شرکت سایه گستر اسیا یکی از معتبرترین و محبوبترین شرکتها در زمینه ارائه انواع سایبان اتومات در ایران است که بهترین سایبان اتومات کشور را ارائه می نماید. استفاده از قطعات مدرن و پیشرفته و با کیفیت در ساخت سایبان اتومات یکی از ویژگی های اصلی در راستای موفقیت شرکت سایه گستر آسیا در ارائه سایبان اتومات به شمار می رود.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سایبان اتومات در نظر گرفته شود را بیان نمایید.


tvpOaHggIQ 

در هنگام خرید سایبان اتومات، موارد زیر را در نظر بگیرید:

1. کیفیت ساخت و مواد استفاده شده: از کیفیت ساخت سایبان اطمینان حاصل کنید. مواد استفاده شده در ساخت سایبان باید مقاوم و با کیفیت باشند، تا بتوانند در برابر ضربه‌ها و شرایط جوی مختلف مقاومت کنند.

2. قابلیت تنظیم و نصب: اطمینان حاصل کنید که سایبان اتومات قابلیت تنظیم ارتفاع و عرض را دارد تا بتوانید آن را به اندازه مطلوب خود تنظیم کنید.

3. طراحی و شکل ظاهری: طراحی سایبان نیز مهم است. انتخاب یک سایبان با طراحی منحصربفرد و هماهنگ با فضای شما به زیبایی محوطه کمک می کند.

4. قابلیت تاشو و جمع شدن: در صورت نیاز به استفاده از سایبان، قابلیت تاشو و جمع شدن آن می‌تواند امکان حمل و نصب آسان‌تر را فراهم کند. مطمئن شوید که سایبان قابلیت تاشو و جمع شدن را داشته و بعد از استفاده به طور مرتب و ساده جمع می شود.


شرکت سایه گستر اسیا یکی از معتبرترین و محبوبترین شرکتها در زمینه ارائه انواع سایبان اتومات در ایران است که بهترین سایبان اتومات کشور را ارائه می نماید.
استفاده از قطعات مدرن و پیشرفته و با کیفیت در ساخت سایبان اتومات یکی از ویژگی های اصلی در راستای موفقیت شرکت سایه گستر آسیا در ارائه سایبان اتومات به شمار می رود.
شرکت سایه گستر آسیا انواع سایبان اتومات را با تخفیف فوق العاده بیست درصدی و ارزانتر از تمامی فروشگاه ها در کشور به مشتریان عزیز خود ارائه می نماید.

سایبان برقی یکی از مهمترین محصولات در صنعت سازه های متحرک است که کارایی فوق العاده ای علی الخصوص برای فروشگاه ها دارد.


این نوع از سایبان مدل برقی سایه بان های قدیمی هستند که برای جلوی ویترین مغازه ها و محوطه حیاط مناسب است. در هنگام باز شدن دو بازو در زیر سایه بان باز می شود و نیازی به ریل جانبی ندارند. پارچه مورد استفاده در این نوع سایه بان P.V.C و مناسب برای محیط های بیرونی است.


سایبان برقی به راحتی و با فشردن یک کلیک روی ریموت باز و بسته شده و به سادگی فضای پیشخوان مغازه و یا حیاط شما را سرپوشیده کرده و شما را از گزند آفتاب مصون نگاه می دارد.
موضوع اختراع نخستین سایبان‌ها به زمان‌ها و قرن‌های بسیار پیشین باز می‌گردد اما اولین سایه‌بان‌هایی که ایده‌ی لازم برای طراحی محصول موجود را فراهم کردند، به قرن هفدهم میلادی ارجاع پیدا می‌کند.


به طور کلی از ابتدا تا کنون سایبان وسیله‌ای برای حفاظت انسان و دیگر لوازم در برابر نور خورشید، گرد و خاک و بارش‌‌های برف و باران و ایجاد سایه‌ای ایمن در مقابل این امور است. در واقع سایه‌بان‌ها سقف‌های ثابت یا جمع شونده‌ای و متحرکی هستند که به دیوارهای بیرونی و قسمت‌های خارجی یک مکان متصل می‌شوند. سایبان‌ها در گذشته با ساختاری ساده و ابتدایی و در حال حاضر دارای شکل مدرن و پیشرفته‌ای با انواع کاربرد هستند.


همچنین این محصولات قابلیت نصب و استفاده در فضاها و مکان‌های مختلف را دارند. علاوه بر این امروزه طراحی سایه‌بان‌ به نوعی طراحی هنرمندانه و ترکیب هنر و معماری جهت ایجاد زیبایی مکان مورد استفاده تبدیل شده است. اگرچه سایبان در گذشته عموما برای ایجاد حفاظی در برابر آفتاب استفاده می‌شد اما امروز کاربری این وسیله وسیع‌تر شده و حتی به منظور ایجاد تفرج‌ گاهی سایه دار برای گذران اوقات فراغت در فصول متفاوت سال طراحی می‌شود.


با توجه به گسترده شدن کاربری و استفاده از سایبان، امروزه انواع مختلفی از این وسیله طراحی و تولید می‌شود. سایه‌بان‌ها عمدتا بر اساس نوع جابه‌جایی به دو نوع ثابت و متحرک و بر اساس نوع کارایی به دو بخش دستی و برقی تقسیم می‌شوند.
سایبان ثابت گونه‌ای است که بر روی قابی از جنس چوبی، فلزی و غیره نصب می‌شود و به صورت ساکن در این مکان قرار می‌گیرد و امکان باز و بسته شدن یا جابه جایی آن وجود ندارد. و متحرک به نوعی گفته می‌شود که امکان تغییر زاویه و انتقال سایبان به محلی دیگر یا جابه جایی و قابلیت باز و بسته شدن را داشته باشد که این مدل به دو صورت تمام اتومات و نیمه اتومات وجود دارد.
سایبان دستی یا بازویی که نام دیگر آن فولکاست می‌باشد، نوع دیگری از این وسیله است که تغییرات آن با استفاده از اهرم و بازوی مخصوصی که در آن تعبیه شده و دخالت مستقیم فرد اعمال می‌شود.


این مدل بسیار شیک و مدرن و قابلیت گسترش مساحت زیادی را دارد. در مقابل سایبان برقی بر اساس موتور به کار رفته در آن و سازه‌ها و پوشش تحرکی اتومات قابلیت عمل پیدا می‌کند و موتور الکتریکی موجود در آن تغییرات را کنترل می‌کند.
سایه‌بان‌ها در یک تقسیم بندی موضوعی به انواع حصیری، چتری، باکسی، پارچه‌ای، شیشه‌ای، چوبی، فلزی، اتومات و نیمه اتومات و دستی دسته‌ بندی می‌شوند که انواع دستی در برابر تابش نور مرئی خورشید قابلیت محافظتی بهتری دارند.


با توجه به کاربری‌های مختلف سایبان این محصول با قابلیت‌های مختلفی برای استفاده در فضاها و مکان‌های مختلفی طراحی می‌شود. مدل‌های اتومات امکان تنظیم زاویه و مکان سایبان را با توجه به شدت تابش و بارش و شرایط آب‌و‌هوایی به صورت خودکار دارند.
سایبان‌های چتری به عنوان محصولی پر کاربرد توانایی باز و بسته شدن در هر مکان با استفاده از پایه نگهدارنده‌ای که دارند را ایجاد می‌کنند. در سازه‌های‌ پارچه‌ای با توجه به شکل پذیری و امکان پیاده کردن طرح‌های متنوع بر روی آن‌ها بر روی قاب مورد نظر خیمه داده می‌شوند و می‌توان آن‌ها را تا یا حتی بازتر کرد.


این عمل در نوع پارچه‌ای سایبان به دو روش سنتی و مدرن و با متریال‌هایی مانند پلی استر، کتان و پارچه‌های ضد آب انجام می‌شود. در مدل شیشه‌ای، سازه با استفاده‌ از شیشه‌های رنگ‌دار یا بی‌رنگ و مات بر روی پایه‌های فلزی نصب شده و نمای بسیار زیبایی را به وجود می‌آورند.
در این مدل امکان کنار رفتن سقف یا طراحی آن با نورهای رنگی وجود دارد که از نوع سایه‌بان‌های متحرک و اتومات می‌باشد.

نصب انواع سایبان یکی از تجارب شرکت سایه گستر آسیا است که با بهترین طراحی به انجام می رسد.

نصب انواع سایبان با توجه به ظرافت و دقتی که می‌طلبد، مستلزم وجود افراد ماهر و خرید این محصول از شرکت‌ها و تولید کننده‌هایی معتبر است.
در نصب سایبان‌ها باید به مواردی از جمله یراق مناسب جهت بالا بردن عمر مفید، تناسب جنس و نوع سایه‌بان با شرایط آب و هوایی، چگونگی کاربری محل سایبان، کیفیت متریال به کار رفته در طراحی و تولید سازه، بهره گیری از افراد متخصص هنگام نصب، مدت زمان و بازه‌ی عمر استفاده از محصول و … توجه کرد.


انچه که بسیار اهمیت دارد، کیفیت مواد مورد استفاده در ساخت سایه‌بان‌ها است. به هر میزانی که این کیفیت توسط تولید کنندگان رعایت شده باشد، به همان میزان عمر مفید سایه‌بان نیز افزایش می‌یابد.
بنابر این، اعتماد مسئله‌ی مهمی از هر دو جانب خریدار و فروشنده است. به همین منظور ما کار را برای خریداران سهل و آسان نموده و یکی از تولید کنندگان سایبان‌های درجه یک با به کار گیری مواد درجه یک و بهترین متریال را به خریداران محترم معرفی می‌کنیم.
شرکت صنعتی سایه گستر آسیا با دارا بودن سابقه‌ای درخشان و طولانی در زمینه تولید انواع سایبان این اطمینان را برای خاطر خرید کنندگان سایه‌بان ایجاد می‌کند که با بهترین نوع سایه‌بان‌ها روبه رو خواهند شد و این همان اصل اعتماد ایجاد شده می‌باشد.

Top