضخیم و با کیفیت باشد تا بتواند در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و فشارها مقاومت کند. همچنین، اگر بایستی در آفتاب محافظ اشعه UV باشد.

2. طراحی و اندازه: بررسی کنید که آیا ابعاد و اندازه چادر فضای مد نظر را پوشش می‌دهد و آیا طراحی آن امکان استفاده آسان و راحت را فراهم می‌کند. همچنین، دقت کنید که آیا چادر دارای ورودی و خروجی هوا است تا هوای داخل چادر تهویه شود؟

3. سیستم کشش و پشتیبانی: بررسی کنید که سیستم کشش چادر قوی و مطمئن بوده و قابلیت نصب و استفاده آسان را دارد. همچنین، مطمئن شوید که چادر دارای سیستم پشتیبانی مانند استوانه‌ها یا قوس‌های محکم است تا بهترین استحکام و پایداری را در برابر باد و بار داشته باشد.

شرکت سایه گستر آسیا بیش از بیست و پنج سال سابقه درخشان در زمینه ارائه چادر کششی مدرن و با داوام بهترین گزینه برای انتخاب چادر کششی محسوب می شود.
انواع چادر کششی با بهترین کیفیت و مدرن ترین قطعات در شرکت سایه گستر آسیا با تخفیف فوق العاده بیست درصدی به مشتریان تقدیم می گردد.
خلاقیت و تجربه بالای کارشناسان شرکت سایه گستر آسیا در زمینه طراحی و اجرای چادر کششی بهترین و زیباترین طرحها را به شما ارائه خواهد نمود.

چادر کششی یکی از بهترین محصولات برای جلوگیری از تابش آفتاب است که با طراحی زیبا و حرفه ای می تواند به زیبایی محیط کمک کند.


استفاده از سازه های چادری با عنوان غرفه و سایبان در فضای باز در کشورهای عربی به دلیل شدت آفتاب بسیار متداول است. ظاهری مدرن و متفاوت، قابلیت چاپ لوگو و رنگ بندی متفاوت چادر کاربرد این سازه های کششی را بسیار متداول کرده است. قابلیت اجرا در ابعاد کوچک تا بسیار بزرگ، نصب بسیار سریع و امکان جابجا کردن غرفه باعث شده استفاده از سازه چادری گزینه ای مناسب برای کارفرمایان و طراحان باشد.
یکی از دلایل نیاز به طراحی پی و سازه های فلزی نسبتا بزرگ به دلیل قابلیت تحمل بارهای شدید باد و برف در فضای باز می باشد. در مواقعی که از سازه های پارچه ای با هدف ایجاد المان دکوراتیو شهری و یا سقف در فضای داخلی به عنوان غرفه نمایشگاهی استفاده شود، به دلیل حذف بار باد و برف و باران، و همچنین سبکی پارچه های استفاده شده سازه های فلزی بسیار محدود خواهند شد و سازه کششی بسیار سبک و بدون پی اجرا خواهند شد.


استفاده از سازه های کششی نمایشگاه ها و فضاهای مسقف به دلیل فرم های متنوع و مدرن این سازه ها بسیار متداول هستند. امکان ایجاد فرم های پیچیده معماری، سرعت اجرای بالا، قابلیت نصب بسیار ساده و سبکی سازه نهایی باعث شده است که استفاده از این المان ها به عنوان غرفه نمایشگاهی مورد توجه کارفرمایان قرار بگیرد.


استفاده از سازه های کششی به عنوان سایبان، سقف و المان دکوراتیو شهری در برخی از کشورهای دنیا با هدف ایجاد سایه گسترده و ایجاد فضاهای زیبا و چشم نواز به کار گرفته شده است. سبکی سازه های پارچه ای و امکان اجرای سریع آن باعث شده سازه های پارچه ای گزینه ای مناسب برای سایبان فضای باز گردند.


ایجاد سایبان های مناسب و خنک در ابعاد متفاوت و همچنین امکان ایجاد المان تزینی شهری بکارگیری فرم های متفاوت از سایبان پارچه ای در محل های تجمع ها و پارک ها و پیاده روها بسیار متداول شده است. استفاه از انواع فرم های شید و خیمه ای و همچنین فرم های شید و کایت بیشتر توصیه می گردد.


سرعت نصب سریع سازه های پارچه ای و همچنین سبکی آنها باعث شده اجرای آنها کمتر نیازمند در نظر گرفتن تمهیدات قبلی باشند و قابلیت اضافه شدن به پروژه های تمام شده یکی از ویژگی های سازه های کششی است. خصوصیات فیزیکی پارچه ها باعث می گردد که فضای ایجاد شده در زیر چادر از لحاظ دما با فضای باز تفاوت محسوسی خواهد داشت. علاوه بر آن به دلیل روکش روی پارچه تمیز کردن آنها بسیار ساده خواهد بود.


به دلیل جنس خاص چادر استفاده شده در سازه های کششی، نور تأمین شده توسط نور طبیعی، روشنایی کافی در زیر چادرها را تأمین خواهد کرد و در شب امکان نورپردازی این سایبان ها وجود دارد. مزایای سازه کششی به عنوان سایبان فضای باز به شرح زیر می باشد:

  1. فضای روشن در زیر سایبان
  2. مقاوم در برابر گرد و غبار
  3. کنترل دمای هوا در زیر سازه به دلیل خواص پارچه
  4. محافظت در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش خورشید
  5. قابلیت تمیز کردن به دلیل خواص پارچه
  6. قابلیت نورپردازی در شب
  7. سرعت اجرای بسیار بالا
  8. قابلیت نصب آسان با کمترین تخریب.

سازه های کششی پارچه ای انواع بسیاری دارد که چادر کششی تنها یکی از محصولات سایه گستر آسیا در این زمینه است.


سازه‌ های کششی پارچه ای، سازه‌ های چادری یا سازه‌ های غشایی، که به نوعی سازه فضایی محسوب می‌شود یکی از زیر مجموعه‌ های تکنولوژی‌ های نوین سازه ‌ای در عصر حاضر می‌ باشد که طی سال‌های اخیر، بحث گسترش استفاده از این‌ گونه فن‌آوری‌های خدمات سازه کششی, چادر کششی, سازه پارچه ای, سازه کششی, سازه کابلی, سایبان کششی, سقف کششی, اجرای چادر کششی, فروش سایبان کششی, قیمت سازه کششی, نصب سقف کششی, طراحی سازه کابلی, سقف کابلی, سیستم سازه های کابلی, سایبان چادری متحرک, آلاچیق پارچه ای, سازه چادری کششی, سایبان کششی پارکینگ, ساخت و اجرای انواع سازه کششی, قیمت سازه چادری, پارچه سقف کششی, پارچه سازه کششی, سازه پارچه ای موقت, سازه پارچه ای ثابت, سقف کششی, سایبان کششی, چادر کششی, سازه پارچه ای, سازه کابلی و سازه کششی از جمله ضرورت ها و پیش ‌نیاز‌های لازم جهت توسعه کشور بوده ‌است.


قیمت سازه پارچه ای

در تعیین قیمت یک سازه پارچه ای فاکتور های مختلفی اثرگذار هستند. بطور کلی در بحث هزینه های ساخت می توان سازه پارچه ای کششی را به دو دسته تقسیم بندی نمود :
۱- قیمت سازه چادری کششی از پیش طراحی شده (قیمت سازه چادری استاندارد)
۲- قیمت سازه چادری کششی سفارشی

Top