شرکت سایه گستر آسیا انواع سقف شیشه ای متحرک را با استفاده از بهترین قطعات از جمله بهترین و مقاوم ترین شیشه و با کیفیت ترین موتور و قطعات وابسته در بازار ارائه می دهد. انواع سقف شیشه ای متحرک در شرکت سایه گستر آسیا با توجه به تجربه طولانی و خلاقیت بالای کارشناسان این شرکت با طراحی فوق العاده زیبا در محل مورد نظر شما اجرا می شود.



به دنیایی از نور و آسمان‌های بی‌انتها خوش آمدید. جایی که فضا و زمان با یکدیگر ادغام می‌شوند. سقف شیشه‌ای متحرک، دستاوردی خیره‌کننده از عصر فناوری و طراحی است که قلب شهرها را به رقص درآورده است.

همه چیز را می توانید از این ساحره گر شیشه ای ببینید. آفتاب می‌تابد و اشعه‌های نور آسمان را به داخل رهنمون می کند، اما با حفظ امنیت و حجم فضایی مناسب. آسمان آبی در سقف شیشه‌ای متحرک به شما می‌گوید که هیچ مرزی برای آرزوها و رویاها وجود ندارد.

مهمترین و اساسی ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سقف شیشه ای متحرک در نظر گرفته شود را بیان نمایید.

 zz6GFmixSs

هنگام خرید سقف شیشه ای متحرک، نکات مهم و اساسی را باید در نظر داشت. در زیر به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم:

1. کیفیت ساخت: مطمئن شوید که سقف شیشه ای متحرک از مواد با کیفیت ساخته شده است. سطح شیشه باید مقاومت بالا در برابر ضربه، خش و تغییرات دمایی را داشته باشد. همچنین، سیستم باز و بسته شدن سقف باید با دقت زیاد عمل کند.

2. عایق حرارتی و صوتی: اطمینان حاصل کنید که سقف شیشه ای متحرک دارای عایق حرارتی و صوتی مناسب است. این ویژگی‌ها می‌توانند تاثیر قابل توجهی در کاهش نفوذ حرارت و صدا از خارج به داخل فضا داشته باشند.

شرکت سایه گستر آسیا انواع سقف شیشه ای متحرک را با استفاده از بهترین قطعات از جمله بهترین و مقاوم ترین شیشه و با کیفیت ترین موتور و قطعات وابسته در بازار ارائه می دهد.
انواع سقف شیشه ای متحرک در شرکت سایه گستر آسیا با توجه به تجربه طولانی و خلاقیت بالای کارشناسان این شرکت با طراحی فوق العاده زیبا در محل مورد نظر شما اجرا می شود.
بیست و پنج سال سابقه درخشان در خصوص ارائه سقف شیشه ای متحرک و تخفیف فوق العاده بیست درصدی از دیگر ویژگی های شرکت سایه گستر آسیا به شمار می رود.

سقف شیشه ای متحرک یکی از مدرن ترین و شکیل ترین پوشش ها برای فضاهای باز مانند تراس و استخر و رستوران به شمار می رود.


سقف شیشه ای متحرک یکی از انواع سقف هایی است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر مانند گذشته افراد به دنبال این نیستند که از مصالحی مانند آهن، گچ و سیمان و مواد مشابه برای اجرای سقف استفاده نمایند. امروزه پیمانکاران و دست اندرکاران ساختمانی به دنبال ایجاد خلاقیت و استفاده از محصولات جدید در ساختمان می باشند. سقف شیشه ای متحرک در پاسیوی کوچک تا رستوران های بزرگ و اماکن مشابه آن قابل اجرا می باشد. سقف شیشه ای متحرک از شیشه هایی با ضخامت ۱۰ و ۱۲ میلیمتر تشکیل می شود. تمام شیشه ها در سقف شیشه ای متحرک سکوریت می شوند که اگر در اثر شکست احتمالی فرو ریخت خاصیت برندگی نداشته باشد. سکوریت باعث می شود که تکه های شیشه سر گرد بوده و در صورت اصابت به فرد کمترین آسیب را داشته باشند.
این نوع از سقف های متحرک متناسب برای پاسیو، بالکن و رستوران هاست، با توجه به اینکه جنس این نوع از سقف متحرک از شیشه است از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و سازه فلزی این نوع سقف ترکیبی از آهن و آلومینیوم است که به وسیله موتورهای مرغوب ایتالیایی جابه جا می شود. سقف متحرک شیشه ای در شرکت سایه گستر آسیا ترکیبی از هنر و مهندسی است که لذت استفاده از آن در زمان بارش باران و برف و یا در زیر نور مهتاب قابل لمس است.
سقف های متحرک اتوماتیک شیشه ای محصولاتی لوکس هستند که در معماری نوین ساختمان ها، مجتمع های تجاری و رستورانها مورد استفاده قرار میگیرند.  سیستم سقف متحرک شیشه ای به گونه ای بوده عایق هوا و رطوبت بوده که امکان استفاده از آن در تمامی مناطق کشور را مهیا کرده است.
سقف های متحرک پلی کربنات و پارچه ای انواع دیگر سقف برقی بوده که در صفحه محصولات سایه گستر آسیا قابل مشاهده می باشند.
سیستم سقف شیشه ای متحرک برقی یکی از زیر مجموعه های سقف های شفاف و سقف های شیشه است که از تکنولوژی های جدید در صنعت ساختمان می باشد. و توسط ریموت کنترل باز و بسته می شود، این سیستم به نحوی طراحی شده که وزن حاصل از نزولات جوی را تحمل می کند و با نصب سنسور هوشمند برف و باران، در هنگام بارش سقف بطور اتوماتیک بسته شده و دیگر نیازی به دخالت مصرف کننده و هوشیاری و حضور وی جهت انجام کارهای روتین سقف نمی باشد.
سیستم های سقف شیشه ای متحرک به علت اینکه در هر فصل راحت قابل استفاده می باشد، ترجیح و انتخاب بسیاری از افراد می باشد. سیستم های سقف شیشه ای از تکنولوژی مدرن و به روز و متریال با کیفیت استفاده می کند.
سقف های شیشه ای متحرک را می توان به راحتی در محل کار، ویلا، منزل، پاسیو، تراس و… استفاده کرد. این سیستم ها نمای منعطفی دارند و ظاهر سازه را شکیل تر می کنند؛ از طرفی ارزش بنا را نیز بالاتر برده و از نظر اقتصادی نیز توجیه دارد. این سیستم ها قابل تطبیق به بنای شما و سلیقه ی شما می باشد و ظرافت های بسیاری در آن قابل اجراست.
اجرای سقف های شیشه ای متحرک راحت و از نظر هزینه نسبت به ارزشی که به بنا می دهد و رفاهی که می آورد مقرون به صرفه است (در مقایسه با سقف ثابت شیشه ای طبیعتاً گران تر است) و به هرگونه فضایی قابل تطبیق و اجراست. این سقف ها به خاطر ظاهر متفاوت و زیبای خود بر ارزش سازه ی شما افزوده و آن را متقاوت می کند. در صورت تمایل شما می توان این سقف ها را به رنگ های مختلفی برای شما نصب و اجرا کرد.

سقف متحرک شیشه ای لوکس ترین نوع سقف برقی بوده که ترکیبی از آهن و آلومینیوم و شیشه دوجداره لمینت سکوریت نشکن میباشد.


این سقفها بدلیل آب بند و هوابند بودن کامل ایده آل برای تمامی مقاصد بوده چون از طرفی نور را عبور داده و از سوی دیگر دارای استحکام و زیبایی بالایی میباشد. سقف برقی شیشه ای برای سالن ، پاسیو ، استخر، گلخانه و تمامی قسمت های ساختمان که مایل به استفاده از نور طبیعی و هوای آزاد در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده میگردد.
سقف شیشه ای متحرک به همراه سایبان سقف شیشه ای یکی از لوکس ترین انتخاب ها در معماری مدرن میباشد.
سقف های شیشه ای هرچقدر هم که مقاوم باشند، اگر در محاسبات خود زیرسازی در نظر گرفته نشود، در آینده ای نزدیک مصرف کننده با مشکلات بزرگی رو به رو خواهد شد. با همکاری با شرکت های با تجربه مانند سایه گستر آسیا، پس از نصب با کیفیت می توانید از خدمات پس از نصب مناسبی بگیرید که خیال شما را در تداوم مصرف بسیار راحت خواهد کرد.

Top