شرکت سایه گستر آسیا یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکتها در زمینه ارائه سقف متحرک پارچه ای در کشور به شمار می رود. استفاده از بهترین پارچه ها جهت سقف متحرک پارچه ای در شرکت سایه گستر آسیا و برترین قطعات و تجهیزات مدرن یکی از مزایای این محصول به شمار می رود.



مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف متحرک پارچه ای در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

Ypld5PNsxz 

در هنگام خرید سقف متحرک پارچه‌ای، نکات زیر را در نظر بگیرید:

1. جنس پارچه: انتخاب جنس پارچه با کیفیت و مقاوم برای سقف متحرک بسیار مهم است. پارچه‌های مقاوم در برابر رطوبت، آفتاب، گرما و سایر عوامل طبیعی دارای استقامت هستند. همچنین، مطمئن شوید که پارچه انتخابی قابلیت تمیز شدن را داراست.

2. سیستم حرکت: بررسی سیستم حرکت سقف متحرک پارچه‌ای بسیار مهم است. مطمئن شوید که سیستم حرکت قوی، پایدار و صامت دارد و به راحتی باز و بسته می‌شود. سیستم حرکت باید بر اساس نیازهای شما، مانند سرعت حرکت و قابلیت های خاص، قابل تنظیم باشد.

3. امکانات و قابلیت ها: برخی از سقف های متحرک پارچه‌ای دارای امکانات و قابلیت های خاصی هستند. مثلاً سیستم هوشمندی که به وسیله آن می‌توانید سقف را به صورت خودکار باز و بسته کنید یا کنترل دما و نور را تنظیم کنید. مطمئن شوید که سقف متحرک انتخابی شما دارای امکاناتی است که به نیازهای شما پاسخ می‌دهد.

شرکت سایه گستر آسیا یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین شرکتها در زمینه ارائه سقف متحرک پارچه ای در کشور به شمار می رود.
استفاده از بهترین پارچه ها جهت سقف متحرک پارچه ای در شرکت سایه گستر آسیا و برترین قطعات و تجهیزات مدرن یکی از مزایای این محصول به شمار می رود.
شرکت سایه گستر آسیا انواع سقف متحرک پارچه ای را مانند دیگر محصولات مدرن و با کیفیت خود با تخفیف استثنایی بیست درصدی به مشتریان تقدیم می نماید.

سقف متحرک پارچه ای یکی از بهترین گزینه ها برای جلوگیری از تابش آفتاب بویژه در مناطق گرمسیری محسوب می شود.


تنوع آب و هوایی در شهرها و کشورهای مختلف سبب می شود که در هر منطقه از پوشش های مناسب با آن آب و هوا استفاده شود. یکی از این پوششها سقف متحرک است این نوع پوشش علاوه بر اینکه فضای محیط را زیبا می سازد، به راحتی از آب و هوای آن منطقه نیز می توان استفاده کرد. باید دانست که سقف متحرک که یکی از انواع سقف برقی است می تواند از شیشه، صفحات فلزی عایق شده ، صفحات پلکسی و . . . ایجاد شود از طرفی این سقف ها در دو حالت اتوماتیک و دستی در دنیا موجود است.


سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای متشکل از یک سیستم پوشش پارچه ای و آلومینیومی است که بر روی یک ریل حرکت می کند. همان طور که بیان شد سقف های متحرک به دو حالت مکانیکی و اتوماتیک هستند. از این رو در سقف های متحرک پارچه ای اتوماتیک که با نصب یک موتور، نیروی محرکه این سقف به وجود می آید، از طرفی با طراحی یک ریموت کنترل و یا یک دکمه، عمل جمع شدن و باز شدن سایه بان پارچه ای به صورت خودکار و کنترل شده انجام می شود. اما در مدل سقف متحرک چادری مکانیکی، این سازه پارچه ای با هدف کاهش هزینه برای مشتری، عمل جمع شدن و باز شدن با استفاده از دست انجام می شود.

کاربرد سقف متحرک پارچه ای

در گذشته از سقف غشایی برای پناه گاه استفاده می شد اما امروزه سقف های چادری بعنوان المان دکوراتیو برای زیبای فضای باز و داخلی استفاده می شود، علاوه بر این از سقف پارچه ای ثابت و سقف متحرک پارچه ای می توان به عنوان سایه بان در برابر نور خورشید و حفاظت در برابر باد و باران استفاده نمود. سقف متحرک پارچه ای را می توان در مکان های مختلف با کاربری های متفاوت استفاده کرد و اما مکان هایی که از سازه کششی متحرک می توان استفاده کرد شامل موارد زیر می تواند باشد:

  •     سایبان استخر فضای باز: برای محافظت و تمیزماندن استخر و اطراف آن از آلودگی و کثیفی یکی از متریال هایی که می توان استفاده کرد سقف متحرک پارچه ای برای استخر خواهد بود از این رو علاوه بر محفوظ ماندن استخر از آلودگی، سقف استخر بسیار زیبایی می توان داشت.
  •    سایبان کافی شاپ: یکی از انتخاب های کافی شاپ هایی که خواستار استفاده از فضای سبز بیرونی خود هستند می تواند سقف چادری متحرک در این محوطه سبز بیرونی باشد، تا در زمان هایی که آب و هوا مطبوع بوده این سقف را باز کرده تا مشتریان کافی شاپ از فضا و هوای مطبوع لذت ببرند.
  •     سایه بان استادیوم:برای محافظت تماشاگران در یک استادیوم می توان از سایه بان های پارچه ای استفاده کرد. یکی از گزینه های مورد استفاده سایبان پارچه ای متحرک برای استادیوم هایی مانند زمین فوتبال، زمین تنیس و . . . می باشد تا درهنگام برگزاری مسابقات که همراه با آب و هوای بد جوی مانند طوفان و باران های شدید یا در زمانی که  شدت تابش نور خورشید زیاد است مسئولان با بستن سقف متحرک تماشاگران را از این شرایط جوی محافظت کنند.
  •     سقف رستوران: برای رستوران هایی که دارای باغ و یا  محوطه سبز خارجی هستند که یکی از جلوه های زیبایی آن رستوران است یکی از المان های دکوراتیو و محافظتی برای این مکان می تواند سقف متحرک پارچه ای باشد تا در شرایط جوی مناسب مخصوصا در شب ها با باز کردن سقف پارچه ای متحرک مشتریان در زیر آسمان پر ستاره شب، در فضایی رمانتیک شام خورد را میل نمایند.
  •     سقف پارچه ای گلخانه: یکی از گزینه های مناسب برای کنترل نور خورشید ، باد و . . . در فضاهایی مانند گلخانه می تواند پوشش متحرک پارچه ای باشد، برای ایجاد شرایط مناسب در داخل گلخانه بسته به گیاهان این مکان با باز کردن و بستن سازه پارچه ای متحرک می توانند شرایط مناسب را در این مکان ایجاد نمایند.
  •    سقف تراس و سایبان بام منازل: برای ایجاد یک مکان زیبا در تراس ها و بام منازل و باغ ها می توان از سازه کششی چادری متحرک استفاده کرد تا در زمان مهمانی مخصوصا در مهانی هایی که در شب برگزار می شود با باز کردن این سقف متحرک چادری یک شب پر ستاره ماندگار را برای مهمان ها محیا کرد.

سقف متحرک پارچه ای متشکل از یک سیستم پوشش پارچه ای و آلومینیومی است که بر روی یک ریل حرکت می کند.


از این رو در سقف های متحرک پارچه ای اتوماتیک که با نصب یک موتور، نیروی محرکه این سقف به وجود می آید، از طرفی با طراحی یک ریموت کنترل و یا یک دکمه، عمل جمع شدن و باز شدن سایبان پارچه ای به صورت خودکار و کنترل شده انجام می شود. سقف متحرک پارچه ای برای پوشش فضاهای هواباز رستورانها، کافی شاپ ها، استخرها بسیار ایده آل، مناسب و منطقی هستند. زمانی این امکان جذابتر میشود که دیواره های شیشه ای کشویی (هوابند کننده) را نیز به آن اضافه نمود. پوشش تراس، بالکن، آلاچیق محوطه روف گاردن، سر درب ورودی و پارکینگ خودرو نیز موقعیت های مناسبی برای استفاده از سقف اتوماتیک پارچه ای هستند.

Top